Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

πηγα να ανοιξω dispute απο αγγλικο αλλα μου εβγαλε μυνημα πως πρεπει να μεταβω και να κανω απο γερμανικο ebay δυστυχως..:(

Ο Seller ειναι απο γερμανια γιαυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια βοήθεια.

 

Παρήγγειλα απο Αμερικη ένα blu-ray recorder και το παρέλαβα απο το Ταχυδρομείο πρίν δύο εβδομάδες.

 

Σήμερα που πήγα παλι στο ταχυδρομείο, μου είπε η υπάλληλος οτι μαζί με το δέμα είχε έρθει και ένα χαρτί για να πληρώσω τελωνείο 200Ευρώ, το οποίο δεν πρόσεξαν και το είδαν τώρα.

 

Όταν έφτασε το δέμα στο τελωνείο δεν μου έστειλαν καμία ειδοποίηση για εκτελωνισμό και ήρθε στο ταχυδρομείο με το ποσό του εκτελωνισμού.

Εκτός απο αυτό το δέμα ήταν σφραγισμένο και δεν ανοίχτηκε καθόλου.

Παρ' όλα αυτα το τελωνείο το κοστολόγισε 750Ευρω, χωρίς να αναγράφεται τιμη επάνω στο δέμα και χωρίς να είναι ασφαλισμένο.

 

Φυσικά αν ήξερα για το ποσό, δεν θα το εκτελώνιζα και θα το έστελνα πίσω.

 

Τώρα που έγινε η βλακεία απο το ταχυδρομείο, τι μπορώ να κάνω?

 

Άν τους πάρω τηλ. υπάρχει περίπτωση να μου κατεβάσουν το ποσό?

Λογικά δεν ξέρουν την πραγματική του αξία, μπορεί να ήταν ένα απλό dvd player.

 

Please help!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα πρώτα πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν υπήρχε δηλωμένη αξία για δέμα, όχι μόνο ότι δεν αναγραφόταν επάνω. Μπορείς να ρωτήσεις και τον πωλητή γι' αυτό - να σου πει αν δήλωσε σε κανένα χαρτί.

 

Μετά να πεις σ' αυτόν που σου έδωσε το χαρτί με τα κερατιάτικα ότι δεν πληρώνεις γιατί το αντικείμενο ήταν ένα DVD-Recorder που σου κόστισε μόνο ?40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια ερωτηση ρε παιδια,dispute ποτε να ανοιξω?

εχουν περασει 8 εργασιμες και δεν εχει σταλει απο Γερμανια,να ανοιξω τωρα ή να περιμενω καμια βδομαδα ακομα?

ο seller στην σελιδα του λεει οτι ερχονται σε 4-5 μερες,σε mail δεν απανταει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dispute ΔΕΝ μπορείς να ανοίξεις πριν περάσουν 10 μέρες απο την συναλλαγή, μόνο report μπορείς να κάνεις αν θες...

 

Συναλλαγη εννοεις την πληρωμη??

Διοτι το προιον το αγορασα απο 25 Μαιου αλλα το πληρωσα 10 Ιουνιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικό μύνημα απο giankyr

Πρώτα πρώτα πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν υπήρχε δηλωμένη αξία για δέμα, όχι μόνο ότι δεν αναγραφόταν επάνω. Μπορείς να ρωτήσεις και τον πωλητή γι' αυτό - να σου πει αν δήλωσε σε κανένα χαρτί.

 

Μετά να πεις σ' αυτόν που σου έδωσε το χαρτί με τα κερατιάτικα ότι δεν πληρώνεις γιατί το αντικείμενο ήταν ένα DVD-Recorder που σου κόστισε μόνο ?40.

 

Μίλησα με τον πωλητή και μου είπε οτι δεν φαίνεται η τιμή πουθενά.

 

Μπορώ να το κάνω αυτο?

 

Αν μου πουν γιατί το παρέλαβα το δέμα, και δεν το επέστρεψα, είναι και η βλακία του ταχυδρομείου βλέπεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναλλαγη εννοεις την πληρωμη??

Διοτι το προιον το αγορασα απο 25 Μαιου αλλα το πληρωσα 10 Ιουνιου.

 

eBay requires a minimum 10day waiting period after a transaction closes

 

Μάλλον αυτό εννοεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ταχυδρομείο έχουν απόδειξη ότι πήρες το δέμα? Αν δεν ήταν συστημένο άσε τον υπάλληλο να πληρώσει τη μαλακία που έκανε ή το τελωνείο να τα βρει μ αυτούς.

Δεν αποτελεί δικό σου πρόβλημα πλέον το κερατιάτικο του τελωνείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα με τον πωλητή και μου είπε οτι δεν φαίνεται η τιμή πουθενά.

 

Μπορώ να το κάνω αυτο?

 

Αν μου πουν γιατί το παρέλαβα το δέμα, και δεν το επέστρεψα, είναι και η βλακία του ταχυδρομείου βλέπεις?

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, κοστολόγησαν ένα δέμα μόνο κρίνοντας το οπτικά! Αυτό δεν στέκει με καμία π0τ4να οπότε μπορείς να κάνεις όπως σου είπα.

 

Το γιατί το παρέλαβες είναι δικό τους πρόβλημα που δεν σου δείξανε το κερατόχαρτο μαζί με το δέμα! Σίγουρα είναι στο όνομά σου το χαρτί για τα ?200, αλλά με την προηγούμενη διαδικασία θα το εκμηδενίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, σήμερα μίλησα με το τελωνείο και η απάντηση που πήρα ήταν οτι δέν ελέγχουν το τι περιέχουν τα πακέτα, απλώς τα χρεώνουν ανάλογα με τον "αριθμό διασάφησης", οπως μου το είπαν, του κάθε πακέτου.

 

Φυσικά όταν τους είπα οτι το παρέλαβα, χωρίς να πάρω το χαρτί που χρεώνουν τα 200 Ευρώ, αρχίσαν κλασικά τις μαλ.... οτι δεν έπρεπε να το παραλάβω, οτι δεν γίνεται να σταλεί πίσω, οτι πρέπει να το πληρώσω και τα σχετικά.

 

Όταν τον ρώτησα το τι μπορεί να γίνει με την τιμή, μου είπε οτι αν είναι ελέυθερο το πακέτο και δεν έχει αριθμό διασάφησης κατι μπορει να γίνει, αλλιως πρέπει να πληρωθει, στην τιμή που το εβγαλάν, με λιγα λόγια όπως πάντα κινέζικα

 

Τελος πάντων, επικοινώνησα μετα πάλι μαζί τους για να τους δώσω τον αριθμό πακέτου, αυτό που μου είπαν είναι να στείλω πάλι το πακέτο στο τελωνείο (για αναθεώρηση δασμών) όπως το είπαν.

Με λίγα λόγια, να το ανοίξουν και να βγάλουν το κόστος.

 

Το Blu-ray recorder, εδω στην Ελλάδα κοστίζει κοντά στα 650 Ευρω.

Να το στείλω ή θα δουν την αξία και θα με βαρέσουν περισσότερα στο κεφάλι?

Φυσικά τους ανέφερα οτι είναι δώρο, παίζει ρόλο αυτό ή δεν τους νοιάζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα διαβάζω με αγωνία αυτά που γράφεις για να δω τη συνέχεια. Χωρις να θέλω να προσβάλλω καταστάσεις η οτιδήποτε εγώ δυο πράγματα θα έκανα:

 

α) Θα τους έγραφα εντελώς γιατι δεν θα ασχολειθεί ποτέ κανένας μαζί μου,

 

β) Εαν έπρεπε όντως να τους έστελνα κάτι θα τους έστελνα κάτι πολύ μικρό (μην σας πω και κανένα στυλό) και θα τους έλεγα ... αυτό είχε μέσα... είστε τυχεροί που σας πληρώνω έστω και 3 ευρώ. (και όχι τα 3 σκέτα).

 

Βέβαια ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Αλλά εφόσον ΔΕΝ έχουν δει τι είχε το πακέτο θα ήσουν ##$% (με το συμπάθειο βέβαια) αν τους έστελνες αυτό που πραγματικά είχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον,στο paypal μου λέει πως πρέπει να στείλω κάποια έγγραφα για να 'remove this limitation' στο account μου...Τα ζητάνε με 'Fax documentation'...

Θα στείλω ταυτότητα μπροστά-πίσω και λογαριασμό οτε...

Σας έχει ζητηθεί και εσάς κάτι τέτοιο??

Τι άλλο σας έχουν ζητήσει ώστε να τα στείλω όλα μαζί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, σήμερα μίλησα με το τελωνείο και η απάντηση που πήρα ήταν οτι δέν ελέγχουν το τι περιέχουν τα πακέτα, απλώς τα χρεώνουν ανάλογα με τον "αριθμό διασάφησης", οπως μου το είπαν, του κάθε πακέτου.

 

Φυσικά όταν τους είπα οτι το παρέλαβα, χωρίς να πάρω το χαρτί που χρεώνουν τα 200 Ευρώ, αρχίσαν κλασικά τις μαλ.... οτι δεν έπρεπε να το παραλάβω, οτι δεν γίνεται να σταλεί πίσω, οτι πρέπει να το πληρώσω και τα σχετικά.

 

Όταν τον ρώτησα το τι μπορεί να γίνει με την τιμή, μου είπε οτι αν είναι ελέυθερο το πακέτο και δεν έχει αριθμό διασάφησης κατι μπορει να γίνει, αλλιως πρέπει να πληρωθει, στην τιμή που το εβγαλάν, με λιγα λόγια όπως πάντα κινέζικα

 

Τελος πάντων, επικοινώνησα μετα πάλι μαζί τους για να τους δώσω τον αριθμό πακέτου, αυτό που μου είπαν είναι να στείλω πάλι το πακέτο στο τελωνείο (για αναθεώρηση δασμών) όπως το είπαν.

Με λίγα λόγια, να το ανοίξουν και να βγάλουν το κόστος.

 

Το Blu-ray recorder, εδω στην Ελλάδα κοστίζει κοντά στα 650 Ευρω.

Να το στείλω ή θα δουν την αξία και θα με βαρέσουν περισσότερα στο κεφάλι?

Φυσικά τους ανέφερα οτι είναι δώρο, παίζει ρόλο αυτό ή δεν τους νοιάζει?

1. O αριθμός διασάφησης από πού προκύπτει? Πότε τον αποκτάει ένα δέμα? Δηλαδή πώς μπορεί να κριθεί και να φορολογηθεί το περιεχόμενο από τη στιγμή που το δέμα ΔΕΝ ανοίχτηκε από τότε που το πακέταρε ο αποστολέας???

2. Δεν μπορείς να το ξαναστείλεις γιατί χρησιμοποιείς για επαγγελματικούς σκοπούς το περιεχόμενο - θα χάσεις χρήματα από την διαδικασία :twisted:

3. Δεν ήταν BluRay, ήταν DVD Recirder :mrgreen:

 

Λοιπον,στο paypal μου λέει πως πρέπει να στείλω κάποια έγγραφα για να 'remove this limitation' στο account μου...Τα ζητάνε με 'Fax documentation'...

Θα στείλω ταυτότητα μπροστά-πίσω και λογαριασμό οτε...

Σας έχει ζητηθεί και εσάς κάτι τέτοιο??

Τι άλλο σας έχουν ζητήσει ώστε να τα στείλω όλα μαζί?

Απ' το PayPal δε μου τα ζητήσανε ποτέ, αλλά λογικά θα έχουνε τους λόγους τους. Δεν σου εξηγούν λεπτομέρειες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...