Προς το περιεχόμενο

H αγένεια των πωλητών της Θεσσαλονίκης


analwsimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Skia11 ειπα δεν απευθυνομαι σε σενα μπορει να εισαι και ο καλυτερος ανθρωπος στον κοσμο! Μην το παιρνεις προσωπικα.

 

Απλα γραφεις για γηπεδα και για τροπους που καταφερνεις να αλλαζεις τον πελατη και να τον παιζεις στην εδρα σου. Εγω ποτε δεν θα πωλουσα οπως και δεν το εκανα μεσα σε 7 μηνες που δουλεψα στις πωλησεις ενα προιον μουφα μονο και μονο επειδη μου ειπε το αφεντικο οτι εχει μεγαλυτερο οφελος. Παντα ημουν ντρομπρος και ειλικρινης και εδινα στον πελατη αυτο που θα επαιρνα κι εγω για τον εαυτο μου σπιτι μου και οχι οτι με συμφαιρει. Ηθελα παντα να εχω το κεφαλι ψηλα οταν κοιταζω καταματα τον πελατη μετα την πωληση. Πιστευω τελικα οτι το ποσο ευγενικος εισαι εχει να κανει με το πως ειναι και ο πραγματικος σου χαρακτηρας στη ζωη γενικα και οχι αυτον που θελεις να πλασαρεις στον πελατη πισω απο ενα χαρουμενο προσωπειο... Πιστευω να καταλαβαινετε τι εννοω.

Αν διαβασες μερικα posts πιο πανω εκει που αναφερω τους λογους για τους οποιους καποιος πωλητης μπορει να ειναι αποτομος-αγενης-κτλ δεν σημαινει οτι ετσι ειμαι κι εγω... Αυτα εβλεπα αυτα εγραψα...

 

Κοίτα, αν θες ξαναδιάβασε το post μου, ίσως να μην κατάλαβες τι ακριβώς γράφω.

Αναφέρομαι σε δύσκολους-δύστροπους πελάτες και στο πως να μην πέσει ο πωλητής στη παγίδα της "αντιπαράθεσης" με τον πελάτη είτε λεκτικής είτε συμπεριφοράς.

Γι' αυτό ανέφερα τα χαρακτηρηστικά που πρέπει να έχει ένας πωλητής κατά την διάρκεια μιας πώλησης-εξυπηρέτησης, αν ο πωλητής είναι σταθερός (όχι ρομπότ προς θεού) και δώσει στον πελάτη να καταλάβει ότι είναι εκεί να τον εξυπηρετήσει και όχι να τον υπηρετήσει τότε σίγουρα και ο πελάτης και ο πωλητής θα βγούνε κερδισμένοι.

 

Τώρα για το που αναφερόσουνα στο post σου για τα "λαμόγια ασφαλιστές" που ξεκίναγε με το nick μου νομίζω ότι και ένα παιδί θα το καταλάβαινε.

 

Υ.Γ.

Τώρα διάβασα το post σου, np παρεξηγήσεις συμβαίνουν καμία φορά με τον γραπτό λόγο, εξάλλου εδώ είμαστε για κουβέντα, άμα θέλω καυγά πάω στα threads για ποδόσφαιρο. :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Είναι εμφανές ότι ειρωνεύεσαι, όπως εμφανές είναι και ότι δεν μπορείς να το κάνεις με σωστό τρόπο. Δεν χρειάζεται καν να σχολιάσω επί ικανότητας επιχειρηματολόγησης. Τουλάχιστον, αντί για πυροτεχνήματα, μπορούσες να πατήσεις το quote, να φαίνεται καθαρά ποιον ειρωνεύεσαι, ωστε να παίρνεις και την απάντηση που σου πρέπει...

 

Αφού είναι εμφανές πως ειρωνεύομαι πως είναι εμφανές πως το κάνω λάθος; Anyway, το ποστ ήταν επιθετικοφανές και καταλαβαίνω την αντίδρασή σου αλλά σκοπό είχα να δείξω πόσο εξωφρενικά πράγματα διάβασα στο τόπικ. Απευθύνομαι λοιπόν στους "πωλητές" που είπαν αυτά για τα οποία τους ειρωνεύομαι. Όποιος είναι εκεί μέσα το κατάλαβε. Και όποιος έχει τη μύγα επίσης.

Τώρα για την τελευταία πρόταση (σκάσε και φέρε μου...) δεν απευθύνομαι σε κανένα ειδικά ή γενικά, απλά θέλω να δώσω ένα παράδειγμα ακραίας συμπεριφοράς την οποία αν χειριστεί κάποιος σωστά θα πουλήσει κι ένα σκληρό. Γι' αυτό και δεν έκανα παράθεση για να μην παρεξηγηθώ. Αλλά φαίνεται πως παρεξηγούμαστε πριν ακόμα τελειώσουμε την παράθεση των επιχειρημάτων μας οπότε εγώ φταίω που πόσταρα.

 

 

Όσο για τον άλλο που γράφει κραυγές ας ειδοποιήσει κάποιος τον μπόγια να τον ξαναβάλουν στο κλουβί του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreas77, με τον ενοχο τροπο που συμπεριφερεσαι, να ευχεσαι να μη σε πετυχουμε στο καταστημα οπου εργαζεσαι. αν θεωρεις πως θα βγαλεις επανω μας τον καταπιεσμενο κομπλεξισμο σου, γελαστηκες. ειδικα μετα απο αυτα τα ποστς η αρνητικη εικονα που ειχαμε για το εν λογω μαγαζι, επιβεβαιωθηκε πληρως. αξιος της μοιρας σου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού είναι εμφανές πως ειρωνεύομαι πως είναι εμφανές πως το κάνω λάθος; Anyway, το ποστ ήταν επιθετικοφανές και καταλαβαίνω την αντίδρασή σου αλλά σκοπό είχα να δείξω πόσο εξωφρενικά πράγματα διάβασα στο τόπικ. Απευθύνομαι λοιπόν στους "πωλητές" που είπαν αυτά για τα οποία τους ειρωνεύομαι. Όποιος είναι εκεί μέσα το κατάλαβε. Και όποιος έχει τη μύγα επίσης.

Τώρα για την τελευταία πρόταση (σκάσε και φέρε μου...) δεν απευθύνομαι σε κανένα ειδικά ή γενικά, απλά θέλω να δώσω ένα παράδειγμα ακραίας συμπεριφοράς την οποία αν χειριστεί κάποιος σωστά θα πουλήσει κι ένα σκληρό. Γι' αυτό και δεν έκανα παράθεση για να μην παρεξηγηθώ. Αλλά φαίνεται πως παρεξηγούμαστε πριν ακόμα τελειώσουμε την παράθεση των επιχειρημάτων μας οπότε εγώ φταίω που πόσταρα.

 

 

Όσο για τον άλλο που γράφει κραυγές ας ειδοποιήσει κάποιος τον μπόγια να τον ξαναβάλουν στο κλουβί του

φιλαράκι την κραυγή ''ougk'' την οποία εγραψα..την έγραψα επείδη ακριβώς ΠΑΡΑΝΟΗΣΑ αυτα που έλεγες...αν νομίζεις πως ήταν εύκολο να καταλάβω πως ειρωνεύεσαι κάνεις λάθος...στο είπε και το άλλο παιδι πιο πάνω...

 

το ποιον πρέπει να πάρει ο μπόγιας εδώ μέσα το αφήνω ασχολίαστο...να το πάρει το πόταμι που λένε...

..καλύτερο βέβαια θα ήταν και να μάθεις να μιλάς χωρίς να προσβάλεις...το να λες πως βγάζω κραυγες,περι μπογια κτλ. επειδή παρανοήσα...ε..ξέρω γω..τι να σου...

 

καλύτερα μαθε να εκφράζεσαι ομαλα για να σε καταλαβαίνουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλωσιμε παιρνω πολλα περισσοτερα απο οσα σου δινει ο μπαμπας σου...

 

Frenzy,εαν σε ειχα απεναντι μου και μου ελεγες να σκασω και να σου φερω εναν σκληρο,θα σου εφερνα κατι σκληρο,και πολυ σκληρο μην σου πω αλλα στο κεφαλι...Γιατι να μιλαει καποιος ετσι σε καποιον αλλο ανεξαρτητου ιδιωτητας ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ,ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Γ@Μ@ΕΙ απλα δειχνει οτι ο αυτος ο καποιος ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ>>>>

 

Ολα το ποστ που εχω κανει τα εχω κανει αναφερομενος σε αυτους που εχουν την παραπανω νοοτροπια...Δεν με ενοχλει καθολου μα καθολου ουτε ο απαιτητικος πελατης ουτε αυτος που δεν εχει γνωσεις!Το αντιθετο μαλιστα.ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΠΑΤΕ ΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΔΙΣΚΟ ΤΩΝ 100 ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ Γ@ΜΗΣΕΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΖΩ@

antreasM77 στο ξαναλέω ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ:

 

δεν μπορεις να με κρίνεις εσυ διότι δεν με ξέρεις..εγώ απο την άλλη που όταν παω στο ΠΛΑΙΣΙΟ σε έχω στις υπηρεσίες μου (υποτίθεται..)μπορώ να σε κρινω για αυτες...

 

οι προσωπικές επιθέσεις να λείπουν μια που δεν ξέρεις ποσα και ΑΝ μου δίνει ο Πατέρας μου,ούτε και σε άφορα....

(αυτο ειλικρίνα σε ρίχνει στα μάτια μου..δεν εχεις δλδ τπτ να αντιπαραθέσεις....λολολ τι να πεις και συ...αφου έχουμε το δίκιο με το μέρος μας..)

 

ΑΠΟ την άλλη εγώ ξέρω πόσα παίρνεις..και αν και δεν με αφορα μου φτάνει που είσαι ευχαριστημένος με αυτα...αν και φαίνεται οτι ούτε και αυτά τα αξιζεις...:S

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλωσιμε παιρνω πολλα περισσοτερα απο οσα σου δινει ο μπαμπας σου...

 

Frenzy,εαν σε ειχα απεναντι μου και μου ελεγες να σκασω και να σου φερω εναν σκληρο,θα σου εφερνα κατι σκληρο,και πολυ σκληρο μην σου πω αλλα στο κεφαλι...Γιατι να μιλαει καποιος ετσι σε καποιον αλλο ανεξαρτητου ιδιωτητας ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ,ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Γ@Μ@ΕΙ απλα δειχνει οτι ο αυτος ο καποιος ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ>>>>

 

Ολα το ποστ που εχω κανει τα εχω κανει αναφερομενος σε αυτους που εχουν την παραπανω νοοτροπια...Δεν με ενοχλει καθολου μα καθολου ουτε ο απαιτητικος πελατης ουτε αυτος που δεν εχει γνωσεις!Το αντιθετο μαλιστα.ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΠΑΤΕ ΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΔΙΣΚΟ ΤΩΝ 100 ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ Γ@ΜΗΣΕΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΖΩ@

επισης ..τα υπόλοιπα που έργαψες κτλ...πως επειδή θα πάρουμε εναν σκληρο και θα σε κτλ κτλ...είναι ενας ''εύκολος'' τρόπος να γυρίσεις τη συζήτηση προς το μέρος σου....βεβαίως όλοι σε ''πήραν πρέφα'' μια που εφόσον διάβασες τα αρχικά POST :

 

ξέρεις ακριβώς για ποιο είδος πωλητών μιλάμε..

 

ξέρεις πως κανένας μας δεν εγκρίνει την κακή συμπεριφορά απεναντι στους ίδιους τους πωλητες(ακόμα και αν αυτη υφίσταται..ο πωλητής θα'ναι αυτος που θα πρέπει να παραμείνει ψύχραιμος..)

 

παντως η ψυχραιμία δεν σε χαρακτηρίζει ...φαίνεται απο που θα έκανες στον frenzy...

 

να σε ρωτησω κατι προσωπικό..αν θες μου απαντας...

 

φοράς εκεινη την Puma μπλούζα όταν δουλευεις?

γιατί σας την φόρεσαν?για να είστε ποιο γρήγοροι?

 

 

 

 

(λολολολολολολολολολολολολολολολολολολολολολολ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ερχόμαστε σε αυτό που έλεγα νωρίτερα: οι μεν θεωρούν τους δε είτε υποτελείς, είτε παρανοϊκούς. Ξεκολλήστε, και φερθείτε σε αυτούς που έχετε απέναντι σας με σεβασμό, σε όποια μεριά του πάγκου κι αν είσαστε, γιατί πάγκο δεν έχει μόνο το Πλαίσιο.

Αλλά έτσι είναι ο (κακός ο) Ελληνας ρε γμτ... δεν καταλαβαίνει ότι δικαιώματα και υποχρεώσεις πάνε μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλωσιμε παιρνω πολλα περισσοτερα απο οσα σου δινει ο μπαμπας σου...

 

Frenzy,εαν σε ειχα απεναντι μου και μου ελεγες να σκασω και να σου φερω εναν σκληρο,θα σου εφερνα κατι σκληρο,και πολυ σκληρο μην σου πω αλλα στο κεφαλι...Γιατι να μιλαει καποιος ετσι σε καποιον αλλο ανεξαρτητου ιδιωτητας ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ,ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Γ@Μ@ΕΙ απλα δειχνει οτι ο αυτος ο καποιος ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ>>>>

 

Ολα το ποστ που εχω κανει τα εχω κανει αναφερομενος σε αυτους που εχουν την παραπανω νοοτροπια...Δεν με ενοχλει καθολου μα καθολου ουτε ο απαιτητικος πελατης ουτε αυτος που δεν εχει γνωσεις!Το αντιθετο μαλιστα.ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΠΑΤΕ ΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΔΙΣΚΟ ΤΩΝ 100 ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ Γ@ΜΗΣΕΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΖΩ@

 

Και θα έχανες την ευκαιρία να πουλήσεις ένα σκληρό επειδή θα άφηνες αυτόν που σου μίλησε έτσι να ικανοποιήσει τα απωθημένα του. Αυτό εννοώ πως είναι η λάθος νοοτροπία σας ως πωλητές. Τη στιγμή εκείνη δεν έχετε μια ευκαιρία να δείξετε την αξία σας σαν αντράκια ή αφεντικά ή μπλα μπλα μπλα. Έχετε μια ευκαιρία για πώληση. Αν την αξιοποιήσεις θα κερδίσεις εσύ και το κατάστημα στο οποίο εργάζεσαι. Αν όχι το λιγότερο θα έχεις χάσει τον χρόνο σου, το περισσότερο τη δουλειά σου και μια αγωγή στα δικαστήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ερχόμαστε σε αυτό που έλεγα νωρίτερα: οι μεν θεωρούν τους δε είτε υποτελείς, είτε παρανοϊκούς. Ξεκολλήστε, και φερθείτε σε αυτούς που έχετε απέναντι σας με σεβασμό, σε όποια μεριά του πάγκου κι αν είσαστε, γιατί πάγκο δεν έχει μόνο το Πλαίσιο.

Αλλά έτσι είναι ο (κακός ο) Ελληνας ρε γμτ... δεν καταλαβαίνει ότι δικαιώματα και υποχρεώσεις πάνε μαζί.

 

+ 1 Φιλε μου.Εχω ζησει και εγω αγγλια στο λονδινο και σιγουρα οποιος δεν εκανε σωστα τη δουλεια του επαιρνε ποδι.Υπηρχε ομως καταρτηση, μεθοδικοτητα και ο σωστος αμοιβοταν.

Οποιος πελατης νομιζε οτι μπορει να κανει το δικο του...υπηρχαν και τα security.

Θα το ξαναπω παλι , ειναι ντροπη να τα ριχνετε στο τελευταιο κρικο της αλυσιδας, τους πωλητες.Δε γνωριζετε τα δικαιωματα σας και μετα φταινε οι πωλητες.

Σιγουρα και στη προσωπικη σας ζωη δε γνωριζετε δικαιωματα και υποχρεωσεις.

Δεν απευθυνομαι ειδικα σε καποιον αλλα απλα θελω να τονισω πως με το που παιρνετε την ιδιοτητα του πελατη δεν λαμβανετε ασυλια.Υπαρχουν καποιοι κανονες που και εσεις πρεπει να τηρειτε.Το ιδιο και οι πωλητες.Πιθανον να μη φταινε και αυτοι, ειναι ακομα πιθανο να φταιει και η πολιτικη του καταστηματος.

Και για να μη λεω γενικολογα εχω παιδικο φιλο που δουλευε σε γνωστη αλυσιδα πληροφορικης επι 2 χρονια ως πωλητης.Θα σας πω ποιους κανονες επρεπε να εφαρμοζει στη δουλεια του συμφωνα με την εταιρεια που δουλευε.

Να μην αναλωνει πανω απο 1 λεπτο σε καποιον αν θεωρει οτι αυτος ο καποιος δεν σκοπευει να αγορασει.

Να προσπαθησει να κλεισει αμεσα τη πωληση εκεινη τη στιγμη(Μη λες πολλα και προβληματισεις το πελατη, θα μας τον φαει αλλος)

Προιοντα στα οποια εχουμε καλες τιμες απο το εισαγωγεα η το κατασκευαστη λογω συμφωνιας προωθουνται πρωτα ασχετα αν ειναι τα καλυτερα.

Βεβαια ο πρωτος κανονας για να μη λεμε μονο τα κακα ηταν να "προτεινετε προιοντα που εχουν παραπανω χαρακτηριστικα απο αυτα που ο πελατης χρειαζεται"(αν και υπηρχε η ταση να προτεινονται και εξτρα προιοντα πανω στα βασικα).

Το πιστευω το παιδι.Εκτος του οτι ειμαστε παιδικοι φιλοι ειναι απο τους πιο ντομπρους ανθρωπους που γνωριζω και αυτο ηταν εμποδιο για τη δουλεια του διοτι δεν μπορουσε να δινει πραγματα που ο ιδιος δεν ενεκρινε.

Στο εξωτερικο(αγγλια) πρωταρχικος στοχος ειναι η πωληση αλλα μετα απο αυτη θελουν ο πελατης να εφυγε ευχαριστημενος.Δε θελουν μονο το πορτοφολι σου και δε το κανουν αυτο γιατι ειναι ανωτεροι ανθρωποι.Τηρουν καποιους κανονες της αγορας που εδω αν προσπαθησεις να βρεις σιγουρα θα απογοητευτεις.

Εαν οντως οι πωλητες στα καταστηματα της θεσσαλονικης δεν συμπεριφερονται σωστα τοτε αυτοματως αυτο σημαινει οτι οι προισταμενοι τους κατι δεν κανουν σωστα.

Ο πιο σωστος τροπος για να κρινετε τον αλλο ειναι να προσπαθησετε να βρεθειτε στη θεση του.

Δυστυχως καποιοι δε κατανοουν οτι λενε τα ιδια και μαλωνουν χωρις λογο.

 

υ.γ φιλε αναλωσιμε μπορεις να μας πεις 2-3 περιστατικα που εσυ νομιζεις οτι δικαιολογουν την υπαρξη αυτου του topic?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

antreasM77 παρακολουθώ τη συζήτηση και πραγματικά έχω μείνει έκπληκτος φίλε απ' τον τρόπο που αναφέρεσαι στους υπόλοιπους αλλα και για την ιδέα σου για τους πελάτες του Πλαισίου γενικότερα...

 

Αν θεωρείς ότι προσφέρεις καλό έργο στο κατάστημα που εργάζεσαι, γράψε ό,τι γράφεις επώνυμα και να στείλουμε αύριο τα posts σου στον εργοδότη σου να τα διαβάσει κι αυτός και να σου δώσει bonus για τις υπερωρίες που κάνεις γράφοντας εδώ μέσα και ξεσηκώνοντας όλο το forum με τις προκλήσεις σου.

 

Δεν αγοράζω απ' το υποκατάστημά σου αν και δεν είχα ποτε κάποιο ιδιαίτερο παράπονο απ' το Πλαίσιο.

 

Μου δίνεις όμως απ' τις απαντήσεις σου τη χειρότερη εντύπωση και λυπάμαι πραγματικά που θεωρείς τον εαυτό σου επαγγελματία.

Κανείς δε τη χειρότερη δυσφήμιση που θα μπορούσες για το υποκατάστημα που δουλεύεις αν δεν το χεις καταλάβει ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Doc αληθεια πιστευεις οτι τον ενδιαφερει εστω και λιγο το υποκαταστημα που δουλευει?

Το μονο που τον ενδιαφέρει ειναι μην του θήξουμε τον εγωισμο του και το αντριλικι του!

antreasM77 με τα νευρα και με βρισιες δεν προκειται ποτε να βρεις το δικιο σου, που ποτε δεν ειχες βέβαια παρα μονο να ενυσχισεις την κακη γνώμη που εχουμε οι περισσοτεροι εδω μεσα για πωλητες σαν του λογου σου!

Ακομη και εδω στο forum αποδηκνύεις τον οξυθυμο χαρακτηρα σου που προφανως σε διακατέχει και στη δουλειά σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

τι επίπεδο...

 

σοβαρά τώρα υπάρχει περίπτωση να κάνεις αυτά που ισχυρίζεσαι (αν πέσεις σε τέτοια περίπτωση πελάτη) και να νομίζεις ότι θα συνεχίζεις να δουλεύεις σε αυτό το κατάστημα (και οποιοδήποτε άλλο)? :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να βάλω και τα πράγματα σε μια σειρα να σας πω πως εφόσον διαβάσατε τα αρχικά POST που είχα κάνει η δικιά μου συμπεριφορά απέναντι σε πωλητες/τριες είναι η πρέπουσα για να μην πω καραευγενικη μια που το έχω σαν αρχη στη ζωή μου(το ανέφερα πολλες φορες πριν νομίζω...)

 

Ο δικός μου σεβασμός απέναντι σε ευπρεπεις πωλητές είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΣ...εκει που ξεκινάει να ''σκαλώνει'' το πράγμα είναι όταν έχω να κάνω με έναν ΑΠΡΟΘΥΜΟ,ΒΑΡΙΕΣΤΗΜΕΝΟ,ΑΓΕΝΗ,ΥΠΕΡΟΠΤΗ πωλητή(και αρα κακό πωλητη)...ο συγκεκριμένος άνθρωπος όχι απλα δεν με εξυπηρετεί αλλα δυσκολεύει και την δουλεία της ίδιας του της επιχείρησης +μου χαλάει τη διάθεση για ένα απόγευμα χωρίς να του φταίξω σε τπτ...

 

οπότε ο δρόμος της μέσης οδού ''ο ένας να σέβεται τον άλλον'' κτλ-ο οποίος φυσικά είναι σωστός-δεν κολλάει με τα περιστατικά τα οποία έχουν συμβεί....

 

 

 

και μια που ζητήθηκε ας αναφέρω μερικά περιστατικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α)περιστατικό

περνόντας μια παρασκεύη απόγευμα απο το μεγάλο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας ήθελα να ρωτήσω για τιμές κινητών τηλεφώνων μια που σκόπευα να πάρω ενα καινουριο...μπαίνω στο κατάστημα και ο ''αρχι-πωλητής'' λέει σε μια κοπέλα να με εξυπηρετήσει κτλ...

-γειά σου(μου λεει)-(με υφός χμμμ...τι θέλει κι αυτος τώρα)

-γεια(της λέω) θέλω να αγοράσω κινητο τηλ. και θέλω να ξέρω τι τιμές έχετε σε κάποια καινούρια μοντέλα...

μετα το τρίτο τηλέφωνο που είπε την τιμή αρχισε να ψιλοχασκογελάει-(ειρωνικα)-χωρίς ιδιαίτερο λογο..(μάλλον επειδή της είπα κάτι οικονομικότερο...)

-αμα έχετε δουλειά (της λέω),κάντε την εγώ θα ρίξω μια ματία στα δείγματα που έχετε και θα σας πω..(απο ευγένεια το είπα)

...γυρίζει φεύγει και μουρμουρίζει...

-αυτο έλειπε να μην μας πεις...

 

(λεω...μήπως είπα καμια μαλακια ρε γμτο...μπαααα...)

επειδή οι τιμές τους ήταν κατα 10 ευρο παραπάνω(+απαίσια συμπεριφορά) σε κάθε τηλεφωνο σηκώθηκα και έφυγα λέγοντας στην κοπέλα

-γεια σας(χωρις φυσικα να πάρω απάντηση)

 

Β)περιστατικό

 

είχα ανάγκη απο φορητό σκληρό δίσκο καιπέρασα να αγοράσω έναν απο γνωστό κατάστημα μια που είχα σταμπάρει σε καλή τίμή...

-τι θες? (με ρωταει με ύφος τι στο πουτσο θές?)

-θέλω έναν εξωτερικό σκληρό του λέω είμαι ανάμεσα σε 2-3 αλλά θέλω και τη δική σου άποψη...

-για λέγε(μου λέει)

νταξει λέω είναι επειδή δεν τους αφήνουν να κάνουν τσιγάρο και τα'χει πάρει...

 

..ε του λέω τα μοντέλα κτλ του λέω τι ακριβώς θέλω...μου λέει αυτο που θέλεις εξαντλήθηκε...του λεω

-κατι ανάλογο?

και ακουω ένα

-...περι ορέξεως κολοκυθόπιτα..

λεω ..τι σκατα έπαθε...)

..με άφησε μαλάκα να κοιτάω και προχώρησε στον επόμενο πελάτη....:S

 

 

να σημειώσω πως αυτα τα περιστατικά συνέβησαν πρόσφατα γιαυτό και τα θυμάμαι....φυσικά έχουν συμβεί πολύ χειρότερα στο παρελθόν με πρωταγωνιστές εμένα ή φίλους μου κτλ τα οποία δεν τα θυμάμαι να σας τα πω

 

μαλλον είμαι υπερβολικός και απαιτιτικός αγοραστης-(αγγούρια είμαι) -γιαυτό μου συμβαίνουν αυτά...είμαι και μαλάκας που ενοχλώ..

 

να πω τέλος πως τα καταστήματα Hardware είναι απο τα γενικώς ''μεγάλης αγένειας''....

..τα κορυφαία όμως κατάστηματα...ο ''πύργος της αγένειας'' βρίσκεται στα καταστήματα καλλυντικών(Hondos,Μπεζας ect)+στα καταστήματα ρούχων στα οποία υπάρχουν γυναίκες πωλήτριες+στα ΤΑΧΙ...

αλλα επειδη έχω να κάνω συνήθως με αγορές Pc κτλ πολυ περισσότερο απο τα άλλα γιαυτο αναφέρομαι σε αυτά

 

 

Υ.Γ. ..για να μην νομίζουν και κάποιοι διάφορα σας λέω πως σε όλες τις περιπτώσεις είμουν καλα ντυμενος+είμουν ιδιαίτερα ευγενικός με το εκάστοτε βοδι-πωλητη/τρια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...