Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διευκρινηση: Για Toshiba, όσο καιρό διαβάζω το thread, το μόνο που έχει αναφερθεί είναι 2 καμμένα led, χρώματος μπλε, που έγιναν αντικατάσταση. Καμία σοβαρή βλάβη δεν έχει αναφερθεί.

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχουμε δείκτες ούτε πλήθος.

Επίσης θυμάμαι αναφορές για Mitsubishi/ Toshiba, Daikin.

Πόσες; Δεν έχω μετρήσει, ούτε ξέρω ποσοστό επί πωλήσεων. Υποθέτουμε όλοι ότι είναι κατά των κινέζικων. Είναι; Και αν ναι, τι ποσοστό έχει σωστη αντιμετώπιση;

Στην τελική, αν όλοι είχαν λεφτά θα παίρνανε daisekai, ln ή ururu.

Τοση ωρα για την αισθηση που εχουμε μιλαμε.
Ουτε για το after sales της Ινβεντορ εχουμε data αλλα λες οτι ειναι το καλυτερο.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, haHa είπε

Σωστος, αλλα γραφει για σταθερο μεσο αποτυπωσης, οποτε ειναι καλυμενος ο καταναλωτης με το pdf.

https://www.taxheaven.gr/circulars/27906

Σταθερό μέσο: κάθε μέσο που επιτρέπει στον καταναλωτή ή στον προμηθευτή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά σε αυτόν κατά τρόπο προσπελάσιμο για μελλοντική πρόσβαση για επαρκές χρονικό διάστημα σε σχέση με τους σκοπούς που εξυπηρετούν οι πληροφορίες και το οποίο επιτρέπει την ακριβή αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών, όπως το χαρτί, τα κλειδιά USB, τα CD-ROM, τα DVD, οι κάρτες μνήμης ή οι σκληροί δίσκοι υπολογιστών και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,

Σωστός, αλλά στο e-mail επιβεβαίωσης, ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, δεν έλαβα ΚΑΝΕΝΑ pdf!! Λίστα τα στοιχεία μου, ένα εικονίδιο πάνω που έγραφε τα χρόνια εγγύησης και τίποτα παραπάνω!  Επομένως πώς ακριβώς γνωστοποιείται στον καταναλωτή; Δεν βλέπω να ορίζεται ότι ο καταναλωτής πρέπει να ψάχνει να βρει τους όρους σε ισχύ. Εκτός φυσικά αν εγώ ήμουν "οι περιπτώσεις" και άλλαξε κάτι έκτοτε που το αγνοώ, όπου και ας με διορθώσει κάποιος.

Το ότι ο πελάτης έχει το Χ χρονικό περιθώριο να μπει να κάνει εγγραφή, ή το ότι αν δεν κάνει εγγραφή δεν έχει την εμπορική επέκταση 8 ετών (10ετής συνολικά) δεν θα έπρεπε να αναγράφεται ρητά σαν συνοδεία με τη συσκευή; Δεν θα έπρεπε ρητά να του ξεκαθαρίζεται; Εκτός και αν έχει τέτοιο παραθύρι ο νόμος που κανείς άλλος δεν το χαμπάριασε εκτός από αυτούς. Δεν είμαι δικηγόρος, και άρα δεν θα κάνω τον δικηγόρο, οπότε να'χαμε να λέγαμε, γιατί εξ'αρχής το όλο Point μου είχε περισσότερο να κάνει με το ότι είναι άστοχο να λέγεται ξανά και ξανά "10ετής ισχύς χωρίς όρους" ;) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, yositosi είπε

Σωστός, αλλά στο e-mail επιβεβαίωσης, ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, δεν έλαβα ΚΑΝΕΝΑ pdf!! Λίστα τα στοιχεία μου, ένα εικονίδιο πάνω που έγραφε τα χρόνια εγγύησης και τίποτα παραπάνω!  Επομένως πώς ακριβώς γνωστοποιείται στον καταναλωτή; Δεν βλέπω να ορίζεται ότι ο καταναλωτής πρέπει να ψάχνει να βρει τους όρους σε ισχύ. Εκτός φυσικά αν εγώ ήμουν "οι περιπτώσεις" και άλλαξε κάτι έκτοτε που το αγνοώ, όπου και ας με διορθώσει κάποιος.

Δεν χρειαζεται να λαβεις τον pdf στο εμαιλ σου οταν σου παρεχεται μεσα στη συσκευασια το λινκ με τους ορους. 
Εδω η εγγυηση σε σταθερο μεσο αποτυπωσης:
https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty-terms/10years_warrantyCard_Premium.pdf


Το λινκ (οπως εγραψες εσυ ο ιδιος) ειναι στο εγχειριδιο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ουτε για το after sales της Ινβεντορ εχουμε data αλλα λες οτι ειναι το καλυτερο.

Έχεις την αντίθετη εντύπωση;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν χρειαζεται να λαβεις τον pdf στο εμαιλ σου οταν σου παρεχεται μεσα στη συσκευασια το λινκ με τους ορους. 
Εδω η εγγυηση σε σταθερο μεσο αποτυπωσης:
https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty-terms/10years_warrantyCard_Premium.pdf


Το λινκ οπως εγραψες εσυ ο ιδιος ειναι στο manual.

άρα καταλήγουμε ότι πρέπει να έχεις Internet/υπολογιστή και αυτό είναι defacto... 

Τελοσπάντων, το βλέπουμε εντελώς διαφορετικά το όλο θέμα, οπότε καλή καρδιά! :) 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Έχεις την αντίθετη εντύπωση;

Aν αποστασιοποιηθεις οσο μπορεις και ξεχασεις για λιγο τη γνωμη που εχεις ηδη σχηματισει θα το δεις καθαροτερα.

Οταν βλεπεις οτι εδω στο φορουμ εχουν αντιδρασει αμεσα στο 90% των περιπτωσεων και εχουν αλλαξει και 10 μοναδες λες εχουν φοβερο after sales.

Μετα ομως παρατηρεις οτι τελικα 4/5 ειναι συγκεκριμενης προελευσης τα μηχανηματα που εχουν προβλημα.

Σαν τον αλλο που ειχε 100% ευστοχια στα τριποντα στο Ευρωμπασκετ αλλα τελικα ειχε 1/1 σε ολη τη διοργανωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Ούτε μετοχες να είχαμε ολοι εδω μεσα,

Για συσκευές που τις δουλεύουμε καθε μερα και η ποιο φτηνη εχει οσο ενα 9αρι με top 2 χρονια εγγύηση δεν κανουμε ετσι εαν χαλασει πω πω πω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Aν αποστασιοποιηθεις οσο μπορεις και ξεχασεις για λιγο τη γνωμη που εχεις ηδη σχηματισει θα το δεις καθαροτερα.

Οταν βλεπεις οτι εδω στο φορουμ εχουν αντιδρασει αμεσα στο 90% των περιπτωσεων και εχουν αλλαξει και 10 μοναδες λες εχουν φοβερο after sales.

Μετα ομως παρατηρεις οτι τελικα 4/5 ειναι συγκεκριμενης προελευσης τα μηχανηματα που εχουν προβλημα.

Σαν τον αλλο που ειχε 100% ευστοχια στα τριποντα στο Ευρωμπασκετ αλλα τελικα ειχε 1/1 σε ολη τη διοργανωση.

4/5 ε; Οκ, δεν τα είχα μετρήσει ποτέ...

Χαίρομαι που τα "μέτρησε" κάποιος...

Εκτός αν 4.5/5 είναι αγορασμενα από την συγκεκριμένη προέλευση, οπότε τα λες αξιόπιστα...

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, yositosi είπε

άρα καταλήγουμε ότι πρέπει να έχεις Internet/υπολογιστή και αυτό είναι defacto... 

Τελοσπάντων, το βλέπουμε εντελώς διαφορετικά το όλο θέμα, οπότε καλή καρδιά! :) 

Ναι, το αναφερει και ο νομος οτι ειναι αποδεκτα τα ηλεκτρονικα μεσα(που μαλιστα ειναι πιο ευκολο να διατηρησεις για χρονια ενα κειμενο απο οτι σε ενα κομματι χαρτι).

Αν τωρα υπαρχει καποιος που δεν εχει προβαση στο ιντερνετ, πιστευω οτι με ενα τηλεφωνο στην εταιρεια θα του το εκτυπωσουν και θα του το στειλουν με φαξ ή ταχυδρομικο περιστερι. :)

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Saouthpaw είπε

Λοιπόν εστειλα το βιντεο στην αντιπροσωπεια και μου είπαν οτι θα στείλουν τεχνικό για έλεγχο χωρις καμμία επιβάρυνση. Σε δύο μερες ηρθε ο τεχνικος της αντιπροσωπείας και μετά απο λεπτομερή έλεγχο μου είπε οτι δεν υπάρχει καποια δυσλειτουργία ή κάποιος κίνδυνος βλάβης και ο θόρυβος παρουσιάζεται στις μεγαλες δονήσεις (χαμηλή σκάλα-ψηλή ρύθμιση θερμοκρασιας) και προερχεται απο το ψυκτικο μεσο. Βασικα κι εγω ειχα παρατηρησει οτι δεν το κανει παντα αλλα συνηθως οταν δε ζοριζεται το μηχανημα. Πάντως είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος απο το service ευρωπαικου επιπεδου της tcl. 

Προσωπικά δεν θα με ικανοποιούσε η απάντηση αυτή. Ο θόρυβος, τουλάχιστον από το βίντεο, δεν ξέρω πως είναι από κοντά, δεν μου φαίνεται φυσιολογικός. Μήπως έχει πολύ κοντή σωλήνα εσωτερικής με εξωτερική μονάδα; Πόσο μήκος έχει στο περίπου;

Έχεις φωτογραφίες;

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, liakjim είπε

4/5 ε; Οκ, δεν τα είχα μετρήσει ποτέ...

Χαίρομαι που τα "μέτρησε" κάποιος...

Εκτός αν 4.5/5 είναι αγορασμενα από την συγκεκριμένη προέλευση, οπότε τα λες αξιόπιστα...

Anyway εχεις σχηματισμενη αποψη και την υπερασπιζεσαι.
Η διαφορα ειναι οτι ευκολα μπορεις να βρεις πχ 10 περιπτωσεις που εχουν αναφερθει εδω στο φορουμ για να εχεις αποψη για το after sales πχ της Ινβεντορ
ενω δεν μπορεις να βρεις 10 πχ για την Τοσιμπα.

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Anyway εχεις σχηματισμενη αποψη και την υπερασπιζεσαι.
Η διαφορα ειναι οτι ευκολα μπορεις να βρεις πχ 10 περιπτωσεις που εχουν αναφερθει εδω στο φορουμ για να εχεις αποψη για το after sales πχ της Ινβεντορ
ενω δεν μπορεις να βρεις 10 πχ για την Τοσιμπα.

Ίσως γιατί για κάθε 1 toshiba , έχουν πωληθεί 10 inventor.

Λογικά θα είναι πολύ παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ίσως γιατί για κάθε 1 toshiba , έχουν πωληθεί 10 inventor.

Λογικά θα είναι πολύ παραπSάνω.

Σιγα σιγα ερχεσαι στα λογια μου.
Συμφωνουμε οτι για τα Ινβεντορ εχουν αναφερθει περισσοτερες βλαβες σε απολυτους αριθμους και οχι σε ποσοστο επι των πωλησεων (δεχομαι το 10/1 σε πωλησεις για την οικονομια της κουβεντας) και μπορουμε πιο ευκολα να σχηματισουμε αποψη για το after sales ενω για καποια γιαπωνεζικη εταιρεια οχι.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και επίσης μετά από πολυ καιρό,από τους τοοοοσους που έχουν Inventor,βρέθηκε ένας που έχει Inventor 18000btu και πανω με Aria 24.. και είχε ελάχιστη κατανάλωση στην θέρμανση 750watt...(μια απορία που είχα/είχαμε εδώ και δύο χρόνια σχεδόν)

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 2
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...