Προς το περιεχόμενο

GR PREFA


MrSeanKon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολυ πιο πλήρης η 1.11 , μπραβο και ευχαριστώ εγω και τα φιλαρακια που ενημερωσα.

 

Μια παρατήρηση μόνο , οσο αφορά τους "ασσους" : Να προστεθεί επιλογή "οχι" (δηλ. απενεργοποιηση)

 

Βελτιωμένο το παίξιμο των Η.Υ. αν και ακόμα "αρχαριοι". πχ τραγικό λαθος να πεταει ο τζογαδόρος ρηγα και να μην βαζουν τον ασσο οι παίκτες (στη πραγματικότητα πολύ σπάνια θα γίνει κατι τετοιο για λογους τακτικής- κυρίως οταν ο τζογος είναι αχρωμα ή ο ρήγας είναι στα ατου ή υποψιαζεται τσάκα του συμπαίκτη του)

 

Φιλικα και ξανα μπράβο !!!!

 

 

ΥΓ. "....σε ολο (και over) το ιντερνετ ..." -->> θα ευγνωμονούμε !!! :-):-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ας τα δούμε σιγά-διγα

1) Μιζερια προφανως δεν επικαλειται ο τζογαδορος γιατι δε νομιζω να εχει και νοημα!

 

Η μιζέρια δηλώνεται στη διαδικασία αγοράς , συνεπώς οταν ακομα δεν υπάρχει τζογαδόρος και παίκτες.

Οταν φτάσει η σειρά ενος παικτη να αγοράσει αντί να πει "πρωτα"- "δευτερα" κλπ , δηλώνει μιζερια.

Εδώ υπαρχουν δύο εκδοχές.

α) Ενας απο τους αντιπάλους να πει "χτυπάω -7 άχρωμα" και η διαδικασία αγορας συνεχίζεται από τα 7-αχρωμα (φυσικά δεν θα παιχθει μιζέρια) . Φυσικά για να πει κανεις 7-αχρωμα πρεπει να εχει γερό φυλλο - ετσι δεν είναι απλό να χτυπηθει η μιζερια. Δεν είναι απιθανο ομως και να εχει γερό φύλλο , αφού αυτος που εχει πει μιζερια προφανως εχει πολυ κακο....

 

Σημ. στη "μικρή πρέφα" μπορει να συμφωνηθεί να μην μπορει να χχτυπηθεί η μιζέρια , αν και αυτό είναι πολύ σπάνιο

 

β) Να μη "χτυπήσει" κανεις. Τζογαδόρος γίνεται αυτός που ειπε μιζερια. Τότε :

i. Τα 2 φυλλα της αγοράς μαίνουν στην άκρη (δεν τα παίρνει ουτε αυτος που είπε "μιζερια" για να σκαρταρει δύο δικά του.

ii. Δεν δηλώνεται τζόγος και δεν υπάρχουν ατού (Ο τζόγος είναι "καμμία μπάζα-αχρωμα")

iii. Παιζεται το κυρίως παιχνίδι. Ο τζογαδόρος προσπαθει να μην βγαλει καμμία μπάζα , οι παικτες προσπαθουν να του δώσουν

 

iv.Βαθμολόγηση

Αν ο τζογαδόρος δεν βγαλει καμμία μπάζα, κατεβάζει 10 κάσα

Στη "μικρή" πρεφα αν βγάλει μπάζα ανεβαζει 10 κασα (το παίξιμο σταματάει - γιατι οσες μπάζες και να βγαλει ανεβαζει μόνο 10 κασα"

Στη "μεγαλη" το παιχνιδι συνεχίζεται. Οσες μπαζες βγαλει , ανεβαζει Χ 10 κασα.

 

Καπικια δεν πληρώνονται , σε καμμμια περιπτωση - σε κανέναν. Στη μιζερια κατεβαίνει ή ανεβαίνει μόνο η κάσα του τζογαδόρου

 

 

 

 

 

 

2) Ουτε κι ο προσκεκλημενος επικαλειται μιζερια αφου αυτος (εχει πει πασο αρχικα) καλειται απο τον κοντραδορο για να τον βοηθησει.

Οπως εχουμε συμφωνησει δεν επηρεαζεται στο σκορ (παρολο που ο τοπικος καφενες εχει καποιες ενστασεις αν κανει κομπινες ο προσκεκλημενος στον κοντραδορο υπερ του τζογαδορου).

3) Αραγε λοιπον ο κοντραδορος εχει το δικαιωμα (αν κρινει οτι παει κατα διαολου) να επικαλεστει μιζερια?

Αν τυχον κανει μια μπαζα ανεβαινει η κασα του 10 μοναδες, αν κανει 2 ανεβαινει 20 κι ουτω καθεξης.

Ας πουμε ενα παραδειγμα τωρα.

Εστω οτι δηλωνω 6 μπαστουνομπαζες και τελικα κανω 7.

Ο κοντραδορος δηλωσε μιζερια και δεν εκανε καμμια κι ο αλλος εκανε προφανως τρεις.

Εδω τωρα τι γινεται????

Ποιος θα χρεωθει τα καπικια????

Αν ο κοντραδορος δεν ειχε πει μιζερια (επαιζαν κανονικα) τοτε θα πληρωνε 2*7=14 καπικια στον τζογαδορο και 2*3=6 στον παικτη δηλαδη θα χρεωνοταν 20 συνολικα.

Η μονη υποθεση που μπορω να κανω ειναι οτι αν καποιος δηλωσει μιζερια ειναι σα να μην παιζει με αλλα λογια παιζουν οπως τζογαδορος vs. κοντραδορος.

Δηλαδη σε αυτη την περιπτωση αφου ο κοντραδορος δηλωσε μιζερια κατα καποιον τροπο μεταβιβαζεται η ιδιοτητα του στον αλλο παικτη.

Ετσι θα ο τζογαδορος θα ριξει την κασα κατα 2 μοναδες (η 1 παραπανισια παει στραφι) ο δε αλλος παικτης θα χρεωσει στον τζογαδορο τα 6 καπικια.

4 Δηλωνει 7 σπαθομπαζες ο τζογαδορος λεει μιζερια ο κοντραδορος και μετα λεει πασο ο αλλος.

Εδω τι θα γινει???

Θα παιξουν οι δυο οποτε και να κανει 10 μπαζες (γιατι τοσες πρεπει να κανει για να μην καει ο μιζερος) θα ριξει την κασα κατα 7 μοναδες?? (αρα πανε στραφι 3)

Και δε μου λες αν τυχον η κασα του τζογαδορου ειναι 3 ή 4 ή και 5 εδω προκυπτει η περιπτωση της αρνητικης κασας την οποια δε θελω να την αναπτυξουμε επι του παροντος θα τη θιξουμε στο μελλον απλα σου δινω τροφη προς σκεψη.

 

Αυτα δεν εχουν βαση προφανώς. Οπως εγραψα πιο πάνω , μιζερια δεν δηλώνεται μετα την αγορα. Είναι αγορα και δεσμευτικός τζόγος

 

 

b]5[/b] Κλεινοντας koumos αναρωτιεμαι γιατι να επικαλεστει καποιος μιζερια δεν ειναι μεγαλη μ*λ*κια?

Σε τι εξυπηρετει αυτη????

Γιατι αν κανεις 1 εστω μπαζα θα πληρωσεις ακριβα το μαρμαρο....

Βλεπεις οτι εχεις κωλ*χαρτο δηλωσε πασο κι ασε τις μιζεριες....

Παρε μια τοποθετηση και σε τουτο σημειο please.

 

 

Αν βλέπεις οτι σίγουρα ή με πολλές πιθανότητες δεν βγαζεις μπάζα, γιατι να μην κατεβαζεις 10 κασα? Αν τώρα εκανες λαθος υπολογισμό και βγαλεις μπάζα , τι να κανουμε ετσι είναι η πρεφα ....

 

Γεγονός είναι ακόμα, οτι οταν παίζουμε φιλικά, μια "μιζερια" σπάει τη μονοτονία του παιχνιδιου και στους περισσότερους αρεσει να παίζουν (για αυτό αν και είναι στοιχειο της "μεγάλης" εχει περάσει στη μικρή πρεφα)

 

 

ΥΓ. Ελπίζω να ήμουν αρκετα σαφής και κατανοητός ...

 

ΥΓ2. Υπάρχει και η "δεικτή" μιζέρια , (μόνο στη "μεγαλη πρέφα"). Οι κανόνες είναι ιδιοι αλλά αυτος που τη δήλωσε παίζει με ανοιχτα φύλλα! Κατεβαζει 30 κάσα ή ανεβαζει οσες μπαζες εβγαλε Χ 30 (μπρρρρρ). Η "δεικτή" δεν χτυπιεται (ουτε από 7-αχρωμα , και σχεδον απο κανενα τζογο - παιζεται υποχρεωτικά) (δες το ΥΓ3)

 

ΥΓ3. Το 10-χτυπητή, δεν ξερω τετοιο όρο. Ισως εχει να κανει με το 7-αχρωμα που χτυπάει τη μιζερια.

Υπάρχει ακομα μια παραλλαγή ( ; ) στη "μεγαλη" που παίζεις τζόγο 10-αχρωμα "δειχτή" (με ανοιχτα φύλλα ο τζογαδόρος) Ισως αυτό να το λενε μερικοί "δεκα δειχτή" και οχι "χτυπητή". Το 10-αχρωμα δειχτά (είναι το μόνο που όταν παίζεται χτυπάει τη δειχτη μιζέρια) αξίζει 50 κασα !!! (αν θυμαμαι καλά - γενικά δεν παίζω μεγαλη πρεφα).

Επειδή είναι ο μεγαλυτερος τζόγος που υπάρχει - προφανως δηλώνεται από την αρχή στην αγορά και βεβαια δεν χτυπιεται. Δεν ξερω αν στη "δεκα δειχτή" ο τζογαδόρος σηκώνει τα δυο φύλλα της αγοράς ή παίζει μόνο με τα δικα του χωρίς σκαρταρισμα. Αν κρίνω ομως από τη "δειχτη μιζέρια" και τη σπανιοτητα που πρεπει να εχει ενας τοσο ακριβός τζόγος ,μαλλον ετσι θα συμβαίνει (να παίζει με τα δικά του) ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ MrSeanKon

Δεν ξέρω από πού νʼ αρχίσω. Κατʼ αρχήν να πω γειά στους φίλους της πρεφοπαρέας μιας και είναι η πρώτη φορά που μπαίνω αποδεχόμενος την πρόσκλησή σου. Είμαι ο Βαγγέλης Κουμαριανός που έχω γράψει το εγχειρίδιο πρέφας (http://www.koumarianos.com/prefa.html). Χαίρομαι που βλέπω ενδιαφέρον για την πρέφα και χαίρομαι επίσης για την προσπάθειά σου.

Σαν μεγαλύτερος θα ήθελα να συστήσω λίγη ηρεμία και υπομονή στην παρέα. Έχω την αίσθηση ότι κάποιοι βιάζονται και ανυπομονούν. Ίσως και ʽσυ να βιάζεσαι. Αυτήν την εξήγηση δίνω στο πρόχειρο και βεβιασμένο ανέβασμα της πρώτης έκδοσης.

Κυκλοφορούν ήδη κάποια παιχνίδια πρέφας με τα υπέρ και τα κατά τους τα οποία θεωρώ ότι τα έχεις υπόψη σου. Για να πω την αλήθεια θα περίμενα ότι θα ξεκινούσες από εκεί που είναι αυτά και θα προχωρούσες ακόμη πιο πέρα.

Τις πρώτες μου (αρκετές) παρατηρήσεις σου τις είχα στείλει με e-mail. Βλέπω ότι και άλλοι φίλοι, σου γράφουν, όπως ο εμπειρότατος citizen κλπ.

Η δική μου άποψη, αν συμφωνεί και η παρέα, είναι να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, ώστε να φτιαχτεί τελικά ένα ολοκληρωμένο και άρτιο παιχνίδι. Βήμα-βήμα όμως, από τα απλά στα πολύπλοκα. Δεν είναι φρόνιμο να τα ανακατεύουμε όλα μαζί. Ας ολοκληρώσουμε την βασική την απλή πρέφα και μετά βλέπουμε για την μεγάλη. Κιʼ εγώ συμφωνώ να γίνει διαδικτυακό το παιχνίδι να μπορώ να το παίζω με πραγματικούς παίκτες αλλά διστάζω να το θέσω σαν αίτημα την ώρα που βλέπω πόσο δρόμο έχεις ακόμα να διανύσεις μέχρι να μπορέσεις να ανεβάσεις μια άρτια έκδοση.

Αγαπητέ MrSeanKon, τα λάθη του παιχνιδιού θα διορθωθούν σιγά-σιγά, η «ικανότητα» των ΗΥ θα βελτιώνεται από έκδοση σε έκδοση, όμως το παιχνίδι πρέπει να έχει και μια ατμόσφαιρα. Αν συμφωνείς εδώ είμαστε.

Όσο για bugs της 1.11 ισχύουν όσα σου γράφω στο e-mail που σου είχα στείλει (εκτός της διάταξης των χαρτιών που άλλαξες) ενώ παρατήρησα ότι 1)μετά την αγορά από τον παίκτη απαντά και παίζει πρώτος ο ΗΥ που είναι αριστερά του αντί αυτού που είναι δεξιά του, 2) σε μια φάση αγόρασε ο ΗΥ2 και αντί να πει τζόγο έγραψε «πάσσο»!!! και με ρωτάει «παίζεις;»!!!! Με ποια ατού να παίξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους παιδια κ συγνωμη που δεν μπορουσα να απαντησω τοσο καιρο..

λοιπον παμε σιγα σιγα να αναλυσω τη μιζερια γιατι ειδα οτι και στην 1.11 δεν υπαρχει σαν επιλογη (νομιζω). Βλεπω Seankonn στο ποστ #47 οτι μπερδευτηκες αρκετα με τη μιζερια..

λοιποοον...μιζερια καταρχας δηλωνει καποιος ΚΑΤΑ τη διαδικασια του πληστηριασμου. και εξηγω: ο παιχτης στα δεξια αυτου που μοιρασε λεει ασ πουμε πρωτα , ο επομενος λεει πασο και ο τριτος λεει μιζερια. Εκει ακριβως τελειωνει ο πληστιριασμος!! ο τζογος (τα 2 φυλλα εξω δηλαδη) μενουν εξω και δεν τα παιρνει κανεις!

δηλαδη απο τη στιγμη που θα πει καποιος μιζερια τελειωνει η διαδικασια του πληστηριασμου αμεσως.

τι γινεται τωρα στη μιζερια? ο παικτης που την δηλωσε εχει σκοπο να μην παρει ουτε μια μπαζα με σκοπο να κατεβασει την κασα του κατα 10. βεβαια ειναι ρισκο γιατι αν παρει εστω και μια μπαζα ανεβαζει την κασα του κατα 10 ή 20 κλπ.

οι αλλοι 2 παικτες στη διαδικασια της μιζεριας προσπαθουν να τον κανουν να παρει εστε και μια μπαζα! αυτος ειναι ο σκοπος τους ετσι ωστε αυτος που την δηλωσε να ανεβασει την κασα του..

ειπωθηκε πιο πανω βεβαια ενα ερωτημα ( δε θυμαμαι σε πιο ποστ) γιατι καποιος να δηλωσει μιζερια? εδω χρειαζεται λιγη εξηγηση..μιζερια λοιπον δηλωνει καποιος που εχει σε γενικες γραμμες ενα πολυ χαμηλο φυλλο , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ειναι 100% σιγουρος οτι δε θα παρει ουτε 1 μπαζα. Αν ηταν 100% σιγουρος (αν ειχε π.χ. ολα τα 7αρια,8αρια και 2 9αρια) τοτε θα ηταν 100% σιγουρος και θα δηλωνε δειχτη!

ετσι λοιπον παιρνει καποιος το ρισκο να δηλωσει μιζερια γιατι αφενος κατεβαζει την κασα του κατα 10 αμεσως και αφετερου ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ χαλαει το φυλλο καποιου αλλου απο τους 2. Και να εξηγηθω και εδω : αν εγω ας πουμε εχω μαζεψει πολλα χαμηλα φυλλα αυτο παει να πει αυτοματως οτι καποιος απο τους αλλους 2 εχει πολυ καλα φυλλα στα χερια του και παει για πολλες μπαζες.! αν ομως εγω στον πληστηριασμο δηλωσω τη μιζερια του χαλαω το φυλλο και την παιξια αλλα με το αντιτιμο οτι αν δεν την βγαλω τελικα τη μιζερια θα ανεβω αρκετες κασες...

αυτα λοιπον για τη μιζερια.

παμε τωρα στην χτυπητη... εκει ισχυει ακριβως το ιδιο πραγμα μονο που αντι για το χειροτερο φυλλο, καποιος εχει το καλυτερο! δηλάδη χωρις τον τζογο εχει στα χερια του 10 μπαζες!! ή ετσι νομιζει τουλαχιστον! αυτος λοιπον παλι ΚΑΤΑ τη διαρκεια του πληστιριασμου δηλωνει χτυπητη και κατεβαζουν ολοι τα φυλλα αμεσως!!!(εκτος αν εχει καποιος δειχτη που ειναι ακομα πιο δυνατη). Οταν ανοιξουν ολα τα φυλλα οι αλλοι 2 παιχτες προσπαθουν να εξετασουν ολους τους συνδυασμους που μπορει να γινουν, ωστε αυτος που δηλωσε χτυπητη να παιρνει ολες τις μπαζες. αν υπαρχει 1 συνδυασμος που να χανει μπαζα αυτος που δηλωσε τη χτυπητη αμεσως ανεβαινει 10 κασες αυτος που τη δηλωσε. Αλλιως κατεβαινει 10. Μπερδεμα λιγο ε? κι ομως αν το δειτε στην πραξη δεν ειναι καθολου μπερδεμα..!

αυτα λοιπον για μιζερια και χτυπητη..παω να εξετασω λιγο την 1.11 και επιστρεφω με σχολια...

(δεν ξερω αν κατι απο αυτα που ειπα ειπωθηκε σε προηγουμενο ποστ , δεν προλαβα να τα διαβασω ολα ακομα..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλος citizen τωρα μολις ειδα οτι ανελυσες και εσυ τη μιζερια...Καλο θα ηταν πρωτα να διαβαζω και μετα να ποσταρω ε?? :(

Ας κανω τωρα καποιες παρατηρησεις πανω στην 1.11 εκδοση...

κατ αρχας οταν ξεκιναει ο πληστηριασμος ας πουμε οτι ο παικτης δεξια αυτου που μοιρασε λεει πρωτα, ο επομενος δευτερα και ο επομενος τριτα. Το αμεσως επομενο σταδιο στον πληστηριασμο παει ως εξης : ξαναμιλαει ο παικτης που μιλησε πρωτος και ειπε πρωτα ΑΛΛΑ δεν συνεχιζει να πει τεταρτα (εκει που ειχαμε μεινει) αλλα πρεπει να πει , αν θελει να συνεχισει, "ΝΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΤΑ"!! ο επομενος μετα παιχτης πρεπει να πει τεταρτα , ο αλλος αχρωμα και αυτος που μιλησε πρωτος οταν ξαναρθει η σειρα του θα πει αν θελει να συνεχισει " ΝΑΙ ΣΤΑ ΑΧΡΩΜΑ" και παει λεγοντας...

 

να δωσω μερικα παραδειγματα για να γινω κατανοητος..

ΠΧ1- πρωτος - πρωτα

δευτερος - δευτερα

τριτος - πασο

πρωτος - ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ

δευτερος - τριτα

πρωτος - ΝΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΤΑ

δευτερος - τεταρτα

πρωτος - ΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ

δευτερος - πασο!

εδω δηλαδη μπορει να παιξει ο πρωτος απο απλα τεταρτα και πανω!!

 

(για να μη γραφω αλλο παραδειγμα, αν δεν ειναι κατανοητο πειτε μου να δωσω και αλλα παραδειγματα..)

 

Επισης κατι αλλο που παρατηρησα με μια πρωτη ματια. Κατι δεν παει καλα στο παιχνιδι στην περιπτωση που το μπαρι μου εχει παει πασο και θελω να τον παρω μαζι μου στην παιξια..

η σωστη διαδικασια ειναι η εξης : ας πουμε οτι ο τζογαδορος δηλωνει οτι θα παιξει 7 κουπες. Ο αμεσως δεξια του παιχτης λεει αν παιζει ή οχι. Αν παιξει οφειλει να κανει 2 μπαζες. Αν δεν παιξει ουτε γατα ουτε ζημια. Αν λοιπον παει πασο μιλαει ο αλλος παιχτης και λεει με τη σειρα του αν παιζει ή οχι. Αν εχει παει πασο ο πρωτος ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ με το ρισκο δικο του ομως ο δευτερος..

εδω λοιπον στην 1.11 δεν υπαρχει καποια επιλογη ο παιχτης που μιλαει τελευταιος να μπορει να παρει μαζι του τον αλλο...Ειναι πολυ βασικο σημειο αυτο και θα πρεπει να διορθωθει...

αυτα προς το παρον τα υπολοιπα αυριο γιατι νυσταξα..(περασε και η ωρα, τρελο κολλημα αυτη η πρεφα!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πωωωω αυτο δεν εχει ξαναγινει ουτε στην πραγματικοτητα..!

ανοιξα για μια τελευταια ματια την 1.11 και με την πρωτη μου εδωσε δειχτη!!!!

7,8,9,10,Q Κουπες και 7,8,9,10,J σπαθια!!!

και το χειροτερο?? δεν μπορω να δηλωσω τη δειχτη και οι επιλογες μου ειναι ή πασο ή να παιξω με κανονικες μπαζες!!

φιλε μου Sean πρεπει να βαλεις ενσωματωσεις οπωςδηποτε τις επιλογες μιζερια, δειχτη χτυπητη!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ MrSeanKon,

… η πρέφα, είναι ένα χαλαρωτικό και διασκεδαστικό παιχνίδι. Θα ήθελα να βρεις ένα τρόπο να το έχεις πάντα στο νου σου όταν κάθεσαι και «γράφεις». Φαντάσου κάποιους ανθρώπους που επιλέγουν να περάσουν μία, δύο ή περισσότερες ώρες μπροστά από την οθόνη τους παίζοντας πρέφα. Καθισμένοι αναπαυτικά, με το καφεδάκι ή την μπυρίτσα τους, το τσιγαράκι τους (κακό αυτό), να ξεφύγουν λίγο. Αυτό με άλλα λόγια σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να τους έχει το παιχνίδι στην τσίτα, με καρφωμένα τα μάτια στην οθόνη. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορείς να κοιτάξεις ένα δευτερόλεπτο αλλού γιατί κινδυνεύεις να χάσεις το τι τζόγο έχει πει ο τζογαδόρος ΗΥ1 ή τι χαρτί έπαιξε ο ΗΥ2.

Η δική μου ιδέα και πρόταση είναι το «κουμπί» για την συνέχεια του παιχνιδιού να είναι στο χέρι του παίκτη.

Θα έλεγα λοιπόν:

Κάτω από τα χαρτιά κάθε παίκτη να υπάρχει μια σειρά που να περιλαμβάνει :

Α) το όνομά του

Β) Ένα "Arrow" που θα γίνεται πράσινο και θα αναβοσβύνει όταν έρχεται η σειρά του να ενεργήσει και

Γ) την ενέργεια που πρέπει να κάνει ή που έκανε μόλις πριν.

 

Εννοείται ότι μόλις ένας ΗΥ ή ο παίκτης ενεργήσει το δικό του "Arrow" δεν θα είναι πιά πράσινο και δεν θα αναβοσβύνει, αλλά θα γίνεται πράσινο και θα αναβοσβύνει του επόμενου.

 

π.χ. ΗΥ1 : "Arrow" πάσσο ΗΥ2 : "Arrow" 6 Μπαστούνια Παίκτης : "Arrow" 6 Σπαθιά; Πάσσο;

 

Ακόμα και τα "Arrow" των ΗΥ1 και ΗΥ2 θα πρέπει να γίνονται πράσινα και να αναβοσβύνουν έστω στιγμιαία όταν έρχεται η σειρά τους, όσο «σκέπτονται».

Η δική μου πρόταση είναι μετά από οποιαδήποτε ενέργεια των τριών και εφ’ όσον ο παίκτης δεν μιλάει ή δεν παίζει τελευταίος, να μην προχωράει το παιχνίδι αν δεν πατήσει ο παίκτης «κουμπί» (π.χ. «συνέχεια»). Τότε το παιχνίδι μπαίνει στην επόμενη φάση, αναβοσβύνει το πράσινο "Arrow" του παίκτη που έχει σειρά να ενεργήσει, αναγράφεται η ενέργεια που πρέπει να κάνει και οι επιλογές που έχει. Στους άλλους παραμένουν τυχόν χρήσιμες ενδείξεις.

Αυτό δεν φαίνεται τόσο σημαντικό κατά τη φάση της αγοράς, αλλά από εκεί και πέρα. Αφού λοιπόν τελειώσει η αγορά και έρθει η ώρα να πει τον τζόγο ο τζογαδόρος, βλέπουμε πόσο χρήσιμο για τους άλλους είναι να εμφανίζεται δίπλα από το όνομα κάθε παίκτη η ενδεχόμενη αγορά που έχει κάνει (π.χ. 6 σπαθιά ή πάσσο) και φυσικά να παραμένει γραμμένος ο τζόγος που λέει ο τζογαδόρος (π.χ. παίζουμε για 7 καρά) όχι στιγμιαία και να χάνεται.

Και περνάμε στο παίξιμο. Το ίδιο κι’ εδώ. Ούτε που προλαβαίνει ο παίκτης να δει τι χαρτί παίζουν οι ΗΥ. Ενώ έτσι θα πέφτουν κάτω τα χαρτιά, θα τα βλέπει και μετά θα πατάει «συνέχεια».

Δεν ξέρω αν βολεύει προγραμματιστικά αυτό ή αν προτιμάς να τα βάλεις αλλού π.χ. σε μια μπάρα κάτω-κάτω στην οθόνη. Το ίδιο κάνει. Αυτά είναι δικές σου επιλογές.

Νομίζω σε κούρασα. Γειά σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστες οι παρατηρήσεις του evanloum για το interface.

To κουμπί "συνέχεια" ομως νομίζω οτι δεν χρειαζεται αφού χτυπώντας στο χαρτί που θα παίξεις πρακτικά είναι "συνεχεια"

Eνα "status" παραθυρο (οπως της βαθμολογίας) θα διευκόλυνε οντως πολύ.

Κατ'εμένα πρεπει να περιεχει

 

Στην αγορά και μεχρι τη δήλωση του τζόγου από αυτόν που θα αγοράσει :

α) τις δηλώσεις κάθε παίχτη

β) ποιος παίζει πρωτος (χρήσιμο αν θες να πας αχρωμα).

 

 

Στο παιχνίδι :

α) Το τζόγο

β) το που "εμειναν" οι δύο παίκτες στην διαρκεια της αγοράς

γ) τα φύλλα που παίχτηκαν απο κάθε παίκτη στο προηγούμενο γύρο.

 

Βεβαια αυτα οφειλει να τα θυμαται ο καθε παικτης , αλλά ενω σε φυσικό παιχνίδι είναι ευκολο , στον υπολογιστή δεν είναι ευκολο να το συγκρατήσεις. Οπως ειναι λογικό στο φυσικό παιχνιδι , σκεφτεσαι και οταν σκεφτεται ο αντιπαλος παικτης ετσι εχεις περισσοτερο χρόνο για να συγκρατήσεις στη μνημη σου τα δρώμενα.

Ισως μια λυση θα ηταν αυτό το "status" να είναι επιλεξιμο αν θα εμφανιστει ή οχι ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε koumos , να που μετα από τόσα χρόνια εμαθα το 10 χτυπητή.

Βεβαια δεν μπορώ να καταλαβω τι οφελος υπάρχει να το δηλώσεις , αφού ο τζόγος ουτως ή αλλως εχει αξία 10. Τα δηλώνω λοιπον 10 αχρωμα και κανει σχεδόν το ιδιο.

Ισως το μόνο κέρδος είναι, αν και δεύτερος το πάει για 10-αχρωμα , τοτε κερδίζω εγώ την αγορά.

Ισως αν μπω μεσα , γυτώνω τα καπίκια και ανεβάζω μόνο κάσα ...

 

Ταυτόχρονα ομως μερικά ουσιστικά ερωτήματα

Αν ένας εχει μιζερια και ένας 10-χτυπητη ποιος υπερισχύει (και οι δύο τζόγοι είναι 10αρηδες)

 

Η μιζερια χτυπιέται απο 7-αχρωμα , η 10-χτυπητή από τι ? αν κατάλαβα , από μιζερια-δειχτή ή 10-δειχτή ...

 

Μπορεις να μου επιβεβαιώσεις αν θυμαμαι καλά , οτι η 10-δεικτή αχει αξία 50 ??

 

Φιλικά

 

YΓ. Μπορεί να μην είμαστε πολλοι οι πρεφαδόροι , αλλά εχουμε παθος με αυτό το παιχνίδι ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε koumos , να που μετα από τόσα χρόνια εμαθα το 10 χτυπητή.

Βεβαια δεν μπορώ να καταλαβω τι οφελος υπάρχει να το δηλώσεις , αφού ο τζόγος ουτως ή αλλως εχει αξία 10. Τα δηλώνω λοιπον 10 αχρωμα και κανει σχεδόν το ιδιο.

Ισως το μόνο κέρδος είναι, αν και δεύτερος το πάει για 10-αχρωμα , τοτε κερδίζω εγώ την αγορά.

Ισως αν μπω μεσα , γυτώνω τα καπίκια και ανεβάζω μόνο κάσα ...

 

Ταυτόχρονα ομως μερικά ουσιστικά ερωτήματα

Αν ένας εχει μιζερια και ένας 10-χτυπητη ποιος υπερισχύει (και οι δύο τζόγοι είναι 10αρηδες)

 

Η μιζερια χτυπιέται απο 7-αχρωμα , η 10-χτυπητή από τι ? αν κατάλαβα , από μιζερια-δειχτή ή 10-δειχτή ...

 

Μπορεις να μου επιβεβαιώσεις αν θυμαμαι καλά , οτι η 10-δεικτή αχει αξία 50 ??

 

Φιλικά

 

YΓ. Μπορεί να μην είμαστε πολλοι οι πρεφαδόροι , αλλά εχουμε παθος με αυτό το παιχνίδι ...

 

Φιλε citizen καλημερα. Λοιπον το κερδος του να δηλωσεις τη χτυπητη ειναι ακριβως αυτο που ειπες. Να κερδισεις δηλαδη την αγορα απο καποιον που εχει μιζερια ας πουμε, ή απο καποιον που εχει 10 αχρωμα στο χερι.

τωρα οσον αφορα τα ερωτηματα σου ακου να δεις πως παει. 10 αχρωμα < μιζερια < χτυπητη < δειχτη.

δηλαδη αν καποιος εχει μιζερια αλλα καποιος αλλος δηλωσει χτυητη τοτε ο γυρος παιζεται χτυπητη. Ή αν καποιος εχει χτυπητη αλλα καποιος αλλος δηλβσει δειχτη τοτε παιζεται δειχτη! Αυτη ειναι η σειρα δυναμικοτητας οπως την εγραψα πιο πανω..

 

τωρα στη μιζερια οποιος τη δηλωσει και την κανει κατεβαζει 10 κασες, τη χτυπητη παλι 10 κασες ενω η δειχτη 30 κασες!! Ή ανεβαζει 30 (μπρρρ!!!)

για να πεις λοιπον δειχτη πρεπει να εισαι πολυ μα πολυ σιγουρος!!

τωρα αυτο που ειπες οτι η μιζερια χτηπιεται απο 7-αχρωμα δεν το εχω ξανακουσει ποτε! δηλαδη αν εγω εχω μιζερια αλλα ο αλλος ανεβαινει πανω απο 7-αχρωμα κερδιζει το τζογο αυτος με τα 7-αχρωμα?? δε μου φαινεται δικαιο παντως - πρεπει να ειναι μια απο τις πολλες παραλλαγες!-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστες οι παρατηρήσεις του evanloum για το interface.

To κουμπί "συνέχεια" ομως νομίζω οτι δεν χρειαζεται αφού χτυπώντας στο χαρτί που θα παίξεις πρακτικά είναι "συνεχεια"

Eνα "status" παραθυρο (οπως της βαθμολογίας) θα διευκόλυνε οντως πολύ.

Κατ'εμένα πρεπει να περιεχει

 

Στην αγορά και μεχρι τη δήλωση του τζόγου από αυτόν που θα αγοράσει :

α) τις δηλώσεις κάθε παίχτη

β) ποιος παίζει πρωτος (χρήσιμο αν θες να πας αχρωμα).

 

Στο παιχνίδι :

α) Το τζόγο

β) το που "εμειναν" οι δύο παίκτες στην διαρκεια της αγοράς

γ) τα φύλλα που παίχτηκαν απο κάθε παίκτη στο προηγούμενο γύρο.

 

Βεβαια αυτα οφειλει να τα θυμαται ο καθε παικτης , αλλά ενω σε φυσικό παιχνίδι είναι ευκολο , στον υπολογιστή δεν είναι ευκολο να το συγκρατήσεις. Οπως ειναι λογικό στο φυσικό παιχνιδι , σκεφτεσαι και οταν σκεφτεται ο αντιπαλος παικτης ετσι εχεις περισσοτερο χρόνο για να συγκρατήσεις στη μνημη σου τα δρώμενα.

Ισως μια λυση θα ηταν αυτό το "status" να είναι επιλεξιμο αν θα εμφανιστει ή οχι ...

 

Αγαπητέ citizen συμφωνώ. Αν παίζεις τελευταίος εννοείται οτι το παίξιμό σου σημαίνει και "συνέχεια" αν όχι, τότε αφού παίξει και ο τελευταίος θα πρέπει να δώσει ο παίκτης την "συνέχεια"

Όσο για το να περιέχει το "status" μπάρα ή παράθυρο και τα φύλλα που παίχτηκαν από τους παίκτες δεν συμφωνώ. Αυτό είναι που καλείται ο καθένας μας να θυμάται. Αν σου το λέει και αυτό ε τότε τι νόημα έχει. Βέβαια έτσι που πέφτουν τα φύλλα γρήγορα και δεν προλαβαίνει κανείς να τα δει έχεις δίκιο. Γι αυτό λέω να σταματάει το παιχνίδι σε κάθε μπάζα, να βλέπει ο παίκτης τα χαρτιά και μετά να πατάει "συνέχεια". Έτσι θα του μένουν στη μνήμη τι χαρτιά έχουν περάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το να περιέχει το "status" ... τα φύλλα που παίχτηκαν από τους παίκτες δεν συμφωνώ. Αυτό είναι που καλείται ο καθένας μας να θυμάται. Αν σου το λέει και αυτό ε τότε τι νόημα έχει.

 

Εννοείτε οτι θα δείχνει τα φύλλα μόνο του τελευταίου γύρου. Εξ αλλου και σε "ζωντανό" παιχνίδι ενας παικτης μπορεί να μη προλαβει να δει καλά τι παίχτηκε στο τελευταίο γύρο.Οι αντίπαλοι του το λένε ή δείχουν τα φύλλα

Η βοηθεια δεν είναι τρομερή - σχεδον ολοι θυμούντε το τελευταίο γύρο... Οπότε απλα παρακαμπτουμε μια αδυνανία του παιχνιδιου με PC.

 

Για να μη παρεξηγηθώ : αυτό που προτείνεις είναι το σωστό - ενω αυτο που λεω εγώ είναι παρατυπο.

Αλλα είναι μια ασημαντη νομιζω παρατυπία , ενω το "συνέχεια" θα είναι εκνευριστικό , καθως για καθε φύλλο που πετάμε θα χρειαζονται δύο κλικ ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...αυτο που ειπες οτι η μιζερια χτηπιεται απο 7-αχρωμα δεν το εχω ξανακουσει ποτε! δηλαδη αν εγω εχω μιζερια αλλα ο αλλος ανεβαινει πανω απο 7-αχρωμα κερδιζει το τζογο αυτος με τα 7-αχρωμα?? δε μου φαινεται δικαιο παντως - πρεπει να ειναι μια απο τις πολλες παραλλαγες!-

 

Είναι η βαθμολογία της "μεγαλης" πρεφας. Την εξηγώ σε προηγούμενο post. Στη "μεγάλη" τα 7-αχρωμα αξιζουν 11 και όχι 8. Φυσικα λοιπον ξεπερναν τη μιζέρια που αξίζει 10 ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ειναι και αυτη η "μεγαλη" πρεφα οπως τη λετε...

εμεις κατω στην κρητη τις ονομαζουμε αλλιως..

"Πρεφα" ειναι η απλη πρεφα που ο χαμενος κερναει ας πουμε τους καφεδες και τελειωνει μολις ενας απο τους 3 παιχτες φτασει την κασα του στο 0 και δεν χρωσταει πουθενα καπικια.

Η αλλη λεγεται "καπικαδα" , που υποθετω ειναι το ιδιο πραγμα με την "μεγαλη" πρεφα, οπου το παιχνιδι τελειωνει μολις μηδενισουν και οι 3 παιχτες την κασα τους αλλα οριζεται πριν απο την αρχη του παιχνιδιου μια τιμι/καπικι, ας πουμε 0,05Ε/καπικι. Ετσι στο τελος γινεται η σουμα και αν μου χρωστανε εμενα ας πουμε 1000 καπικια πρεπει να πληρωθω 50Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...