Προς το περιεχόμενο

Πως αλλαζουμε γνωμη σε εναν πελατη;


snik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να απαντήσω στο φίλο BritGreek. Η ψυχολογία του marketing όπως και η ψυχολόγηση του εκάστοτε πελάτη είναι αφενός θέμα εμπειρίας και αφετέρου προσωπική κρίση του καθενός. Φυσικά αν κάποιος έχει διαβάσει και λίγη ψυχολογία γενικά δε βλάπτει.

 

Υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες ιδιαίτερα στο θέμα του marketing, δε χρειάζεται και πολύ μυαλό για να τους καταλάβεις. Αυτό που πουλάς να είναι όμορφο, καλαίσθητο και up-to-date. Κυρίως, να υπερκαλύπτει τις ανάγκες του πελάτη σου.

 

Από την απέναντι πλευρά βρίσκεται ο πελάτης. Φαίνεται συνήθως από την πρώτη όψη αν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα: πώς είναι ντυμένος, πως μιλάει, αν είναι όμορφος (ναι πιστεύω παίζει ρόλο - όσο πιο όμορφος κάποιος, τόσο λιγότερο κομπλεξικός), βλέπεις πως συζητάει... καταλαβαίνει τι του λες; Είναι δεκτικός; Αντιλαμβάνεται; Του κόβει;

 

Και ανάλογα με το πως εξελίσσεται η συζήτηση και αν γνωρίζεις κόβωντας γλώσσα του σώματος και εκφράσεις, βλέπεις αν ΟΝΤΩΣ ενδιαφέρεται να κάνει σαιτ, αν ξέρει τι θέλει, αν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα μακροπρόθεσμα, αν είναι μπακάλης, οτιδήποτε. Μετά απλά βλέποντας και κάνοντας. Την έχω γλιτώσει μια-δυο φορές στο παρελθόν με τέτοιους και -αν και δε θα το μαθω ποτέ- είμαι σίγουρος πως έγινε για το καλύτερο.

 

Να σημειώσω και το εξής. Όταν κάνεις ένα σαιτ για κάποιον, δε σημαίνει ότι σου κάνει χάρη επειδή σε πληρώνει. Είναι μια συνεργασία, μια αμοιβαία συναλλαγή, πρέπει και οι δύο πλευρές να είναι σύμφωνες. Με τη δουλειά και με το αντίτιμο αυτής αντίστοιχα. Αν σε κάτι διαφωνούν απλά να μη συνεργάζονται! Δύσκολο;

 

Επίσης, επειδή το πρόσεξα κατόπιν εορτής, είναι πολύ σοβαρό αυτό που λες στο τέλος για το προσωπικό γούστο. Ακόμη κι ένας μέτριος designer που σέβεται τον εαυτό του μπορεί να ξεχωρίσει το καλόγουστο με το κακόγουστο. Εαν δε μπορεί να προσαρμοστεί ακολουθώντας μεγάλα σάιτ-οδηγούς (apple, nike, sony, κτλ). Κάτι που μοιάζει με αυτά για παράδειγμα (και είναι φινιρισμένο και χωρίς χρωματικές παραφωνίες -τους συνδιασμούς χρωμάτων μπορείς να τους μελετήσεις) δεν είναι δυνατόν να είναι κακόγουστο. Και αυτοί σίγουρα έχουν ψυχολόγους marketing ή τίποτα παλαβούς τίτλους-μακαρόνια που δε γνωρίζουμε εδώ στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Συγνώμη, να ρωτήσω κάτι;

 

Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων διδάσκονται ψυχολογία marketing, τεχνικές προσέλκυσης πελατών ή γενικά μαθήματα σχετικά με business και διαφήμιση; Σοβαρά ρωτάω, για να μάθω με ποια ακριβώς βάση επιμένουν κάποιοι από εσάς ότι μόνο αυτό που προτείνουν αυτοί είναι σωστό, σε αντίθεση με αυτό που προτείνουν οι πελάτες τους, εκτός από την εμπειρία τους ή το προσωπικό τους γούστο.

 

Ειλικρινά ρωτάω για να μάθω, so μην πέσετε να με φάτε.

 

Σκεψου να λες σ εναν μαθηματικο οτι 1+1=3 . Σε τετοια περιστατικα αναφερομαστε (τουλαχιστον εγω) και οχι σε θεματα που σχετιζονται με το γουστο του καθενος. Σε διαφωνιες δηλαδη που ειναι δεδομενο οτι η σελίδα αντικειμενικα θα ειναι ασχημη και φυσικα θα χαλαει το portofolio του καθε σχεδιαστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην χαιρομαι αρκετα που το θεμα πηρε μεγαλη εκταση γιατι ειναι ενδιαφερον να ακουμε διαφορες αποψεις για ενα θεμα του χωρου. Τωρα απο εκει και περα θα ηθελα να μαθω οπως ειπε και ο manuel για ποια σελιδα μιλατε (i love rock,ee3509) αφου η σελιδα του πελατη δεν εχει σχεδιαστει ακομα.

 

BritGreek marketing εγω προσωπικα δεν εχω διδαχτει αλλα εχω διαβασει ενα βιβλιο για usability (δηλαδη την ευχρηστια του site) και αρκετα αρθρα κατα καιρους που συγκρινουν ηλεκτρονικα καταστηματα απο πλευρας σχεδιασμου. Οσον αφορα τωρα για τους προβληματικους πελατες αν και ειμαι νεος στον χωρο εχω πεσει σε αρκετους, απο την μια λεω ενταξει δεν ειναι η δουλεια τους να γνωριζουν το πως πρεπει να ειναι μια μοντερνα και συγχρονη ιστοσελιδα αλλα τουλαχιστον αφηστε μας εμας που ξερουμε κατι παραπανω σε αυτο το θεμα να φτιαξουμε κατι ομορφο.

 

Αλλο παραδειγμα που θυμαμαι, φτιαχνω ενα site για μια εταιρια και υπηρχε ενα μενου με φωτογραφιες απο τους εξοπλισμους το προσωπικο εν ωρα εργασιας και ηταν και μια που ηθελε να την βαλω πρωτη στην gallery οταν ανοιγε. Η φωτογραφια αυτη ηταν με ολο το προσωπικο μαζεμενο και μπροστα του καμια 10αρια κουτια πιτσες και κοκα-κολες :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον οι κατασκευαστες ιστοσελιδων νομιζουν πως ειναι Αρχιτεκτονες/Ζωγραφοι παγκοσμιου βεληνεκους αλλιως δεν μπορω να δικαιολογησω οσα διαβαζω και σιγουρα αν στο αμεσο μελλον πολλοι απο εδω μεσα μεινουν ανεργοι η με οικονομικο προβλημα δεν θα εκπλαγω στο ελαχιστο. Δεν το λεω με κακια αλλα με τετοιες αποψεις ειναι νομιζω αρκετα λογικο.

 

Ειτε σας αρεσει ειτε οχι εισαστε στην ιδια ακριβως κατηγορια με εναν προγραμματιστη, εναν φαναρτζη, εναν αρχιτεκτονα και τπτ περισσοτερο. Διαλεξατε ενα επαγγελμα στο οποιο ερχεται ο πελατης και σας λεει θελω ΑΥΤΟ και εσεις εισαστε υποχρεωμενοι να το κανετε, αν και εφοσον φυσικα ο πελατης πληρωνει αυτα που ζητατε. Οσοι δεν θελουν (δεν ξερω αν υπαρχει και νομοθεσια αντιθετη στο να πεις οχι δεν προσφερω τις υπηρεσιες μου γιατι δεν μαρεσει το αποτελεσμα που θελετε, εκει ας απαντησει καποιος γνωστης) ας διωξουν τον πελατη, πριν το κανουν ομως καλο θα ηταν να ριξουν μια ματια στο τι γινεται στον κοσμο και προς τα που βαδιζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα απο εκει και περα θα ηθελα να μαθω οπως ειπε και ο manuel για ποια σελιδα μιλατε (i love rock,ee3509) αφου η σελιδα του πελατη δεν εχει σχεδιαστει ακομα.

 

 

Μάλλον μπερδεύτηκαν με το site που έδωσε ως παράδειγμα δουλειάς του ο StavrosD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον οι κατασκευαστες ιστοσελιδων νομιζουν πως ειναι Αρχιτεκτονες/Ζωγραφοι παγκοσμιου βεληνεκους αλλιως δεν μπορω να δικαιολογησω οσα διαβαζω και σιγουρα αν στο αμεσο μελλον πολλοι απο εδω μεσα μεινουν ανεργοι η με οικονομικο προβλημα δεν θα εκπλαγω στο ελαχιστο. Δεν το λεω με κακια αλλα με τετοιες αποψεις ειναι νομιζω αρκετα λογικο.

 

Ειτε σας αρεσει ειτε οχι εισαστε στην ιδια ακριβως κατηγορια με εναν προγραμματιστη, εναν φαναρτζη, εναν αρχιτεκτονα και τπτ περισσοτερο. Διαλεξατε ενα επαγγελμα στο οποιο ερχεται ο πελατης και σας λεει θελω ΑΥΤΟ και εσεις εισαστε υποχρεωμενοι να το κανετε, αν και εφοσον φυσικα ο πελατης πληρωνει αυτα που ζητατε. Οσοι δεν θελουν (δεν ξερω αν υπαρχει και νομοθεσια αντιθετη στο να πεις οχι δεν προσφερω τις υπηρεσιες μου γιατι δεν μαρεσει το αποτελεσμα που θελετε, εκει ας απαντησει καποιος γνωστης) ας διωξουν τον πελατη, πριν το κανουν ομως καλο θα ηταν να ριξουν μια ματια στο τι γινεται στον κοσμο και προς τα που βαδιζουμε.

 

Θα επαναλαβω ακριβως αυτα που γραψα και πριν για να γινουν μερικα πραγματα πιο κατανοητα

 

Σκεψου να λες σ εναν μαθηματικο οτι 1+1=3 . Σε τετοια περιστατικα αναφερομαστε (τουλαχιστον εγω) και οχι σε θεματα που σχετιζονται με το γουστο του καθενος. Σε διαφωνιες δηλαδη που ειναι δεδομενο οτι η σελίδα αντικειμενικα θα ειναι ασχημη και φυσικα θα χαλαει το portofolio του καθε σχεδιαστη.

 

p.s. Στον ηλεκτρολογο λοιπον δε μπορεις πχ να του πεις τα καλωδια να ναι έξω απ τον τοιχο , στον αρχιτεκτωνα ποσες κολώνες χρειαζεται να βάλει , στον δικηγορο τι ακριβως να λεει το εξωδικο κτλ κτλ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιωμα μου ειναι να φτιαξω σελιδα ΕΚΤΡΩΜΑ αν θελω, τι δεν μπορεις να καταλαβεις ? Υπηρεσιες προσφερεις Επι Πληρωμη, οχι δωρεαν. Αν σου πω φτιαξτην Λαδι θα την φτιαξεις Λαδι γιατι ετσι θελω, ειναι το γουστο μου, δεν θα μου υποδειξεις εσυ το τι πρεπει και τι δεν πρεπει απο την στιγμη που σε πληρωνω.

 

Σταληθεια δεν καταλαβαινω τι συζηταμε τοση ωρα και που κολαει το 1+1=3.....Το ενα ειναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ γιατι πολυ απλα δεν ισχυει αποδεδειγμενα και το αλλο ειναι θεμα ΓΟΥΣΤΟΥ....

 

Οπως ειπα αν δεν θελετε διωξτε τους πελατες, απλα μετα μην γκρινιαζετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιωμα μου ειναι να φτιαξω σελιδα ΕΚΤΡΩΜΑ αν θελω, τι δεν μπορεις να καταλαβεις ? Υπηρεσιες προσφερεις Επι Πληρωμη, οχι δωρεαν. Αν σου πω φτιαξτην Λαδι θα την φτιαξεις Λαδι γιατι ετσι θελω, ειναι το γουστο μου, δεν θα μου υποδειξεις εσυ το τι πρεπει και τι δεν πρεπει απο την στιγμη που σε πληρωνω.

 

Σταληθεια δεν καταλαβαινω τι συζηταμε τοση ωρα και που κολαει το 1+1=3.....Το ενα ειναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ γιατι πολυ απλα δεν ισχυει αποδεδειγμενα και το αλλο ειναι θεμα ΓΟΥΣΤΟΥ....

 

Οπως ειπα αν δεν θελετε διωξτε τους πελατες, απλα μετα μην γκρινιαζετε.

 

δε τους διωχνεις...απλα μετα δε βαζεις τα site τους στο portofolio σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε μην την βαλεις.... Τοση ωρα συζητατε και λετε οτι θελετε γιατι βαζετε πανω απο ολα το Portfolio σας και οχι αυτο που θελει ο πελατης..... Δλδ αν οντως υπαρχει νομος σχετικα με την παροχη υπηρεσιων και πεσετε σε καποιον γνωστη θα σας κανει κοσκινο και θα γελαει ολος ο κοσμος....

 

Τεσπα αρκετα ειπα, απλα κρατειστε το να κοιταξετε λιγο τριγυρω σας τι συμβαινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και επισης , οταν μιλαμε για μεγαλες εταιρειες , που κοβουν αποδειξεις και εχουν καποια επισημοτητα συνηθως εχουν πελατες που δε θα αντιμετωπισουν τετοια προβληματα. Συνηθως ομως σ αυτες τις περιπτωσεις εχεις τα "προσοντα" να κανεις και επιλογη πελατων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποχρεωμένος φίλε μου δεν είσαι να κάνεις τίποτα. Είπα εγώ στον πελάτη να με ταίζει; Ή του έβαλα να μου πληρώνει τα χρέη; Δε θέλω να το κάνω και να πάει αλλού. Το παράλογο που είναι δεν καταλαβα... με το ζόρι δηλαδή;

 

..και όσον αφορά το αν είμαστε παγκόσμιου βελνηκούς ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ναι, είμαστε. Το επάγγελμά μας είναι δημιουργικό... αμφιβάλλει κανεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιωμα μου ειναι να φτιαξω σελιδα ΕΚΤΡΩΜΑ αν θελω, τι δεν μπορεις να καταλαβεις ?

 

Το θέμα είναι το συνειδητοποιεί πως κατασκευάζει μια σελίδα έκτρωμα; Επειδή δεν έχω επαγγελματική (ούτε ερασιτεχνική) σχέση με το αντικείμενο, θα γενικεύσω την κουβέντα λέγοντας πως καλό είναι ο εκάστοτε πωλητής (γιατι είτε πρόκειται για υπηρεσίες είτα για υλικά αγαθά όλοι πωλητές είμαστε) να λέει τη γνώμη του αλλα να μην επιμένει σε αυτή (εκτός και αν δεν τον ενδιαφέρει το αν θα χάσει τη δουλεία).

Από τη στιγμή που ασχολείσαι με κάτι επαγγελματικά είναι σίγουρο πως θα έχεις σφαιρικότερη άποψη απο τον αγοραστή αλλα δεν πρέπει να ξεχνάμε πως απο τη στιγμή που έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ο πελάτης αποφασίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...(εκτός και αν δεν τον ενδιαφέρει το αν θα χάσει τη δουλεία).

 

 

..το δια ταύτα είναι αυτό...

 

και επιπλέον να σημειώσω το επίσης σημαντικό. ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ. Εκμηδενίζεται ο σκοπός της ύπαρξής της (της ιστοσελίδας εννοω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποχρεωμένος φίλε μου δεν είσαι να κάνεις τίποτα. Είπα εγώ στον πελάτη να με ταίζει; Ή του έβαλα να μου πληρώνει τα χρέη; Δε θέλω να το κάνω και να πάει αλλού. Το παράλογο που είναι δεν καταλαβα... με το ζόρι δηλαδή;

 

..και όσον αφορά το αν είμαστε παγκόσμιου βελνηκούς ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ναι, είμαστε. Το επάγγελμά μας είναι δημιουργικό... αμφιβάλλει κανεις;

 

Συγνωμη που θα σε προσγειωσω αλλα αυτο που λες περναει στα ορια του τραγικου και οχι απλα αστειου... Αναρωτιεμαι ποσο χρονων εισαι για να τα λες αυτα και να τα πιστευεις κιολας....Και εγω που κοροιδευα τον Καλατραβα που ελεγε οσα ελεγε και πηρε οσα πηρε, και λιγα πηρε με βαση οσα ακουω εδω...

 

Οσο για το αν η οχι εισαι υποχρεωμενος οπως ειπα δεν ξερω τα νομικα πλαισια οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη. Απο την αλλη παρομοιοι νομοι υπαρχουν για να προστατευουν τον καταναλωτη οποτε δεν θα μου εκανε εντυπωση αν υπηρχε και ενας για μια τετοια περιπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...