Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι παρεδώσε; Πρόσωπο με πρόσωπο ή άλλου είδους;

 

lol...τι εννοεις? Αλλες φορες παω και παιρνω ο,τι παραγγειλω αλλες φορες τα φερνουν σπιτι, εχω επιστρεψει μηχανημα dead on arrival και μου φεραν καινουριο, εχω επιστρεψει και προιον οχι επειδη εχει προβλημα αλλα επειδη δεν μου εκανε τελικα και πηρα αμεσως τα λεφτα μου πισω, σε καλυψα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Αυτό γίνεται όταν χρησιμοποιείτε για τις αγορές σας απρόσωπα μεγαλοκαταστήματα όπως το e-shop. Ποιανού είναι η επιχείρηση; Θα ενδιαφερθεί για σένα προσωπικά; Τον ενδιαφέρει έχει ευχαριστημένους πελάτες η είναι "ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε"; Η φήμη του καταστήματος διαμορφώνεται από ένα 5% των πελατών του για τους οποίους τα πράγματα δε θα πάνε και τόσο καλά. Ένα κατάστημα που έχει 95% ευχαριστημένους πελάτες είναι χείριστο. Σημαίνει ότι το 5% των πελατών του στους οποίους συνέβη κάτι το έγραψε στα @@ του. Αυτή είναι η διαφορά ενός μεγαλοκαταστήματος και ενός μικρού και καλού επαγγελματία από τον οποίο τις μνήμες μπορεί να τις αγόραζες 95 ευρώ αλλά θα έτρεχε για να σε εξυπηρετήσει αν κάτι δε πήγαινε καλά ακριβώς επειδή τον κοιτάς στα μάτια και ξέρεις ότι δε θα δώσει το προϊόν σου στον από πίσω υπάλληλο ο οποίος μπορεί να είναι και μαλάκας και να πει "εντάξει μωρέ, με του καθενός τη μαλακία θα ασχολούμαι τώρα;". Τέλος πάντων, πολύ το φιλοσόφησα το πράγμα. Φαίνεται ότι αυτά δεν αφορούν τον Έλληνα αγοραστή και πολύ. Τον συνεπαίρνουν οι μεγάλες ταμπέλες και η γκλαμουριά αλλά όταν την πατήσει και δε ξέρει σε ποιόν να απευθυνθεί τότε είναι κακό το e-shop... Εγώ θα σου έλεγα να μην ξαναγοράσεις κάτι με αξία πάνω των 30 ευρώ από τέτοιο κατάστημα εκτός αν είναι αναλώσιμο η κάτι που έχει on site service δηλαδή κάτι με το οποίο θα έχεις εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή όπως ας πούμε οι οθόνες LG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol...τι εννοεις? Αλλες φορες παω και παιρνω ο,τι παραγγειλω αλλες φορες τα φερνουν σπιτι, εχω επιστρεψει μηχανημα dead on arrival και μου φεραν καινουριο, εχω επιστρεψει και προιον οχι επειδη εχει προβλημα αλλα επειδη δεν μου εκανε τελικα και πηρα αμεσως τα λεφτα μου πισω, σε καλυψα?

 

Εννοώ αυτή την περίπτωση που λες κι εσύ. Παραγγέλνεις και στα φέρνουν σπίτι. Αυτό γίνεται μέσω συγκεκριμένου καταστήματος; Με μία παραγγελία μέσω Internet σχετίζεται κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα με άμεσο τρόπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό γίνεται όταν χρησιμοποιείτε για τις αγορές σας απρόσωπα μεγαλοκαταστήματα όπως το e-shop. Ποιανού είναι η επιχείρηση; Θα ενδιαφερθεί για σένα προσωπικά; Τον ενδιαφέρει έχει ευχαριστημένους πελάτες η είναι "ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε"; Η φήμη του καταστήματος διαμορφώνεται από ένα 5% των πελατών του για τους οποίους τα πράγματα δε θα πάνε και τόσο καλά. Ένα κατάστημα που έχει 95% ευχαριστημένους πελάτες είναι χείριστο. Σημαίνει ότι το 5% των πελατών του στους οποίους συνέβη κάτι το έγραψε στα @@ του. Αυτή είναι η διαφορά ενός μεγαλοκαταστήματος και ενός μικρού και καλού επαγγελματία από τον οποίο τις μνήμες μπορεί να τις αγόραζες 95 ευρώ αλλά θα έτρεχε για να σε εξυπηρετήσει αν κάτι δε πήγαινε καλά ακριβώς επειδή τον κοιτάς στα μάτια και ξέρεις ότι δε θα δώσει το προϊόν σου στον από πίσω υπάλληλο ο οποίος μπορεί να είναι και μαλάκας και να πει "εντάξει μωρέ, με του καθενός τη μαλακία θα ασχολούμαι τώρα;". Τέλος πάντων, πολύ το φιλοσόφησα το πράγμα. Φαίνεται ότι αυτά δεν αφορούν τον Έλληνα αγοραστή και πολύ. Τον συνεπαίρνουν οι μεγάλες ταμπέλες και η γκλαμουριά αλλά όταν την πατήσει και δε ξέρει σε ποιόν να απευθυνθεί τότε είναι κακό το e-shop... Εγώ θα σου έλεγα να μην ξαναγοράσεις κάτι με αξία πάνω των 30 ευρώ από τέτοιο κατάστημα εκτός αν είναι αναλώσιμο η κάτι που έχει on site service δηλαδή κάτι με το οποίο θα έχεις εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή όπως ας πούμε οι οθόνες LG.

 

Όπως είπα από το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν είχα ποτέ παράπονο σε θέματα εγγύησης. Αντίθετα στη μία και μοναδική φορά που πήγα προϊόν για αντικατάσταση στο e-shop περιέγραψα τι συνέβη. Ίσως να είναι θέμα τύχης. Αν και με τόσα που έχω διαβάσει για το e-shop έχω αρχίσει να αμφιβάλλω πλέον για το αν ήταν θέμα τύχης. Και για το ΠΛΑΙΣΙΟ βέβαια θα ακούσεις παράπονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό γίνεται μέσω συγκεκριμένου καταστήματος; Με μία παραγγελία μέσω Internet σχετίζεται κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα με άμεσο τρόπο;

 

on-line παραγγελιες στο καταστημα της πατρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μια απορία για το e-shop... με βάση την νομοθεσία δεν πρέπει όλα τα ηλ. είδη να έχουν εγγύηση 2 ετών?

Γιατί απ'οτι βλέπω στο eshop (και σε άλλα eshop) τα πιο πολλά προιόντα αναφέρουν 1 χρόνο εγγύηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και αναφέρθηκε το e-shop να καταθέσω και την δική μου εμπειρέια.

 

Αρχές Αυγούστου παραγγέλνω και παραλαμβάνω τα ηχεία logitech Z-5500.

Πάω στο σπίτι μου ανοίγω και εγκαθιστώ τα ηχεία και διαπιστώνω πως το κεντρικό ηχείο έχει πρόβλημα και δεν πέζει. Τους πέρνω τηλ. και μου είπαν να τα κάνω επιστρφή για να δούνε τι συμβαίνει, φεύγω απο Αθήνα και επιστρέφω μετά απο 4 μέρες στην 5η μέρα λοιπόν τα επιστρέφω στο κατάστημα της Στουρνάρη, φυσικά ούτε λόγος να τα δοκιμάζουμε εκεί επι τόπου (αν και έχουν service στο κατάστημα) , περνάνε οι μέρες και αφού έχω πάρει ενα σωρό τηλ. μου λένε πως θα γίνει ενεργοποίηση της εγγύησης αφού πράγματι έχουν πρόβλημα, έχουν περάσει περίπου 15 μέρες και πέρνω τηλ. να δω για ποιό λόγο δεν τα έχουν επιστρέψει ακόμα και μου απαντάνε πως τα στείλανε στην αντιπροσωπέια Info_quest την προηγούμενη μέρα. Πέρασαν άλλες 5 μέρες και τελικά αφού ξαναπέρνω τηλ. μου είπαν πως είναι έτοιμα και πως αλλάξανε μια ασφάλεια που ήταν καμένη (πως ήταν καμένη σε καινούργεια ηχέια?) Τέλοσπάντων τα παραλαμβάνω μετά απο 2 μέρες ,τα πέρνω σε συσκευασία , πηγένω στο σπίτι μου και διαπιστώνω πως μου επέστρεψαν μεταχειρισμένα ηχεία.

 

Τελικά ύστερα απο φασαρία και απειλές για μυνήσεις μου επέστρεψαν τα λεφτά μου πίσω.

 

 

Οι ανθρωποι για μένα είναι κομπογιαννήτες και θέλουνε αποκλεισμό

 

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απορία για το e-shop... με βάση την νομοθεσία δεν πρέπει όλα τα ηλ. είδη να έχουν εγγύηση 2 ετών?

Γιατί απ'οτι βλέπω στο eshop (και σε άλλα eshop) τα πιο πολλά προιόντα αναφέρουν 1 χρόνο εγγύηση...

 

Οχι φίλε , δεν υπάρχει τέτοια νομοθεσία, η κάθε εταιρεία δίνει την δική της εγγύηση που ο κάθε μεταπωλητής πρέπει να τηρεί και να σέβεται, πχ. Η asus δίνει 3 χρόνια εγγύηση για τις mobo παγκωσμίως και αυτό πρέπει να ισχύει και στην Ελλάδα

 

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Λοιπον να πω και γω την εμπειρια μου απο το απαραδεκτο για μενα αυτο καταστημα που ονομαζεται esop.gr

Εστειλα ενα modem router της linksys για αντικατασταση το Νοεμβριο που μας περασε. Μου ειπαν οτι θα το εστελναν στην αντιπροσωπια επειδη ηταν απο πακετο της forthnet το modem αυτο και συνηθως αυτο περνει 10 με 15 μερες. Για να μην σας κουραζω μετα απο 20 μερες μερα παρα μερα σχεδον επερνα τηλεφωνο και επαιρνα την εξης απαντηση "δεν ξερουμε κυριε, μας το καθηστερουν στην αντιπροσωπεια και δυστηχως δεν μπορουμε να επικοινωνησουμε μαζι τους. Θα τους αφεισουμε μηνυμα και θα επικοινωνησουν αυτοι". Φυσικα ποτε δεν επικοινωνησαν μαζι μου παρα τα τηλεφωνα και τα αμετρητα email που αφεινα. Μεχρι και για δικηγορο τους ανεφερα και παλι δεν μπηκαν στον κοπο καν να απαντησουν. Μονο προχθες με ενα ακομα email που εστειλα (και παλι απειλητικο για αυτους) μου απαντησαν και μου ειπαν οτι μεχρι την Πεμπτη θα το παρω επιτελους. Το πηρα τελικα σημερα πισω μετα απο 4 μηνες!!! Μαλλον σας περασα ολους ε?

 

Υποβολή Service 01/11/07 17:31

Εγκριση Αποστολής Προϊόντων 05/11/07 18:07

Παραλαβή Προϊόντων 05/11/07 18:07

Τεχνικός Έλεγχος Προϊόντων 08/11/07 13:54

Αποστολή Προϊόντων προς Αντιπροσωπεία 08/11/07 13:54

Παραλαβή Προϊόντων από Αντιπροσωπεία σε εξέλιξη ( εγινε σημερα 29/2/2008)

 

 

πως σας φαινεται! Προτεινω λοιπον περα απο αναλωσιμα, μακρυα απο αυτο το μαγαζακι!!!

 

εκανα edit και εβγαλα την φωτο με τις λεπτομεριες και τις εγραψα παραπανω γιατι δεν φαινονταν καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ψωνίζεται από e-shop αγαπητά μου παιδιά. Δώστε λίγα παραπάνω ευρώ στο πλαίσιο γιατί στον υπολογιστή τα εξαρτήματα χαλάνε και θα χρειαστείτε οπωσδήποτε την καλή εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

 

Απ' το e-shop μόνο βιβλία, CD,DVD και γενικά πράγματα που δε θα χρειαστούν RMA. Τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξέλιξη Service με αριθμό RMA: 080218185611MS

Υποβολή Service 18/02/08 18:56

Εγκριση Αποστολής Προϊόντων 18/02/08 18:56

Παραλαβή Προϊόντων σε εξέλιξη

Τεχνικός Έλεγχος Προϊόντων -

Αποστολή Προϊόντων προς Αντιπροσωπεία -

Παραλαβή Προϊόντων από Αντιπροσωπεία -

Αποστολή Προϊόντων στον Πελάτη -

Στο στάδιο 'Παραλαβή Προϊόντων' αναμένεται η παραλαβή των προϊόντων που μας στείλατε προς επισκευή.

 

Η ati 3870 που τους πήγα στο κατάστημα ο ίδιος, βρίσκεται ακόμα στο μαγαζί! 10 μέρες μετά!:mad::mad::mad::mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ποιο κατάστημα την πήγες ? αν την πήγαινες στο Μενίδι σε μια-δύο μέρες την είχες πίσω στάνταρ αυτό το πρόβλημα του e-shop είναι οτι το service είναι στο Μενίδι και όταν μαζεύετε πράγμα από τα άλλα καταστήματα πάνε όλα μαζί δεν πάνε ένα ένα στο service

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ποιο κατάστημα την πήγες ? αν την πήγαινες στο Μενίδι σε μια-δύο μέρες την είχες πίσω στάνταρ αυτό το πρόβλημα του e-shop είναι οτι το service είναι στο Μενίδι και όταν μαζεύετε πράγμα από τα άλλα καταστήματα πάνε όλα μαζί δεν πάνε ένα ένα στο service

 

Θεσσαλονίκη- Μενίδι μακριά μου φαίνεται...:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε δεν ξέρω που έχουν το service στην Θεσσαλονίκη ( αν έχουν ) αλλά θα περιμένεις μέχρι να μαζευτούν RMA για να πάνε όλα μαζί στο service έτσι δουλεύει το e-shop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...