Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Μεγάλο πρόβλημα υπάρχει γενικά στο service και τις αντικαταστάσεις στο e-shop λόγω πολλών χρονοτριβών μεταξύ του τμήματος service και του τμήματος διακίνησης. Απο το e-shop κάνω κάθε μήνα αγορές πολλών χιλιάδων ευρώ, και όπως είναι φυσικό, μερικά απο τα προιόντα είναι ελλατωματικά. Τί συμβαινει τωρα : Ακριβώς επειδή κάνω πολλές αγορές, έχω γνωριστεί με τον οδηγό της περιοχής μου, ο οποίος παρακάμπτει πολλά απο τα εμπόδια που μεγαλόνουν τον χρόνο αναμονής του πελάτι. Αναφορικά θα σας πω πως ένα πρωι που μου έφερε μια μητρική του είπα πως είχα μια κάρτα γραφικών για επιστροφή στο service, αλλα δεν είχα μιλήσει με το τμήμα για να μου ανοίξουν rma για την επιστροφή της κάρτας. Κανένα πρόβλημα! μου είπε ο οδηγός, και πήρε την κάρτα! Το κορυφαίο ξέρετε πιο ήταν? Στις 2 το μεσημέρι βλέπω τον οδηγό ξανά να μπαίνει μεσα με νέα κάρτα που αντικαθιστούσε αυτή που έστειλα στο service :) Όλα μέσα σε λίγες ώρες! Συμπέρασμα? Υπάρχει τρόπος να μην περιμένεις 100 χρονια, αρκεί το e-shop να νοιαστεί και να μην απαιτεί διαδικασίες άσκοπες και χρονοβόρες, που τελικά μπορούν άνετα να παρακαμπτούν, χωρίς να δημιουργήσουν πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 5-10 ευρώ διαφορά στις τιμές κάνουμε τους μ@)@κeς μάγκες και εμάς θύματά τους, βάζοντας και τον εαυτό μου μέσα.

 

Τα παλικάρια κάποιων e-shop point νομίζουν είναι δερβέναγες και σου συμπεριφέρονται με ασέβεια, εκτός από όταν κάνεις παραγγελεία φυσικά.

 

Και συν την κακής συμπεριφοράς τους, δεν κατέχουν κάποια πράματα σχετικά με τους υπολογιστές, αλλά σε κάθε ευκαιρία μας πωλούν πνεύμα!

 

Φταίμε εμείς, αλλά εκτός Αθήνας δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός και αυτό δεν βοηθάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το μεσημέρι πήρα τελικά νέες μνήμες. Μου τις αντικατέστησαν με τις ίδιες και ευτυχώς οι νέες περνάνε το memtest.

 

Προχθές βέβαια τους είπα ότι θα προχωρήσω σε καταγγελία και όταν πήρα τηλέφωνο στο τμήμα service είπα στον τηλεφωνητή πως πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτή η καθυστέρηση σε μαγαζί και πως είναι απαράδεκτη η κατάσταση. Βέβαια πόσο και αν βοήθησαν αυτά δε μπορώ να το ξέρω.

 

Τώρα σε ένα προϊόν των 100 ? 10 ? λιγότερα σημαίνει διαφορά -10%. Δεν είναι και αμελητέο αν ίσχυε για όλα τους τα προϊόντα. Βέβαια η αλήθεια είναι πως δεν ισχύει. Ακόμη όταν μια διαφορά -10% σημαίνει και ποιότητα service -60% προφανώς δε θα ήταν καλή ιδέα να ψωνίσει κανείς από όποιο κατάστημα εφαρμόζει αυτόν τον κανόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείτε να μου πείτε ποιά είναι αυτά τα καταστήματα?

 

Σε ηλεκτρονικά είδη έχω εμπειρία από το service του e-shop και του ΠΛΑΙΣΙΟΥ. Από το e-shop μία μόνο φορά χρειάστηκε να στείλω προϊόν για service και υπήρξε υπερβολική καθυστέρηση συν του ότι χρειάστηκε να πιέζω σχεδόν καθημερινά για να βγάλω άκρη. Από το ΠΛΑΙΣΙΟ έχω πάει αρκετές φορές προϊόντα για service και έχω ξεμπερδέψει με όλα αν όχι αυθημερόν την επόμενη μέρα.

 

Πάντως για όλα τα καταστήματα αν ψάξει στο forum όλο και κάποια παράπονα θα διαβάσεις. Για άλλα περισσότερα και για άλλα λιγότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τη κάρτα γραφικων που είχα παραγγείλει κ δεν την είχαν τελικά την πάτησα μια ακύρωση παραγγελιας κ τελείωσε η δουλειά, στο κάτω κάτω δεν την είχα κ τόσο ανάγκη.

Αν βελτίωναν το σέρβις τους, η καλύτερα όπως λένε στη διαφήμιση τους: κ offline αγορές, θα ήταν πρώτοι με διαφορά μαζί με της ¨σχετικά¨ καλές τους τιμές κ μεγάλης ποσότητας προϊόντων, ενώ τώρα κάποιος που είναι λίγο ψαγμενος θα το σκεφτεί να αγοράσει κάτι που το έχουν κ αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, ειναι το πρωτο μου post..

 

Οπως και να το κανουμε ειναι ηλεκτρονικο καταστημα και κατα τη γνωμη μου δεν θα επρεπε να εχει καν offline αγορες κατι σαν ελληνικο ebay η πολλα ζηταω??

 

Ακομα δεν εχει τυχει να ανοιξω ποτε rma σε κανενα καταστημα οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη... πειτε με τυχερο τι να πω.. Ολες οι αγορες που εχω κανει και απο τα δυο καταστηματα ηταν ολες μια χαρα...

 

Τελικα μηπως ζηταμε παρα πολλα ;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες επειδή κάτι πήρε το μάτι μου για e-shop και πάτρα, επειδή είμαι από Πάτρα, (βέβαια δεν ξέρω αν είναι κάποιος άλλος σε αυτό το post από πάτρα για να μας πει τη γνώμη του) το Πλαίσιο είναι το top εδώ και αμέσως επόμενο τα multirama. Τυχαίνει και δουλεύω σε μια εταιρεία που είναι απέναντι από πλαίσιο και γίνεται πανικός από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. Το e-shop δε μετράει και πολλά στην περιοχή!!!Άσχετα που όσες φορές και αν έχουν αγοράσει κάποιοι από e-shop λαμβάνουν λάθος πράγματα. So, e-shop με μεγάλες επιφυλάξεις. Μόνο στα αναλώσιμα και στα μικροτσιβιτσιλίκια (φλασάκια, μικροτσιπάκια κλπ <15 ευρώ)

 

Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν ειχα ποτε προβλημα με το καταστημα της πατρας, η συγκριση τωρα που κανεις ειναι εντελως ακυρη (sorry αν ακουγεται σκληρο) αφου συγκρινεις ενα μαγαζι που εκθετει προιοντα με ενα αλλο που ειδικευεται σε on-line πωλησεις, επισης το multirama στην πατρα δεν το εχω καθολου σε εκτιμηση εδω μου λεγε μια για φορτιστη mp3 οτι εχει βυσμα για firewire (εβλεπε τη μικρη usb και δεν ηξερε πως να την πει τι λεμε τωρα). Δλδ πας και εξω απο το eshop και παρατηρεις ποσοι μπαινοβγαινουν, ή ξερεις ποσοι παραλαμβανουν σπιτια τους?

 

Σου ζηταω παλι συγνωμη αν σου φανει λιγο αποτομο το ποστ μου, παντα φιλικα ετσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν είπα κάτι τέτοιο. Μην ανησυχείς δεν παρεξηγώ. Δε συγκρίνω προϊόντα αλλά πελάτες και δύναμη αγοράς. Επίσης δεν τη στήνω έξω από το πλαίσιο ούτε από το e-shop, τυχαίνει και δουλεύω κοντά. Τέλος παίρνοντας μια μερίδα ανθρώπων-ένα δείγμα, που είναι ο κύκλος μου είναι απογοητευμένοι από το e-shop. Επίσης μία άλλη μερίδα-ο κύκλος εργασίας αλλά και πολλοί απλοί γνωστοί, ότι και να τους συμβεί πάνε πλαίσιο. Αν τώρα θέλεις να συγκρίνεις το εργατικό δυναμικό και τις δυνατότητές του είναι άλλο θέμα. Ασφαλώς και τα multirama έχουν άσχετους (της Πάτρας). Όμως μην ξεχνάς ότι όσο κόσμο χάνει το πλαίσιο τον κερδίζει το multirama και το αντίθετο καθότι βρίσκονται το ένα απέναντι από το άλλο. Για να μην κουράζω το e-shop είναι και off-line κατάστημα. Κάτι ακόμη. Πόσες μέρες θέλεις για μία παραγγελία στο e-shop; Στο πλαίσιο αν όχι την ίδια ημέρα, την επόμενη σίγουρα.

 

Αυτά τα λίγα

 

Υ.Γ Ούτε εγώ είχα πρόβλημα πότε με το e-shop και σέβομαι την προσωπική σου κρίση. Απλά αναφέρω τι βλέπουν τα μάτια μου και τι ακούν τα αυτιά μου. Η εργασία μου αφορά σε ανάλυση αγοράς. Με λίγα λόγια ποιοι τα κονομάνε στην πάτρα και ποιοι όχι, αν θέλεις και το τεχνικό κομμάτι.

 

Φιλικά ο συμπατριώτης Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα δε νομιζω οτι διαφωνησαμε σε κατι...lol...το πλαισιο ουτως η αλλιως απευθυνεται και στον οχι τοσο εξειδικευμενο πελατη, αλλα σιγουρα μπορεις να βρεις καποια ειδη πιο φθηνα στο eshop και αφου δεν εχω κανενα προβλημα μεχρι στιγμης και σε οποιο προβλημα ειχα το καταστημα ανταποκριθηκε δεν επηρεαζομαι απο οποια προβληματα αναφερονται στο forum, το βρισκω φυσιολογικο μαλιστα. Βεβαια ουτε φανατικος του eshop ειμαι αφου κανω αγορες και στα αλλα δυο καταστηματα που αναφεραμε

 

Απλα εξηγησα οτι δεν μπορεις να συγκρινεις πλαισιο και eshop σε καποια θεματα

Για μενα τα multirama δεν πανε καλα αλλωστε φαινεται και απο τη διαφημιση που επεσε τελευταια για προσελκυση πελατων

 

Φιλικά ο συμπατριώτης Νίκος

 

Αθηναιος ειμαι...lol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε disqualified πιθανότατα στην Αθήνα να είναι καλύτερα τα πράγματα. Είσαι και πιο κοντά στο service. Μπορείς να το επισκεφθείς απ' ευθείας.

 

Στο e-shop point πάντως που επισκέφτηκα οι πωλητές όσες φορές κι αν πέρασα κι όσο κι αν τους πίεσα έλεγαν ότι δε μπορούν να κάνουν τίποτα και ότι περιμένουν ενημέρωση από Αθήνα. Όταν τους ζήτησα να πάρουν τηλέφωνο στην Αθήνα μου είπαν ότι δε μπορούν γιατί αν έπαιρναν τηλέφωνο για κάθε πελάτη θα καθυστερούνταν το service. (Φυσικά δεν καταλογίζω ευθύνες στους πωλητές. Φαντάζομαι πως αναγκάζονται από τη διοίκηση να τηρούν αυτή τη στάση.) Τέλος τηλεφωνώντας στο service στην Αθήνα αφού προηγουμένως είχα ενημερωθεί ότι και το e-shop είχε καταλήξει στο ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό και ζητώντας κάποιον να επικοινωνήσω για να κανονίσω τα περαιτέρω μου είπαν πως δε μπορώ να επικοινωνήσω με κάποιον εγώ αλλά πρέπει να περιμένω να με ειδοποιήσουν αυτοί.

 

Καταλαβαίνεις ότι δε μπορώ να εμπιστευτώ ένα κατάστημα με το οποίο για δύο βδομάδες δε μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν υπεύθυνο και πρέπει να περιμένω το ίδιο το μαγαζί πότε θα φιλοτιμηθεί να ασχοληθεί μαζί μου. Και μάλιστα ενώ καθυστερεί και αδικαιολόγητα με τις υποχρεώσεις του.

 

Ακόμη δε μπορώ να εμπιστευθώ ένα κατάστημα που δε δίνει πειστικές απαντήσεις. Όταν έχω παραδώσει για επιστροφή το προϊόν στις 14 του τρέχοντος μηνός και αυτό έπρεπε να έχει φτάσει στις 15 στο service πώς είναι δυνατόν στις 19 που περνάω να μην έχουν αντιληφθεί ακόμη πως έχει χαθεί; Πώς είναι δυνατόν να αντιλαμβάνονται ότι χάθηκε στις 21 του μηνός και παρ' όλ' αυτά αντί να κινούνται για άμεση αντικατάσταση να περιμένουν μέχρι να το βρουν; Επειδή κανείς δε θα μπορέσει να δώσει σοβαρές απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις δεν πρόκειται να αλλάξω τη γνώμη που σχημάτισα για το κατάστημα.

 

Φυσικά ο καθένας είναι ελεύθερος να αγοράζει από όπου θέλει. Εγώ κατέγραψα εδώ τα γεγονότα όπως μου συνέβησαν. Όποιος όμως είναι ικανοποιημένος από τις σχέσεις του με το μαγαζί δε βλέπω το λόγο να μη συνεχίσει να συνεργάζεται μαζί του.

 

[...]

Τελικα μηπως ζηταμε παρα πολλα ;;;;

 

Τι εννοείς με αυτό φίλε μου; Εγώ τα νόμιμα ζήτησα αλλά δεν βρήκα ανταπόκριση. Πώς είναι δυνατόν το κατάστημα να επιμένει στην πίστωση όταν ο νόμος λέει ρητά πως εφ' όσον δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε disqualified πιθανότατα στην Αθήνα να είναι καλύτερα τα πράγματα

 

Lol παρεξηγηση αγορα απο την αθηνα εχω κανει μονο μια φορα με το καταστημα της πατρας εχω παρεδωσε

 

κανενα προβλημα σε αυτα που λες, δεν εισαι ευχαριστημενος σημαινει δεν εισαι ευχαριστημενος παει και τελειωσε,οποτε κανεις αλλου τις αγορες σου ετσι απλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lol παρεξηγηση αγορα απο την αθηνα εχω κανει μονο μια φορα με το καταστημα της πατρας εχω παρεδωσε

 

κανενα προβλημα σε αυτα που λες, δεν εισαι ευχαριστημενος σημαινει δεν εισαι ευχαριστημενος παει και τελειωσε,οποτε κανεις αλλου τις αγορες σου ετσι απλα

 

Τι παρεδώσε; Πρόσωπο με πρόσωπο ή άλλου είδους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...