Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ειναι υβριδικο.

Η ΟPEL γραφει χαρακτηριστικα οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ αλλα δεν ειναι και καθαρα ηλεκτρικο. Ειναι σε μια ξεχωριστη κατηγορια που ανηκει στα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ αυτοκινητα.

Ο τιτλος της ΟPEL ειναι ο εξης "Opel Ampera: Επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο".

Επισης λεει "Το Ampera είναι ένα ηλεκτρικό όχημα που μπορεί να λειτουργήσει σε ποικίλες καιρικές συνθήκες. Παραμένει πάντα ηλεκτροκίνητο και μάλιστα σε όλες τις ταχύτητες. Για διαδρομές μέχρι 40 – 80 km, χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 16- kWh. Όσο κινείται με ηλεκτρισμό από τη μπαταρία, το Ampera δεν καταναλώνει καύσιμο ούτε εκπέμπει ρύπους. "

 

 

Αρα προφανως ειναι στην κατηγορια των ηελκτρικων.

Απο κει και περα περνει και βενζινη ναι αλλα βενζινη θα χρησιμοποιησει ΜΟΝΟ αν εχεις ξεπερασει τα 40-80χλμ ημερησιως, πραγμα λιγο δυσκολο εκτος αν πας ταξιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υβριδικό όχημα είναι αυτό που χρησιμοποιεί περισσότερες από μία (ενν. διαφορετικές) πηγές ενέργειας.

 

Τώρα αν η Opel δε θέλει να το λέει υβριδικό γούστο και καπέλο της, αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα αλλάξουμε τον ορισμό για χάρη της. Υβριδικό είναι, ασχέτως αν δεν είναι στο ίδιο στυλ με τα «γνώριμα» υβριδικά. Αμιγώς ηλεκτρικό θα ήταν εάν δεν χρησιμοποιούσε καθόλου βενζίνη, όπως π.χ. το i-MiEV.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η απαντηση της OPEL στο πως το διαφοροποιει απο ενα υβριδικο...

"Πως λειτουργούν τα υβριδικά οχήματα; Το τυπικό υβριδικό αυτοκίνητο. εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης σαν πρωταρχική πηγή ισχύος, με διακοπτόμενη υποστήριξη από έναν λιγότερο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Ορισμένα κινούνται πολύ αργά μόνο με ηλεκτροκίνηση, αλλά για περιορισμένες αποστάσεις.

 

Αντίθετα, πρωταρχική πηγή ισχύος του Ampera είναι ένας πολύ αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας μπαταρίας, ο οποίος, όταν είναι απαραίτητο, υποστηρίζεται από έναν κινητήρα-γεννήτρια. Αυτή η διάταξη καταργεί τους περιορισμούς αυτονομίας των απλών ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, ενώ παράλληλα ξεφεύγει από τους αναπόφευκτους συμβιβασμούς ενός τυπικού υβριδικού αυτοκινήτου."

 

Τελοσπαντων, αυτα, ειμαστε και off topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υβριδικό όχημα είναι αυτό που χρησιμοποιεί περισσότερες από μία (ενν. διαφορετικές) πηγές ενέργειας.

 

Τώρα αν η Opel δε θέλει να το λέει υβριδικό γούστο και καπέλο της, αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα αλλάξουμε τον ορισμό για χάρη της. Υβριδικό είναι, ασχέτως αν δεν είναι στο ίδιο στυλ με τα «γνώριμα» υβριδικά. Αμιγώς ηλεκτρικό θα ήταν εάν δεν χρησιμοποιούσε καθόλου βενζίνη, όπως π.χ. το i-MiEV.

2 διαφορετικου ειδους κινητηρες νομιζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Opel στο Ampera χρησιμοποιεί τόν κινητήρα εσωτερικής καύσης ΜΟΝΟ ως γεννήτρια,γιά νά φορτίσει τίς μπαταρίες του.ΔΕΝ δίνει κίνηση στούς τροχούς τού Ampera ό κινητήρας εσωτερικής καύσης.Στά υβριδικά αυτοκίνητα ό ηλεκτροκινητήρας,αλλά ΚΑΙ ό κινητήρας εσωτερικής καύσης δίνουν κίνηση στούς τροχούς τους.Γι'αυτό καί τό Ampera θεωρείται καί είναι ηλεκτρικό όχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη Wikipedia: "Series-hybrid vehicles are driven by the electric motor with no mechanical connection to the engine. Instead there is an engine tuned for running a generator when the battery pack energy supply isn't sufficient for demands."

 

End of story.

 

Το Ampera είναι υβριδικό. Το ότι η Opel δε θέλει να το λέει έτσι είναι πρόβλημά της. Άλλωστε, αν το έλεγε «υβριδικό» στο μυαλό του μέσου αγοραστή δε θα το διαφοροποιούσε από το Prius π.χ., ενώ τώρα προσπαθεί να πείσει τον κόσμο ότι είναι... άλλη κατηγορία από μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κάθε κατασκευαστής δηλώνει ότι θέλει.Χαρακτηριστικό παράδειγμα παραπλάνησης είναι γνωστές εταιρείες πού δηλώνουν τά οχήματα τους ότι είναι "μικρουβριδικά" ή "μικρουβριδικής τεχνολογίας".Η πραγματικότητα είναι ότι τά οχήματα αυτά έχουν απλά σύστημα "start-stop" καί τιποτε άλλο.Η Wikipedia τώρα,δέν είναι καί ή πιό αξιόπιστη πηγή καί χαρακτηρίζει τό Ampera σειριακό-υβριδικό.Τότε θά πρέπει νά χαρακτηρίζει τό Prius παράλληλο-υβριδικό.Τό υβριδικό όχημα ειναι αυτό πού παίρνει κίνηση ή από τόν ηλεκτροκινητήρα ή τόν κινητήρα εσωτερικής καύσης ή καί άπό τούς δύο μαζί.Ενα όχημα πού χαρακτηρίζεται ηλεκτρικό παιρνει κίνηση ΜΟΝΟ από ηλεκτροκινητήρα.Τό Volta τής GM & τό Ampera τής Opel,είναι τά ίδια αυτοκίνητα,κινούνται μόνο από ηλεκτροκινητήρα καί είναι μια κατηγορία μόνα τους.Όπως καί τό FCX Clarity τής Honda είναι καί αυτό μιά κατηγορία μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δοκιμασει κανεις να βαλει σε Opel Corsa του 2002?!

Υπαρχει μηπως ασυμβατοτητα με συγκεκριμενα αμαξια ή καποια που δεν "πολυθελουν" γκαζι?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Αυτα του 70 που ειναι κυριως με carbs πως θα τους βαλεις υγραεριο ρε συ?

ε?εισαι σιγουρος οτι δεν εχουν προβλημα ετσι?ειναι ιδια η ποιοτητα κατασκευης του κινητηρα ας πουμε....

Ρε εδω πλεον αμολυβδη τα βαζουμε γιατι δεν βρισκουμε σουπερ την παλια και θα βγαλουν προβλημα καποια στιγμη,τι λετε τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Αυτα του 70 που ειναι κυριως με carbs πως θα τους βαλεις υγραεριο ρε συ?

ε?εισαι σιγουρος οτι δεν εχουν προβλημα ετσι?ειναι ιδια η ποιοτητα κατασκευης του κινητηρα ας πουμε....

Ρε εδω πλεον αμολυβδη τα βαζουμε γιατι δεν βρισκουμε σουπερ την παλια και θα βγαλουν προβλημα καποια στιγμη,τι λετε τωρα.

 

Σίγουρος δεν ξερω αν ειμαι,στην Ευρωπη παντως κανουν χριση υγραερίου απο το 80 και πλεον πολλοι αγροτες με αυτοκίνητα πολυ παλια,δίνουν 600 ευρω και βάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 80 ειχε διαδωθει αρκετα τα injection αλλα εχουν και παλι καποιες διαφορες με τα συγχρονα.Για τους αγροτες που λες,μηπως ειναι οι ιδιοι αγροτες που βαζουν αντι για πετρελαιο κινησης,πετρελαιο θερμανσης και παιρνουν αργοτερα την αντλια πετρελαιου στο χερι?μηπως ειναι οι ιδιοι που κυκλοφορουνε χωρις πινακιδες στους χωματοδρομους με 3 ροδες(λεμε τωρα).

Τεσπα πολυ Offtopic βγηκαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...