Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

43 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τώρα το χειμώνα σε τι θερμοκρασία είναι καλο να γίνεται η εναλλαγή σε υγραέριο ; 

Στα 2 προηγούμενα οχήματα δε είχα οποιοδήποτε θέμα και ουτε είχα παρατηρήσει τίποτα . 

Στο  Opel Corsa C την ώρα τη αλλαγής απο βενζίνη σε υγράεριο κανει μια ελάχιστη διακοπή και έλεγα να το βάλω στους 40 βαθμούς να γυρίζει τώρα είναι στους 30 , είμαι και σε ορεινη περιοχή.

Στο εγκαταστάτη πήγε για έλεγχο ( πρίν 12.000) που ήταν στη αρχή της εγκατάστασης και ρύθμισε τη πίεση πνεύμονα  και δε ειχα θέματα . Μήπως παίζει ρόλο το υγραέριο -πρατήριο ; Γιατι τώρα με τα κρύα ξεκινησε να το παρουσιάζει . 

30 δεν έχω ξανακούσει , μέχρι 35 πιστεύω είναι safe

σίγουρα παίζει ρόλο και το μείγμα μιας και μπορεί να βάζουν παραπάνω βουτάνιο που είναι πιο φθηνό αλλά ενώ είναι πιο αποδοτικό δεν τα πάει καλά σε χαμηλές θερμοκρασίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 10/12/2023 στις 6:38 ΜΜ, antoniokonstant25 είπε

Έχω ένα πρόβλημα με την αλλαγή βενζίνης σε αέριο. Όταν είμαι σταματημένος σε φανάρι στο ρελαντί και πάει να γίνει η αλλαγή, μερικές φορές σβήνει το αμάξι και αν δεν πατήσω λίγο γκάζι όταν ξαναβάλω μπρος σβήνει ξανά. Ξέρουμε αν θέλει προγραμματισμό ή είναι άλλο πρόβλημα ; Μήπως είναι φτωχό το μίγμα ; Οι στροφές μπορεί να φτάσουν στις 500 για να δώσει καύσιμο ώστε να γυρίσει στο αέριο. 

Ρυθμιση στον υπολογιστη απο τεχνικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/12/2023 στις 9:27 ΜΜ, meletis_m είπε

Στο  Opel Corsa C την ώρα τη αλλαγής απο βενζίνη σε υγράεριο κανει μια ελάχιστη διακοπή και έλεγα να το βάλω στους 40 βαθμούς να γυρίζει τώρα είναι στους 30 , είμαι και σε ορεινη περιοχή.

 

Μελετη το 30 το θεωρώ υπερβολικά χαμηλά.Το καλοκαίρι σε αυτή τη θερμοκρασία θα επρεπε να παίρνει με υγραέριο. Σιγουρα 40 και αν ήμουν ορεινα μπορεί να το εκανα και 45.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μελετη το 30 το θεωρώ υπερβολικά χαμηλά.Το καλοκαίρι σε αυτή τη θερμοκρασία θα επρεπε να παίρνει με υγραέριο. Σιγουρα 40 και αν ήμουν ορεινα μπορεί να το εκανα και 45.

Πήρα καλώδιο και με τη 1η ευκακιρια θα το αλλάξω για να μη τρέχω συνέχεια στον εγκαταστάτη  . Εδώ Αθήνα στα πρώτα 1000 μέτρα γυρίζει . Αλλα τώρα που είμαι χωριό και έχει και αρνητικες θερμοκρασίες ήθελα να αυξήσω την θερμοκρασία εναλλαγής γιατι παρατηρω οτι μου κάνει κόμπιασμα μόνο κατα την αλλαγη καυσίμου  . Ο θερμοστατης είναι οκ έχει αλλαχτει γιατι έμενε και ανοικτός . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Πήρα καλώδιο και με τη 1η ευκακιρια θα το αλλάξω για να μη τρέχω συνέχεια στον εγκαταστάτη  . Εδώ Αθήνα στα πρώτα 1000 μέτρα γυρίζει . Αλλα τώρα που είμαι χωριό και έχει και αρνητικες θερμοκρασίες ήθελα να αυξήσω την θερμοκρασία εναλλαγής γιατι παρατηρω οτι μου κάνει κόμπιασμα μόνο κατα την αλλαγη καυσίμου  . Ο θερμοστατης είναι οκ έχει αλλαχτει γιατι έμενε και ανοικτός . 

Αμα το κατέχεις καλά θα κάνεις. Εγω δεν τόχω έτσι στον εγκαταστατη.Και μένα ο θερμοστατης το ίδιο κόλησε ανοιχτός.Πριν 4-5 μέρες τον άλλαξα. Αυτό δεν είναι δύσκολο τόχω και τον άλλαξα μόνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εψαξα ,αλλα δεν βρήκα κάτι για  Cmax 1600  του 2007.
Οπότε ρωτα εδω. Θελω να βαλω υγραεριο . Υπάρχει εμπειρία απο το συγκεκριμένο μοντέλο ?
Μεχρι στιγμής τα εχει παει θαυμάσια ( καμία βλάβη ) και σκέφτομαι μήπως κοιταζοντας να κανω οικονομία ,  ανοίξω το κουτι της Πανδώρας 😃, Γιατι δεν ειμαστε να αλλάζουμε αυτοκίνητο . 

Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, paxijohn είπε

Εψαξα ,αλλα δεν βρήκα κάτι για  Cmax 1600  του 2007.
Οπότε ρωτα εδω. Θελω να βαλω υγραεριο . Υπάρχει εμπειρία απο το συγκεκριμένο μοντέλο ?
Μεχρι στιγμής τα εχει παει θαυμάσια ( καμία βλάβη ) και σκέφτομαι μήπως κοιταζοντας να κανω οικονομία ,  ανοίξω το κουτι της Πανδώρας 😃, Γιατι δεν ειμαστε να αλλάζουμε αυτοκίνητο . 

Ευχαριστώ. 

Γενικά τα Ford θέλουν λεπτομερή ρύθμιση.

Να βάλεις σύστημα με γρήγορα μπεκ υγραερίου . Σίγουρα αυτολιπανση με μικροψεκασμους βενζίνης σε όλο το φάσμα στροφών και όχι μόνο στο φορτίο κινητήρα.

Δες μήπως μαζί βάλεις και ειδική ηλεκτρονική λαδιερα που ρίχνει ανά κύλινδρο ίδια ποσότητα πρόσθετου και δε είναι σαν τις απλές υποπίεσης που ξερυθμιζονται .

Επίσης μάθε τι βαλβίδες έχει . Λογικά έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελωτα . Οπότε καλό θα είναι να γίνεται έλεγχος διακενων βαλβίδων. 

Έχει το ίδιο μοτέρ με το Transit ztec duratec γνωρίζεις ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Καλησπέρα, σκέφτομαι σιγά σιγά να αντικαταστήσω το αρχαίο μπρίκι των γονιών μου, το οποίο περιμένω εδώ και 5 χρόνια μάταια να χαλάσει αλλά δεν μου κάνει τη χάρη. 😅 Επειδή ανάγκες μετακίνησης ουσιαστικά δεν υπάρχουν, ζήτημα να κάνουν 3000km το χρόνο, θα το χρησιμοποιώ και εγώ σε καθημερινές μετακινήσεις. Υπολογίζω γύρω στις 7,5χιλιάδες km ετησίως. Βλέπω ότι για λίγο περισσότερα χρήματα από αυτά που σκεφτόμουν να δώσω, υπάρχουν κάποια μοντέλα με εργοστασιακά συστήματα (πχ Punto Evo 1.4 LPG).

Έκανα μια σχετική μελέτη καθ' ότι άσχετος με την υγραεριοκίνηση και βλέπω πως η διαφορά χρήσης (συμπεριλαμβανομένων των τελών κυκλοφορίας) σε σχέση με ένα αρκετά φθηνότερο, μια 5ετία παλαιότερο κλασικό 1400ρι όχημα είναι γύρω στα 550€ το χρόνο. Συνεπώς η διαφορά τιμής μεταξύ 2 τέτοιων οχημάτων αποσβαίνεται σε ~ 3-4 χρόνια (σίγουρα το σύστημα υγραεριοκίνησης έχει κάποια κόστη συντήρησης και καταναλώνεις και λίγη βενζίνη, από την άλλη ένα παλαιότερο όχημα θα έχει συχνότερες μικρές βλάβες), συν οτι απολαμβάνεις ένα νεότερο όχημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Θα ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας για τα εργοστασιακά τοποθετημένα συστήματα (ειδικά των Ιταλών), αν χρειάζεται να προσέξω κάτι διαφορετικό, την αξιοπιστία τους, τη σύγκριση με aftermarket κλπ, αν ασχολείται το εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το service τους ή κάποιος άλλος κλπ. Προς το παρόν, αυτό που μου αρέσει είναι οτι υπάρχει επιπλέον ένδειξη στάθμης LPG στο καντράν του αυτοκινήτου και όχι τα κλασικά ενδεικτικά των aftermarket υλοποιήσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Καλησπέρα, σκέφτομαι σιγά σιγά να αντικαταστήσω το αρχαίο μπρίκι των γονιών μου, το οποίο περιμένω εδώ και 5 χρόνια μάταια να χαλάσει αλλά δεν μου κάνει τη χάρη. 😅 Επειδή ανάγκες μετακίνησης ουσιαστικά δεν υπάρχουν, ζήτημα να κάνουν 3000km το χρόνο, θα το χρησιμοποιώ και εγώ σε καθημερινές μετακινήσεις. Υπολογίζω γύρω στις 7,5χιλιάδες km ετησίως. Βλέπω ότι για λίγο περισσότερα χρήματα από αυτά που σκεφτόμουν να δώσω, υπάρχουν κάποια μοντέλα με εργοστασιακά συστήματα (πχ Punto Evo 1.4 LPG).

Έκανα μια σχετική μελέτη καθ' ότι άσχετος με την υγραεριοκίνηση και βλέπω πως η διαφορά χρήσης (συμπεριλαμβανομένων των τελών κυκλοφορίας) σε σχέση με ένα αρκετά φθηνότερο, μια 5ετία παλαιότερο κλασικό 1400ρι όχημα είναι γύρω στα 550€ το χρόνο. Συνεπώς η διαφορά τιμής μεταξύ 2 τέτοιων οχημάτων αποσβαίνεται σε ~ 3-4 χρόνια (σίγουρα το σύστημα υγραεριοκίνησης έχει κάποια κόστη συντήρησης και καταναλώνεις και λίγη βενζίνη, από την άλλη ένα παλαιότερο όχημα θα έχει συχνότερες μικρές βλάβες), συν οτι απολαμβάνεις ένα νεότερο όχημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Θα ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας για τα εργοστασιακά τοποθετημένα συστήματα (ειδικά των Ιταλών), αν χρειάζεται να προσέξω κάτι διαφορετικό, την αξιοπιστία τους, τη σύγκριση με aftermarket κλπ, αν ασχολείται το εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το service τους ή κάποιος άλλος κλπ. Προς το παρόν, αυτό που μου αρέσει είναι οτι υπάρχει επιπλέον ένδειξη στάθμης LPG στο καντράν του αυτοκινήτου και όχι τα κλασικά ενδεικτικά των aftermarket υλοποιήσεων.

Η οικονομία είναι 45% εάν ρίχνει και βενζίνη .

Όσο αφορά τα εργοστασιακά , συνήθως με κάποια εταιρεία συνεργάζονται . Πρόσβαση θα ρωτήσεις τον επίσημο διανομέα να σε στείλει . Σίγουρα θα χρειάζεται διαγνωστικό γνήσιο , μπορεί να μη έχουν όλα τα συνεργεία .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, paxijohn είπε

Εψαξα ,αλλα δεν βρήκα κάτι για  Cmax 1600  του 2007.
Οπότε ρωτα εδω. Θελω να βαλω υγραεριο . Υπάρχει εμπειρία απο το συγκεκριμένο μοντέλο ?
Μεχρι στιγμής τα εχει παει θαυμάσια ( καμία βλάβη ) και σκέφτομαι μήπως κοιταζοντας να κανω οικονομία ,  ανοίξω το κουτι της Πανδώρας 😃, Γιατι δεν ειμαστε να αλλάζουμε αυτοκίνητο . 

Ευχαριστώ. 

χωρίς να έχω άποψη , απλά να μεταφέρω οτι για το Ford γενικότερα πέφτει κράξιμο για την αντλία βενζίνης

αν δεν κάνεις παράλληλο ψεκασμό ίσως θα πρέπει να απενεργοποιείται τελείως στο υγραέριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

χωρίς να έχω άποψη , απλά να μεταφέρω οτι για το Ford γενικότερα πέφτει κράξιμο για την αντλία βενζίνης

αν δεν κάνεις παράλληλο ψεκασμό ίσως θα πρέπει να απενεργοποιείται τελείως στο υγραέριο

Και στη βενζίνη βγάζουν θέμα χωρίς υγραεριο.

Σε Ford Maverick γνωστός 2 φορές έχει αλλάξει αντλία καυσίμου και δε έχει επάνω LPG . Και προσέχει και τη στάθμη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 4/5/2023 στις 12:27 ΜΜ, meletis_m είπε

Άφησα σήμερα το 3ο όχημα για υγραερίο. Opel Corsa c  2004 

Ίδιο σύστημα υγραερίου είχα και στο Mazda 6. Europegas με μπεκ υγραερίου Hana . Δεξαμενή ρεζερβας. Με βενζίνη το έφερνε 6,5 λτ/100 . Από εδώ και πέρα θα κάνει καθημερινά 120 χιλιόμετρα. 

Συμπληρώθηκαν 15000 από Μάιο 2023 .

Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής και προγραμματίζεται και για αλλαγή φίλτρων . Η κατανάλωση είναι αυτή που αναφέρω .

Στις 17/12/2023 στις 6:42 ΜΜ, papoys1 είπε

Αμα το κατέχεις καλά θα κάνεις. Εγω δεν τόχω έτσι στον εγκαταστατη.Και μένα ο θερμοστατης το ίδιο κόλησε ανοιχτός.Πριν 4-5 μέρες τον άλλαξα. Αυτό δεν είναι δύσκολο τόχω και τον άλλαξα μόνος.

 

Στις 13/12/2023 στις 10:13 ΜΜ, korakios είπε

30 δεν έχω ξανακούσει , μέχρι 35 πιστεύω είναι safe

σίγουρα παίζει ρόλο και το μείγμα μιας και μπορεί να βάζουν παραπάνω βουτάνιο που είναι πιο φθηνό αλλά ενώ είναι πιο αποδοτικό δεν τα πάει καλά σε χαμηλές θερμοκρασίες

Βρέθηκε καλώδιο σύνδεσης και συνδέθηκε .

Η θερμοκρασία αλλαγής με κρύο μοτέρ πάντα ήταν ρυθμισμένη στους 35. Το έβαλα τώρα που είναι και χειμώνας 40.

Όσο για το επιπλέον μεικτό ψεκασμό βενζίνης είχε πει και χωρίς τα Opel Corsa δε έχουν θέματα . Αλλά το είχε βάλει 3,5 ms κάθε φορά όταν είναι >3000 στροφές . 

Υπάρχουν και άλλες στρατηγικές αυτολιπανσης αναλόγως το μοτέρ .

Όσο αφορά τις ώρες λειτουργίας έχει κάνει στις 15000 χιλιόμετρα

28 ώρες μόνο βενζίνη 

344 ώρες υγραέριο 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Όσο για το επιπλέον μεικτό ψεκασμό βενζίνης είχε πει και χωρίς τα Opel Corsa δε έχουν θέματα . Αλλά το είχε βάλει 3,5 ms κάθε φορά όταν είναι >3000 στροφές . 

Υπάρχουν και άλλες στρατηγικές αυτολιπανσης αναλόγως το μοτέρ .

 

Παλαιότερες απλές μηχανές δεν χρειάζονται ψεκασμό.Σε πιο σύγχρονες τούρμπο κ.λ.π.είναι απαραίτητος.

Και γω απλό μοτέρ φοράω στο opel vectra 1,6 το 2005 (απλό 16βάλβιδο) δεν χρειάζεται ψεκασμό σε αντίθεση με το επόμενο μοτέρ που φοράνε τα vectra από το Σεπτέβρη του 2005.

Θυμάμαι τότε ο εγκαταστάτης μου είχε βάλει μια λαδιέρα ποτέ δεν δουλεψε μετά από 20.000 - 30.000 χιλιόμετρα την πέταξα. Επιασα αισίως 242.000 χιλ με υγραέριο χωρίς ψεκασμούς όλα μια χαρα. Φοβερή οικονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Παλαιότερες απλές μηχανές δεν χρειάζονται ψεκασμό.Σε πιο σύγχρονες τούρμπο κ.λ.π.είναι απαραίτητος.

Και γω απλό μοτέρ φοράω στο opel vectra 1,6 το 2005 (απλό 16βάλβιδο) δεν χρειάζεται ψεκασμό σε αντίθεση με το επόμενο μοτέρ που φοράνε τα vectra από το Σεπτέβρη του 2005.

Θυμάμαι τότε ο εγκαταστάτης μου είχε βάλει μια λαδιέρα ποτέ δεν δουλεψε μετά από 20.000 - 30.000 χιλιόμετρα την πέταξα. Επιασα αισίως 242.000 χιλ με υγραέριο χωρίς ψεκασμούς όλα μια χαρα. Φοβερή οικονομία.

Στα 2 προηγουμενα Ιαπωνικά Honda & Mazda 6 είχε και μεικτό ψεκασμό βενζίνης ρυθμισμένο περισσότερο.

Πιστεύω ο μεικτός ψεκασμός έστω και λίγο παρόλο που δε χρειάζεται σε μερικά μοτέρ . Κάνει καλό τόσο για τα μπεκ βενζίνης όσο και να ξοδεύεται η βενζίνη σταθερά και να μη γυρίζεις κάθε λίγο και λιγάκι βενζίνη . 

Εγώ βενζίνη αποκλειστικά μόνο όταν τελειώσει το υγραέριο.

Τώρα ο κάθε εγκαταστατης διαφέρει η άποψη του . 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Στα 2 προηγουμενα Ιαπωνικά Honda & Mazda 6 είχε και μεικτό ψεκασμό βενζίνης ρυθμισμένο περισσότερο.

Πιστεύω ο μεικτός ψεκασμός έστω και λίγο παρόλο που δε χρειάζεται σε μερικά μοτέρ . Κάνει καλό τόσο για τα μπεκ βενζίνης όσο και να ξοδεύεται η βενζίνη σταθερά και να μη γυρίζεις κάθε λίγο και λιγάκι βενζίνη . 

Εγώ βενζίνη αποκλειστικά μόνο όταν τελειώσει το υγραέριο.

Τώρα ο κάθε εγκαταστατης διαφέρει η άποψη του . 

 

 

Ναι που και που και γω το γυρίζω βενζίνη για να μη μένει πολύ καιρό και στριφογυρνάει χάνοντας οκτάνια. Επίσης όπως είπες κάνει καλό στη μηχανη και στα μπεκ. Μάλιστα στο τελευταίο σέρβις ,μετά τη ρύθμιση-δοκιμή στο δρόμο , τα παιδιά μου είπαν πως 2ο και 3ο μπεκ βενζίνης δεν δουλεύουν σωστά πράγμα το οποίο δικαιολογείται μετά και από 370.000 χιλιόμετρα. Θα δω αν πάω σε καθαρισμό και αλλαγή η αν βρω καμιά μπεκιέρα μεταχειρισμένη για αλλαγή. Στο ψάξιμο είμαι για το 2ο.

Επειδή δεν ρώτησα ξέρεις αν μπορείς να αλλάξεις ή να επισκευάσεις ένα μπεκ βενζίνης ή αν μπορείς να το αντικαταστήσεις με καινούργιο;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...