Προς το περιεχόμενο

GR PREFA


MrSeanKon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΟΚ ΟΚ ΟΚ ΟΚ εληφθη το σημα.

Ριξε μου sms στο κινητο να τα λεμε κι απο εκει και θα δω τι στον κορακα θα κανω πρεπει να βγει ενα benchmark αλλα απορω ενω εγω εχω ενα σαραβαλο να παιζει μια χαρα και σε εσενα που εχεις καλυτερο συστημα να σερνεται....

Δε νομιζω να εχει σχεση επειδη εχεις AMD και να βαζει τιποτε βελτιστοποιησεις για Intel δεν το εχω ψαξει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Λοιπον την δοκιμασα σε αλλο PC με CPU Intel και δουλευει μια χαρα. Μαλλον παιζει προβλημα με τους κολο-AMD..Απο κει και περα επαιξα λιγακι τις 1.172 και 1.173 και δυστυχως κρασαραν και αυτες, το σφαλμα που εχεις στη φωτο πιο πανω. Εβαλα και το αρχειακι μεσα στο φακελο Framework αλλα και παλι crash...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στην παρέα.

Εδώ είμαι και παρακολουθώ. Κατεβάζω, παίζω, τεστάρω. Κάποια στιγμή θα βρώ χρόνο και θα ποστάρω. Πάντως υποφέρω κι εγώ από κολλήματα. Είδα τώρα μια νέα παράμετρο (AMD) και είπα να πώ τον πόνο μου Κυριακάτικα. Λές? Δεν το πιστεύω, μια χαρά τα πάει, να του φταίει η πρέφα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στην παρέα.
Βοnjour! :-)

Xαθηκες Ευαγγελε!

Δε μας ειπες κατεβασες το αρχειο με τις εισηγησεις μου για το εγχειριδιο Πρεφας??

 

Λοιπον την δοκιμασα σε αλλο PC με CPU Intel και δουλευει μια χαρα. Μαλλον παιζει προβλημα με τους κολο-AMD....
Οπως μιλησαμε και τηλεφωνικα (να γιατι σας ζητησα να μου δωσετε τα κινητα σας για να συννενοουμεθα αμεσα) προβλημα δεν εχουν οι AMD.

Για του λογου το αληθες παρολο που οι εκδοσεις 1.17χ ειχαν μεταγλωττιστει με τον Intel CeleronD εστησα στα γρηγορα τον AMD (SanDiego 3700+) κι ετρεξε σφεντονα!

Κι οπως μου ειπες εχεις προβληματικο συστημα κι ηδη το πηγες για αντικατασταση η οποια απεβη ακαρπη κι εχεις ακομη μπλεξιματα.

koumos τα λεω αυτα για να ενημερωθει κι ο υπολοιπος λαος.

 

Κάποια στιγμή θα βρώ χρόνο και θα ποστάρω.
Βαγγο το πρωταρχικο σου μελημα θα ειναι να μου πεις αν ικανοποιηθηκες με την πληρη οθονη.

Γιατι πρεπει να ξεκαθαριστει αυτο το ρημαδι σημειο.

Επισης κι αν σου αρεσουν οι 2 τσοχες (οι αλλες 5 θα βγουν στο μελλον).

 

Πάντως υποφέρω κι εγώ από κολλήματα.
Ακουσε γιατι ο κακομοιρος ο Bill Gates τρωει ωρες-ωρες μπινελικια χωρις να φταιει.

1) Γενικως οι Framework based εφαρμογες ειναι λιγο ευαισθητες.

Δηλαδη αυτες που γραφονται με το Visual Studio 2008 οπως η Πρεφα κλπ....

2) Ειπα και στον koumos να κατεβασετε και τα αλλα 2 παιχνιδια να δουμε εκει εχετε προβληματα????

Γιατι δεν το εχετε κανει ηδη????

Βεβαια δε θα ποσταρετε εδω για την Κολιτσινα και την Ξερη υπαρχουν ξεχωριστα threads.

3) O σιτιζεν εχει διπυρινο Ιντελ.

Οταν δοκιμασε την Πρεφα 1.15 παρολο που ειχε στησει το Framework 3.5 (Windows XP + SP2) επειδη το μηχανημα ηταν λιγο-πολυ ξεχαρβαλωμενο απο τις πολλες προσθαφαιρεσεις και δεν ξερω τι αλλο εκανε ο ανθρωπος μου ειπε τηλεφωνικα οτι του εσπαγε τα νευρα καθε τοσο.

4) Οταν ομως ετρεξε σε εντελως παρθενο συστημα (δηλαδη ειχε στησει μονο τα ΧΡ και μετα εβαλε το Framework) το παιχνιδι ολα ητανε ΟΚ.

5) Προφανως δεν ευθυνομαι εγω για οτι αναποδια αλλα κι ο Bill Gates.

 

Είδα τώρα μια νέα παράμετρο (AMD) και είπα να πώ τον πόνο μου Κυριακάτικα.
Απο οτι κατεστη προφανες παραπανω δεν εχει προβλημα το παιχνιδι ειτε εχεις Intel είτε AMD.

Oμως για προσεξε επειδη βλεπω στην υπογραφη σου οτι εβαλες το SP3.

Αυτο ειναι προβληματικο κι ηδη εχει κανει μια ενημερωση καπου την πηρε το ματι μου το Ινσομνια περι κολληματων των AMD με το SP3.

Εγω ηδη το ξαπεστειλα στο διαολο και γυρισα στο SP2.

Για ψαξε λιγο και τα λεμε.

 

Απο εκει και περα θα κανω καποιες παρατηρησεις για τις εκδοσεις 1.18.

1) Οι επιλογες Audio & Τσοχα δεν αποθηκευονται δηλαδη αν αλλαξετε τσοχα και βαλτε ηχο κι αποθηκευσετε το παιχνιδι δε θα υφιστανται οταν το ξαναρχισετε.

Βιαζομουν υπομονη.

2) Αν θα υπαρξει προβλημα με αργη κινηση των καρτων ΔΕ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΣΟΧΑ.

3) Ανοιξτε τα ηχεια.

Θα επιλεξετε το μενου Visual Basic.

Δεν αναλυω τι κανει και θα λεμε κουβεντες ανευ ουσιας.

Απλα χρηση των εντολων της Visual Basic για να παιζει τους ηχους φαινεται να ειναι σταθεροτερη απο οτι αν τρεχει C# (εχει και τετοιο μενου).

Τελος παντων επειδη ολα τα πισια δεν ειναι ιδια θα αφησω και τις 2 επιλογες ωστε να καλυπτω οσο γινεται μεγαλυτερη γκαμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε MrSeanKon

 

Απαντώ κατ΄ αρχήν σε προηγούμενες ερωτήσεις σου.

1. Το αρχείο με τις προτεινόμενες βελτιώσεις-προσθήκες στο κείμενο του εγχειριδίου της πρέφας το κατέβασα και το διάβασα. Συμφωνώ στα περισσότερα. Θα πρότεινα να ποστάρουν και οι λοιποί φίλοι (citizen, koumos, κλπ) με συνημμένο αρχείο ή αν θέλουν ας στείλουν e-mail με τα θέματά τους (μιζέρια, δειχτή κλπ) ώστε να τα μαζέψω όλα και να κάτσω μια και καλή να κάνω τις προσθήκες-διορθώσεις.

2. Από πλευράς εμφάνισης το παιχνίδι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Παρά τις αρχικές σου αντιρρήσεις μπήκαν πολλές επιλογές όπως ολόκληρη οθόνη (νομίζω πολύ καλή), διαφορετικές τσόχες (η πράσινη είναι πολύ ξεκούραστη), τρείς τράπουλες, οι ταξινομήσεις χαρτιών που ζητήσαμε κλπ. Νομίζω ότι στο κομμάτι αυτό έγιναν πολλά.

3. Σχετικά με τους ήχους έχουμε ακόμα δρόμο. Η ιδέα του να ακούγονται κάποιες ατάκες καφενείου μου φαίνεται πολύ καλή και θα βοηθούσε στην δημιουργία της ατμόσφαιρας που λέγαμε του παιχνιδιού. Η πρώτη παρατήρηση που θα είχα να κάνω είναι να βρεις τρόπο να ακούγεται η ατάκα χωρίς να σταματάει το παιχνίδι. Από ΄κεί και πέρα θα βρούμε τις κατάλληλες για κάθε περίπτωση ατάκες. Σιγά-σιγά.

4. Όπως είπαμε και στο τηλέφωνο παλεύεις το θέμα με τα κολλήματα που πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα εξαλειφθούν κι΄ αυτά.

 

Θα επανέλθω τώρα σε δύο-τρία θέματα στα οποία έχω αναφερθεί και πάλι αλλά θεωρώ ότι οι συνθήκες είναι τώρα πιο ώριμες. Άλλωστε τα θεωρώ πολύ ουσιαστικά για την βελτίωση του παιχνιδιού και γι΄ αυτό επιμένω.

Το πρώτο είναι η εφαρμογή των κανόνων του παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα:

 

Όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστάρισμά μου η αγορά δεν γίνεται σωστά. Διάβασε τους κανόνες αγοράς και εφάρμοσέ τους. Είπαμε ότι σε κάθε επίπεδο η αγορά αρχίζει από εκεί που τελείωσε στο προηγούμενο.

 

Δεν ακολουθείται πιστά η σειρά, ώστε μετά από τον ένα παίκτη να δοθεί η σειρά σ΄ αυτόν που είναι δεξιά του να μιλήσει ή να παίξει. Συχνά δίνεται η σειρά σ΄ αυτόν που είναι αριστερά του, ιδίως όταν πρόκειται να μιλήσει.

 

Επίσης θα πρέπει να μπει φραγμός στους ΗΥ. Έχουν δεν έχουν χαρτί παίζουν, με αποτέλεσμα να μπαίνουν μέσα, σχεδόν πάντα. Έτσι δεν μπορεί να γίνει λογικό παιχνίδι.

 

Το δεύτερο θέμα είναι το προσωρινό σταμάτημα του παιχνιδιού ώστε ο παίκτης να έχει την δυνατότητα να δει τι και πως παίχτηκε σε κάθε μπάζα. Μην επιμένεις να το θεωρείς επουσιώδες. Αν η υλοποίησή του παρουσιάζει δυσκολίες είναι κάτι που δεν το γνωρίζω. Κράτησε πάντως την πρόταση και όποτε μπορέσεις.

 

post-96650-129062968398_thumb.jpg

 

Το τρίτο θέμα είναι το status panel. Θα έλεγα κι΄ εδώ τα ίδια. Μην βιαστείς να απορρίψεις την πρόταση. Κράτησέ την και όταν μπορέσεις υλοποίησέ την. Εκείνο που θέλω να τονίσω και πάλι είναι ότι είναι πολύ ουσιαστικές οι παρατηρήσεις αυτές και θα βελτιώσουν πολύ το παιχνίδι.

Η πρότασή μου είναι να μεγαλώσει λίγο το status panel και να περιλάβει μια ενδιάμεση περιοχή με προσωρινά στοιχεία κάθε γύρου, η οποία θα καθαρίζει μόλις τελειώνει ο γύρος (με το πάτημα του κλικ) και θα αρχίζει από την αρχή. Η μορφή που θα έχει ο πίνακας θα είναι κάπως έτσι:

post-96650-129062968439_thumb.jpg

post-96650-129062968443_thumb.jpg

Με το πάτημα του «συνέχεια» καθαρίζει η περιοχή των προσωρινών δεδομένων, μοιράζονται χαρτιά για τον δεύτερο γύρο και αρχίζει να ξαναγεμίζει σταδιακά η περιοχή, έτσι ώστε στο τέλος του δεύτερου γύρου ο πίνακας έχει γεμίσει

post-96650-129062968446_thumb.jpg

Νομίζω ότι είναι αρκετά για σήμερα αυτά.

Αν υπάρχουν απορίες εδώ είμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελειωσα το μεγαλυτερο ογκο της δουλείας μου και μπορώ να επανέλθω τώρα ....

 

Θα ξαναδιαβάσω τα post γιατί εχω ξεχασει τη συζήτηση που εχει γίνει , και να δώ τι πρεπει να γραψω για τη τη μιζερια και τη δειχτή (πρπει να διαβασω και τα υπαρχοντα κείμενα -ωστε να είναι σε παρόμοιο υφος και γλώσσα όσα γραψω - να μην γινει καποια ακαλαίσθητη συρραφή ...)

 

...Επίσης θα πρέπει να μπει φραγμός στους ΗΥ. Έχουν δεν έχουν χαρτί παίζουν, με αποτέλεσμα να μπαίνουν μέσα, σχεδόν πάντα. Έτσι δεν μπορεί να γίνει λογικό παιχνίδι.

 

Πραγματικά , ειδικά στη σφεντόνα, αν πάρω τρεις φορές καλο φυλλο - παιζω "καραμπίνα" δηλωνοντας απλά ενω έχω 8 με 9 μπάζες και τελειώνω το παιχνίδι κερδίζοντας σε ελαχιστο χρόνο.

 

Οπως εχω πει και παραπάνω οι κανόνες για το αν θα παίξει κανεις είναι σχετικά απλοι οπότε ελπίζω αυριο να κατσω να γραψω αναλυτικά .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πότε παίζουμε ως παίκτες - πότε πάμε πάσο στο τζόγο που δηλώθηκε

 

(Λίγη ορολογία πρώτα για την κατανόηση του κειμένου)

 

1) «Στέκομαι» ή «κρατιέμαι» (σε κάποιο χρώμα) = μπορώ να πάρω μπάζα σε αυτό το χρώμα

 

2.1. ξερός άσσος = έχω μόνο τον άσσο σε ένα χρώμα

2.1) δίφυλλος ρήγας = έχω το ρήγα και ακόμα ένα φύλλο σε ένα χρώμα (αντίστοιχα τρίφυλλος . τετράφυλλος κλπ)

2.2) τρίφυλλη ντάμα = έχω τη ντάμα και ακόμα δύο φύλλα σε ένα χρώμα

2.3) τετράφυλλος βαλές = έχω το βαλέ και ακόμα τρία φύλλα σε ένα χρώμα

 

(Φυσικά τα ξερός , 2-φυλλος , 3-φυλλος κλπ μπορεί να αναφερθεί σε όλα τα φύλα

Πχ : ξερός ρήγας , 4φυλλος άσσος , 2φυλλη ντάμα)

 

Όταν κάποιος έχει ένα από τους 4 παραπάνω συνδυασμούς τότε «στέκεται» σε αυτό το χρώμα αφού μπορεί να περιμένει το τζογαδόρο να εξαντλήσει τα μεγαλύτερα φύλλα, όποτε θα έχει αυτός το μεγαλύτερο στο συγκεκριμένο χρώμα

(εννοείτε ότι αν έχω Ρήγα 3-φυλο «στέκομαι», αφού είναι υπερσύνολο του δίφυλλου)

 

Υπάρχει και περίπτωση να διπλοκρατιέστε σε ένα χρώμα (πχ έχουμε άσσο-ρήγα ή ρήγα-ντάμα-επτά

 

 

 

Για να αποφασίσουμε αν θα παίξουμε στο τζόγο που δηλώθηκε.

1) Βλέπουμε πόσες μπάζες έχουμε υποχρέωση να βγάλουμε (2 ,1 , καμία) αν παίξουμε

2) Κοιτάμε σε πόσα «χρώματα» «κρατιόμαστε»

 

Αν κρατιόμαστε σε λιγότερα χρώματα από όσες μπάζες θα υποχρεωθούμε , φυσικά πάμε πάσο

 

Αν κρατιόμαστε και στα 4 χρώματα παίζουμε (όχι ότι είμαστε εξασφαλισμένοι αλλά είναι αρκετά σπάνιο να μπούμε «μέσα»

 

 

Προσοχή τώρα : «κρατιέμαι» δε σημαίνει έχω σίγουρη μπάζα.

Δεν περιμένουμε μπάζα στο τζόγο που στην αγορά σταμάτησε ο συμπαίκτης μας

Δεν περιμένουμε μπάζα στο τζόγο μας

Το πιθανότερο είναι εκεί να «τσακάει» ο τζογαδόρος…

Δηλαδή , αν έχω δίφυλλο άσσο στα σπαθιά και ο συμπαίκτης μου έφτασε έως σπαθιά, πιθανότατα έχει 4φυλλο ρήγα και ο τζογαδόρος θα έχει σκαρτάρει τα 2 σπαθιά του.

0 μπάζες λοιπόν από σπαθιά

 

Αν έχουμε τρίφυλλες ντάμες σε 3 χρώματα, ναι μεν στεκόμαστε σε 3 χρώματα αλλά αν ο τζογαδόρος αρχίσει να πετάει ατού, στο δεύτερο γύρο θα πρέπει να αποφασίσουμε από ποια τρίφυλλη ντάμα θα σκαρτάρουμε. Πια θα στεκόμαστε σε δύο μόνο χρώματα…..

Αν έχουμε διπλοκράτημα σε ένα χρώμα , το πιθανότερο είναι να τσακάει ο τζογαδόρος και ας μην περιμένουμε μπάζα από εκεί.

 

Η τρίφυλλη ντάμα είναι επίφοβη , γιατί μπορεί να υποχρεωθεί να τη πάρει τσακιστή ο συμπαίκτης μας

 

Αν κρατιόμαστε στα ατού έχουμε σίγουρη μπάζα οπότε και αυτό το λαμβάνουμε υπόψη

 

Αν δεν έχουμε κανένα ατού, είναι πιο ευχάριστο από το να έχουμε ατού χωρίς να κρατιόμαστε. Πιθανότατα τα έχει όλα ο συμπαίκτης μας και ο τζογαδόρος θα αντιμετωπίσει δυσάρεστες καταστάσεις …

 

Ειδικά αν έχουμε 2φυλλη ντάμα στα ατού πρέπει να το σκεφτούμε πολύ αν θα παίξουμε. Πιθανότατα ο συμπαίκτης να έχει και αυτός ένα ή δύο ατού. Επειδή αυτό ο τζογαδόρος δεν το ήξερε φυσικά και έκανε «συνετή» δήλωση οπότε θα βγάλει παραπάνω μπάζες ….

 

Βέβαια όλα αυτά είναι ωραία και εύκολα όταν τα σκέπτεται ανθρώπινο μυαλό αλλά να τα προγραμματίσεις σε υπολογιστή είναι πιο σύνθετο

 

Πρόταση λοιπόν :

α) να αρχίσουμε να δίνουμε εμπειρικά κανόνες (όλοι να συμβάλουμε)

β)μαθηματικό μοντέλο βάσει πιθανοτήτων και αν οι πιθανότητες ξεπερνούν ένα ποσοστό να παίζει ο Η/Υ.

 

Το (α) είναι άκομψο , αλλά ευκολότερο. Μπορεί να μοιραστεί όπως γράφω παραπάνω

 

Το (β) με συγκινεί περισσότερο , αλλά διστάζω να το προτείνω γιατί λόγω έλλειψης χρόνου δεν ξέρω πόσο μπορώ να συνεισφέρω… και σίγουρα το βάρος δεν μπορεί να μοιραστεί….ένας θα το υλοποιήσει

Το (α) είναι άκομψο , αλλά ευκολότερο.

 

Περιμένω απαντήσεις για το ποια λύση προκρίνετε και θα συνεχίσω ανάλογα….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια πρόταση ακόμα.

Φίλε MrSeanCon , αν και ολοι "διψαμε" για on line έκδοση , καταλαβαίνω τις αντιρρήσεις σου.

Ωστόσο προτείνω μια εναλλακτική.

Να μην υπάρχει κεντρικός server , αλλα το σύστημα να αναπτυχθει σαν εφαρμοφή client-server.

Κάτι τετοιο ελάχιστα θα αλλαξει το κώδικα.

 

Το σχήμα θα δουλεύει μεσω συνεννοήσης μεταξύ φίλων ή γνωστών.

πχ συνεννοούμε με το koumos και εσένα σημερα το βράδυ να παίξουμε.

Ενας από τους τρεις εκτελει τη server πλευρα της εφαρμογής.

 

Αυτή το μόνο που θα κάνει είναι να "μαζευει" τι κινηση εκανε καθε πάιχτης (οτι κανει ήδη το προγραμμα - αγορα - πεταγμα φύλλου - πασσο κλπ) και να στελνει αυτή τη "κίνηση" στους άλλους δύο παικτες. Αν κωδικοποιησουμε τις κινησεις είναι λιγότεροι από 200 κωδικούς οπότε το μονο που θα κανει είναι να τραβαει τον κωδικό από τον ενα client και να τον στελνει στους άλλους 2 clients.

 

Στο παιχνίδι καθε κίνηση ενεργει στην εμφάνιση Ο κάθε client θα τρεχει ουσιαστικά το τωρινό προγραμμα και τα μονα προσθετα θα είναι:

η αποστολή του κωδικού κινησης στο server (οταν αυτός κανει κινηση)

η λήψη από το server των κινησεων των άλλων

 

 

Τι γνωμη εχεις ? (και φυσικα χρόνο)

 

Σε επιπεδο αλγοριθμου μπορώ να βοηθήσω. Οσο αφορα το κομματι αποστολή-λήψη και να μην ξερεις (οπως ουτε εγω ξερω) , είναι τόσο απλο αυτο που θελουμε που σίγουρα θα βρούμε ετοιμο κώδικα στο internet (ουσιαστικα θα είναι ενα client-server προγραμμα τύπου send message - μονο που εμεις θα στελνουμε κωδικούς)

 

(Αντε να αναθεσουμε στο server και το ανακατωμα-μοιρασμα της τραπουλας και αποστολής της μοιρασιάς στους τρεις clients)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγελη μιλησαμε τηλεφωνικως κι ειπαμε πολλα πραγματα.

Να οι απαντησεις σε αυτα που ρωτησες ηδη βλεπω οτι εκανες χρηστη της εντολης attach (τσακαλε που λεει κι ο Νικολαιδης).

 

post-34518-129062968494_thumb.jpg

 

post-34518-129062968503_thumb.jpg

 

post-34518-129062968505_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τους ήχους έχουμε ακόμα δρόμο.
Στο ειπα τηλεφωνικως τοσο εσενα, αλλα και σε σιτιζεν και κουμος να τσεκαρετε την επιλογη Visual Basic.

Καντε ενα οσο γινεται καλυτερο beta testing εκει και τα λεμε για τα υπολοιπα.

Περιμενω αναφορα.

 

Θα επανέλθω τώρα σε δύο-τρία θέματα στα οποία έχω αναφερθεί και πάλι αλλά θεωρώ ότι οι συνθήκες είναι τώρα πιο ώριμες.
Ειδα τις εικονες σου αλλα θα μπει σε καραντινα το θεμα αυτο για το μελλον

 

Η πρώτη παρατήρηση που θα είχα να κάνω είναι να βρεις τρόπο να ακούγεται η ατάκα χωρίς να σταματάει το παιχνίδι.
Θελει συγχρονισμο των ρουτινων αλλα δε θελω να επεκταθω και σε ζαλιζω.

Γιαυτο επεμεινα να μου πειτε τι δουλευει σωστα η Visual Basic ή C#???

 

Από ΄κεί και πέρα θα βρούμε τις κατάλληλες για κάθε περίπτωση ατάκες. Σιγά-σιγά
Θα μπει επιλογη στο μελλον να βαζετε τις δικες σας αν δε σας αρεσουν οι δικες μου.

Οπως κι οι πολλες τραπουλες θα κοπουν θα μεινει μονο μια και θα φτιαχνετε δικη σας.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΩ:

Να σταματησει εδω η κουβεντα για την Πρεφα μεχρι να βγει η επομενη εκδοση (απο Φθινοπωρο να υπολογιζετε) και να αναλωθουμε στη βοηθεια για τη σελιδα του Βαγγελη.

Εχω μπλεξει και με το overclocking (ασε που εχω γραψει τους fans της Δηλωτης) επομενως ο χρονος τεινει στο μηδεν.

Ας μονταρει ο Βαγγος τη σελιδα του και μετα βλεπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετώ την πρεφοπαρέα.

 

…Να σταματησει εδω η κουβεντα για την Πρεφα μεχρι να βγει η επομενη εκδοση (απο Φθινοπωρο να υπολογιζετε).

 

Καλοκαίριασε και ο αρχηγός έδωσε το σύνθημα για χαλάρωση ή είναι η ιδέα μου;

 

…και να αναλωθουμε στη βοηθεια για τη σελιδα του Βαγγελη.

… Ας μονταρει ο Βαγγος τη σελιδα του και μετα βλεπουμε.

 

Εν τάξει απλά πράγματα.

 

… Θα ξαναδιαβάσω τα post γιατί εχω ξεχασει τη συζήτηση που εχει γίνει ' date=' και να δώ τι πρεπει να γραψω για τη τη μιζερια και τη δειχτή (πρπει να διαβασω και τα υπαρχοντα κείμενα -ωστε να είναι σε παρόμοιο υφος και γλώσσα όσα γραψω - να μην γινει καποια ακαλαίσθητη συρραφή. [/quote']

 

Δεν χρειάζεται φίλε. Γράψτα με δικά σου λόγια όπως θέλεις, αρκεί να είναι πλήρη. Εγώ θα τα προσαρμόσω.

Οι άλλοι που είναι, ακούνε; (koumos?). Όποιος έχει προσθήκες, διορθώσεις, αλλαγές, βελτιώσεις, να ποστάρει ή να στείλει email.

 

Φίλε MrSeanKon ευχαριστώ για την βοήθεια στο multi-quote. Αν ξέρατε εσείς οι νεώτεροι τι κουπί έχουμε τραβήξει από το 1985 (από την εποχή του MS-DOS) θα απορούσατε με το πώς αντέχουμε ακόμα να ψάχνουμε.

 

…Πρόταση λοιπόν :

α) να αρχίσουμε να δίνουμε εμπειρικά κανόνες (όλοι να συμβάλουμε)

β)μαθηματικό μοντέλο βάσει πιθανοτήτων και αν οι πιθανότητες ξεπερνούν ένα ποσοστό να παίζει ο Η/Υ.

 

Αν και δεν γνωρίζω πολλά πράγματα από προγραμματισμό, αλγόριθμους και τρόπο «σκέψης» της μηχανής, θεωρώ ότι μάλλον θα πρέπει να κινηθούμε σ’ ένα κανάλι που θα αναζητεί τις πιθανότητες. Εμείς οι άνθρωποι-πρεφαδόροι θα περιγράψουμε τον τρόπο σκέψης και διερεύνησης των πιθανοτήτων. Από εκεί και πέρα κάποιος σχετικός θα πρέπει να αναλάβει να αναπτύξει τον αντίστοιχο τρόπο «σκέψης» της μηχανής η οποία με την ταχύτητα που διαθέτει θα μπορεί να εξετάζει τις υπάρχουσες πιθανότητες σε ελάχιστο χρόνο. Αν οι πιθανότητες είναι = ή > από τις μπάζες που υποχρεούται να κάνει, θα παίζει, αν όχι θα πηγαίνει πάσο. Εννοείται ότι στον ΗΥ θα χρειάζονται και κάποιες παράμετροι όπως, τι έχουν αγοράσει οι άλλοι δύο, τι τζόγο έχει πεί ο τζογαδόρος, ποιος παίζει πρώτος, πόσες μπάζες πρέπει να κάνει κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Guys συγνωμη αλλα εχω τρεξιματα αυτες τις μερες και δεν προλαβαινω να κατσω ουτε στο pc. οποτε θα μπω να τσεκαρω και γω την 1.18 αλλα το σαββατοκυριακο που θα βρω χρονο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως σας ειπα και στο ομαδικο υ2υ θα απουσιασω για καμποσο καιρο.

Μεχρι τοτε θα αναλαβετε να κανετε την υποστηριξη σε οποιον νεο εισελθει στην ομαδα.

Επισης μπορειτε να συνεχισετε την κουβεντα για το πως θα μονταριστει η σελιδα του Βαγγελη.

Καλη συνεχεια :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα-πρώτα να ευχηθώ να ξεπεραστούν σύντομα τα προκύψαντα και να απανέλθεις δριμύτερος.

 

Να ξαναευχαριστήσω , που μας πρόσφερες τη δυνατότητα να ξεσκάμε με το αγαπημενο μας παιχνιδι - ακόμα και αν χρειάζεται βελτίωση ήδη είναι καλό για χαλαρωση (ενος εμπειρου) ή εξάσκηση (ενος αρχαρίου)

 

Φοβαμαι βεβαια οτι ελλείψει του "δημιουργικού" το θέμα θα ατονήσει.

Καλές οι ιδέες , αλλά εσύ τις υλοποιουσες - οπότε αν λειψεις .... :(

 

Ας δώσω και ένα τόνο αισιοδοξίας.

Εχω την αισθηση οτι κάτι ξεκίνησε με αυτή τη προσπάθεια και θα συνεχίσει....

 

Θα προσπαθήσω σιγά - σιγά να υλοποιήσω αυτό που εγραφα παραπάνω για ενα συστημα client-server

 

Πριν χαρείτε οι υπόλοιποι , μην περιμένετε σύντομα κατι τετοιο. Εχω να προγραμματίσω κοντά δεκα χρόνια, εχω ξεχασει πολλά και εχω άγνοια για περισσότερα. Αστα να πάνε δηλαδή .... το μόνο παρήγορο , οτι όταν εγραφα κώδικα η λέξη "bug" μου ήταν άγνωστη :)

Ομως ακόμα και να τελειώσω σύντομα , θα βγει (από πλευράς γραφικών-ατμόσφαιρας) κάτι σαν το Hearts.

 

Θα προσπαθήσω να είναι τετοια η διαμόρφωση ώστε εύκολα να "παντρευτεί" με τη σημερινή προσπάθεια.

 

ΥΓ. Ηδη το ετερον ημισυ γκρινιαζει για τις ωρες που καθομαι μπροστα στον Η/Υ. Ελπίζω να μη με χωρίσει .... αν τελειώσω, το "δοξαστικό" για αυτήν και την υπομονή της....

 

ΥΥΓ. Ελπίζω να πιασει το παραπάνω καλόπιασμά της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...