kokkorisk Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Καλησπερα..Θελω να κανω μια αγορα απο ebay αλλα δεν θελω να μου ερθει στην δηλωμενη διευθυνση που παραγγελνω πραγματα τοσο καιρο θελω να το στειλω σε εναν ξαδερφο μου στην Σαμο..Θα πρεπει επομενως να αλλακω τη διευθυνση..Η απορια μου ειναι η εξης : χρειαζεται να αλλαξω την διευθυνση μονο στο ebay? ειτε στις ρυθμισεις ειτε στην φορμα παραγγελιας στο τελος να κανω την αλλαγη? ή χρειαζεται να αλλαξω και την διευθυνση στο paypal? Γιατι εχω διαβασει σε πολλους πωλητες : We only send to the paypal registered adress
theopan Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Καλησπερα..Θελω να κανω μια αγορα απο ebay αλλα δεν θελω να μου ερθει στην δηλωμενη διευθυνση που παραγγελνω πραγματα τοσο καιρο θελω να το στειλω σε εναν ξαδερφο μου στην Σαμο..Θα πρεπει επομενως να αλλακω τη διευθυνση..Η απορια μου ειναι η εξης : χρειαζεται να αλλαξω την διευθυνση μονο στο ebay? ειτε στις ρυθμισεις ειτε στην φορμα παραγγελιας στο τελος να κανω την αλλαγη? ή χρειαζεται να αλλαξω και την διευθυνση στο paypal? Γιατι εχω διαβασει σε πολλους πωλητες : We only send to the paypal registered adress Μπορείς να προσθέσεις 2η διεύθυνση (τελείως διαφορετική με το διαφορετικό όνομα αποδέκτη) στο Paypal και να πάει το δέμα εκεί. Το είχα κάνει αρχές καλοκαιριού χωρίς κανένα πρόβλημα.
kokkorisk Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Μπορείς να προσθέσεις 2η διεύθυνση (τελείως διαφορετική με το διαφορετικό όνομα αποδέκτη) στο Paypal και να πάει το δέμα εκεί. Το είχα κάνει αρχές καλοκαιριού χωρίς κανένα πρόβλημα. Σε ευχαιστω πολυ!!
giorgos_76 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Ενταξυ αν αγοράζεις σε δολαρια εισαι οκ, αλλα αν αγοράσεις σε αλλο νόμισμα θα ξαναφάς την προμήθεια του ππ Γραψε ποσο πουλαγε ο πωλητης σε λιρες και που ηταν τα χρήματα στο balance ή σε καρτα Ο πωλητής, μου το πούλησε σε 77 λίρες Αγγλίας και τελικά χρεώθηκα με την χρεωστική μου 95.50 ευρώ αντί 91 που μου βγάζει το ebay
makfil Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Ο πωλητής, μου το πούλησε σε 77 λίρες Αγγλίας και τελικά χρεώθηκα με την χρεωστική μου 95.50 ευρώ αντί 91 που μου βγάζει το ebay Δεν γράφεις την τράπεζα που έχει εκδώσει τη χρεωστική σου και το πιθανότερο είναι ότι, εκτός από τη μετατροπή του συναλλάγματος, έχεις χρεωθεί και την προμήθεια από τη συναλλαγή σε συνάλλαγμα. Σε κάθε περίπτωση, η σύγκριση με τον μετατροπέα του κάθε πωλητή σε €, δεν δίνει σωστά αποτελέσματα,
arma1 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Ο πωλητής, μου το πούλησε σε 77 λίρες Αγγλίας και τελικά χρεώθηκα με την χρεωστική μου 95.50 ευρώ αντί 91 που μου βγάζει το ebay η χρεωστικη απο ποια τραπεζα ειναι;
vagreek Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Καλησπέρα. Σαρωσα ολο το "ελληνικο διαδικτυο" και δε βρηκα ουτε μια αναφορα για το θεμα. Γραφω για να ρωτήσω αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει την υπηρεσία του eBay Global Shipping Program (που"προπληρωνεις" ολα τα εξοδα μεταφορας και τελωνειου - ουσιαστικά συνεργάζονται με την PBI) και ποια Κούριερ χρησιμοποιούν για να στείλουν το πακέτο από το depot που έχει η PBI στο Kentucky, για παράδοση στη χωρα μας (Gls , κάποια άλλη )? Το ερωτημα είναι δηλαδή, ποια μεταφορικη αναλαμβανει μετα το depot στο Erlanger (Kentucky) US? Ευχαριστώ
theopan Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Παρήγγειλα κάτι αντικείμενα από ebay από ένα Γερμανικό κατάστημα στα τέλη Αυγούστου. Ενώ έβγαζε "Estimated delivery Aug 31, 2016 - Sep 05, 2016" τα αντικείμενα δεν τα παρέλαβα ακόμα. Χθες λοιπόν άνοιξα case στο ebay "I did not received the items" με την επιλογή ότι θέλω να παραλάβω τα αντικείμενα (όχι refund) ρωτώντας το Γερμανό πότε τα έστειλε και με τι tracking no. Μου απάντησε σήμερα και μου γράφει: "hello, I am sorry, but I overlooked your PayPal payment!! I sent the letter today. Please apologize my mistake.". Δεν τα έχει στείλει ακόμα δηλαδή γιατί δεν πρόσεξε ότι έκανα την πληρωμή με το Paypal (είχα ζητήσει και μου είχε στείλει invoice γιατί η αποστολή στην Ελλάδα γινόταν μόνο κατόπιν επικοινωνίας). Τώρα τι κάνω; Κάνω άμεσα close το request ή το αφήνω ανοιχτό μέχρι να παραλάβω; Το ebay μου γράφει: "If the seller can't help resolve the problem by Sep. 15, just ask us to step in and help.". Είναι μάλλον απίθανο να έχω παραλάβει μέχρι τις 15/9 φυσικά. Αν το κλείσω και τελικά δεν παραλάβω μπορώ να ανοίξω νέο case εκ νέου;
afterhours Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Eγω στη θεση σου θα ζητουσα refund απο την επισημη φορμα (μην κλεισεις το case ) και μετα στειλε μυνημα προσωπικο οχι μεσω φορμας στον πωλητη οτι με το που το παραλαβεις θα του ξαναστειλεις πισω το ποσο μεσω paypal απλα δεν κλεινεις το case για να εξασφαλιστεις μια στο εκατομυριο οτι σου λεει ψεματα οτι ξεχασε να το στειλει.Το λαθος σου ηταν αφενος οτι βιαστηκες να ανοιξεις case(παντα επικοινωνουμε απευθειας με τον πωλητη και μονο αμα ειναι γαιδουρι ανοιγουμε case) καθως εχεις αρκετες μερες προστασια και απο την αλλη λαθος και του πωλητη αν οντως ξεχασε να στειλει το αντικειμενο ενω τον πληρωσες..δλδ εν γνωση του σου εξομολογηθηκε οτι ξεπερασε το deadline...ολοι οι πωλητες πρεπει εντος 3 ημερων να στειλουν το αντικειμενο.(dispatch) απο τη στιγμη που στο συστημα φαινεται οτι εχεις πληρωσει. (εκτος αν εχουν βαλει vacation mode) Μου ειχε συμβει παρομοιο περιστατικο με κατι απο Σιγκαπουρη που ειχα παραγγειλει.Ανοιξα case γιατι ειχαν περασει 35 μερες χωρις να ερθει το προιον.Πηρα τα λεφτα μου πισω αλλα του εστειλα μυνημα και του ειπα εξαρχης οτι ανοιξα το case για να εξασφαλιστω και γενικα no hard feelings....με το που ηρθε το προιον σε 40 μερες δλδ μετα απο 5 μερες επικοινωνησα με τον πωλητη , του εστειλα το ποσο στο ακεραιο και με ευχαριστησε μαλιστα αλλα εκανα το αυτονοητο θεωρω. Η εναλλακτικη ειναι να κλεισεις το case δλδ οτι εγινε resolve/λυθηκε το προβλημα απο τον πωλητη αλλα μετα δεν μπορεις να εχεις καμια απαιτηση στην περιπτωση που επεσες σε απατεωνα και οχι απλα ενα ανθρωπινο λαθος...δεν μπορεις να ξανανοιξεις case δηλαδη.Βεβαια θελω να ελπιζω οτι ο ανθρωπος απλα ξεχασε τελειως να στειλει λογω φορτου εργασιας ή μπερδευτηκε. Η επιλογη ειναι δικη σου. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2016 από afterhours 1
theopan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Η εναλλακτικη ειναι να κλεισεις το case δλδ οτι εγινε resolve/λυθηκε το προβλημα απο τον πωλητη αλλα μετα δεν μπορεις να εχεις καμια απαιτηση στην περιπτωση που επεσες σε απατεωνα και οχι απλα ενα ανθρωπινο λαθος...δεν μπορεις να ξανανοιξεις case δηλαδη.Βεβαια θελω να ελπιζω οτι ο ανθρωπος απλα ξεχασε τελειως να στειλει λογω φορτου εργασιας ή μπερδευτηκε. Η επιλογη ειναι δικη σου. Request έχω κάνει τελικά μάλλον είναι ένα στάδιο πριν το case. Είχα πάει στο αντικείμενο από την Purchase History, Contact seller και I didn’t receive my item. Επίσης προχθές μου ήρθε μήνυμα από το ebay ότι ο πωλητής έστειλε το αντικείμενο. Οπότε το κλείνω είτε αφήνω να κλείσει μόνο του σήμερα και αν τελικά δεν έρθει έχω τη δυνατότητα να ανοίξω εκ νέου;
afterhours Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Λογω της μαμακιας του ebay με το που πας στο request --> i did not receive my item τοτε ανοιγει αυτοματα case !!!! Κανονικα για να αποφυγεις το αυτοματο ανοιγμα case πατας εκει καπου λεει contact seller for other reason Αυτο ειναι "εγκλημα" απο μεριας paypal γιατι τρωνε για πλακα defect πωλητες/υποκειται σε ζημια η αξιολογηση τους απο απλα ερωτηματα των αγοραστων.(δεν ηρθε ακομα φιλε ποτε περιπου υπολογιζεις..σε τετοια απλα μυνηματα δλδ) Αν εχει στειλει tracking number πραγματικο τοτε ναι κλεινεις το case...το αξιοπεριεργο ειναι οτι πες οτι κατι συμβει μια στο εκατομυριο και δεν ερθει παλι δεν μπορεις να ξανανοιξεις case... Επρεπε εξαρχης να ζητησεις refund και οχι απλα οτι θελεις το πακετο σου γιατι πες οτι τωρα ζητας refund δηλαδη κανεις escalate την περιπτωση...Θα σου γινει λόγικα το refund ομως θα πρεπει να το στειλεις πισω με το ταχυδρομειο οταν ερθει το αντικειμενο.(βεβαια λογικα θα γυρισει πισω αν δεν πας να το παρεις ποτε οποτε λογικα και αυτο γινεται)
theopan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Στις 9/9 όταν το άνοιξα, μου έγραφε το e-mail που ήρθε ακριβώς αυτά: "If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Sep 15, 2016, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support. A customer support agent will then review your request and get back to you with a decision within 48 hours." Μου απάντησε αυτά που έγραψα ο seller ότι θα το στείλει, προχθές μου ήρθε άλλο mail ότι το έστειλε και προς το παρόν είναι ακόμα ανοιχτό. Θα το αφήσω έτσι και ό,τι γίνει. Δεν βλέπω tracking no πουθενά, μόνο ότι έχει σταλεί με "Deutsche Post Brief". Όσες φορές έχω κάνει συναλλαγές με Γερμανούς, πάντοτε κάποιο θεματάκι έχει προκύψει... Ακόμα κι αν όλα στραβώσουν όμως με το ebay και κλείσουν όλες οι επιλογές και τελικά δεν το λάβω, δεν υπάρχουν και οι μέθοδοι του Paypal ως έσχατο μέσο;
afterhours Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα αν ανοιξει και κλεισει case στο ebay δεν μπορεις για το ιδιο transaction ID να ανοιξεις παλι case στο paypal..πρεπει να διαλεξεις εξ αρχης που θα ασκησεις την προστασια αγοραστη. Αυτο που σου εστειλε το ebay ειναι οτι αν θες μπορεις να κανεις escalate καπόυ εχει την επιλογη/κουμπι αλλα ευτυχως δεν το χρειαστηκα ποτε γιατι οποτε ανοιγα case μου εκανε κατευθειαν refund ο πωλητης.(βεβαια παντα αν το αντικειμενο ερχοταν καθυστερημενα μετα απο δυο μηνες οπως ειπα παντα του ξαναεστελνα το ποσο στο ακεραιο...οταν σου κανει refund ο πωλητης τοτε το case κλεινει αυτοματως) Escalate γινεται οταν δεν σε ικανοποιησε η λυση που προσφερθηκε απο τον πωλητη και θες το ebay να σε βοηθησει και να γινει αυτος ο δικαστης και να αποφασισει το ιδανικο υπερ εσου.Το προβλημα ποιο ειναι στην περιπτωση σου:επειδη δεν στελνει με τρακινγκ πες οτι μια στο εκατομυριο δεν φτασει ποτε αν εσυ κλεισεις το case χωρις να κανεις escalate τοτε δεν μπορεις να ξανανοιξεις case με την αιτιολογια οτι παλι καθυστερησε η χαθηκε Αν περασουν μερες και δεν γινει escalate ή αν δεν κλεισεις εσυ το case θα κλεισει μονο του και δεν μπορεις να το ξανανοιξεις !!!! Παντως επαναλαμβανω το ολο προβλημα το δημιουργησε και δημιουργει κυριως στους πωλητες αλλα και σε περιπτωση αγοραστη το ιδιο το ebay που ανοιγει case χωρις να το παρεις πρεφα (εσυ απλα ηθελες να στειλεις ενα μυνημα στον αγοραστη οτι ακομα δεν ηρθε απο οτι καταλαβα)
thleorasakias Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 αυτη τη φορα αγορασα βιβλια απο αλλο πωλητη μαγαζι απο το αγγλικο ebay διοτι με τσεχικο ταχυδρομειο ερχοταν σε 30 μερες....το νεο μαγαζι πωλητης μου εστειλε με royal mail interniatonal standard small packets ποσο χρονο στο περιπου παιρνει για να ερθει το δεμα εχουνε περασει 22 μερες απο το dispatch
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα