Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπαρχουν αγραφοι νομοι στην αγορα, και αλλαζουν κατα καιρους.

 

Ναι υπαρχει κακος πελατης, π.χ ενας πελατης που αγοραζει καθε μερα ενα αδειο DVD απο το eshop και απασχολει το προσωπικο τσαμπα, ειναι ενας κακος πελατης. Επειδη δεν βγαζει κερδος η εταιρια απο αυτον αλλα ζημια, ΕΜΜΕΣΑ δηλαδη δεν πληρωνει οπως πολυ σωστα ειπες.

 

Σε ενα υποκαταστημα eshop υπαρχει ενας υπευθυνος και μερικοι υπαλληλοι. Τον υπευθυνο τον ενδιαφερει μονο το κερδος και η ομαλοτητα των παραγγελειων. Δε θα παρει παραπανω φορτηγακια για να σου βγαζει εσενα δρομολογιο καθε μερα με το DVD σου. Σε βαζει μαυρη λιστα και οσα τηλεφωνα και να παρεις τα ιδια θα ακους.

 

Δεν μιλαω συγκεκριμενα για το παιδι που ανοιξε το θεμα, γενικα μιλαω και παραδειγμα εφερα με το ενα DVD. Γραφει ομως το παιδι που ανοιξε το θεμα οτι ηταν τακτικος πελατης. Να διευκρινησει τι εννωει τακτικος πελατης, γιατι αν ενωει οτι συχνα παραγγελνε ενα κουτι με αδεια DVD να του τα πανε σπιτι..

 

Καταλαβαινεις σε γενικες γραμμες τι θελω να πω, προσπαθησε να μπεις στην θεση του αλλου, κανεις δεν εχει υποχρεωση σε κανεναν πελατη και ποσο μαλλον ενας υπαλληλος μεγαλης αλυσιδας οπως το eshop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Κανεις μεγαλο λαθος κατα τη γνωμη μου. Καταλαβαινω το σκεπτικο σου αλλα αν εχουν προβλημα με τις μικρες παραγγελιες να απαιτησουν κατωτατο οριο συναλλαγης, η κατι που θα τους εξασφαλιζει..Περαν τουτου ομως πιστευω πως το σερβις μιας εταιριας δεν φαινεται στον εταιρικο πελατη που κανει τζιρο χιλιαδες ευρω το μηνα, αλλα στο μεσο κ μικρο πελατη..

 

Στο εξωτερικο τουλαχ ειτε κανεις αγορα 3000ευρω ειτε 3 την ιδια εξυπηρετηση θα εχεις..κ τουλαχ εγω αυτη απαιτω απο ενα καταστημα που θελει τα λεφτα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το σερβις που λες δε ξερω, μια φορα που μου ετυχε εμενα να ειναι χαλασμενο ενα ρουτερ που μολις ειχα αγορασει, το πηγα πισω, μου το αλλαξανε ολα οκ.

 

Για εταιρικο σερβις που αναφερεις, δε νομιζω οτι διαθετει τετοια υπηρεσια το eshop , νομιζω πουλαει μονο χωρις παραπανω δεσμευσεις, ουτε εχει υπηρεσιες εγκαταστασης και συντηρησης.

Απλα πουλαει, αν ειναι ελατωματικο το πας πισω και στο αλλαζουν, αλλιως μιλας (εσυ ή το eshop, και καλυτερα να μιλησεις απευθειας εσυ) με αντιπροσωπεια του προιοντος για επισκευη η αλλαγη.

Οπως τοσα χρονια δηλαδη με τα περισσοτερα μαγαζια.

 

Ειτε εισαι μικρος πελατης ειτε αγοραζεις ποσοτητες καθε μηνα, η ιδια διαδικασια ακολουθειτε οσο αφορα το σερβις, δε μπορει να γινει κατι παραπανω. Δεν εχει καμια συμβαση συντηρησης ή αμεσης επισκευης η τιποτα τετοιο που κανει το eshop με τους μεγαλους πελατες της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρικοι πελατες προηγουνται των ιδιωτων, και στους ιδιωτες οι μεγαλες παραγγελιες των μικρων, στην εξυπηρετηση... Ολες οι εταιρειες της αγορας ετσι δουλευουν... Αν δεν εχετε καλη αντιμετωπιση, αλλαξτε καταστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρικοι πελατες προηγουνται των ιδιωτων, και στους ιδιωτες οι μεγαλες παραγγελιες των μικρων, στην εξυπηρετηση... Ολες οι εταιρειες της αγορας ετσι δουλευουν... Αν δεν εχετε καλη αντιμετωπιση, αλλαξτε καταστημα...

 

Καλά αυτό εννοείται....αλλά πως γίνεται όποτε έχω παραγγείλει από το πλαίσιο να με εξυπηρετούν άμεσα (=την επόμενη μέρα αποστέλεται) είτε με παραγγελία 1500 ευρώ είτε 90...δεν το καταλαβαίνω!:P

 

Οποιος δεν θέλει να εξυπηρετεί σωστά τον πελάτη του να αλλάξει αντικείμενο φίλος!:shifty: Αυτό δα έλειπε να νομίζουμε ότι είναι και οι σωστοί της υπόθεσης και όλοι οι άλλοι λάθος! Ημαρτον!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φευγεις απ το μαγαζι αν δεν στην αλλαξουν επι τοπου. Ελεος εισαι εσυ που δεν αξιοποιεις το νομο κ τα δικαιωματα σου κ βγαινεις μετα στο φορουμ να κλαφτεις

 

Εγώ επέμενα πάρα πολύ, αλλά σου λένε, ότι αφού έχει ανοιχθεί... δεν αλλάζετε επι τόπου. Δλδ φταίω επειδή δεν έκανα κατάληψη ή μήνυση? Πρέπει να τους άνοιγα το κεφάλι για να μην έφταιγα?

 

Εσένα αν σου πούνε άλλη φορά σούξου μούξου, και αφού επιμένεις και εξαντλήσεις τα πολιτισμένα περιθώρια τι θα έκανες?

 

Εγώ προσωπικά είπα μέσα μου. "Τόσο γύφτοι είστε?... Θα φάτε κράξιμο να στρώσετε"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρικοι πελατες προηγουνται των ιδιωτων, και στους ιδιωτες οι μεγαλες παραγγελιες των μικρων, στην εξυπηρετηση... Ολες οι εταιρειες της αγορας ετσι δουλευουν... Αν δεν εχετε καλη αντιμετωπιση, αλλαξτε καταστημα...

 

μην είσαι τόσο σίγουρος ότι ΟΛΕΣ οι εταιρείες δουλεύουν έτσι?

Υπάρχουν και εταιρείες που ανταποκρίνονται και στους απλούς-μικρούς πελάτες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Σε αγορές που έχω κάνει μέσω internet για μικρά ή μεγάλα ποσά είχα ίδια ανταπόκριση, ενημέρωση και αντιμετώπιση απο την εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην είσαι τόσο σίγουρος ότι ΟΛΕΣ οι εταιρείες δουλεύουν έτσι?

Υπάρχουν και εταιρείες που ανταποκρίνονται και στους απλούς-μικρούς πελάτες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Σε αγορές που έχω κάνει μέσω internet για μικρά ή μεγάλα ποσά είχα ίδια ανταπόκριση, ενημέρωση και αντιμετώπιση απο την εταιρεία.

 

Σε κανονικες συνθηκες προσπαθουν για το καλυτερο σε ολους, οταν ομως οι παραγγελιες ειναι πολλες π.χ. περιοδος Χριστουγεννων και το προσωπικο ειναι λιγο, τοτε φαινονται οι προτεραιοτητες.

Και το τι εννοει ο καθενας ως ανταποκριση βασιζεται στις προσωπικες του εμπειριες και εκτιμησεις. Π.χ. εγω εχω την τυχη να αγοραζω μεσω εταιρειας και εχω τα παντα συνηθως την επομενη μερα, αντε δυο. Στη σπανια περιπτωση που θα παραγγειλω κατι ως ιδιωτης, κανω σχεδον παντα παραλαβη απο το καταστημα, γιατι το θελω στην ωρα του και οχι οποτε ξυπνησει το καταστημα ή το κουριερ να το στειλει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δυστυχώς το Ε-Shop με δουλεύει κανονικά λέγοντας μου ότι η Mobo είναι εντάξει, έχει πάει τρεις φορές RMA και μου έχει ξαναγυρίσει ακριβώς με το ίδιο πρόβλημα. Από εβδομάδα που θα ανέβω Αθήνα θα τους την πάω αυτοπρόσωπος να δω τι θα μου πουν. Τρείς αποστολές Μονεμβάσια Αθήνα μου έχουν κοστίσει όσο αν αγόραζα καινούργια μητρική....

Η μεγαλύτερη πλάκα είναι μια μέρα πριν στείλω την μητρική για το πρώτο RMA τους είχα στείλει άλλο RMA για έναν 400GB WD για το οποίο μου έστειλαν μήνυμα στο κινητό ότι θα μου τον αλλάξουν και ακόμα τον περιμένω.

Εννοείτε ότι κάθε φορά που καλούσα για καινούργιο RMA της Mobo και ρωτούσα για τον σκληρό η απάντηση τους είναι έρχεται. Όσο τον είδατε εσείς τόσο τον έχω δει και εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τολμήσω να πω πως ο άμεσος ανταγωνιστής του, το πλαίσιο έχει μακράν καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά πάσχει πάρα πολύ σε ποικιλία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειδικά τώρα τελευταία έχει παραγίνει το κακό....πολύ μικρή ποικιλία και τα περισσότερα γράφουν στην διαθεσιμότητα "αναμένεται σύντομα".:-(

Aν συνεχίσουν έτσι...μαλλόν θα σπρώξουν πολλούς σε eshop και λοιπά online shops.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό και το Πλαίσιο καλό και το eshop. Μεγάλες αλυσίδες είναι και τα "κουλά" δηστυχώς δεν μπορουν να μην υπάρχουν.

 

Το eshop έχει πρόβλημα εξυπηρέτησης αλλά έχει ποικιλία και καλύτερες τιμές από όλους σε συγκεκριμένα πράγματα (αρκεί να ξέρεις τι θέλεις), το Πλαίσιο έχει πολύ ποιο φιλική αντιμετώπιση αλλά σε συγκεκριμένα πράγματα οι τιμές του είναι στην κυριολεξία κοροιδευτικές και προσβάλουν την νοημοσύνη του αγοραστή.

 

Σε κάθε περίπτωση κάθε μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων θα πρέπει να έχει και σωστούς οργανωτές. Οι σωστοί οργανωτές ζητούν πολλά χρήματα για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, με αυτό να είναι αντίθετο στους επιχειρηματίες που δεν κατέχουν στην κυριολεξία πως λειτουργεί το συγκεκριμένο σύστημα και δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία αφού "οι δουλειές πάνε καλά" με αποτέλεσμα αντί να προοδεύουν να βρίσκουν μ΄προστά τους συνεχώς καλύτερους αντιπάλους και πάει λέγοντας.

 

Δηστυχώς είμαστε στην Ελλάδα. Και κάθε υποανάπτηκτη χώρα (για να μην παρεξηγηθώ να πω τουλάχιστον στο θέμα της προόδου ότι είμαστε υποανάπτηκτη χώρα) έχει αυτά τα πρόβλήματα, και λογικά πάντα θα έχει και αυτούς που παραπονιούντε όπως το παιδί που άνοιξε το θέμα.

 

Νάσε όμως σίγουρος φίλε ότι κάποια στιγμή θα ξαναψωνίσεις από το eshop. Ίσως όχι από το υποκατάστημα όπου έχεις τσακωθεί αλλά από κάποιο άλο. Όταν υπάρχει η ανάγκη ρίχνουμε τις μύτες μας και προχωράμε. Εκτός και αν δεν έχεις πρόβλημα οικονομικό ;)

 

Στο λέω εγώ που άπειρες φορές είχα πρόβλημα αλλά συνεχίζω και αγοράζω. Και από το eshop και από το Πλαίσιο ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ καλύτερα ;)

 

Αν πρόκειτε να γλυτώσεις 100-200 ευρώ (αφού έχεις κάνει έρευνα και δεν υπάρχει περίπτωση για φτηνότερα) η κάτι που δεν βρίσκεις με τίποτε αλού και καίγετε ο κ0λ0ς σου να το αγοράσεις ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ νάσε σίγουρος ότι θα υποχωρήσεις και θα ξαναγοράσεις από το κάθε eshop;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλαρακι εσυ που εισαι απο επαρχια παρε τηλ στην προστασια καταναλωτη εγω τους εκανα αναφορα. τηλ 1520. τα παιδια στο service ειναι απαλευτα. στοχος ολων του eshop ειναι να σε βγαζουν τρελο. οτι ολα δουλευουν μια χαρα κλπ. δεν ειναι να ψωνιζεις ουτε ενα απλο φλασακι που κανει 5ευρω. εγω επεστρεψα ενα ρουτερ μεσα σε 2 μερες στο κουτι του με τα ολα του και μου ειπαν πως παραβιασα εκατσα και το ξεβιδωσα και κουραφεξαλα. δηλαδη θα ισχυριστουν οτιδηποτε και θελεις να σου πω και το κορυφαιο. σε βαζουν σε μαυρη λιστα ετσι ωστε να μην μπορει να αλλαχτει σε κανενα καταστημα τους. δηλαδη για παραδειγμα σου λενε πως η ταδε εταιρια ειναι αυστηρη και οτι δεν δεχεται να αλλαχτει ευκολα το προϊον την στιγμη που του πλαισιο στο αλλαζει αμεσως. παρτε τηλ 1520 καντε την καταγγελια σας και μετα απο 2 εβδομαδες περιπου στελνουν σε εσενα και στο eshop απο την γενικη γραμματεια κοινοποιηση οτι εντος 10ημερων πρεπει το καταστημα να απαντησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...