Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί Γιώργο όλες οι μνήμες έχουμε πει διαφέρουν από κομμάτι σε κομμάτι ;) και εγώ με τις elite βάραγα 1Ghz με 4-4-4-10 αλλα δεν νομίζω όσοι έχουν elite να είναι τόσο τυχερή όσο ήμουν εγώ ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Σήμερα (24/09/07) με ενημέρωσαν ότι οι μνήμες βρέθηκαν και είναι τώρα στο service για έλεγχο. Ρώτησα για τη διαδικασία μεταφοράς και αν αυτή γίνεται με δικά τους αυτοκίνητα. Μου είπαν ότι γίνεται με δικά τους οχήματα και μάλιστα αυτά σταματούν στο κατάστημα Μενιδίου χωρίς να μεσολαβήσει άλλη στάση. Προσωπικά αδυνατώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν με τη συγκεκριμένη διαδικασία μεταφοράς να χαθούν προϊόντα. Κι αν όντως χάθηκαν πού και πώς βρέθηκαν σήμερα σχεδόν δύο βδομάδες μετά την αποστολή τους;

 

Ρώτησα και τους ίδιους αν υπάρχει stock του προϊόντος και πήρα την επιβεβαίωση πως όντως το προϊόν έχει εξαντληθεί και το πιο πιθανό είναι να προχωρήσουν σε πίστωση.

 

Θα επιμείνω στην ερώτηση αν στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Ποια από τις δύο σελίδες ανήκει στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ):

 

αυτή: http://62.192.64.71/

 

ή

 

αυτή: http://www.inka.gr/ ;

 

Υπάρχει κάποιο mail επικοινωνίας το οποίο μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μάθω τι προβλέπεται στην περίσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[email protected]

 

2103632443

 

Μετά από μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείο Ανάπτυξης τι διαδικασίες ακολουθούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω :) 19 χρόνον είμαι ακόμα δεν έχω ακολουθήσει τέτοιες διαδικασίες :)

 

Καλά δεν είναι θέμα ηλικίας. Οι περισσότεροι δεν έχουν ασχοληθεί με τέτοιες διαδικασίες. Απλά λέω αν αναλαμβάνουν αυτοί ή πρέπει να τρέχω κι εγώ. Όποιος μπορεί ας με διαφωτίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Re c pusher polly to talaiporeis to thema.

Partous tilefono kai pes tous na sou baloune ta lefta pisw sto logariasmo sou kai tin pistwsi na tin baloune ekei pou kseroune.

Pes egw autes tis mnimes ithela , itane xalasmenes, problima sas an fernete skarta proionta. Kai teleiwse to thema.

Me to stanio diladi epeidi autoi fernoune B dialoghs proionta esi na tous afiseis ta xrimata sou?

Pes ta ola auta me wraio kai eugeniko tropo, deikstous na katalaboune oti den uparxei periptwsi na kaneis pisw , kai an deis na to paizoune zorikoi tote pes oti esi ta lefta sou tha ta pareis pisw outo si alos epeidi sou anoikoune kai epeidi plirwses ena proion to opoio den uparxei.

Opote i sou ta dinoune kai teleiwnei i istoria i to pas mesw inka i otidipote.

 

Pes auta , rikstous kai ena kraksimo tou style oti den einai dinaton mia sovarh etairia na exei tetia antimetopisi stous pelates tis, ktl ktl kai teleiwse.

 

Kalou kakou kane kai ena til sto inka kai rwta poies energeies prepei na kaneis se periptwsi pou den sou dosoune ta xrimata sou pisw kai teleiwse to thema, oute tha psarwseis oute tipota ama sou poune kanena koulo.

 

Allh fora pes tous na min fernete moufes proionta gia na min sas zitame ta lefta mas pisw kai na eimaste oloi euxaristimenoi. Apo tin stigmh pou einai dikia tous i malakia, einai kai diko tous to problima. esi giati son kai kala na tous afiseis ta xrimata sou me to zori, me pia logiki ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες (25/09/07) ενημερώθηκα πως όντως υπάρχει κάποιο μικροπρόβλημα με τις μνήμες και πως πρέπει να ελεγχθούν και άλλες φορές!!! :confused: :shock:

Να τονίσω δε πώς ούτε μια φορά δε μπήκαν στον κόπο να με πάρουν ένα τηλέφωνο για να με ενημερώσουν για τις εξελίξεις αν και τους το ζήτησα επανειλημμένα. Κάθε πληροφορία που παίρνω γίνεται κατόπιν επίσκεψης στο κατάστημά τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα (26/09/07) επικοινώνησα ο ίδιος με το τμήμα service στο 2115000500 το οποίο μου είπε ότι ολοκλήρωσε τον έλεγχο και πράγματι οι μνήμες βγάζουν errors. Υπεύθυνο για το τι θα γίνει μετά είναι το τεχνικό τμήμα. Κατόπιν επισκέφτηκα το κατάστημα όπου μου είπαν πως δε μπορούν να κάνουν τίποτα παρά να περιμένουν οδηγίες. Όταν τους ζήτησα να πάρουν τηλέφωνο στο τεχνικό τμήμα για να δούμε τι θα γίνει μου είπαν πως δε μπορούν να παίρνουν αυτοί για κάθε πελάτη γιατί έτσι θα καθυστερούν τη διαδικασία ελέγχου!!! :-?:-?:shock::shock: Αν είναι δυνατόν... Δηλαδή αν πάρω τηλέφωνο εγώ δε θα υπάρξει καθυστέρηση στη διαδικασία; :confused::confused::confused: Μετά από αυτό αποχώρησα από το μαγαζί. Σκοπεύω να επικοινωνήσω ο ίδιος με το τεχνικό τμήμα μήπως επιτέλους λυθεί το πρόβλημα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε πει 15.000 φορές για το θέμα του service του e-shop. Γιατί πάτε αγοράζετε από εκεί και αν χαλάσει κάτι να λέμε τα ίδια και τα ίδια...Εξάλλου οι τιμές δεν είναι και οι καλύτερες ή κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε πει 15.000 φορές για το θέμα του service του e-shop. Γιατί πάτε αγοράζετε από εκεί και αν χαλάσει κάτι να λέμε τα ίδια και τα ίδια...Εξάλλου οι τιμές δεν είναι και οι καλύτερες ή κάνω λάθος;

 

Γιατί όποιος δεν έχει υποστεί αυτή τη διαδικασία δε μπορεί να φανταστεί πόσο άθλια είναι η ποιότητα του service τους. Πάνε ήδη 2 εβδομάδες και θα δούμε πόσο ακόμη θα κρατήσει.

 

Από το 1520 (τηλέφωνο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή) ενημερώθηκα πως αν δεν υπάρχει stock προβλέπεται επιστροφή χρημάτων. Το e-shop όμως μιλάει μόνο για πίστωση.

 

Προσπαθώ εδώ και ώρα να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα διακίνησης αλλά το μόνο που πέτυχα είναι να μένω στην αναμονή. Περιμένω την επίσημη απάντησή τους πριν προχωρήσω σε οποιαδήποτε άλλη κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να πω και εγώ για το plaisio; Είχα πάρει προφορά πακέτο adsl με εκτυπωτή φωτογραφιών. Το συμβόλαιο ήταν συμπληρωμένο με στοιχεία άλλου (δηλαδή το είχαν ανοίξει το κουτί και ξανασφραγίσει). Το επέστρεψα για το αλλάξουν. Αφού πέρασε ένας μήνας και μου είχαν πει να κρατήσω τον εκτυπωτή μου λένε ότι αλλαγή δε γίνεται (έπρεπε να επιστρέψω και τον εκτυπωτή κλειστό) και να δώσω το συμβόλαιο όπως είναι στην εταιρία με την ελπίδα ο λογαριασμός να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Ο λογαριασμός ήταν ΟΚ αλλά μιλάμε για τρελό θράσος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραμμή για το τμήμα διακίνησης δε μπορώ να πιάσω από το μεσημέρι. Για να δω αν θα τα καταφέρω μέχρι στις 5 που κλείνουν.

 

Προσωπικά από το ΠΛΑΙΣΙΟ σε περιπτώσεις αντικατάστασης έως τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

 

Για το e-shop δε μπορώ να πω αν αυτή η συμπεριφορά είναι κανόνας. Μία φορά χρειάστηκα αντικατάσταση. Αυτή τη μία φορά όμως πραγματικά η ποιότητα του service ήταν κυριολεκτικά μηδενική.

 

Μου λένε μετά από 1,5 βδομάδα ότι το προϊόν χάθηκε αλλά δεν κινούν καμία διαδικασία. Περιμένουν μέχρι που να το βρουν και να που ως εκ θαύματος το βρίσκουν. Η διακίνηση από Πάτρα - Αθήνα γίνεται μέσα σε μία μέρα. Γιατί χρειάστηκε λοιπόν 1,5 βδομάδα για να καταλάβουν ότι δεν έχουν παραλάβει το προϊόν; Γιατί όταν αντιλαμβάνονται ότι έχει χαθεί δεν κινούν διαδικασίες αντικατάστασης αποζημίωσης αλλά περιμένουν να το βρουν; Τα συμπεράσματα δικά σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pusher με συγχωρεις που θα στο πω αλλη μια φορα αλλα σε αντιμετωπιζουν ετσι γιατι εσυ τους δινεις το δικαιωμα. Το πρωτο σου λαθος ειναι που επελεξες το e-shop για να κανεις την αγορα σου (εαν ειναι το χρηματικο, προσωπικα δεν βρισκω καποια τρελη διαφορα τιμων). Δευτερον το λαθος σου ηταν οπως σου ειπα στο πρωτο post οτι δεν απαιτησες ΑΜΕΣΗ αλλαγη ή επιστροφη χρηματων εφοσον το προϊον ηταν προβληματικο εξ'αρχης και δεν ειχαν stock. Αν αυτοι δεν ειναι σε θεση να κανουν τεχνικο ελεγχο μεσα σε 24 ωρες το πολυ δεν εισαι υποχρεωμενος να περιμενεις επ'απειρον εφοσον ξαναλεω το προϊον ηταν προβληματικο εξ'αρχης. Εαν αυτοι ειναι ανοργανωτοι και αρπακολατζηδες δεν θα επρεπε εσυ να περνας το "λουκι". Απο την πρωτη στιγμη θα επρεπε να επικοινωνησεις με την γραμματεια καταλωτη να εξηγησεις ακριβως το τι συμβαινει και απο'κει και περα αυτοι θα αναλαβουν τα υπολοιπα. Οπως το καθε eshop και το καθε Πλαισιο διεκδικει με καθε τροπο το συμφερον του ετσι και εσυ θα πρεπει να εισαι διεκδικητικος και αμειλικτος οταν απειλουνται τα δικα σου συμφεροντα. Το αν εχει πολιτικη ενα καταστημα ποσως ενδιαφερει το ΙΝΚΑ και την Γραμματεια - ο νομος ειναι νομος και το τι επιθυμει το καθε καταστημα αποτελει επιθυμια και μονο του καταστηματος εφοσον δεν ακολουθει το νομο. Μου πουλησες χαλασμενο προϊον - εφοσον δεν εχεις να μου δωσεις αλλο προς αντικατασταση του χαλασμενου - μου επιστρεφεις τα χρηματα και τελειωσε το πανηγυρι εκει. Τωρα αν εσυ θες να παρεις κατι απο το ιδιο μαγαζι συμβιβαζεσαι με το πιστωτικο, εαν οχι παιρνεις τα χρηματα σου και πας αλλου και ασε τον αλλο να λεει περι πολιτικης. Οσο γι'αυτο που λες εσυ Ather σε αυτη την φαση φανηκες ανεκτικος και μαλακος εσυ. Εφοσον εκαναν την ηλιθιοτητα να σου δωσουν ανοιγμενο πακετο χωρις να σε ενημερωσουν (και αν σε ενημερωσαν γνωριζες καλυτερα) θα επρεπε να απαιτησεις να σου δωσουν αλλο πακετο χωρις περιττες συζητησεις. Επρεπε εξ'αρχης να αρνηθεις να κρατησεις το προϊον και ας σου λεγανε αυτοι τα διαφορα - δικο τους το λαθος και οχι δικο σου - ΤΕΛΟΣ. Μου εδωσες ανοιγμενο προϊον και πας να βγεις και απο πανω - επρεπε με λιγα λογια να τους κανεις - ας μου επιτραπει η εκφραση - "μυλο". Μου εχει τυχει να αγορασω online καρτα 8800GTX retail και να παραλαμβανω καρτα σε συσκευασια bulk (500? καρτα σε συσκευασια bulk πρωτη φορα βλεπω), χρησιμοποιημενη (2 δαχτυλα σκονη στον ανεμιστηρα) και sticker χαρτοταινια απο τον κατασκευαστη που να γραφει - missing serial number / burned components. Φυσικα επι τοπου ξαναμπηκε στο κουτι, πηρα τηλεφωνο, απαιτησα αμεση αντικατασταση με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και επειδη δεν ειχαν την ιδια (και φυσικα δεν με ενδιεφερε) μου εστειλαν αλλη ακριβοτερη και με δικα τους εξοδα και φυσικα για διαφορα τιμης ουτε συζητηση γιατι ετσι επρεπε. Ολα αυτα τα απαιτεις γιατι ετσι πρεπει - κανεις απο αυτους δεν χαριζει για να τους χαριζεις εσυ. Οσο για την περιπτωση Γραμματειας καταναλωτη - ξαδερφος της γυναικας μου ειχε παρει LG TFT οθονη η οποια ειχε αντικατασταθει απο αλλη λογω βλαβης απο την αντιπροσωπεια. Στην περιπτωση αυτη η εγγυηση ανενεωθηκε βασει νομου για την νεα οθονη και οχι για την παλια. Οταν λοιπον του χαλασε, στην αντιπροσωπεια της LG του πουλουσαν τρελα οτι η εγγυηση εληξε γιατι ειχε περασει ο χρονος (για την παλια οθονη) οχι ομως για την καινουργια. Η λυση: Πολυ απλα εγινε ενα τηλεφωνημα στην Γραμματεια καταναλωτη στειλαμε ολα τα στοιχεια με email για το προϊον και την αντιπροσωπεια και την επομενη ημερα οι φιλοι στην αντιπροσωπεια της LG δεχθηκαν τηλεφωνακι απο την Γραμματεια και οι οποιοι ενημερωθηκαν για τις κυρωσεις που θα εχουν εφοσον δεν κανουν αυτο που επρεπε. Εντος 2 ημερων η οθονη ειχε αντικατασταθει. Αυτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα έπρεπε να είχα ενεργήσει γρηγορότερα. Πριν προβώ σε καταγγελία όμως τώρα θεωρώ καλύτερο να περιμένω μήπως αποφασίσουν να μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως και τους ζήτησα. Αν φυσικά δε με ενημερώσουν εννοείται πως θα προβώ σε καταγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...