Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Extol3D είπε

Φίλε @meletis_m ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Ναί μου είπε θα συνδεθέι ΟΒD και θα μιλάει με τον μαμά εγκέφαλο και θα το ρυθμίσουμε κατα τις ανάγκες μου.

Τον ρώτησα αν μπορώ να ρίχνω παραπάνω βενζίνη νωρίτερα σε στροφές γιατί με νοιάζει πολύ η μακροζωία του κινητήρα και μου είπε φυσικά.

'Eχω μηχανικές βαλβίδες και θα κάνει δωρεάν τον έλεγχο και με ενημέρωσε ανα 30-35Κ να τις κοιτάμε.

Τι άποψη έχεις για το BRC γιατί όχι το plug n drive? Επίσης τι διαφορά έχουν στην ποιότητα τα μπεκ της BRC απο τα Baraccuda? Μπορώ να το ερμηνεύσω κοιτώντας κάποιο datasheet (βέβαια δεν ξέρω ποιο baraccuda ακόμα έχει 3 στη σελίδα αν είδα καλά και το ένα φρέσκο). Επίσης η Ζavoli vs ΒRC πνεύμονες τι γίνεται? (είδα κάποια teardown και με το μάτι ξεχώρισα οτι ο BRC είναι σαφώς πολυπλοκότερη αρχιτεκτονική εξαερωτήρα). Δεξαμενή είπε ελεύθερη επιλογή.

Α, επίσης ο τύπος με το BRC υποστήριξε οτι είναι πολύ ματαιόδοξο το calibration στο δρόμο και ότι θα λάβει έτοιμες τις ρυθμίσεις απο την εταιρία(?).

Έχω προβληματιστεί γιατί ο πατέρας μου ο θείος μου και ο ξάδερφος το βάλαν εκεί και τους έχει πάει αριστα μέχρι στιγμής (ο πατέρας με swift του 2007).

Δεξαμενή προφανώς θα βάλεις ρεζερβας όσο χωράει . Γεμίζουν με το 80% της χωρητικότητας τους .

Εάν ψάξεις κιόλας για το BRC η διαφορά στους 2 εγκεφάλους αναφέρουν ότι είναι στo Seq  είναι καλύτερος εγκέφαλος για τη διαχείριση του ψεκασμού.

Εάν προχωρήσεις σε BRC βάλε ότι δίνει η BRC και μη κάνεις διαφοροποιήσεις σε μπεκ υγραερίου / μειωτηρα .

Σίγουρα ξέρω ότι τα Stag και Europegas διαβάζουν έχουν επιλογή για μπεκ υγραερίου Hana ή Barracuda. Εγώ έχω Εuropegas Basico 24 , με Hana μπεκ υγραερίου και μειωτηρα της Tomasseto.

Να εστιάσεις στο μάστορα και να του πεις τι στρατηγική θα βάλει στο μεικτό ψεκασμό και στα φορτία του. Τα υπόλοιπα είναι θέμα δικό του . 

Επιπλέον εάν έχει κάποιο θέμα στη βενζίνη φτιαξτο πρώτα στη βενζίνη και μετά να μπει υγραέριο. Για τις βαλβίδες όπως σου τα είπε κάθε 30,000 έλεγχο διακενων βαλβίδων 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Extol3D είπε

Φίλε @meletis_m ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Ναί μου είπε θα συνδεθέι ΟΒD και θα μιλάει με τον μαμά εγκέφαλο και θα το ρυθμίσουμε κατα τις ανάγκες μου.

Τον ρώτησα αν μπορώ να ρίχνω παραπάνω βενζίνη νωρίτερα σε στροφές γιατί με νοιάζει πολύ η μακροζωία του κινητήρα και μου είπε φυσικά.

'Eχω μηχανικές βαλβίδες και θα κάνει δωρεάν τον έλεγχο και με ενημέρωσε ανα 30-35Κ να τις κοιτάμε.

Τι άποψη έχεις για το BRC γιατί όχι το plug n drive? Επίσης τι διαφορά έχουν στην ποιότητα τα μπεκ της BRC απο τα Baraccuda? Μπορώ να το ερμηνεύσω κοιτώντας κάποιο datasheet (βέβαια δεν ξέρω ποιο baraccuda ακόμα έχει 3 στη σελίδα αν είδα καλά και το ένα φρέσκο). Επίσης η Ζavoli vs ΒRC πνεύμονες τι γίνεται? (είδα κάποια teardown και με το μάτι ξεχώρισα οτι ο BRC είναι σαφώς πολυπλοκότερη αρχιτεκτονική εξαερωτήρα). Δεξαμενή είπε ελεύθερη επιλογή.

Α, επίσης ο τύπος με το BRC υποστήριξε οτι είναι πολύ ματαιόδοξο το calibration στο δρόμο και ότι θα λάβει έτοιμες τις ρυθμίσεις απο την εταιρία(?).

Έχω προβληματιστεί γιατί ο πατέρας μου ο θείος μου και ο ξάδερφος το βάλαν εκεί και τους έχει πάει αριστα μέχρι στιγμής (ο πατέρας με swift του 2007).

 

Θα σου προτεινα να βαλεις ολο το πακετο που δινει η BRC ( sequent ή plu & drive ) για το αμαξι σου και σε ενα μαστορα που γνωριζει την μαρκα πχ https://www.lpgexpert.gr/ στον Χρηστο Δημητρόγλου που ειναι εγγυηση ( ο παλιος αρχιμαστορας της Lpgas στον πειραια ) .
Ειναι ολα υπολογισμενα σωστα και ετοιμα δες να καταλαβεις το δικο μου πχ https://www.scribd.com/fullscreen/60321320?access_key=key-1cm3gelf4bzsvuo6422i  .
Αυτο εκανα εγω πριν 13 χρονια και δεν ειχα ποτε ουτε ενα προβλημα

 

i30 1400 2010 εγκατασταση ολοκληρωμενου σετ που δινει η brc το 2011 

Spoiler

http://i.imgur.com/KbvkYWe.jpg

http://i.imgur.com/RwJD1MM.jpg

http://i.imgur.com/a87Sp8K.jpg

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

http://i.imgur.com/dIy0k6z.jpg

 

Επεξ/σία από villasg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από εμένα έχω στην κατοχή μου ένα Subaru Impreza 2002 1.6 turbo και φοράω σύστημα Optima nano ...αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα κατά την κρύα εκκίνηση το αμάξι δυσκολεύεται να πάρει μπρος κατά ένα περίεργο λόγο όμως όταν σβήνω με αέριο στην κρύα εκκίνηση μάλλον επειδή κρατάει λίγο αέριο ο θάλαμος καύσης παίρνει εύκολα τις περισσότερες φορές...έχω μέτρηση την αντλία είναι και χαρά επίσης είναι 4 μηνών καινούρια έχω καθαρίσει τα μπεκ βενζίνης έχω καινούρια μπουζί μπουζοκαλωδια και μπαταρία...έχει κανείς παρόμοια πρόβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, giannhs.m είπε

Καλησπέρα και από εμένα έχω στην κατοχή μου ένα Subaru Impreza 2002 1.6 turbo και φοράω σύστημα Optima nano ...αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα κατά την κρύα εκκίνηση το αμάξι δυσκολεύεται να πάρει μπρος κατά ένα περίεργο λόγο όμως όταν σβήνω με αέριο στην κρύα εκκίνηση μάλλον επειδή κρατάει λίγο αέριο ο θάλαμος καύσης παίρνει εύκολα τις περισσότερες φορές...έχω μέτρηση την αντλία είναι και χαρά επίσης είναι 4 μηνών καινούρια έχω καθαρίσει τα μπεκ βενζίνης έχω καινούρια μπουζί μπουζοκαλωδια και μπαταρία...έχει κανείς παρόμοια πρόβλημα?

Το υγραέριο 4 μήνες είναι ; Μήπως είναι αστοχία του μειωτηρα ; Ο εγκαταστατης τι σου είπε ; 

Εκτός εάν έχεις χιλιόμετρα κοιτάζεις μειωτηρα (μεμβράνη ).

Εάν το δουλέψεις 2-3 μέρες βενζίνη τι συμπεριφορά έχει ;  Σε διαγνωστικό έχει μπει να δεις και live data και μετρήσεις για αισθητήρες εάν λειτουργούν σωστα;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Το υγραέριο 4 μήνες είναι ; Μήπως είναι αστοχία του μειωτηρα ; Ο εγκαταστατης τι σου είπε ; 

Εκτός εάν έχεις χιλιόμετρα κοιτάζεις μειωτηρα (μεμβράνη ).

Εάν το δουλέψεις 2-3 μέρες βενζίνη τι συμπεριφορά έχει ;  Σε διαγνωστικό έχει μπει να δεις και live data και μετρήσεις για αισθητήρες εάν λειτουργούν σωστα;

 

Όχι το αέριο το έχω περίπου ένα χρόνο  έχω κάνει περίπου 25000 χιλιόμετρα τσεκαρα και τα μπεκ του υγραερίου μήπως κάποιο κατουράει έκλεισα δηλαδή από πίσω την παροχή και και πάλι το ίδιο...τώρα το έχω γυρίσει μόνο βενζίνη έχω ξανά 2 μέρες έχω κάνει περίπου 80 χιλιόμετρα με βενζίνη και το πρόβλημα παραμένει..ο αεριτζης μου είπε ότι δεν είναι θέμα αερίου παρόλα αυτά έχω διαβάσει πάρα πολλά πρόβλημα γενικά με κρύα εκκίνηση και αέριο ...όσο για τους αισθητήρες δεν έχει βάλει κάποιο σφάλμα κάτι ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, giannhs.m είπε

Όχι το αέριο το έχω περίπου ένα χρόνο  έχω κάνει περίπου 25000 χιλιόμετρα τσεκαρα και τα μπεκ του υγραερίου μήπως κάποιο κατουράει έκλεισα δηλαδή από πίσω την παροχή και και πάλι το ίδιο...τώρα το έχω γυρίσει μόνο βενζίνη έχω ξανά 2 μέρες έχω κάνει περίπου 80 χιλιόμετρα με βενζίνη και το πρόβλημα παραμένει..ο αεριτζης μου είπε ότι δεν είναι θέμα αερίου παρόλα αυτά έχω διαβάσει πάρα πολλά πρόβλημα γενικά με κρύα εκκίνηση και αέριο ...όσο για τους αισθητήρες δεν έχει βάλει κάποιο σφάλμα κάτι ...

Θέλει ψάξιμο αφού στο παρουσιάζει και στη βενζίνη. 

Μήπως είναι κανένας αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης; (συνήθως βρίσκεται στη τρόμπα νερού) .  Τέτοια συμπεριφορά δίνει μια ο αισθητήρας εκκεντροφόρου όταν υπολειτουργεί .

Δες το με το μηχανικό σου και να ξεκινήσει ψάξιμο 

Το Κιτ υγραερίου είναι για κινητήρα turbo ; 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, meletis_m είπε

 

Δες το με το μηχανικό σου και να ξεκινήσει ψάξιμο 

Για να το γυρίσεις βενζίνη και να το δουλέψεις θα έλεγα και γω αλλα διάβασα ότι το έχεις κάνει όπως λες μέτρησες και την πίεση της αντλίας που παίζει μεγαλο ρόλο να έχει την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής , οπότε  ότι λέει παραπάνω και ο Μελέτης.

Εγώ όμως θα συνεχίσω να λέω ότι η μετατροπή για υγραέριο σε τούρμπο πάντα θα είναι ρίσκο όσο ψεκασμό βενζίνης και να βάλεις. Τα ίδια έλεγα στο γιο μου το έκανε (peugeot rally 207 turbo) ευτυχώς μεχρι τώρα δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, meletis_m είπε

Θέλει ψάξιμο αφού στο παρουσιάζει και στη βενζίνη. 

Μήπως είναι κανένας αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης; (συνήθως βρίσκεται στη τρόμπα νερού) .  Τέτοια συμπεριφορά δίνει μια ο αισθητήρας εκκεντροφόρου όταν υπολειτουργεί .

Δες το με το μηχανικό σου και να ξεκινήσει ψάξιμο 

Το Κιτ υγραερίου είναι για κινητήρα turbo ; 

Καλησπέρα Μελέτη ναι το Κιτ είναι για turbo

Υποτίθεται ότι ο μηχανικός μου τσεκαρε το μάτι το μάτι στρόφαλου άμα δίνει σωστό σήμα τώρα δεν ξέρω αν μπορεί να φανεί άμα δουλεύει σωστά ...Τώρα για τον αισθητήρα κρύας εκκίνησης το σκέφτηκα και εγώ νομίζω είναι μια βαλβίδα αν δεν κάνω λάθος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμαξι κατα  την εκινηση οταν ειναι κρυο ξεκινα παντα με βενζινα.Αρα οτι προβλημα έχεις αφορα την βενζινα μονο και ουδεμιά σχεση εχει με το αεριο.Η τρομπα εκτός απο πιεση πρεπει να εχει και ροή και να κραταει και τη σωστη πιεση οταν σβηνει ο κινητηρας.Ενα τεστ ειναι πριν βάλεις μπροστα ανοιγόκλεισε 3-4 φορές το διακοπτη και μετα πατα μιζα .Αν ηταν κατι ηλεκτρονικό θα στο εβγαζε βλαβη στο διαγνωστικο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

3 ώρες πριν, Astreos είπε

Απέκτησα πρόσφατα ένα Opel Vectra 2005 με μετατροπή σε LPG. Ποιος είναι ο σωστότερος τρόπος για τη χρήση καυσίμων?

Ξέρω ότι η βενζίνη δεν πρέπει να μένει για πολλούς μήνες στο ρεζερβουάρ και θα πρέπει να καταναλώνεται. Επίσης ξέρω ότι πρέπει να δουλεύει και βενζίνη για σωστότερη λίπανση και λειτουργία του κινητήρα.

Το ερώτημά μου είναι: Χρησιμοποιεί το σύστημα και ψεκασμό με βενζίνη όσο είναι γυρισμένο σε LPG ή θα πρέπει εγώ σε διάφορες φάσεις να το γυρνάω σε βενζίνη? (έχει κουμπί για αλλαγή καυσίμου). Και αν πρέπει να το αλλάζω χειροκίνητα, πότε να το κάνω, π.χ. στα τελευταία χλμ για διαδρομής?

_______________

3 ώρες πριν, Astreos είπε

πίσης ξέρω ότι πρέπει να δουλεύει και βενζίνη για σωστότερη λίπανση και λειτουργία του κινητήρα.

δεν ισχύει κάτι τέτοιο

3 ώρες πριν, Astreos είπε

Ξέρω ότι η βενζίνη δεν πρέπει να μένει για πολλούς μήνες στο ρεζερβουάρ και θα πρέπει να καταναλώνεται

ναι , εγώ την αφήνω 4μηνο μαξ και δίμηνο καλοκαίρι

3 ώρες πριν, Astreos είπε

Το ερώτημά μου είναι: Χρησιμοποιεί το σύστημα και ψεκασμό με βενζίνη όσο είναι γυρισμένο σε LPG

ανάλογα το σύστημα και τη ρύθμιση , πχ σε φίλο μου που έβαλε πρόσφατα του σβήνει με το AC στο ρελαντί , λόγω του οτι έπεσε σε άσχετο δυστυχώς , μάλλον θα το βάλει να ψεκάζει σκέτη βενζίνη για ρελαντί μέχρι να βρει εγκαταστάτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

 

_______________

δεν ισχύει κάτι τέτοιο

ναι , εγώ την αφήνω 4μηνο μαξ και δίμηνο καλοκαίρι

ανάλογα το σύστημα και τη ρύθμιση , πχ σε φίλο μου που έβαλε πρόσφατα του σβήνει με το AC στο ρελαντί , λόγω του οτι έπεσε σε άσχετο δυστυχώς , μάλλον θα το βάλει να ψεκάζει σκέτη βενζίνη για ρελαντί μέχρι να βρει εγκαταστάτη

Το 2016 που έβαλα στο Honda είχα πέσει και εγώ σε άσχετο ευτυχώς στις 2000 έφυγα και προφανώς δε πληρώθηκε όλα τα χρήματα , για τη ταλαιπωρία . 10 φορές είχα πάει .

Αλλά πριν καλό θα ήταν καθαρίσει και πεταλούδα γκαζιού και μετά να δει το χάρτη υγραερίου στο δρόμο 

 

Τι αμάξι είναι ; και τι σύστημα ;Και ρελαντί όλα δουλεύουν υγραέριο , εάν βρει εγκατάστατη σωστό να δει εξ αρχής ρυθμίσεις και μπεκ υγραερίου.

@Astreos 

Εφόσον το πήρες μεταχειρισμένο θα βρεις εγκατάστατη να κάνει ένα ολοκληρωμένο service στο σύστημα του , έλεγχο στο δρόμο με το Η/Υ , και έλεγχο τις διακλαδώσεις για τα νερά . Τι σύστημα έχεις ;

Παρόμοιο μοτέρ xe φοράμε , έχω σε Corsa C. Εγώ προσωπικά το έχω βάλει να ρίχνει και βενζίνη στα φορτία . Αρχικά τόσο για τις βαλβίδες (παρόλο που είναι υδραυλικές ), όσο και για να ανανεώνεται σταθερά η βενζίνη. Σε 2 γεμίσματα ~900 βάζω 20€ βενζίνη ώστε να έχει σταθερά πάντα >¼.

Ίσως σου ζητήσει πολλ/στη dis έχουν μια ευπάθεια και στη βενζίνη .

Αναλόγως και τι χιλιόμετρα έχει επάνω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τι αμάξι είναι ; και τι σύστημα ;

polo του 2003 περίπου ,  Lovato SMART ExR νομίζω (έμμεσου)

6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και ρελαντί όλα δουλεύουν υγραέριο , εάν βρει εγκατάστατη σωστό να δει εξ αρχής ρυθμίσεις και μπεκ υγραερίου.

καινούριο είναι , ούτε μήνα δεν έκλεισε

6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Αλλά πριν καλό θα ήταν καθαρίσει και πεταλούδα γκαζιού και μετά να δει το χάρτη υγραερίου στο δρόμο 

την καθάρισε και το πήγε μετά , υποτίθεται το ξαναρρύθμισε

μάλιστα το ξαναρρύθμισε και πριν μιας και το παρέδωσε όπως να'ναι και με καταναλώσεις στα ύψη (έφταιγε ο λ)

φυσικά δεν πλήρωσε τίποτα έξτρα (όσο μου είπε) για τη ρύθμιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, korakios είπε

polo του 2003 περίπου ,  Lovato SMART ExR νομίζω (έμμεσου)

καινούριο είναι , ούτε μήνα δεν έκλεισε

την καθάρισε και το πήγε μετά , υποτίθεται το ξαναρρύθμισε

μάλιστα το ξαναρρύθμισε και πριν μιας και το παρέδωσε όπως να'ναι και με καταναλώσεις στα ύψη (έφταιγε ο λ)

φυσικά δεν πλήρωσε τίποτα έξτρα (όσο μου είπε) για τη ρύθμιση

Εάν είχε θέμα με το το λ1 λογικό είναι .  

Εάν το έφτιαξε το αισθητήρα λ  και το κάνει μόνο auto calibration  λογικό είναι να έχει θέματα . Γιατί αυτό έκανε εμένα .Ας το βγάλουν στο δρόμο ή ας πάει σε άλλον εγκατάστατη . Από ρεύματα είναι εντάξει , ανάφλεξη / δυναμό ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν το έφτιαξε το αισθητήρα λ  και το κάνει μόνο auto calibration  λογικό είναι να έχει θέματα . Γιατί αυτό έκανε εμένα .Ας το βγάλουν στο δρόμο

το έβγαλε , η πλάκα είναι μόνος του ο εγκαταστάτης το έβγαλε στο δρόμο , δε δεχόταν να το οδηγεί ο κάτοχος, μάλλον απλά ήθελε να πεταχτεί κάπου και είπε να πάρει αλλουνού αμάξι  😂

12 λεπτά πριν, meletis_m είπε

ή ας πάει σε άλλον εγκατάστατη

αυτό θα κάνει δυστυχώς , προς το παρών επειδή το έψαξε και ο ίδιος , όντως παίζει θέμα με το συμπιεστή του AC (ρουλεμάν γεννήτριας? - ούτε που κατάλαβα τι είναι)  , φυσικά δε σβήνει στη βενζίνη και δε δικαιολογεί να σβήνει με υγραέριο και φυσικά δε δικαιολογεί να παραδίδει ο μάστορας έτσι το αμάξι

12 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Από ρεύματα είναι εντάξει , ανάφλεξη / δυναμό ; 

ναι απο μπουζί/καλώδια/πολλαπλασιαστές (μάλιστα δεν του είχε κουμπώσει σωστά πολ/στή) , τα άλλαξε πριν κάνει την εγκατάσταση γιατί είχαν τα χρονάκια τους

όταν ξαναρχίσουν οι ζέστες θα δει για το ac
πάντως παρόλο τα ξενερώματα με τον συγκεκριμένο "μάστορα"  , έπαθε ένα ευχάριστο σοκ απο την οικονομία που κάνει (υπολόγισα οτι πέταξε 15 χιλιάρικα σε βενζίνες συνολικά, χρόνια του έλεγα να το κάνει μετατροπή ...)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νας σας πω κατι που δεν το εχω αναφερει και ισως φανει χρησιμο σε καποιον ..
το μακρινο 2012 φιλος συνεργειας μου ειχε προτεινει να αλλαξω ελατηρια πισω με ενισχυμενα ειδικα για υγραεριο ( η δεξαμενη μου ειναι τυπου ρεζερβας στην ρεζερβα και ειναι 55αρα ) και σωθηκα και εγω και τα αμορτισερ μου .
Ειχα βαλει τα MAD που για εμενα εβγαζε ολοκληρο ελατηριο αντικαταστασης και οχι εσωτερικο ελατηριο .
Βαζεις  τα στοιχεια του αμαξιου εδω : http://www.mad-tooling.com/en/suspensio ... y-springs/
και βλεπεις τι δινει για το δικο σου ( ποιο part number )
Μετα απο εδω : http://mad-springs.co.uk/auxiliary-springs/
βλεπεις τι τυπο βγαζει για σενα ( Ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του part number είναι και το είδος των ελατηρίων που ταιριάζει σε κάθε αμάξι (The last digit of the part number (e.g. HV-223098), determines the configuration of any chosen spring system, as detailed below )

Εγω τα ειχα παρει απο τον μπουκη στον πειραια 

Πιο φτηνη λυση εαν βγαζει ιδιο με το δικοσου αμαξι σε station βαζεις τα ελατηρια του station μτχ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...