Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, rounsmith είπε

Mazda 2  του 2007,167.000 χιλιόμετρα με καθημερινή 30χλμ (τα 20+ εκτός πόλης) να προχωρήσω σε υγραέριο?

Ξεπουληθήκαμε στην βενζίνη.

Εχετε γνώμη για κάτι συγκεκριμένο? Πάτρα θα γίνει η εγκατάσταση.

Τι να σου πούμε άγνωστο το μέλλον. Όπως είναι σήμερα η κατασταση πας αύριο και κάνεις μετατροπή . Με τους άραβες όμως δεν είσαι σίγουρος πότε θα αποφασίσουν να ανεβάσουν και πότε να κατεβάσουν.Τωρα και με το μπαμ στο Ισραήλ ποιος ξερει τι θα δούμε ακόμη.

Σαν παλιός υγραεριοκίνητος , σχεδόν 12 χρόνια  έχω σωθεί στην κυριολεξία. Πολλά λεφτά στην τσέπη και καθόλου αγχος για το πόσα χιλιόμετρα θα κάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, rounsmith είπε

Mazda 2  του 2007,167.000 χιλιόμετρα με καθημερινή 30χλμ (τα 20+ εκτός πόλης) να προχωρήσω σε υγραέριο?

Ξεπουληθήκαμε στην βενζίνη.

Εχετε γνώμη για κάτι συγκεκριμένο? Πάτρα θα γίνει η εγκατάσταση.

Το έχει ο εγκαταστατης που έχω βάλει με 200,000 υγραέριο. Τώρα το άνοιξε για έλεγχο βαλβίδων 

Βάλε σύστημα με μπεκ τύπου βενζίνης και αυτολιπανση με μεικτό ψεκασμό βενζίνης.

Επειδή είχα σε Mazda 6 προηγούμενως λογικά και σε εσένα έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελωτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο πολυ καιρο να και το λαμπακι της μηχανης και επειδη τελειωνε το υγραεριο λεω κατσε να δω αν στην βενζινη θα σβησει. Κανω και 30 χιλιομετρα με βενζινη λογω οτι ειχαμε γαμους κλπ και σβηνει το λαμπακι, λεω ωχ προβλημα στο υγραεριο. Βαζω το εργαλειο κωδικος P1101 που ειναι η maf η map η pcv η turbo

Τελικα ηταν ηλεκτροβαλβιδα του turbo οταν γυρνουσες απλα τον διακοπτη χωρις να βαλεις μπροστα ακουγες απο την βαλβιδα ενα κρρρρρρρ σαν αντλια βενζινης που δεν εχει βενζινη και χτυπαει.

Επι της ευκαιριας που πηγα στον μηχανικο μου καθαρισα και maf map με ειδικο σπρευ.

Εμενα διπλα απο τον map εχει και ενα ακριβως το ιδιο που το λεει barometric pressure sensor (10 12)

Στιγμιότυπο οθόνης (4).png

Επεξ/σία από LLLEFTERIS
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λαμπάκι κόκκινο στο υγραέριο πάω πρατήριο στα 4 λίτρα σταμάτησε. Αμάν λέω πρόβλημα στη βαλβίδα. Πάω σε άλλο πιο πάνω δεν γέμισε αλλά πήρε άλλα 24 λίτρα.

Μου έχουν πει ότι που και που να αφήνεις να αδειάσει τελείως και να γυρίσει βενζίνη.Όντως το αφήνω πάω πρατήριο και βάζω 43 λίτρα το ανώτερο που έχω βάλει και το ανώτερο που παίρνει η δεξαμενη που είναι 48 λίτρα. Συμπέρασμα πρέπει που και που να αφήνουμε να αδειάσει τελείως για να εκμεταλευόμαστε όλο το χώρο. Και όχι δεν με εκλεψε το πρατήριο 😜ήδη έχω κάνει 470 χιλιόμετρα και έχω αέριο για 50-60 ακόμη θα το αφήσω να δω που θα φτάσει.Το ανώτερό μου με ένα γέμισμα 525 χιλιόμετρα να δω αν θα το σπάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Λαμπάκι κόκκινο στο υγραέριο πάω πρατήριο στα 4 λίτρα σταμάτησε. Αμάν λέω πρόβλημα στη βαλβίδα. Πάω σε άλλο πιο πάνω δεν γέμισε αλλά πήρε άλλα 24 λίτρα.

Μου έχουν πει ότι που και που να αφήνεις να αδειάσει τελείως και να γυρίσει βενζίνη.Όντως το αφήνω πάω πρατήριο και βάζω 43 λίτρα το ανώτερο που έχω βάλει και το ανώτερο που παίρνει η δεξαμενη που είναι 48 λίτρα. Συμπέρασμα πρέπει που και που να αφήνουμε να αδειάσει τελείως για να εκμεταλευόμαστε όλο το χώρο. Και όχι δεν με εκλεψε το πρατήριο 😜ήδη έχω κάνει 470 χιλιόμετρα και έχω αέριο για 50-60 ακόμη θα το αφήσω να δω που θα φτάσει.Το ανώτερό μου με ένα γέμισμα 525 χιλιόμετρα να δω αν θα το σπάσω.

Εγω παντα το αφηνω να μεινει απο αεριο και για να δουλεψει μερικα χιλιομετρα βενζινη και για να μην μπορει να με κλεψει οταν παω να γεμισω γιατι ξερω οτι γεμιζω με 43 αντε 44 λιτρα οποτε δεν μπορει να μου πει εβαλα 50 θα τον βαραω μεχρι να σβησει ο ηλιος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Λαμπάκι κόκκινο στο υγραέριο πάω πρατήριο στα 4 λίτρα σταμάτησε. Αμάν λέω πρόβλημα στη βαλβίδα. Πάω σε άλλο πιο πάνω δεν γέμισε αλλά πήρε άλλα 24 λίτρα.

Μου έχουν πει ότι που και που να αφήνεις να αδειάσει τελείως και να γυρίσει βενζίνη.Όντως το αφήνω πάω πρατήριο και βάζω 43 λίτρα το ανώτερο που έχω βάλει και το ανώτερο που παίρνει η δεξαμενη που είναι 48 λίτρα. Συμπέρασμα πρέπει που και που να αφήνουμε να αδειάσει τελείως για να εκμεταλευόμαστε όλο το χώρο. Και όχι δεν με εκλεψε το πρατήριο 😜ήδη έχω κάνει 470 χιλιόμετρα και έχω αέριο για 50-60 ακόμη θα το αφήσω να δω που θα φτάσει.Το ανώτερό μου με ένα γέμισμα 525 χιλιόμετρα να δω αν θα το σπάσω.

Μπορεί να είναι θέμα της πλήρωσης .

Εγώ δε πρόλαβα να κάνω ούτε 8000 και έσπασε η βάση της πλήρωσης . Είτε από αστοχία ή από πίεση από το πιστόλι αντλίας 

Τώρα μπήκε καινούργια πλήρωση στερεώθηκε και με φλατζοκολλα και είδα ότι η παλιά έχει μπίλια . Μήπως είναι σημάδια της μπίλιας και κολλάει .

Βέβαια από αντλία σε αντλία έχει διάφορες στις πιέσεις .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/6/2023 στις 5:05 ΜΜ, meletis11 είπε

Αριστο συστημα (προς το παρον) το master direct της cangas.

Εγκατεσταθη σε τουρμπο αμεσου ψεκασμου, συγχρονης τεχνολογιας.

Αποδοση σχεδον ομοια με βενζινη (ετσι γινεται με υγραεριο - ανεπαισθητο για τους περισσοτερους οδηγους), οικονομια ικανοποιητικη (40% τουλαχιστον).

Καταναλωνει ελαχιστο ποσοστο βενζινης για συντηρηση και ασφαλεια (5% κατα το αφημα του γκαζιου).

Εγιναν δοκιμες σε ταξιδια μακρινα, πολυωρα, και στην κινηση της πολεως.

Προς το παρον αψογο.

Εγκατάσταση στο Autoflasgas.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2023 στις 5:12 ΠΜ, papoys1 είπε

Λαμπάκι κόκκινο στο υγραέριο πάω πρατήριο στα 4 λίτρα σταμάτησε. Αμάν λέω πρόβλημα στη βαλβίδα. Πάω σε άλλο πιο πάνω δεν γέμισε αλλά πήρε άλλα 24 λίτρα.

Μου έχουν πει ότι που και που να αφήνεις να αδειάσει τελείως και να γυρίσει βενζίνη.Όντως το αφήνω πάω πρατήριο και βάζω 43 λίτρα το ανώτερο που έχω βάλει και το ανώτερο που παίρνει η δεξαμενη που είναι 48 λίτρα. Συμπέρασμα πρέπει που και που να αφήνουμε να αδειάσει τελείως για να εκμεταλευόμαστε όλο το χώρο. Και όχι δεν με εκλεψε το πρατήριο 😜ήδη έχω κάνει 470 χιλιόμετρα και έχω αέριο για 50-60 ακόμη θα το αφήσω να δω που θα φτάσει.Το ανώτερό μου με ένα γέμισμα 525 χιλιόμετρα να δω αν θα το σπάσω.

Δεν το πιστεύω.Σήμερα εφτασα το 570 χιλιόμετρα με τα 43 λίτρα μιλάμε όχι απλά για νέο ρεκόρ αλλα για απογείωση. Εχω αγωνία να δω που θα σφυρίξει. Και όπως είπα γυρνώντας μόνο υγραέριο.Καθόλου βενζίνη.Κοντεύω τα 7 λίτρα υγραέριο στα 100 όπου πάνω κάτω έχω και τη βενζίνη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν το πιστεύω.Σήμερα εφτασα το 570 χιλιόμετρα με τα 43 λίτρα μιλάμε όχι απλά για νέο ρεκόρ αλλα για απογείωση. Εχω αγωνία να δω που θα σφυρίξει. Και όπως είπα γυρνώντας μόνο υγραέριο.Καθόλου βενζίνη.Κοντεύω τα 7 λίτρα υγραέριο στα 100 όπου πάνω κάτω έχω και τη βενζίνη.

Μήπως θα έπρεπε να κάνεις ένα έλεγχο τα fuel trims μήπως θέλει διόρθωση ; Συνήθως τώρα αλλάζει το μείγμα ξέρω και υπάρχει διαφορά .

Επιπλέον τι βενζίνη  κάθε πότε την ανανεώνεις . Εάν και μένα ίδια μοτέρ έχουν , εγώ το έβαλα πρώτα για τα μπεκ βενζίνης και δεύτερον να ανανεώνεται σταθερά η βενζίνη.

Γιατί η παλιά βενζίνη μπορεί να σου προκαλέσει θέματα στο σύστημα τροφοδοσίας 

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν το πιστεύω.Σήμερα εφτασα το 570 χιλιόμετρα με τα 43 λίτρα μιλάμε όχι απλά για νέο ρεκόρ αλλα για απογείωση. Εχω αγωνία να δω που θα σφυρίξει. Και όπως είπα γυρνώντας μόνο υγραέριο.Καθόλου βενζίνη.Κοντεύω τα 7 λίτρα υγραέριο στα 100 όπου πάνω κάτω έχω και τη βενζίνη.

Μήπως άλλαξες κάτι, πχ λάστιχα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, meletis_m είπε

Μήπως θα έπρεπε να κάνεις ένα έλεγχο τα fuel trims μήπως θέλει διόρθωση ; Συνήθως τώρα αλλάζει το μείγμα ξέρω και υπάρχει διαφορά .

Επιπλέον τι βενζίνη  κάθε πότε την ανανεώνεις . Εάν και μένα ίδια μοτέρ έχουν , εγώ το έβαλα πρώτα για τα μπεκ βενζίνης και δεύτερον να ανανεώνεται σταθερά η βενζίνη.

Γιατί η παλιά βενζίνη μπορεί να σου προκαλέσει θέματα στο σύστημα τροφοδοσίας 

 

 

 

6 ώρες πριν, Doubt είπε

Μήπως άλλαξες κάτι, πχ λάστιχα;

Δεν άλλαξα τίποτε παιδιά απλά κανω πολύ οικονομική οδήγηση. Πολύ χαμηλές στροφές τα πιο πολλά χιλιόμετρα ήταν σε ανοιχτό δρόμο (τα μισά και παραπάνω σε Εθνική , κάποιοι το κατηγορούν αλλα σε μεγάλες κατηφόρες πάω με νεκρά για δύο λόγους ,οικονομία και όσο το δυνατόν ψυξη κινητρα και ειδικά βαλβίδων που είναι το πιο ευαίσθητο κομμάτι στο υγραέριο.

Όσο για τη βενζίνη επειδή δεν έχω ψεκασμό ειδικά τα καλοκαίρια κάθε τόσο το γυρίζω και κάνω αρκετά χιλιόμετρα.Τι να πω θεωρώ πως είμαι  τυχερός και έπεσα σε ένα κινητήρα από τους πιο φιλικούς για υγραέριο. Για την ακρίβεια φοράει τον z16xe  απλό 16βάλβιδο τον οποίο η opel νομίζω ότι τον εβαζε στο vectra μέχρι το Σεπτέβρη του  2005 όπου και τον σταμάτησε.

366.000 χιλιάδες χιλιόμετρα από τα οποία 238.000 με υγραέριο,λαδακια πριν μια βδομάδα τα άλλαξα δεν είχε κάψει καθόλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την καλησπέρα μου σε όλους, διαβάζω το θέμα στενά μιας και είμαι στα πρόθυρα εγκατάστασης LPG σε ένα Suzuki Swift 2011 (κωδ κινητήρα K12B).

Έλαβα 2 Προσφορές μέχρι στιγμής (απο διαφορετικούς μάστορες) στα ίδια περίπου λεφτά (1050-1100)

1. ECU: AEB 48PIN OBD
    REDUCER: ZAVOLI
    RAIL: BARACCUDA (ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΥΠΟΘΕΤΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ)
    AΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ: TOMASETTO
(Οταν ρώτησα για περισσότερα π.χ μοντέλο μπέκ ακριβώς μου είπε άστο καλύτερα μέχρι εκεί γιατί μετά θα χρειαστείς σεμηνάριο) ΤΟ Βάπτισε (?) Landi Renzo στο τέλος πρίν μου δώσει την λίστα αν αυτό λέει κάτι.
++2ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ
++ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ

2. BRC SEQUENT (ΔΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ)(ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ BRC ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΙΠΕ)
    Τον ρώτησα για το Plug n Drive που είδα σε άλλο post και μου είπε ότι είναι για tourbάτα και οτι δεν έχει τέτοιες απαιτήσεις ο κινητήρας μου. Επίσης μου είπε οτι αυτό ψεκάζει μόνο αέριο.

Ο πρώτος πρότεινε να μην το σκίζω ο δεύτερος το ανάποδο "δεν θα έχει θέμα καντο ότι θες"....

Ακούω γνώμες παίδες... και οποιαδήποτε άλλη πρόταση ή συμβουλή!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ INPUT ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!

Επεξ/σία από Extol3D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Extol3D είπε

Την καλησπέρα μου σε όλους, διαβάζω το θέμα στενά μιας και είμαι στα πρόθυρα εγκατάστασης LPG σε ένα Suzuki Swift 2011 (κωδ κινητήρα K12B).

Έλαβα 2 Προσφορές μέχρι στιγμής (απο διαφορετικούς μάστορες) στα ίδια περίπου λεφτά (1050-1100)

1. ECU: AEB 48PIN OBD
    REDUCER: ZAVOLI
    RAIL: BARACCUDA (ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΥΠΟΘΕΤΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ)
    AΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ: TOMASETTO
(Οταν ρώτησα για περισσότερα π.χ μοντέλο μπέκ ακριβώς μου είπε άστο καλύτερα μέχρι εκεί γιατί μετά θα χρειαστείς σεμηνάριο) ΤΟ Βάπτισε (?) Landi Renzo στο τέλος πρίν μου δώσει την λίστα αν αυτό λέει κάτι.
++2ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ
++ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ

2. BRC SEQUENT (ΔΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ)(ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ BRC ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΙΠΕ)
    Τον ρώτησα για το Plug n Drive που είδα σε άλλο post και μου είπε ότι είναι για tourbάτα και οτι δεν έχει τέτοιες απαιτήσεις ο κινητήρας μου. Επίσης μου είπε οτι αυτό ψεκάζει μόνο αέριο.

Ο πρώτος πρότεινε να μην το σκίζω ο δεύτερος το ανάποδο "δεν θα έχει θέμα καντο ότι θες"....

Ακούω γνώμες παίδες... και οποιαδήποτε άλλη πρόταση ή συμβουλή!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ INPUT ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!

Εάν κανείς μια αναζήτηση θα δεις ότι είναι εμεασου ψεκασμού .

Για το 1ο τα μπεκ υγραερίου που σου προτείνει είναι καλά . Είναι τύπου βενζίνης . Ως εναλλακτική πρόταση δες και τα Hana επίσης αξιόλογα . Έπειτα η επιλογή τους και η διατομή των ακροφυσίων πάει αναλόγως τη ιπποδύναμη συνήθως .

Σου είπαν θα το συνδέσουν και με obd ;  γιατί βλέπω επισυναπτεις obd εγκέφαλο .

Το θέμα είναι εάν είναι καλοί στη ρύθμιση των εκάστοτε συστημάτων και να μη κάνουν auto calibration μόνο ! 

όπως και σωστή τοποθέτηση των μπεκ υγραερίου στη εισαγωγή.

Επιπλέον σου ανέφεραν για μεικτό ψεκασμό βενζίνης στα φορτία . Γενικά εάν ψάξεις οι περισσότεροι στα Suzuki το βάζουν ως ενεργό .

Τέλος δε ξέρω εάν ρώτησες , τι ισχύει με τις βαλβίδες του ειδικά εάν έχει μηχανικές .

Καλό θα ήταν εάν είναι μηχανικές κάθε 30,000 να κανεις έλεγχο διακενων. Σε έχουν ενημερώσει τι ισχύει στο συγκεκριμένο κινητήρα; Τι είδους βαλβίδες έχει ; ο Δεύτερος λογικά το BRC SEQ32 προτείνει.

 

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εάν κανείς μια αναζήτηση θα δεις ότι είναι εμεασου ψεκασμού .

Για το 1ο τα μπεκ υγραερίου που σου προτείνει είναι καλά . Είναι τύπου βενζίνης . Ως εναλλακτική πρόταση δες και τα Hana επίσης αξιόλογα . Έπειτα η επιλογή τους και η διατομή των ακροφυσίων πάει αναλόγως τη ιπποδύναμη συνήθως .

Σου είπαν θα το συνδέσουν και με obd ;  γιατί βλέπω επισυναπτεις obd εγκέφαλο .

Το θέμα είναι εάν είναι καλοί στη ρύθμιση των εκάστοτε συστημάτων και να μη κάνουν auto calibration μόνο ! 

όπως και σωστή τοποθέτηση των μπεκ υγραερίου στη εισαγωγή.

Επιπλέον σου ανέφεραν για μεικτό ψεκασμό βενζίνης στα φορτία . Γενικά εάν ψάξεις οι περισσότεροι στα Suzuki το βάζουν ως ενεργό .

Τέλος δε ξέρω εάν ρώτησες , τι ισχύει με τις βαλβίδες του ειδικά εάν έχει μηχανικές .

Καλό θα ήταν εάν είναι μηχανικές κάθε 30,000 να κανεις έλεγχο διακενων. Σε έχουν ενημερώσει τι ισχύει στο συγκεκριμένο κινητήρα; Τι είδους βαλβίδες έχει ; ο Δεύτερος λογικά το BRC SEQ32 προτείνει.

 

 

 

Φίλε @meletis_m ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Ναί μου είπε θα συνδεθέι ΟΒD και θα μιλάει με τον μαμά εγκέφαλο και θα το ρυθμίσουμε κατα τις ανάγκες μου.

Τον ρώτησα αν μπορώ να ρίχνω παραπάνω βενζίνη νωρίτερα σε στροφές γιατί με νοιάζει πολύ η μακροζωία του κινητήρα και μου είπε φυσικά.

'Eχω μηχανικές βαλβίδες και θα κάνει δωρεάν τον έλεγχο και με ενημέρωσε ανα 30-35Κ να τις κοιτάμε.

Τι άποψη έχεις για το BRC γιατί όχι το plug n drive? Επίσης τι διαφορά έχουν στην ποιότητα τα μπεκ της BRC απο τα Baraccuda? Μπορώ να το ερμηνεύσω κοιτώντας κάποιο datasheet (βέβαια δεν ξέρω ποιο baraccuda ακόμα έχει 3 στη σελίδα αν είδα καλά και το ένα φρέσκο). Επίσης η Ζavoli vs ΒRC πνεύμονες τι γίνεται? (είδα κάποια teardown και με το μάτι ξεχώρισα οτι ο BRC είναι σαφώς πολυπλοκότερη αρχιτεκτονική εξαερωτήρα). Δεξαμενή είπε ελεύθερη επιλογή.

Α, επίσης ο τύπος με το BRC υποστήριξε οτι είναι πολύ ματαιόδοξο το calibration στο δρόμο και ότι θα λάβει έτοιμες τις ρυθμίσεις απο την εταιρία(?).

Έχω προβληματιστεί γιατί ο πατέρας μου ο θείος μου και ο ξάδερφος το βάλαν εκεί και τους έχει πάει αριστα μέχρι στιγμής (ο πατέρας με swift του 2007).

Επεξ/σία από Extol3D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Extol3D είπε

Φίλε @meletis_m ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Ναί μου είπε θα συνδεθέι ΟΒD και θα μιλάει με τον μαμά εγκέφαλο και θα το ρυθμίσουμε κατα τις ανάγκες μου.

Τον ρώτησα αν μπορώ να ρίχνω παραπάνω βενζίνη νωρίτερα σε στροφές γιατί με νοιάζει πολύ η μακροζωία του κινητήρα και μου είπε φυσικά.

'Eχω μηχανικές βαλβίδες και θα κάνει δωρεάν τον έλεγχο και με ενημέρωσε ανα 30-35Κ να τις κοιτάμε.

Τι άποψη έχεις για το BRC γιατί όχι το plug n drive? Επίσης τι διαφορά έχουν στην ποιότητα τα μπεκ της BRC απο τα Baraccuda? Μπορώ να το ερμηνεύσω κοιτώντας κάποιο datasheet (βέβαια δεν ξέρω ποιο baraccuda ακόμα έχει 3 στη σελίδα αν είδα καλά και το ένα φρέσκο). Επίσης η Ζavoli vs ΒRC πνεύμονες τι γίνεται? (είδα κάποια teardown και με το μάτι ξεχώρισα οτι ο BRC είναι σαφώς πολυπλοκότερη αρχιτεκτονική εξαερωτήρα). Δεξαμενή είπε ελεύθερη επιλογή.

Α, επίσης ο τύπος με το BRC υποστήριξε οτι είναι πολύ ματαιόδοξο το calibration στο δρόμο και ότι θα λάβει έτοιμες τις ρυθμίσεις απο την εταιρία(?).

Έχω προβληματιστεί γιατί ο πατέρας μου ο θείος μου και ο ξάδερφος το βάλαν εκεί και τους έχει πάει αριστα μέχρι στιγμής (ο πατέρας με swift του 2007).

Δε θα σταθώ τόσο στις εταιρείες .

Εγώ προσωπικά σε 3 αμάξια είχα Lovato και τώρα πλέον Europegas στα 2 τελευταία .

Η διαδικασία ρύθμισης είναι εξής τουλάχιστον στα εμεσου ψεκασμού .

Κάνουν auto calibration και αφού ενεργοποιηθεί η obd επικοινωνία και συνδέσει τα καλώδια από το εγκέφαλο υγραερίου στη obd απλώς συλλέγει δεδομένα πιο γρήγορα . Όσο πιο λιγότερο απόκλιση έχουν οι τιμές fuel trims μεταξύ χάρτη βενζίνης / υγραερίου τόσο καλύτερα .

Τώρα για το μεικτό ψεκασμό βενζίνης το ρυθμίζουν τόσο με τις στροφές όσο και με το φορτίο κινητήρα.  Ματαιόδοξο για πιο λόγο είναι η ρύθμιση στο δρόμο ; Να ξέρεις απαιτεί χρόνο η ρύθμιση στο δρόμο και αυτό είναι το σωστό . Εμένα πάντως και τα 3 αμάξια τα ειχε βγάλει στο δρόμο για περίπου 80 χιλιόμετρα για ρυθμίσεις και συλλογή δεδομένων . 

Όσο για τα μπεκ υγραερίου εξαρτάται και εάν μπορεί να διαβάσει διαφορετικά ο εγκέφαλος υγραερίου. Έχουν συγκεκριμένα μοντέλα ό κάθε εγκέφαλος υγραερίου που μπορεί να αναγνωρίζει.

Πάντως με σωστή ρύθμιση δε πρέπει να αντιλαμβάνεσαι οποιαδήποτε αλλαγή μεταξύ των καυσίμων .

Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι; 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...