Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αυτο δε γίνεται για 2 λόγους:

1. το αμάξι ξεκινά πάντα μόνο με βενζίνη, άρα πρέπει πάντα να έχεις και βενζίνη στο ρεζερβουάρ

2. Εάν μείνεις από υγραέριο πρέπει να έχεις πάντα βενζίνη για να μη μείνεις στο δρόμο.

 

Βέβαια εγώ έβαλα και το σύστημα που δείχνει τη στάθμη υγραερίου, ενώ μετράω πάντα και τα χλμ και ξέρω πότε περίπου θα τελειώσει...Βενζίνη χρειάζεται πάντως να υπάρχει πάντα μέσα...

Απλά θα την καταναλώνουμε μια φορά στο τόσο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ok, δεν το ηξερα οτι ξεκιναει μονο με βενζινη.

παντως το συστημα αξιζει πολυ.

σκεφτομαι να κανω την μετατροπη σε ενα Fiesta 3D του 2006.

 

Εάν κάνεις χλμ δεν το συζητώ...Κι εγώ δεν άργησα να το αποφασίσω...

Βέβαια για να αξιολογήσεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να περάσουν χρόνια.

Αλλά και από την άλλη αν το σκεφτείς πλέον κανείς δεν κρατά αμάξι για 15-20 χρόνια

στα δέκα το πολύ οι περισσότεροι αλλάζουν

Εάν δε βγάλει βλάβες σημαντικές έως τότε τα χρήματα που θα έχεις γλιτώσει σε 7 χρόνια με το υγραέριο (για μένα με σημερινα δεδομένα είναι πάνω από 1200 το χρόνο) θα είναι τόσα όσα θα έδινες για να το αντικαταστήσεις με ένα άλλο μεταχειρισμένο.

Άρα μόνο κέρδος θα έχεις ακόμη και αν δεν το πουλήσεις μετά.

Τώρα, η τεχνολογία αυτή εξελίσσεται εδώ και 2-3 δεκαετίες. Λένε ότι έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου και ότι τα παλιά προβλήματα δεν υπάρχουν πια.

Έγω πάντα κρατάω μικρό καλάθι ενώ πρέπει να σκεφτόμαστε και ότι το αμάξι έχει φθορές και από την υπόλοιπη λειτουργία του. Πάντως ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί κάποιος το αμάξι παίζει σημαντικό ρόλο και για τη διάρκεια ζωής του.

Πάντως όσο περνούν τα χρόνια τα νέα συτοκίνητα γίνονται όλο και πιο ευαίσθητα και λιγότερο "ανθεκτικά"...αυτο μου λένε οι ειδικοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια υπεύθυνη δήλωση σου δίνουν και το τι σου εγκατέστησαν...πας ΚΤΕΟ, περνάς και σου λένε μετά από 2 βδομαδες να πας στο Συγκοινωνιών να σου αλλάξουν την άδεια που πλέον γράφει και ΥΓΡΑΕΡΙΟ. Δεν είναι τίποτα...

 

Αναφορικά με τη χρήση εμένα με 44 λίτρα (40 γεμίζουν) βγάζει 530 χλμ, αλλά πρέπει να πω ότι οδηγώ εξαιρετικά συντηρητικα (εκ πεποιθήσεως και όχι για οικονομία). Αυτο σημαίνει ότι έχω μέση κατανάλωση γύρω στα 7,6 λίτρα ανα εκατό χλμ.

Αυτό που θέλω να παρακολουθώ είναι οι βαλβίδες, οι οποίες στο παρελθόν είχε παρατηρηθεί ότι είχαν τη μεγαλύτερη φθορά (σε αμάξια που είχαν υγραέριο τις προηγούμενες δεκαετίες). Βέβαια εφόσον το αμάξι ξεκινά πάντα με βενζίνη αυτό σημαίνει ότι λυπαίνονται, ενώ το ολλανδικό σύστημα που εβαλα εγώ έχει και σύστημα λύπανσης που ρίχνει διαρκώς σταγόνες λαδιού στις βαλβίδες και υποτίθεται ότι δεν επιτρέπει να δημιουργηθεί πρόβλημα. Εντούτοις, θα το παρακολουθώ για να είμαι σίγουρος

Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει είναι μήπως δεν είναι καλό να μένει η βενζίνη τόσο καιρό στο ρεζερβουάρ. Έχω να γεμίσω από τότε που έβαλα το υγραέριο και ο δείκτης φυσικά έχει πέσει απειροελάχιστα...κάνει να μένει τόσο καιρό η ίδια βενζίνη στο ρεζερβουάρ ; ο αδερφός μου που είναι μηχανικός λέει ξεκάθαρα ΟΧΙ. Άρα πρέπει να δουλεύουμε και τη βενζίνη περιοδικά...

 

πλάκα έχει.... πες του να σου πει το γιατί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί ξεθυμαίνει η βενζίνη μέσα στο ρεζερβουάρ...επίσης επειδή παλιότερα δεν αφηνα ποτέ το δείκτη της βενζίνης να πέφτει κάτω από το μισό μου έλεγε ότι πρέπει περιοδικά να αδειάζει τελείως το ρεζερβουάρ γιατί μένει η παλιά βενζίνη στο κάτω μέρος και επίσης αυτό δεν είναι καλό...

Έτσι φρόντιζα όποτε μπορούσα να μου ανάψει λαμπάκι για να το ξαναγεμίσω...

 

ξέρω ότι μερικά από αυτά ακούγονται υπερβολικά, αλλά εάν θέλεις το αυτοκίνητό σου να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση πρέπει να το φροντίζεις.

Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα έκανε 160.000 χλμ, δε μου έβγαλε βλάβη ποτέ, δίσκο δεν άλλαξα ποτέ, τακάκια άλλαξα στα 90.000 όχι γιατί είχαν φθαρεί, αλλά γιατί όπως μου είπε ο bro "κάποτε πρέπει να τα αλλάξουμε κι αυτά" και γενικά όσο το πρόσεξα το αμάξι τόσο με πρόσεξε κι εκείνο...

 

πιστεύω ότι με προσεκτική χρήση και με όλα τα service να γίνονται κανονικά εξασφαλίζεις όχι μόνο την καλύτερη λειτουργία αλλά και απόδοση του αυτοκινήτου.

Εάν βέβαια είσαι ραλίστας, του "δίνεις και καταλαβαίνει" διαρκώς, τότε είναι δεδομένο ότι και η φθορά θα έρθει ταχύτερα...

 

άλλωστε ήδη βλέπω και στο δρόμο αλλαγή συμπεριφοράς των περισσότερων οδηγών που λόγω οικονομικής κρίσης πάνε "κύριοι" με 100-120 στην εθνική και οι "γρηγοροι" έχουν ελαττωθεί σημαντικά...εφόσον κάθε ταξίδι πλέον κοστίζει ακριβά, ιδίως αν έχεις βαρύ πόδι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η <<παλιά>> βενζίνη δηλαδή, είναι πιο βαριά και δεν ανακατεύεται με τη <<καινούργια>>;

 

ελαφριά ή βαριά δεν ξέρω...το βέβαιο είναι πώς δε θα είναι απολύτως όμοιες και δεν ανακατεύονται πλήρως

σε κάθε περίπτωση καλό είναι να μη μένει η βενζίνη για μεγάλο διάστημα στο ρεζερβουάρ αλλά να ανανεώνεται τακτικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί ξεθυμαίνει η βενζίνη μέσα στο ρεζερβουάρ...επίσης επειδή παλιότερα δεν αφηνα ποτέ το δείκτη της βενζίνης να πέφτει κάτω από το μισό μου έλεγε ότι πρέπει περιοδικά να αδειάζει τελείως το ρεζερβουάρ γιατί μένει η παλιά βενζίνη στο κάτω μέρος και επίσης αυτό δεν είναι καλό...

Έτσι φρόντιζα όποτε μπορούσα να μου ανάψει λαμπάκι για να το ξαναγεμίσω...

 

ξέρω ότι μερικά από αυτά ακούγονται υπερβολικά, αλλά εάν θέλεις το αυτοκίνητό σου να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση πρέπει να το φροντίζεις.

Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα έκανε 160.000 χλμ, δε μου έβγαλε βλάβη ποτέ, δίσκο δεν άλλαξα ποτέ, τακάκια άλλαξα στα 90.000 όχι γιατί είχαν φθαρεί, αλλά γιατί όπως μου είπε ο bro "κάποτε πρέπει να τα αλλάξουμε κι αυτά" και γενικά όσο το πρόσεξα το αμάξι τόσο με πρόσεξε κι εκείνο...

 

πιστεύω ότι με προσεκτική χρήση και με όλα τα service να γίνονται κανονικά εξασφαλίζεις όχι μόνο την καλύτερη λειτουργία αλλά και απόδοση του αυτοκινήτου.

Εάν βέβαια είσαι ραλίστας, του "δίνεις και καταλαβαίνει" διαρκώς, τότε είναι δεδομένο ότι και η φθορά θα έρθει ταχύτερα...

 

άλλωστε ήδη βλέπω και στο δρόμο αλλαγή συμπεριφοράς των περισσότερων οδηγών που λόγω οικονομικής κρίσης πάνε "κύριοι" με 100-120 στην εθνική και οι "γρηγοροι" έχουν ελαττωθεί σημαντικά...εφόσον κάθε ταξίδι πλέον κοστίζει ακριβά, ιδίως αν έχεις βαρύ πόδι...

 

Επειδή ο πατέρας μου είναι 30 χρόνια στον χώρο των καυσίμων (δεν είναι διανομέας, δεν είναι βενζινάς, δεν είναι οδηγός) δε θα καθίσω να σου ανατρέψω μια τόσο καλή φαντασίωση εν μέσω καλοκαιριού.

 

Το πόσο μηχανικός είναι ο αδερφός σου δε το ξέρω. Αλλά με τα υγρά καύσιμα δεν έχει ούτε εγκυκλοπαιδική σχέση. Αδερφός σου είναι όμως και το αίμα νερό δε γίνεται οπότε βάζε βενζίνη συχνά και στρίβε το τιμόνι του αυτοκινήτου σου απότομα ±20 μοίρες μετά τον ανεφοδιασμό για να ανακατεύεται η παλιά με την καινούργια.

 

Τώρα το κατά πόσο ευθύνεται η φρέσκια βενζίνη στο κάνεις 160.000χλμ χωρίς βλάβη οδηγώντας με 100χλμ/ώρα, να μην έχεις αλλάξει δίσκο, να αλλάζεις τακάκια επειδή πάλιωσαν... Νομίζω ότι όλα αυτά είναι εντελώς εκτός θέματος και καλά θα είναι να μην επεκταθούμε και γίνει κουραστικό το θέμα για κάποιον που το διαβάζει πρώτη φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ο πατέρας μου είναι 30 χρόνια στον χώρο των καυσίμων (δεν είναι διανομέας, δεν είναι βενζινάς, δεν είναι οδηγός) δε θα καθίσω να σου ανατρέψω μια τόσο καλή φαντασίωση εν μέσω καλοκαιριού.

 

Το πόσο μηχανικός είναι ο αδερφός σου δε το ξέρω. Αλλά με τα υγρά καύσιμα δεν έχει ούτε εγκυκλοπαιδική σχέση. Αδερφός σου είναι όμως και το αίμα νερό δε γίνεται οπότε βάζε βενζίνη συχνά και στρίβε το τιμόνι του αυτοκινήτου σου απότομα ±20 μοίρες μετά τον ανεφοδιασμό για να ανακατεύεται η παλιά με την καινούργια.

 

Τώρα το κατά πόσο ευθύνεται η φρέσκια βενζίνη στο κάνεις 160.000χλμ χωρίς βλάβη οδηγώντας με 100χλμ/ώρα, να μην έχεις αλλάξει δίσκο, να αλλάζεις τακάκια επειδή πάλιωσαν... Νομίζω ότι όλα αυτά είναι εντελώς εκτός θέματος και καλά θα είναι να μην επεκταθούμε και γίνει κουραστικό το θέμα για κάποιον που το διαβάζει πρώτη φορά.

 

Γνώσεις πάνω στα καύσιμα δεν έχω και γι' αυτό ρωτάω κάποιους που ξέρουν περισσότερα. Επειδή η ειδικότητά μου, όμως, είναι η σωστή χρήση της γλώσσας (ως φιλόλογος) νομίζω ότι τα ελληνικά μου είναι σαφή και ακριβή. Έγραψα κατά λέξη : εάν θέλεις το αυτοκίνητό σου να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση πρέπει να το φροντίζεις. Δεν έγραψα πουθενά ότι "ευθύνεται η φρέσκια βενζίνη στο κάνεις 160.000χλμ χωρίς βλάβη οδηγώντας με 100χλμ/ώρα.

Αναφορικά με το πόσο σχετικά είναι τα παραπάνω με το θέμα ήθελα να καταλήξω στο εξής : Η σωστή φροντίδα του αυτοκινήτου και η μετρημένη χρήση του συμβάλλει και στην καλύτερη λειτουργία του και στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του, χωρίς βέβαια να είναι αυτοί οι μοναδικοί παράγοντες για το εάν θα εμφανίσει βλάβες ένα αυτοκίνητο ή όχι.

Ο λόγος που τα έγραψα αυτά είναι γιατί έχω διαβάσει και στο νετ και έχω ακούσει και ο ίδιος περιπτώσεις οδηγών αυτοκινήτων με υγραέριο που δεν έκαναν τα παραπάνω και τα οχήματά τους έβγαλαν σημαντικές βλάβες. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι εάν δεν είχαν υγραέριο δε θα τις έβγαζαν ούτως ή άλλως...Απλά είναι γεγονός ότι τα αυτοκίνητα που έχουμε δεν κατασκευάστηκαν για χρήση υγραερίου. Άρα και αυτή η μετατροπή - όπως όλες οι μετατροπές - ενέχει κινδύνους και απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλησπέρα ...επειδή ειμαι απο πάτρα και θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει καποιος τεχνικός για να βάλω υγράεριο στο αμάξι μου . ( ford maverick ) ..πήγα σε έναν που ξεκινάει τώρα όπως μου είπε αλλα εκτός 2100 € που μου είπε με 500 εργασία μεσα στα 2100 δεν μου γέμισε το μάτι ... ύπαρχει κάτι αλλο ? ευχαριστώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν είναι TSI ή γενικά άμεσου ψεκασμού (όπου και πάλι ακριβό είναι) η τιμή είναι εξωπραγματική. Δυστυχώς όλα ακριβά είναι τώρα, βρήκαν πεδίο ελεύθερο για κερδοσκοπία αλλά στα 1200-1400 ευρώ πιστεύω θα βρεις άνετα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...