Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, guzel είπε

Είναι προβληματική. Καμία θερμική άνεση στον χώρο. Κανονικά πρέπει να δίνουν δώρο κούτα Cold & flue με κάθε αγορά Daikin 

Τους επόμενους 2 μήνες αν όλα πάνε καλά θα εγκαταστήσω ένα ftxm35n στο σπίτι που μένω πλέον στη Β.Ελλαδα (Θεσσαλονίκη). Είμαι περίεργος να δω αν θα έχει αυτή τη συμπεριφορά και κατά πόσο θα υπάρχει θερμική άνεση. Εννοείται όταν μπει θα ενημερώσω με εντυπώσεις κλπ, επίσης στο πατρικό μου στην Αθήνα έχω το shorai 24ari. Ελπίζω όταν κατεβαίνω τον χειμώνα να μπορώ να κάθομαι αρκετά ώστε να διαπιστώσω τυχόν διαφορές στην θερμική άνεση μεταξύ του ενός μοντέλου και του άλλου.

  • Like 1
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, CorumD είπε

οποτε δεν νομιζω οτι αυτα που λες ευσταθουν Guzel...

Δεν τα λέω εγώ, η Daikin τα λέει και οι χρήστες που αντιμετωπίζουν τα θέματα αυτά.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, guzel είπε

Δεν τα λέω εγώ, η Daikin τα λέει και οι χρήστες που αντιμετωπίζουν τα θέματα αυτά.

Guzel, σε παρακολουθω με συμπαθεια και φιλικοτητα αλλα αναφέρεις λαθος εγγυήσεις DAIKIN  και σου ειπα οτι μου εστειλες link για συστηματα κεντρικα, οχι επιτοιχια...οποτε ολο το thread που εστειλες ειναι ατοπο.

To thread εξηγει ξεκαθαρα οτι ειναι θεμα φιλοσοφίας κλιματισμου DAIKIN και οχι προβλημα,  γεγονος που ανεφερε και φιλος επανω.

Σου επαναλαμβανω, εχω split DAIKIN Inverter εδω και 20 χρόνια, μια χαρα θερμανση και ψυξη εχουν...εξαιρετικη θα ελεγα! Δεν εχω κανενα απο τα θεματα που αναφερεις...εχω την εντυπωση παντως οτι φετος, τα FTXC/ATXC πρεπει να πουλησαν πολυ καλα!

 

Επεξ/σία από CorumD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/8/2019 στις 1:38 ΠΜ, smav82 είπε

Έχει υπολογίσει κανείς πόσο κοστίζει η κιλοβατορα πραγματική τιμή με φόρους.εγω έχω αλλάξει πάροχο και με χρέωση 0.06 ανά klh υπολογίζω άλλο τόσο με φόρους κτλ κτλ.

18λεπτα περίπου στην ΔΕΗ. Δεν είναι άλλο τόσο με φόρους είναι κτλ είναι παραπανω τα υπόλοιπα 0,067 η kwh + 9 λεπτά και κάτι τα υπόλοιπα αν μενεις Αθήνα. Επαρχία είναι πιο κάτω αλλά δεν ξέρω.οποτε πάμε κοντά στα 15 έως 16 λεπτά την kwh μια χαρά είναι και πάλι αν ειδικά έχεις μεγάλη κατανάλωση θα γλυτώσεις κανα 100€ τον χρόνο .τώρα που λένε ότι ισως κόψει και την έκπτωση η ΔΕΗ μπορεί και παραπάνω. Και εγώ έφυγα φοβόμουν τα πάγια που έλεγαν ότι είναι παραπάνω αλλά τελικά είναι ακριβώς τα ίδια

Επεξ/σία από fotisdra
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CorumD είπε

Σου επαναλαμβανω, εχω split DAIKIN Inverter εδω και 20 χρόνια, μια χαρα θερμανση και ψυξη εχουν...εξαιρετικη θα ελεγα! Δεν εχω κανενα απο τα θεματα που αναφερεις...εχω την εντυπωση παντως οτι φετος, τα FTXC/ATXC πρεπει να πουλησαν πολυ καλα!

Ίσως δεν το πρόσεξες, ίσως δεν είναι όλα τα μοντέλα, ίσως ο χώρος σου είναι τέτοιος που ποτέ δεν φτάνουν εκεί κοκ. 

Σε κάθε περίπτωση, έχει παρατηρηθεί σε αρκετά μοντέλα, 99% είναι ο κανόνας των 42C στην έξοδο των περσίδων ώστε να μην έχει ο άνθρωπος ψυχρά ρεύματα . 

Το έχω παρατηρήσει και εγώ, προσωπικά θεωρώ ότι υποβιβάζει τη θερμική άνεση μιας και αν το μηχάνημα κλείνει συνέχεια ο άνθρωπος μια ζεσταίνεται και μια όχι. 

Μάλιστα το έχω τραβήξει και video και το έχω μετρήσει με θερμοκρασίες και καταναλώσεις στο 18άρι Ariston (φασόν Midea) των πεθερικών μου εδώ :

 

 

 

Να είμαστε καλά να τα μελετήσουμε και στον χειμώνα που έρχεται. 

Επεξ/σία από liakjim
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έχω αγοράσει εδώ και μερικούς μήνες ένα κλιματιστικό και συγκεκριμένα το Toyotomi Hiro Eco HTN/HTG-712R32

Η ερώτηση μου είναι η εξής:
Όταν κοιμάμαι το βάζω στους 26 και τον ανεμιστήρα στο Low. Ακούω έναν ήχο σαν να ακούω σπίθες την μία μετά την άλλη. Παρατήρησα χτες το βράδυ ότι μόλις κλείσω τον ιονιστή σταματάει. Με ενοχλεί πολύ όταν κοιμάμαι. Το κλιματιστικό είναι σε σχετικά μικρό δωμάτιο και το ακούω.

Είναι άραγε φυσιολογικό???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Έχω κάνει attach αρχείο για τον ήχο που ακούω....

Αλλά και σε link

https://vocaroo.com/i/s0raZi48zPQP

διάβασα στο ιντερνετ οτι έχει να κάνει με τα σωματίδια του αέρα? παίζει να ισχύει???

noise ionistis.m4a

Επεξ/σία από bezoss
κατα λάθος enter
Δημοσ.
6 ώρες πριν, guzel είπε

Επιμένω...

Το led ήταν καθαρά αισθητικό θέμα και δεν επηρέαζε σε κανένα επίπεδο τη λειτουργία του κλιματιστικού. Και αντικαταστάθηκε.

Περισσότερα θα σου πει ο @Rnd1978

Αν αντικαταστάθηκε αισθητικό πρόβλημα (ένα καμμένο λεντακι) σε 1 ή 2 εβδομάδες εμένα δεν μου λέει και πολλά.

Ήταν καθαρά αισθητικό πρόβλημα,δεν επηρέαζε καθόλου την λειτουργία του κλιματιστικού και για αυτό και για μένα δεν μπορώ να το θεωρήσω σαν βλάβη. Το πρόβλημα αντικαταστάθηκε (αν και  ψιλοαργησε η αντιπροσωπεία) ωστόσο και εγώ τους είχα πει ότι δεν καίγομαι  να το διορθώσουν άμεσα μιας και που δούλευε τζάμι κατά τα άλλα..

@CorumD Σχετικά με τον κανόνα 42C ,δεν ισχύει σε όλα τα Daikin,απλά μαλλον το ξεκίνησε αυτή και από ότι παρατηρήσαμε τον χειμώνα γενικά εφαρμόζεται στα μεγαλα (18000btu και πάνω) κλιματιστικά. Δεν γνωρίζω αν οι καινούργιες σειρές έχουν αυτόν τον κανόνα.

Προσωπικα εμένα με ενόχλησε παρά πολύ αυτή η εναλλαγή κρύου ζέστης τον χειμώνα,και δεν έχει καμία σχέση η θερμική άνεση με τα υπόλοιπα. Η ζέστη τώρα πλησιάζει την άνεση του καλοριφέρ,πριν είχα υπερθέρμανση χωρου,(+2 πάνω από όσο το έβαζα),μετά περίμενα να κρυώσει ο χώρος για να ξανανοίξει κτλ. Αποτέλεσμα ? Κρύα σημεία σε διάφορα σημεία του χώρου, θόρυβος ανεμιστήρα όταν ξαναάνοιγε, υπερβολική κατανάλωση (ήθελα 22C πήγαινε 24 ο χώρος), τηλεκοντρόλ στον χέρι να ανεβοκατεβαζω επιθυμητή θερμοκρασία για να είμαι άνετα και να μην γκρινιάζει η γυναίκα μου..

Βέβαια για να το παρατηρήσει κάποιος,πρέπει να το δουλεύει το κλιματιστικό πολλές ωρες, και σε σε φυσιολογικές mild θερμοκρασίες..(Στον δικό μου χώρο,από +4C εξωτερική θερμοκρασία και πάνω)

  • Like 1
Δημοσ.

Αρα, μένει να δούμε αν και τα δικά μου DAIKIN 12αρια και 9αρια παρουσιάζουν αυτη τη συμπεριφορά...πάντως στα παλιότερα DAIKIN Inverter που εχω, δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο...το εχω αντιμετωπισει το προβλημα βεβαια με διαφορες μαρκες on-off! 

Τα MITSUBISHI HEAVY και MIDEA εχουν και αυτα την ίδια φιλοσοφια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, CorumD είπε

Αρα, μένει να δούμε αν και τα δικά μου DAIKIN 12αρια και 9αρια παρουσιάζουν αυτη τη συμπεριφορά...πάντως στα παλιότερα DAIKIN Inverter που εχω, δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο...το εχω αντιμετωπισει το προβλημα βεβαια με διαφορες μαρκες on-off! 

Τα MITSUBISHI HEAVY και MIDEA εχουν και αυτα την ίδια φιλοσοφια;

Σε τόσο μικρά 9-12k btu δεν το έχουμε δει να ισχύει μέχρι στιγμής..άρα δεν νομίζω να έχεις τέτοιο θέμα ;)  Κάποια μεγάλα Daikin το είχαν, τα μεγάλα Gree όπως και τα Greeοειδες φασονακια (18K και πάνω)

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Σε τόσο μικρά 9-12k btu δεν το έχουμε δει να ισχύει μέχρι στιγμής..άρα δεν νομίζω να έχεις τέτοιο θέμα ;)  Κάποια μεγάλα Daikin το είχαν, τα μεγάλα Gree όπως και τα Greeοειδες φασονακια (18K και πάνω)

Δυστυχώς το είδα στο Carrier Crystal II 9αρι ( Inventor Aria, Bosch 6, midea φασόν ) :

 

892ed19d6555e74b472553791037ffde.png&key

 

Θα το τσεκάρω και τον χειμώνα βέβαια αλλά ήδη μου έδειξε ανησυχητικά σημάδια. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δυστυχώς το είδα στο Carrier Crystal II 9αρι ( Inventor Aria, Bosch 6, midea φασόν ) :

892ed19d6555e74b472553791037ffde.png&key

Θα το τσεκάρω και τον χειμώνα βέβαια αλλά ήδη μου έδειξε ανησυχητικά σημάδια. 

Μετρησες θερμόκρασια περσιδας και ήταν 42C? Εμένα πιο πολύ μου φαίνεται ότι είναι θέμα ελάχιστων btu,επίσης μην ξεχνάς ότι όταν κλεισει ο συμπιεστής στο κλιματιστικό λόγο θερμοκρασίας,όταν ξαναάνοιξει  δουλεύει για λίγο δυνατά(κάτι σχετικό με τα λάδια είναι) και πρέπει επίσης υποχρεωτικά να δουλέψει το λιγότερο 3λεπτα.. Ίσως για αυτούς τους λόγους να συμπεριφέρεται έτσι.. Ωστόσο θα το δούμε το χειμώνα με κανονικές θερμοκρασίες..

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Μετρησες θερμόκρασια περσιδας και ήταν 42C? Εμένα πιο πολύ μου φαίνεται ότι είναι θέμα ελάχιστων btu,επίσης μην ξεχνάς ότι όταν κλεισει ο συμπιεστής στο κλιματιστικό λόγο θερμοκρασίας,όταν ξαναάνοιξει  δουλεύει για λίγο δυνατά(κάτι σχετικό με τα λάδια είναι) και πρέπει επίσης υποχρεωτικά να δουλέψει το λιγότερο 3λεπτα.. Ίσως για αυτούς τους λόγους να συμπεριφέρεται έτσι.. Ωστόσο θα το δούμε το χειμώνα με κανονικές θερμοκρασίες..

Μπα δεν μέτρησα. Όντως θα το δούμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, guzel είπε

Φυσικά και είναι. Το έχουμε διαπιστώσει τους τελευταίους μήνες όσοι επιλέξαμε κάποιο από τα κλιματιστικά της. Αντίθετα έχουμε δει reviews με πλαστικά που τρίζουν στα Daikin και όχι μόνο.

 

8 ώρες πριν, guzel είπε

Το θέμα είναι ότι η Toshiba τα συνδιάσε όλα. Εγγύηση, ποιότητα, αξιοπιστία.. Δεν είναι τυχαίο που δε προλαβαινει ο Κωτσόβολος να κάνει εισαγωγές συνέχεια στα shorai 

Ο Κωτσόβολος δεν προλαβαίνει ; Αυτό που το διαπίστωσες ; Να σου πω ένα άλλο πιθανό σενάριο; Κακό demand planing απο τον εισαγωγέα με αποτέλεσμα να ξεμείνει απο μηχανήματα . 
Το outoforder σε ένα κατάστημα ή στα περισσότερα καταστήματα δε σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πουλάει περισσότερο απο άλλα που είναι ΠΑΝΤΑ in stock . 

8 ώρες πριν, CorumD είπε

Δεν εχω διαπιστώσει ποτέ τρίξιμο πλαστικων σε DAIKIN. Αυτο που εχω διαπιστώσει στο φορουμ ηταν πολλα προβλήματα με toshiba shorai και η αντιπροσωπεια να μην σηκωνει τα τηλεφωνα...προφανώς οι βλάβες πεφταν σύννεφο...Αλήθεια, οι κάτοχοι TOSHIBA ειναι ενταξη τωρα με τα LED στα μηχανηματα τους;

Δύο περιπτώσεις θυμάμαι φέτος το καλοκαίρι με βλάβες . Είτε ήταν σε carrier είτε ήταν σε Toshiba η ουσία είναι μία . Τρομερή αργοπορία και την περίοδο που δηλώθηκαν οι βλάβες δεν είχαμε καύσωνες . Δεν έχει σημασία αν είναι σε Toshiba ή Carrier . Η αντιπροσωπεία είναι ίδια. Αν εγώ κρατάω κάτι απο τις βλάβες αυτές δεν είναι οι βλάβες αλλά η  επιεικώς μέτρια ποιότητα εξυπηρέτησης . 
Για Daikin έχουν γράψει για βλάβη σε ολοκαίνουριο μοντέλο εδω μέσα  απο όσο θυμάμαι . 

8 ώρες πριν, liakjim είπε

Ακούσαμε για daikin 10 ημερών με πρόβλημα.

Δεν λέει κάτι φυσικά, αστοχίες θα δεις παντού.

Όλα χαλάνε σε οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε προϊόν . Το μόνο που αλλάζει είναι το ποσοστό βλαβών απο εταιρεία σε εταιρεία και δυστυχώς στατιστικά δεν έχουμε εμείς αλλά οι εταιρείες .  Για αυτό επιμένω όσο το δυνατό μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση και απο αντιπροσωπεία με όσο το δυνατό ποιοτική εξυπηρέτηση . 

7 ώρες πριν, guzel είπε

Δεν είναι μόνο η εγγύηση. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι τα Daikin στην θέρμανση "υποφέρουν" με τον κανόνα των 42 βαθμών (on/off συμπεριφορά).

Περισσότερα εδώ: https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Δεν υποφέρουν . Είναι μια σωστή επιλογή  αυτό που κάναν  . Λύνουν ένα θέμα δημιουργούν άλλο  . Ιδανική φιλοσοφία λειτουργίας στην θέρμανση δεν υπάρχει . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Ο Κωτσόβολος δεν προλαβαίνει ; Αυτό που το διαπίστωσες ; Να σου πω ένα άλλο πιθανό σενάριο; Κακό demand planing απο τον εισαγωγέα με αποτέλεσμα να ξεμείνει απο μηχανήματα . 
Το outoforder σε ένα κατάστημα ή στα περισσότερα καταστήματα δε σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πουλάει περισσότερο απο άλλα που είναι ΠΑΝΤΑ in stock . 

Δύο περιπτώσεις θυμάμαι φέτος το καλοκαίρι με βλάβες . Είτε ήταν σε carrier είτε ήταν σε Toshiba η ουσία είναι μία . Τρομερή αργοπορία και την περίοδο που δηλώθηκαν οι βλάβες δεν είχαμε καύσωνες . Δεν έχει σημασία αν είναι σε Toshiba ή Carrier . Η αντιπροσωπεία είναι ίδια. Αν εγώ κρατάω κάτι απο τις βλάβες αυτές δεν είναι οι βλάβες αλλά η  επιεικώς μέτρια ποιότητα εξυπηρέτησης . 
Για Daikin έχουν γράψει για βλάβη σε ολοκαίνουριο μοντέλο εδω μέσα  απο όσο θυμάμαι . 

Όλα χαλάνε σε οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε προϊόν . Το μόνο που αλλάζει είναι το ποσοστό βλαβών απο εταιρεία σε εταιρεία και δυστυχώς στατιστικά δεν έχουμε εμείς αλλά οι εταιρείες .  Για αυτό επιμένω όσο το δυνατό μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση και απο αντιπροσωπεία με όσο το δυνατό ποιοτική εξυπηρέτηση . 

Δεν υποφέρουν . Είναι μια σωστή επιλογή  αυτό που κάναν  . Λύνουν ένα θέμα δημιουργούν άλλο  . Ιδανική φιλοσοφία λειτουργίας στην θέρμανση δεν υπάρχει . 

Επιλογή δεν θεωρώ ότι είναι,τύχη / ατυχία αφού δεν μας έχουν ενημερώσει για την συγκεκριμένη λειτουργία..(ποια την έχουν και ποια όχι)

Ιδανική λειτουργία (για μένα) είναι να μπορεί να δουλεύει πολύ πολύ χαμηλά ο ανεμιστήρας της εσωτερικής μονάδας ώστε να μην χρειάζεται ο 42C κανόνας.. Αν η ελάχιστη σκάλα ανεμιστήρα είναι η μεσαία του άλλου κλιματιστικου,και κυρίως το κλιματιστικό έχει μπει κάπου που σε χτυπάει ο αέρας του..εκεί είναι θέμα.. Βέβαια,κανονικά πρέπει να μπει σε ένα σημείο ώστε να μην σε χτυπάει ούτε ο κρύος ούτε ο ζεστός αέρας,σε αυτήν την περίπτωση ο 42C  κανόνας είναι απαράδεκτος από θέμα κατανάλωσης.

 

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
8 ώρες πριν, CorumD είπε

1. Συμφωνώ ότι το MIDEA είναι value for money. Αλλά με 50 ευρώ παραπάνω πας σε DAIKIN που είναι  ποιοτικά πολύ καλύτερο, πολύ πιο αθόρυβο και δεν τρίζουν τα πλαστικά. Ο καταναλωτής αποφασίζει...για μένα DAIKIN χωρίς δεύτερη σκέψη..

Με τα μηχανήματα ATXC/FTXC η DAIKIN έχει χτυπήσει απευθείας στην καρδιά της αγοράς...λογικά έχουν χάσει αρκετό ύπνο εκεί στην INVENTOR/GENERAL ELECTRIC/HAIER....δεν είναι εύκολο να πλασάρεις φασόν Κινέζικα στον κόσμο όταν με τα ιδιά λεφτά παίρνει DAIKIN...

2. Διαφωνώ με την άποψη σου για την πιστοποίηση EUROVENT.

Θα σου θυμίσω ότι πριν λίγα χρόνια, η VOLKSWAGEN GROUP(AUDI,VW,SEAT,SKODA) είχε εγκαταστήσει λογισμικό και παραποιούσε τη μετρήσεις CO2 προς όφελος της...οπότε σε καμία περίπτωση δεν εμπιστευόμαστε καμία εταιρεία διότι πολύ απλά όταν το κάνει εταιρεία όπως η VW, θα το κάνουν σίγουρα και άλλοι.

Εδώ είναι που έρχεται ένας ανεξάρτητος φορέας όπως η EUROVENT και πιστοποιεί ότι λέει ο κατασκευαστής. 

Η EUROVENT δοκιμάζει σχολαστικά το μηχάνημα και μας σιγουρεύει ότι το μηχάνημα δουλεύει όπως λένε τα χαρτιά του κατασκευαστή. 

Αυτό δεν είναι Marketing...είναι πιστοποίηση και είναι απαραίτητη σε αυτούς τους καιρούς...

Είναι λογικό ότι εταιρείες τύπου INVENTOR θέλουν να υποβαθμίσουν την πιστοποίηση EUROVENT διότι πολύ απλά δεν την έχουν...και δεν την έχουν όχι τόσο για λογούς κόστους, αλλά επειδή τα μηχανήματα που πουλάνε είναι αμφιβόλου ποιότητας. 

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας...η INVENTOR είναι ένας ελληνικός εισαγωγέας που πάει στην Κίνα, παίρνει φασόν από εργοστάσια και βάζει την στάμπα της. Δεν έχει ούτε R&D, ούτε τίποτα....

Ουσιαστικά, πουλάει φασόν Κινεζικά σε ΠΟΛΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ για να καλύψει τα έξοδα από την 10ετη εγγύηση που προσφέρει.

Η οποιαδήποτε σύγκριση των κλιματιστικών της με τα καθιερωμένα Γιαπωνέζικα είναι άτοπη. Πολύ απλά, δεν είναι στην ιδιά κατηγορία με DAIKIN/FUJITSU/MITSUBISHI/TOSHIBA. 

Προσπαθεί να πουλάει μηχανήματα υποδεέστερα σε παραπλήσιές τιμές...από αυτή την άποψη η INVENTOR και οι δορυφόροι της(GENERAL ELECTRIC/HAIER) είναι μια ΚΑΘΑΡΑ MARKETING εταιρεία που προσπαθεί να σου πλασάρει κατώτερο πριν σε αυξημένη τιμή! 

Ταπεινη μου αποψη παντα...

1. Σεβαστή η άποψη σου αλλά ψάξε λίγο τα κοστολόγια ανταλλακτικών  και μη μου πεις ότι Daikin δεν χαλάει και είναι εξωπραγματικό αυτό . 
Βέβαια όπως είπες είναι τί ψάχνει ο καθένας μας . Εγώ δίνω έμφαση στην εγγύηση και στην ποιότητα εξυπηρέτησης . Ένας λόγος που στα περιφερειακά υπολογιστή κατά 99 % θα αγοράσω logitech . 

2.  Αμφιβόλου ποιότητας και Eurovent δεν πάνε μαζί . Αμφιβόλων χαρακτηριστικών θες να πεις μάλλον . Η Eurovent πιστοποιεί χαρακτηριστικά όχι ποιότητα . Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα μηχανήματα μιας εταιρείας  είναι αμφιβόλων χαρακτηριστικών επειδή αποφάσισε για τους δικούς της λόγους να μην πάρει την προαιρετική πιστοποίηση της Eurovent . Να υποθέτεις οκ .  Μπορεί να μην ήθελε και να μην βρίσκει λόγο να τα πιστοποιήσει προσθέτοντας επιπλέον κόστος . 
Το ποιος πουλάει φασόν και τί είδους φασόν το ξέρουν καλύτερα οι εταιρείες . 
Απλά να σου πω τρία σενάρια που παίζουν στο production :
α. Ολόιδιο μοντέλο με το εμπορικό του κατασκευαστή  (καμία απολύτως διαφορά σε κωδικοποιήσεις) αλλά με το σήμα της εταιρείας που θέλει να το πουλήσει .  Σε αυτή την περίπτωση το R&D  είναι του κατασκευαστή.
β. Ίδια πλατφόρμα αλλά με μερικές διαφοροποιήσεις  ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. π.χ λειτουργίες . Σε αυτή την περίπτωση το R&D είναι το κατασκευαστή.
γ. R&D εντός της εταιρίας και outsourcing την γραμμή παραγωγής .   (παράδειγμα η apple ) . 


Όσο για την σύγκριση δεν είναι καθόλου άτοπη . Αν ένα μοντέλο έχει καλύτερα χαρακτηριστικά καλύτερη εγγύηση και καλή τιμή για αυτά που προσφέρει (VFM)  ναι θα συγκριθεί με άλλους κατασκευαστές  ας είναι και οι γνωστοί παραδοσιακοί που ανέφερες . Έτσι και αλλιώς το τί συγκρίνεται ή το τί δεν συγκρίνεται έχει να κάνει με το τί ψάχνει ο καθένας μας  και με τί προτεραιότητα . Αν ψάχνεις μεγάλη εγγύηση άλλες είναι οι επιλογές σου και σίγουρα όχι η Daikin και η toyotomi κτλ ή αν ψάχνεις πιστοποίηση Eurovent για να νιώθεις σίγουρος για την επιλογή σου τότε ναι θα κοιτάξεις μάρκες με Eurovent . Εξαρτάται τί ψάχνεις και τι σε ενδιαφέρει . Σχετικά όλα . 

Δεν περιμένω να συμφωνήσουμε . Κουβέντα γίνεται . Έτσι και αλλιώς άλλες προτεραιότητες ως αγοραστής έχω εγώ άλλες εσύ , άλλες ο @liakjim . Καλά o @guzel ... αρκεί να γράφει Toshiba στην πρόσοψη .Σίγουρα έχει κάνει πλάτη tattoo TOSHIBA my true love . :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...