Προς το περιεχόμενο

H αγένεια των πωλητών της Θεσσαλονίκης


analwsimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

φιλε darkus αυτο το topic εχει λόγω ύπαρξηςόχι μόνο διοτι εγώ υπήρξα θύμα κακής ςυμπεριφοράς αλλα και χιλιάδες άλλοι άνθρωποι δίπλα μου...στοχευει όχι τόσο στην απόλυση (που τους αξίζει σε κανονικές συνθήκες..) των ''κακών'' υπαλλήλων αλλα στη συμόρφωσή τους με βάση τους κανόνες καλής συμπεριφοράς&λειτουργίας της κοινωνίας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παρακαλώ να χαμηλώσουν τα πνεύματα και οι τόνοι.

Οι συζητήσεις γίνονται για να βγαίνει κάποιο συμπέρασμα.

Οι εξυπνάδες δεν βοηθάνε κάπου.

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ειχα αντιμετωπισει και εγω τετοια περιστατικα τα ιδια θα σκεφτομουν.Ομως εγω δεν εχω αντιμετωπισει κατι παρομοιο.Δε σημαινει βεβαια πως δεν συμβαινουν τετοια περιστατικα, απλα εγω καταθετω τη δικη μου εμπειρια, εσυ τη δικη σου και προσπαθουμε να κανουμε διαλογο.Το δυστυχες στην υποθεση ειναι οτι:

Οι περισσοτεροι εχουν τις δικες του θεσεις και πεποιθησεις και μενουν αμετακινητοι στις αποψεις τους, χωρις διαθεση να κανουν διαλογο(διαλογος=ανταλλαγη αποψεων).

Επικρατει η λογικη του οχλου.Ειπε καποιος μια σκεψη, ε ολοι οσοι συμφωνουν πανε να φανε και εναν η 2 που εχουν διαφορετικη αποψη.

Το δυστυχες ειναι οτι πανω κατω συμφωνουσατε με το παλικαρι οτι δηλαδη οι κακοι πωλητες πρεπει να τιμωρουνται και επισης οτι οι πελατες πρεπει να εχουν και αυτοι με τη σειρα τους πρεπουσα συμπεριφορα.

Ε το κακο ειναι οτι ο ενας εμεινε στη μια πλευρα του νομισματος ενω ο αλλος στην αλλη.Προκειται ομως για τις 2 οψεις του ιδιου νομισματος που ολοι μας πρεπει να υιοθετουμε οποια ιδιοτητα και να εχουμε.

Μιλαμε για αυτονοητα πραγματα και ομως εχει γεμισει το Thread με ανουσιες προσβολες και ειρωνιες χωρις ουσιαστικο διαλογο.Καποια παιδια ειπαν καποια πραγματα αλλα δυστυχως παλι επικρατησε ο φανατισμος της αποψης.

Το θεμα ειναι να μειωθουνε τα κρουσματα των κακων πωλητων αλλα και των "κακων" πελατων.Δεν αναφερομαι σε καποιον προσωπικα.

Γνωμη μου ειναι και τη λεω και παραπανω πως ενας πωλητης που συμπεριφερεται με λαθος τροπο ισως και να φταιει και ο ιδιος ισως ομως και οχι.Ισως να φταιει και η πολιτικη του καταστηματος και οχι η κακη παιδεια του πωλητη.Οι πωλητες ειναι ο τελευταιος κρικος της αλυσιδας.Αρα λοιπον ναι πρεπει να ελαττωσουμε τετοιους κακους πωλητες, ο σωστος τροπος ομως δεν ειναι να κανουμε αντιπαραθεση μεσω διαφορων φορουμ αλλα να πηγαινουμε και να παραπονιομαστε για τη κακη συμπεριφορα των υπαλληλων στους προισταμενους, με ηπιο και πολιτισμενο τροπο.

Κανεις δεν ειναι τελειος και παντα θα υπαρχουν προβληματικα στοιχεια.Το θεμα ειναι να τα αντιμετωπιζουμε με το σωστο τροπο.

παραδειγμα

Στην ελλαδα με τη τοση γραφειοκρατεια για παραδειγμα αλλαζει ενας νομος και την επομενη μερα χωρις καποια ενημερωση και εκπαιδευση καποιοι υπαλληλοι συμπολιτες μας δεχονται το μενος αγανακτισμενων πολιτων.Και σας ρωταω φταιει ο υπαλληλος η ο προισταμενος και ο προισταμενοςτου προισταμενου κλπ κλπ?

Αυτος ομως που τα ακουει δεν εχει τη δυναμη να αλλαξει κατι αλλα οι πολιτες που δεν εξυπηρετουνται και οι προισταμενοι που δε κανουν σωστα τη δουλεια τους.Λοιπον υπαρχει και τροπος να βρεις το δικιο σου αρκει να ξερεις πως να αγωνιστεις για αυτο.

Φιλικα παντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε ήμουν και εγώ πωλητής και δεν έχω ξεχάσει πως ήταν.

Δεν θα μιλήσω εδώ ούτε για αγενείς υπαλλήλους ούτε για αγενείς πελάτες.

Θα μιλήσω για παράλογες απαιτήσεις.

Είχε αγοράσει μια κυρία ένα κινητό. Το πήγε σπίτι, το άνοιξε και μετά αποφάσισε ότι δεν της άρεσε. Το φέρνει λοιπόν πίσω και το αφήνει στον πάγκο. "Πάρτε το πίσω" λέει.

Ας δεχτούμε ότι αυτό είναι σωστό (και νομίζω ότι είναι). Από τη στιγμή που μου έχουν πει από τα κεντρικά ότι για να επιστραφεί κάτι πρέπει να κόψω ακυρωτικό μόνο την ίδια ημέρα αγοράς και για οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να τους ενημερώσω και να μου δώσουν την έγκριση καταλαβαίνετε ότι Παρασκευή βράδυ 8 η ώρα δεν μπορώ να το "πάρω πίσω". "Πάρτε το πίσω και δώστε μου τα λεφτό μου και τα βρίσκετε μετά με τους απο πάνω" έλεγε. Λοιπόν εγώ απο τη στιγμή που πληρώνομαι 600 ευρώ δεν πρόκειται να της τα δώσω τα λεφτά χωρίς έγκριση γιατί ξέρω ότι θα τα πληρώσω από τη τσέπη μου. Δεν πρόκειται με τίποτα να δώσω 400 ευρώ κερατιάτικα ότι και να μου κάνουν. ¨Δώστε μου τα στοιχεία σας να σας καταγγείλω στο ΙΝΚΑ", λέει. Δεν φτάνει που εγώ δουλεύω για ψίχουλα την ώρα που η άλλη κάθεται και ξύνεται. Αλλά να βρω και το μπελά μου. Να κάνει καταγγελία δε λέω. Αλλά να καταγγείλει την επιχείρηση! Εγώ ο ίδιος ήμουν πρόθυμος να επικοινωνήσω με τα κεντρικά και να μιλήσει μαζί τους. Αλλά να έρθει μια ώρα που να είναι κάποιος στα κεντρικά.

Τελικά και το κινητό το κράτησε και απο τα κεντρικά την επόμενη Δευτέρα μου είπαν ότι καλά έκανα (προφανώς γιατί ακολούθησα τις οδηγίες που μου είχαν δώσει).

 

Όλοι εσείς λοιπόν που παραπονιέστε για τους πωλητές σκεφτείτε ότι εσείς κάθεστε όλοι μέρα σ'ενα γραφείο, Σάββατο και Κυριακή κάθεστε σπίτι σας, και τα Χριστούγεννα μπορείτε να πάρετε άδεια για να πάτε στην Αράχωβα την ώρα που αυτοί πρέπει να δουλεύουν για να (εξ)υπηρετούν εσάς... Αυτοί δεν έχουν φίλους; Δεν έχουν οικογένεια;

Προσέξτε... και εγώ που τα γράφω αυτά σε γραφείο κάθομαι τώρα. Αλλά όσα χρόνια και αν έχουν περάσει δεν έχω ξεχάσει πως ήταν όταν ήμουν πωλητής.

 

ΥΓ. Και μην ξεχνάτε και κάτι άλλο. Όσο ευγενικός και εξυπηρετικός και αν είναι ένας πωλητής, ο στόχος του είναι ένας: Να Πουλήσει! Οπότε το πιο πιθανό είναι με το που θα βγείτε από το κατάστημα είτε πωλητής ήταν είτε διευθυντής να πει: "Του το πούλησα του μ@@@@" Γι αυτό λοιπόν όταν σας συμβουλεύει κάτι ένας πωλητής... εσείς κάντε ακριβώς το αντίθετο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε ήμουν και εγώ πωλητής και δεν έχω ξεχάσει πως ήταν.

Δεν θα μιλήσω εδώ ούτε για αγενείς υπαλλήλους ούτε για αγενείς πελάτες.

Θα μιλήσω για παράλογες απαιτήσεις.

Είχε αγοράσει μια κυρία ένα κινητό. Το πήγε σπίτι, το άνοιξε και μετά αποφάσισε ότι δεν της άρεσε. Το φέρνει λοιπόν πίσω και το αφήνει στον πάγκο. "Πάρτε το πίσω" λέει.

Ας δεχτούμε ότι αυτό είναι σωστό (και νομίζω ότι είναι). Από τη στιγμή που μου έχουν πει από τα κεντρικά ότι για να επιστραφεί κάτι πρέπει να κόψω ακυρωτικό μόνο την ίδια ημέρα αγοράς και για οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να τους ενημερώσω και να μου δώσουν την έγκριση καταλαβαίνετε ότι Παρασκευή βράδυ 8 η ώρα δεν μπορώ να το "πάρω πίσω". "Πάρτε το πίσω και δώστε μου τα λεφτό μου και τα βρίσκετε μετά με τους απο πάνω" έλεγε. Λοιπόν εγώ απο τη στιγμή που πληρώνομαι 600 ευρώ δεν πρόκειται να της τα δώσω τα λεφτά χωρίς έγκριση γιατί ξέρω ότι θα τα πληρώσω από τη τσέπη μου. Δεν πρόκειται με τίποτα να δώσω 400 ευρώ κερατιάτικα ότι και να μου κάνουν. ¨Δώστε μου τα στοιχεία σας να σας καταγγείλω στο ΙΝΚΑ", λέει. Δεν φτάνει που εγώ δουλεύω για ψίχουλα την ώρα που η άλλη κάθεται και ξύνεται. Αλλά να βρω και το μπελά μου. Να κάνει καταγγελία δε λέω. Αλλά να καταγγείλει την επιχείρηση! Εγώ ο ίδιος ήμουν πρόθυμος να επικοινωνήσω με τα κεντρικά και να μιλήσει μαζί τους. Αλλά να έρθει μια ώρα που να είναι κάποιος στα κεντρικά.

Τελικά και το κινητό το κράτησε και απο τα κεντρικά την επόμενη Δευτέρα μου είπαν ότι καλά έκανα (προφανώς γιατί ακολούθησα τις οδηγίες που μου είχαν δώσει).

 

Όλοι εσείς λοιπόν που παραπονιέστε για τους πωλητές σκεφτείτε ότι εσείς κάθεστε όλοι μέρα σ'ενα γραφείο, Σάββατο και Κυριακή κάθεστε σπίτι σας, και τα Χριστούγεννα μπορείτε να πάρετε άδεια για να πάτε στην Αράχωβα την ώρα που αυτοί πρέπει να δουλεύουν για να (εξ)υπηρετούν εσάς... Αυτοί δεν έχουν φίλους; Δεν έχουν οικογένεια;

Προσέξτε... και εγώ που τα γράφω αυτά σε γραφείο κάθομαι τώρα. Αλλά όσα χρόνια και αν έχουν περάσει δεν έχω ξεχάσει πως ήταν όταν ήμουν πωλητής.

 

ΥΓ. Και μην ξεχνάτε και κάτι άλλο. Όσο ευγενικός και εξυπηρετικός και αν είναι ένας πωλητής, ο στόχος του είναι ένας: Να Πουλήσει! Οπότε το πιο πιθανό είναι με το που θα βγείτε από το κατάστημα είτε πωλητής ήταν είτε διευθυντής να πει: "Του το πούλησα του μ@@@@" Γι αυτό λοιπόν όταν σας συμβουλεύει κάτι ένας πωλητής... εσείς κάντε ακριβώς το αντίθετο...

Καταλαβαίνω την στάση σου (όπως είπα και νωρίτερα, έχω περάσει κι εγώ από πωλητής) και την δικαιολογώ. Θα διαφωνήσω όμως έντονα σε ένα σημείο: στην τελευταία φράση σου. Όπως ένας πωλητής μαθαίνει στις αρχές (είτε από οργανωμένα σεμινάρια της επιχείρησης - βλ. Πλαίσιο, είτε εμπειρικά) να ψυχολογεί τον πελάτη, έτσι κι ο πελάτης πρέπει να μπορεί να ζυγίσει τον πωλητή. "Ειναι σε θέση να με εξυπηρετήσει? Καταλαβαίνει τι του λέω, θέλει να μου δώσει κάτι σωστό ή απλά να μου πουλήσει?"

Πάλι θα αναφέρω τον ευατό μου σαν παράδειγμα (κι ας προκαλέσω κι άλλα ειρωνικά σχόλια, όπως νωρίτερα), αλλά υπήρχαν πελάτες που ερχόντουσαν στο μαγαζί κατευθείαν σε μένα. Γιατί? Γιατί τις προηγούμενες φορές τους είχα φερθεί σπαθί. Π.χ., μπαίνει πελάτης μέσα, και παραθέτω διάλογο:

- Θέλω ηχεία για το PC του σπιτιού μου. Εχω στούντιο στην δουλειά, αλλά για το σπίτι δεν έω προλάβει να πάρω γνώμες, κι έχω πολύ ευαίσθητο αυτί.

- Αυτά εδώ, που κάνουν 120Ε. Τίποτα λιγότερο.

- Πολλά είναι. Αυτά εδώ που κάνουν 60, τι λένε?

- Μια χαρά είναι, αλλά αν ισχύουν αυτά που μου είπατε στην αρχή, θα μου τα φέρετε πίσω την επόμενη μέρα.

- Γιατί, μπορώ?

- Ναι, αν δεν έχετε χαλάσει την συσκευασία.

- Φέρτα και αντίο.

Ε, ήρθε πίσω την επόμενη μέρα, κατευθείαν σε μένα, μού είπε ότι είχα δίκιο και πήρα αυτά που του είχα προτείνει. Μετά από μερικές μέρες, μου ξανάρθε, πήρε άλλο ένα σέτ, και 5 σέτ ακουστικών που πάλι του πρότεινα, χωρίς καμία ερώτηση.

Αυτά. Ξαναλέω, ότι μπορεί να μην ήμουν αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά δεν μου αρέσουν οι ισοπεδωτικές απόψεις. Φιλικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξη μια φορα να γινει αυτο και να βγεις εκτος ελενχου ενταξη αλλα εδω καπιοι το κανουν συνεχεια ,3 φορες να με προσβαλουν και σε κοσμο μπροστα και οχι μονο εμενα , και αλλοι εχουν παραπονα απο αυτους , σε κανενα αλλο καταστημα στη πολη δεν συμβενη αυτο ειναι ο χαρακτηρας του ανθρωπου που συμπεριφερετε ετση , και δεν θα ξαναπαο στο μαγαζη τους προτιμο να τα παραγγελνο απο πλαισιο και e-shop και οποιο αλλο καταστημα απο αθηνα , εχουν χαση πολλα απο μενα τα χιλιαρικα τα πηραν το πλαισιο και e-shop

 

και εγω παντα συμπεριφερομαι καλα στους πωλητες δεν τους βλεπο σαν σκουπιδια και εγω παρομια δουλια κανω δεν τους μιλαο σαν να ειναι αλητες γιατι θελω να κανο τη συναλαγη μου σωστα , τους εχουμε και εμεις αναγκη οπως μας εχουν και αυτοι , και αν σε καποιον δεν αρεση και εχει νευρα ας παει να βρει αλλη δουλια

τα κολομπαρα ειναι οτι πρεπει γιαυτους τους αγενεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'

Συμπεράσματα: είναι μια σχέση δούναι και λαβείν. Πρέπει και τα δύο μέρη που εμπλέκονται στην συναλλαγή να είναι ευγενικά και συνεργάσιμα. Και οι δύο χρειάζονται, ο ένας την βοήθεια του άλλου. Και οι δύο μεριές μπορεί να έχουν τα προβλήματά τους (που δεν ενδιαφέρουν κανένα), αλλά δεν δικαιούνται να τα φορτώνουν στον απέναντί τους. Ο πωλητής πρώτα, πρέπει να διατηρεί την ψυχραιμία του, ώστε να εξυπηρετήσει στο μέγιστο τον πελάτη. Αν αδυνατεί να ανταπεξέλθει, τον παραπέμπει στον ανώτερό του και πάει λέγοντας. Ο πελάτης, οφείλει να είναι ευγενικός, γιατί απέναντί του δεν έχει ούτε μηχάνημα, ούτε ζώο. Θέλει να εξυπηρετηθεί σωστά και αποτελεσματικά, και όσο πιο σωστή είναι η δική του συμπεριφορά, τόσο πιο έντιμη αντιμετώπιση μπορεί να περιμένει απ' τον πωλητή.

 

σωστότατος!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν παιδια μιλήσαμε για σωστούς και μη σωστούς πωλητές....

 

νομιζω πως απο την αρχή το ξεκαθάρισαμε πως ουδέποτε είχα προβλημα με ενα καλό πωλητή...(ισα ίσα που εκτιμώ βαθύτατα καποια παιδια τα οποία με βοηθούν στην αγορά προϊόντων)

 

το πρόβλημα ξεκινάει απο ανθρώπους οι οποίοι δεν ειναι καλοι στη δουλειά τους και αντι να διευκολύνουν τον κόσμο στις αγορες(που γιαυτο πληρώνονται...)τον δυσκολεύουν(τον υποτιμουν,τον χλευαζουν,του φερονται ρατσιστκα κτλ)

ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM

κανένας δεν έχει προβλημα λοιπόν με τους ευσυνείδητους πωλητες αλλα με τους ασυνείδητους...αυτους που νομίζουν πως είναι οι βασιλιάδες της γνώσης&χάρη σε αυτο έχουν ακλόνητη τη θέση τους και γραμμενο τον κόσμο στα παλια τους τα παπουτσια....

 

ζητήσατε απο τον κόσμο να ερθει στη θεση των παιδιών που είναι υπάλληλοι/πωλητες κτλ...

δυστυχως οι περισσοτεροι απο μας δεν μπορούμε να ξέρουμε τι συμβαίνει στο ''εσωτερικό'' των καταστηματων και ούτε μπορούμε να φανταστουμε..

καποιος εντελώς αδιαφορος μπορει να πει ''και τι με νοιαζει εμενα????εγω ειμαι κυριος..τους πληρώνω και θέλω να είναι ενταξει μαζι μου...τι με νοιαζει τι συμβαίνει απο πισω'' κτλ κτλ

 

και εγώ και πολλοι αλλοι εχουμε πεσει θύματα ασχημης συμπεριφορας(σημ. χωρις να το ''αξίζουμε'',χωρις δλδ να φταιμε,χωρίς να προσπαθούμε να εκμεταλευτουμε καποια κατάσταση πχ επιστρέφοντας προϊόντα κτλ κτλ..-ετσι απλα επειδη καποιους τους τη ''βάρεσε'')και νομίζω εχουμε καθε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε γιαυτο...

 

 

 

Υ.Γ. δεν έχω επιστρεψει ποτε στη ζωή μου πίσω προϊόν πληροφορικής-ίσως είμαι τυχερός-δεν ξέρω εαν συμβαίνει συνέχεια...αλλα ακόμα και εκεί θα πρέπει να εφαρμόζεται κατα γράμμα ο νόμος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι θα αναφέρω τον ευατό μου σαν παράδειγμα (κι ας προκαλέσω κι άλλα ειρωνικά σχόλια, όπως νωρίτερα), αλλά υπήρχαν πελάτες που ερχόντουσαν στο μαγαζί κατευθείαν σε μένα. Γιατί? Γιατί τις προηγούμενες φορές τους είχα φερθεί σπαθί.

Μπράβο σου και πολύ σωστά έκανες. Το θέμα είναι ότι συνήθως δεν σου επιτρέπουν να "είσαι σπαθί". Και ένας από τους λόγους που εγκατέλειψα αυτή τη δουλειά ήταν το ότι δεν μπορούσα να λέω συνέχεια ψέμματα. Έχω πει ψέμματα στη κοπέλλα μου στους γονείς μου στους καθηγητές μου (εκεί να δεις...) αλλά δεν μπορώ να πω ψέμματα σε έναν άνθρωπο που βασίζεται σ΄αυτό που θα του πω για να δώσει τα λεφτά του. Δεν μπορώ γιατί ξέρω ότι αύριο θα θελήσω να πάρω μια βιντεοκάμερα π.χ. και θα βρεθώ εγώ στη θέση του...

 

Και κάτι άλλο για όσους παρακολουθούν αυτό το thread... Δεν σας εκνευρίζει όταν μπαίνετε σε ένα κατάστημα και πέφτουν επάνω σας "Τι θέλετε; να σας βοηθήσω;" ενώ εσείς θέλετε να σας αφήσουν ήσυχο για να ψάξετε, να δείτε και να περιεργαστείτε αυτό που εσείς θέλετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...] Δεν σας εκνευρίζει όταν μπαίνετε σε ένα κατάστημα και πέφτουν επάνω σας "Τι θέλετε; να σας βοηθήσω;" ενώ εσείς θέλετε να σας αφήσουν ήσυχο για να ψάξετε, να δείτε και να περιεργαστείτε αυτό που εσείς θέλετε;

Ναι ορισμένες φορές νιώθω λες και είμαι στο Μοναστηράκι που σε τραβάνε απ' το μανίκι να μπεις στο μαγαζί τους. Αλλά εντάξει, συνήθως σ' αφήνουν στην ησυχία σου αν τους το ζητήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι απο θεσ/νικη καιψωνιζω τακτικά απο καταστηματα υπολογιστών όπως όλοι εδω μέσα φαντάζομαι...ιδιαίτερα σκληρούς δίσκους,καρτες γραφικών κτλ...όλα αυτα για τα PC μου..

μέχρι πριν μερικές μέρες ψωνιζα απο καταστήματα όπως ΠΛΑΙΣΙΟ,Multirama carrefour ktl ktl...απο όλα τα μεγάλα καταστήματα γενικώς...

δεν μπορω να καταλάβω κατι....

 

οι πωλητές/τριες την εχουν δει ιδιαίτερα έξυπνοι/μεγάλοι/καταρτισμένοι(πρρρρουτ)/όμορφοι και φέρονται με τέτοια αναίδεια στον κόσμο?

 

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ... ΣΥΝΙΚΙΑΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ..

Αμεσωτητα.. Φιλικοτιτα.. και αμεση εξιπιρετιση..

Ισως θα σου βγει στο χιλιαρικο δεκα - εικοσι ευρω παραπανω... αλλα τουλαχιστων..

 

1)Ξερεις οτι αν γινει κατι μιλας με εναν που εχει το μαγαζι και οχι με εναν υπαλληλο.

2)Ενισχιεις την ΤΟΠΙΚΗ αγορα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο newtech έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό που είπε.

 

Και εγώ προτείνω να αποφεύγουμε τα πολυκαταστήματα και να εμπιστευόμαστε καταστήματα στη πόλη μας ( αυτά κυρίως που λειτουργούν πολύ καιρό και τα εμπιστεύετε ο κόσμος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ένας από τους λόγους που εγκατέλειψα αυτή τη δουλειά ήταν το ότι δεν μπορούσα να λέω συνέχεια ψέμματα.

Μαζί σου. Αυτός ήταν κι ο λόγος που δεν πήγαινα στο τμήμα των laptop, ενώ θα μπορούσα. Γιατί όταν μπαίνει ο πελάτης μέσα και σου λέει "θέλω ένα ΚΑΙ για να παίζω παιχνίδια, και έχω 600Ε να δώσω", ή θα του τα πάρεις και θα φροντίσεις την επόμενη μέρα να λείπεις ή να έχεις μπόλικο θράσος, Η' θα του εξηγήσεις ότι "μάζεψε τα διπλα και ξαναέλα". Κι ακριβώς επειδή εγώ ως άνθρωπος του χώρου δεν μπορούσα να παραπλανήσω σε τέτοιο βαθμό, από μακριά κι αγαπημένοι.

 

Και κάτι άλλο για όσους παρακολουθούν αυτό το thread... Δεν σας εκνευρίζει όταν μπαίνετε σε ένα κατάστημα και πέφτουν επάνω σας "Τι θέλετε; να σας βοηθήσω;" ενώ εσείς θέλετε να σας αφήσουν ήσυχο για να ψάξετε, να δείτε και να περιεργαστείτε αυτό που εσείς θέλετε;

Πολλές φορές οι πωλητές αναγκάζονται να ενεργήσουν έτσι λόγω εσωτερικού ανταγωνισμού, και δεν είναι κακό. Σε κάθε περίπτωση, η ατάκα "απλώς κοιτάω" δίνει οριστική λύση, μιας και ο άλλος παίρνει το μήνυμα ότι δεν θα αφήσεις λεφτά στο μαγαζί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ... ΣΥΝΙΚΙΑΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ..

Αμεσωτητα.. Φιλικοτιτα.. και αμεση εξιπιρετιση..

Ισως θα σου βγει στο χιλιαρικο δεκα - εικοσι ευρω παραπανω... αλλα τουλαχιστων..

 

1)Ξερεις οτι αν γινει κατι μιλας με εναν που εχει το μαγαζι και οχι με εναν υπαλληλο.

2)Ενισχιεις την ΤΟΠΙΚΗ αγορα!!!

Πια είμαι και εγώ υπερ αυτης της αποψης...φανατικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...