Προς το περιεχόμενο

Πολιτική προσφορών Πλαίσιο και πώς μπορούμε να αντιδράσουμε


cortaN@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαι μια ερωτηση, οι αποδειξεις του Πλαισιου λενε "επιστροφη σε 20 μερες", μπορεις να επιστρεψεις εντος 20 ημερων ενα προιον που αγορασες και να σου δωσουν τα λεφτα σου πισω?

Επεξ/σία από insomnian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Aπο το stockhouse δεν μπορει να ηταν σφραγισμενη.

Τι εγγυηση σου εδωσαν?

 

δεν είπε ότι πήρε από stockhouse αλλά από τις "προσφορές"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα προχτές online κάποιες καλές μνήμες σε προσφορά, συγκεκριμένα ένα σετάκι 4GB στα 65 ευρώ.

Ξέρω - ξέρω τι θα πείτε, αλλά λέω μπάς και ....

Σου δινόταν η δυνατότητα άλλωστε παραγγελίας οπότε η παραγγελία έγινε κανονικά. Την επομένη πήγε στο στάδιο Επεξεργασίας, μετά στο στάδιο start picking και το βράδυ χτές φάνηκε ότι έγινε και η αποστολή στο κατάστημα που επέλεξα.

"Η παραγγελία σας θα βρίσκεται στο κατάστημα στις 16/10/2010".

Πάω λοιπόν απο το κατάστημα πρίν λίγο και οι μνήμες δεν υπάρχουν ...

Μάλιστα το ψάξαμε και φαίνεται ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στις συγκεκριμένες μνήμες ... :rolleyes:

Τεσπα, εν ολίγοις για άλλη μια φορά φάγαμε πόρτα.

Το θέμα είναι ότι οι προσφορές ακόμα μια φορά αποδεικνύεται οτι δεν ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάω λοιπόν απο το κατάστημα πρίν λίγο και οι μνήμες δεν υπάρχουν ...

 

αυτο θελουν και χρησιμοποιουν ολα τα μεσα

οι κυριοι εχουν μπερδεψει το ρυζι με τα μακαρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελει ενας φιλος μου να παρει ενα λαπτοπ, το ACER ASPIRE 5740G-626G50MN. Το βρισκουμε στο πλαισιο και του λεω μισο λεπτο να δω διαθεσιμοτητα (κοινως αμεσα διαθεσιμο, αναμενεται συντομα, κτλ) και με την αφορμη αυτη διαπιστωσα πως ελεγε εκθεσιακο κομματι! Εντολη το εσοπ το εχει στην ιδια τιμη και στο κουτι του, και αλλα μαγαζια σε λιγο μικροτερη τιμη, και οι κυριοι στο πλαισιο το παρουσιαζαν σαν ευκαιρια και εκθεσιακο κομματι.

 

Ασε που τους πηρε να τους ρωτησει αν εχουν κανα κομματι στο κουτι, και του παν αυθεραιτα, "οχι γιατι τα συγκεκριμενα παρουσιασαν προβληματα και δεν πωλουνται πια και το εκθεσιακο ειναι το τελευταια κομματι που μας εμεινε!" Ρε τι καρπαζοεισπρακτορες ειναι αυτοι?

 

Σαν τι προβληματα παρουσιασαν, και ολα τα υπολοιπα καταστηματα εξακολουθουν να το πουλανε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To γεγονος οτι εχουν υπαρξει 100δες κρουσεις και επιβεβαιωθηκε οτι δεν υπαρχουν αποθεματα, αλλα εξακολουθουν να τα εχουν στην ιστοσελιδα τους, αποδεικνυει την κοροιδια... Σε ιθαγενεις νομιζουν οτι απευθυνονται? (μαλλον ναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα προχτές online κάποιες καλές μνήμες σε προσφορά, συγκεκριμένα ένα σετάκι 4GB στα 65 ευρώ.

Ξέρω - ξέρω τι θα πείτε, αλλά λέω μπάς και ....

Σου δινόταν η δυνατότητα άλλωστε παραγγελίας οπότε η παραγγελία έγινε κανονικά. Την επομένη πήγε στο στάδιο Επεξεργασίας, μετά στο στάδιο start picking και το βράδυ χτές φάνηκε ότι έγινε και η αποστολή στο κατάστημα που επέλεξα.

"Η παραγγελία σας θα βρίσκεται στο κατάστημα στις 16/10/2010".

Πάω λοιπόν απο το κατάστημα πρίν λίγο και οι μνήμες δεν υπάρχουν ...

Μάλιστα το ψάξαμε και φαίνεται ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στις συγκεκριμένες μνήμες ... :rolleyes:

Τεσπα, εν ολίγοις για άλλη μια φορά φάγαμε πόρτα.

Το θέμα είναι ότι οι προσφορές ακόμα μια φορά αποδεικνύεται οτι δεν ...

 

τι σε κάνει να πιστευεις οτι δεν τα τσίμπησε καποιος υπάλληλος που τα ειδε....;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή κάποιος παραγγέλνει για παραλαβή από κατάστημα, και τελικά το αγοράζει κάποιος από μέσα;

Αφού <<δένεται>> με όνομα το προϊόν.

Θα μπορούσε να κάνει παράπονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή κάποιος παραγγέλνει για παραλαβή από κατάστημα, και τελικά το αγοράζει κάποιος από μέσα;

Αφού <<δένεται>> με όνομα το προϊόν.

Θα μπορούσε να κάνει παράπονα.

 

Νομίζεις δεν έκανα?

Δεν βγάζεις άκρη...

Σου λένε λάθος του συστήματος, πάρτε τηλέφωνο άλλη φορά κλπ,κλπ.

Το θέμα είναι ότι η παραγγελία εξακολουθεί να αναγράφει "η παραγγελία σας θα παραδοθεί την τάδε του μηνός"

Ούτε φωνή όμως - ούτε ακρόαση.

Πλέον δεν με ενδιαφέρει καθώς καλύφθηκα αλλιώς (βρήκα μνήμες δλδ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι σε κάνει να πιστευεις οτι δεν τα τσίμπησε καποιος υπάλληλος που τα ειδε....;

 

αυτοι οι υπαλληλοι του πλαισιου πρεπει ολα τα λ7 τους να τα τρωνε στα πισια και τα γκατζετ ρε παιδι μου

 

απορω γιατι δεν ανοιγουν μαγαζια τοσο φορτωμενοι που ειναι σε parts και συσκευες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...