Προς το περιεχόμενο

Περί πειρατείας. Και πάλι.


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Πρέπει κατ'αρχήν να γίνεται διαχωρισμός μεταξύ developer και publisher - με χαμηλές πωλήσεις σαφώς "δεν θα πεινάσουν οι εταιρίες", αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση οι "εταιρίες" είναι publishers, χρηματοδοτούν και διαθέτουν το προϊόν στους μεταπωλητές. Την δημιουργία των παιχνιδιών την αναλαμβάνουν οι developers (είτε είναι 1st-party internal studio, είτε 3rd-party εξωτερική ομάδα, είτε contractors), οι οποίοι και "νιώθουν" το αντίκτυπο των χαμηλών πωλήσεων (βλ. προηγούμενο παράδειγμα).

Από ό,τι βλέπω στο επιχείρημα του nickts1, 1rst party publisher, 3rd party publisher, χορηγοί, εταιρεία ανάπτυξης είναι ένα ενιαίο πράγμα ή άντε το πολύ δύο οντότητες με κοινά συμφέροντα και κέρδη. Και όλοι έχουν κάποιας μορφής κέρδος πριν καν κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι επειδή θα πουλήσει το υλικό. Που δεν εξηγεί βέβαια γιατί δεν δίνονται δωρεάν όλα τα παιχνίδια τους με το που κυκλοφορούν (εκεί να δεις πως θα έφευγε το υλικό) ή γιατί δεν δίνονται αμέσως προς 1-2 ευρώ, ή γιατί πχ consoles και τα περισσότερα παιχνίδια στο PC έχουν κάποιας μορφής DRM. 

 

Να ρωτήσω κάτι; Για τις χαμηλές πωλήσεις έχουμε στοιχεία; Γιατί δε νομίζω ότι είναι και τόσο χαμηλές

Επειδή είναι πολύ γενική ερώτηση, ίσως μπορείς να ψάξεις για τους τίτλους που έχεις υπόψιν και που υποψιάζεσαι ότι έχουν περισσότερο υψηλές πωλήσεις από όσες σε σένα προσωπικά (και ομολογουμένα χωρίς στοιχεία*) θα φαινόταν αρκετές.

 

* Στοιχεία όπως, κόστος ανάπτυξης, marketing, support (μετά το release πχ patches, forums, mod tools ), συμβόλαια που υπογράφτηκαν (πότε θα πληρωθεί και πόσο ο καθένας και με τι ρύθμιση), εσωτερικούς στόχους (πχ σε πόσο κερδος στόχευαν για να θεωρηθεί πετυχημένος ο τίτλος και να συνεχίσουν σε επόμενο τίτλο ή να συνεχίσει να τους συντηρεί κάποια μαμά εταιρεία ή να μην βαρέσουν διάλυση), τα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας ανάπτυξης, τα έξοδα για να συντηρεί το (έστω απολύτως) απαραίτητο προσωπικό της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ απλά κρίνω εκ του αποτελέσματος, δε βλέπω και τόσες πολλές εταιρείες να βαράνε κανόνια, αντίθετα παιχνίδια βγαίνουν όλη την ώρα, καλά παιχνίδια επίσης βγαίνουν με μία συνηθισμένη συχνότητα και έχουμε όλο και περισσότερα port από κονσόλες που παλιότερα δε θα φανταζόμασταν καν.

 

Αν δεν έβγαζαν σημαντικά κέρδη έστω και με αυτή τη κατάσταση η αγορά θα ήταν πολύ διαφορετική δε νομίζεις;

 

Και συνήθως αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι αυτοί που βγάζουν κακούς τίτλους έχοντας επενδύσει πολλά σε αυτούς και δεν έχουν την υποδομή και τα κεφάλαια να διαχειριστούν μερικές εμπορικές αποτυχίες στη σειρά.

 

Οπότε περιμένω να μου παραθέσετε στοιχεία για τα άσχημα οικονομικα των εταιρειών που εμπλέκονται στα video games και αυτή η κατάσταση να μην είναι αποτέλεσμα δικής τους κακοδιαχείρισης, αλλά αποτέλεσμά της πειρατείας και μόνο.

 

Εγώ μιλάω χωρίς νούμερα ναι, είπα ότι κοιτάζω μόνο τα αποτελέσματα, περιμένω να μου πείτε τι βλέπω λάθος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απλά κρίνω εκ του αποτελέσματος, δε βλέπω και τόσες πολλές εταιρείες να βαράνε κανόνια, αντίθετα παιχνίδια βγαίνουν όλη την ώρα, καλά παιχνίδια επίσης βγαίνουν με μία συνηθισμένη συχνότητα και έχουμε όλο και περισσότερα port από κονσόλες που παλιότερα δε θα φανταζόμασταν καν.

 

Αν δεν έβγαζαν σημαντικά κέρδη έστω και με αυτή τη κατάσταση η αγορά θα ήταν πολύ διαφορετική δε νομίζεις;

 

Και συνήθως αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι αυτοί που βγάζουν κακούς τίτλους έχοντας επενδύσει πολλά σε αυτούς και δεν έχουν την υποδομή και τα κεφάλαια να διαχειριστούν μερικές εμπορικές αποτυχίες στη σειρά.

 

Οπότε περιμένω να μου παραθέσετε στοιχεία για τα άσχημα οικονομικα των εταιρειών που εμπλέκονται στα video games και αυτή η κατάσταση να μην είναι αποτέλεσμα δικής τους κακοδιαχείρισης, αλλά αποτέλεσμά της πειρατείας και μόνο.

 

Εγώ μιλάω χωρίς νούμερα ναι, είπα ότι κοιτάζω μόνο τα αποτελέσματα, περιμένω να μου πείτε τι βλέπω λάθος..

Ενα παράδειγμα πρόσφατο είναι οτι η ομάδα που έφτιαξε τα bioshock η irrational games έκλεισε και τώρα φτιαχνουν game μέσο kickstarter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά παιχνίδια επίσης βγαίνουν με μία συνηθισμένη συχνότητα και έχουμε όλο και περισσότερα port από κονσόλες.

 

Αυτό με τα port όμως γίνεται για τον ακριβώς αντίθετο λόγο:

 

Πλέον είναι πιο οικονομικά "σωστό" να κυκλοφορείς multi-platform games, γιατί εν μέρει τα "δημοφιλή" engines (Unreal Engine 3, CryEngine, Unity) πλέον παρέχουν cross-platform δυνατότητες με χαμηλό κόστος implementation (ο κώδικας και τα assets - code/art/graphics κ.τ.λ. δηλαδή δεν κοστίζουν πολλές επιπρόσθετες εργατοώρες για να μεταφερθούν απο σύστημα σε σύστημα, τα χειρίζεται το engine σε μεγάλο βαθμό αυτόματα). Παράλληλα, με τα μεγάλα budget που απαιτούν τα AAA productions, η κυκλοφορία cross-platform εγγυάται μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό απο ότι θα είχε ένας τίτλος που περιορίζεται σε ένα σύστημα.

 

Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν ports επειδή οι publishers θέλουν μεγαλύτερο κέρδος, αλλά επειδή πρέπει να έχουν μεγαλύτερο κέρδος για να καλύψουν τα φουσκωμένα budget/costs.

 

Εγώ απλά κρίνω εκ του αποτελέσματος, δε βλέπω και τόσες πολλές εταιρείες να βαράνε κανόνια...

...Και συνήθως αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι αυτοί που βγάζουν κακούς τίτλους έχοντας επενδύσει πολλά σε αυτούς και δεν έχουν την υποδομή και τα κεφάλαια να διαχειριστούν μερικές εμπορικές αποτυχίες στη σειρά.

 

Μπορεί να μην έχουμε (στον ίδιο βαθμό) το φαινόμενο των total closure που είχαμε μεταξύ 2011-2013, αλλά οι απολύσεις λόγω κακών οικονομικών (εννοείται πως δεν "φταίει" η πειρατεία αποκλειστικά για αυτό, μια και η διαθεσιμότητα στοιχείων προς/κατά του φαινόμενου είναι ελάχιστη) καλά κρατούν (σχετικό link). Συγκεκριμένα δες τις υποθέσεις Zenimax Online και CCP Games (βάσει player base και quality/support, δεν θεωρώ τα EVE Online ή ESO κακά παιχνίδια, ούτε οι εταιρίες τους δεν έχουν υποδομή/κεφάλαιο για να τα διαχειριστούν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσοι από εσάς γνωρίζετε οτι στα οποιαδήποτε cd/dvd που αγοράζετε και κυκλοφορούν στην αγορά, είτε άδεια ,είτε από δισκογραφικές , είτε από κινηματογραφικά στούντιο, είτε από εταιρίες βιντεοπαιχνιδιών, περιλαμβάνουν στην τιμή τους το λεγόμενο "φόρο πειρατείας" ;

Δηλαδή , είτε εγώ είμαι νόμιμος και αγοράζω τα προϊόντα των εταιριών , είτε είμαι παράνομος και τα κατεβάζω, πληρώνω (συνήθως) εν αγνοία μου για τα διαφυγόντα κέρδη τους από την πειρατεία.

Απλά για να δείτε οτι οι εταιρίες μας βάζουν όλους στο ίδιο τσουβάλι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπε κανείς ότι οι εταιρίες δεν βγάζουν λεφτά και ότι η πειρατεία φταίει για όλα. Αλλά μην βλέπουμε απλοϊκα τα πράγματα. Πχ το κομμάτι της Samsung που βγάζει σκληρούς δίσκους αν δεν πάει καλά δεν θα παίρνει αιωνίος funds από το τμήμα που βγάζει τα stereo πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Παιδιά από σήμερα δηλώνω πως τέλος τα πειρατικά παιχνίδια για εμένα.
Πραγματικά κουράστηκα. Δεν το λέω με νεύρα, απλά με πολλή κούραση.

Είμαι Gamer 19 χρόνια, από την εποχή του SNES. Τότε που οι κασέτες είχαν 30.000δρχ.

Με το πρώτο Playstation και αργότερα με το Playstation 2, καλά περάσαμε. Σχεδόν όλοι είχαν τσιμπαρισμένες κονσόλες και αγόραζαν αντίγραφα σε πολύ χαμηλότερο κόστος (στην αρχή είχαν 5.000δρχ, πιο μετά έπεσαν στο χιλιάρικο) σε σχέση με το αυθεντικό, από το κατάστημα της γειτονιάς τους. Ωραίες εποχές...

Μέχρι πριν μία δεκαετία περίπου, τα ίδια ίσχυαν για το PC. Έκανες Copy το Crack του παιχνιδιού, το οποίο ήταν το exe και το παιχνίδι έπαιζε κανονικά.

Από την εποχή του Playstation 3 και μετά τα πράγματα άλλαξαν.

Το Internet ήταν ο εχθρός των εταιριών μιας και ο χρήστης μπορούσε εύκολα να κατεβάσει το παιχνίδι και το Crack για το PC.
Ποιος περίμενε ότι το ίδιο το Internet θα γινόταν η μεγαλύτερη δικλίδα ασφάλειας στην πορεία!

Τα παιχνίδια από ένα σημείο και μετά άρχισαν να έχουν προβλήματα. Να βγαίνουν στην αγορά χωρίς να είναι έτοιμα. Αυτό συμβαίνει πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια. Φυσικά αυτά τα προβλήματα διορθώνονται με Updates, τα οποία ο χρήστης τα κατεβάζει μέσω Internet από το ηλεκτρονικό μαγαζί που αγόρασε το παιχνίδι, για παράδειγμα Steam.

Στην περίπτωση λοιπόν που το παιχνίδι δεν είναι αγορασμένο, αναγκάζει το χρήστη να ψάχνει σε διάφορα Torrent Sites το Update και στο Crack για το συγκεκριμένο Update. Τα προβλήματα πολλά. Αυτά προκύπτουν τόσο από το Crack όσο και από το Update πολλές φορές, μιας και το τελευταίο δεν διορθώνει όλα τα προβλήματα, οπότε μπορεί να βγει δεύτερο, τρίτο, πολλές φορές και τέταρτο, όπου φυσικά κάθε φορά χρειάζεται να υπάρχει κατάλληλο Crack.

Τελευταία ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ με όλη αυτήν την κατάσταση. Το ποτήρι ξεχείλισε με το Far Cry 4 και δύο μέρες πριν με το AC Unity.

Απλά κέρδισαν τη μάχη οι εταιρίες αυτό είναι όλο. Ζητάνε 60€ και 70€ για παιχνίδια και μάλιστα σε ψηφιακή μορφή. Αν η πειρατεία είναι κλέψιμο, τότε και η τιμολόγηση των παιχνιδιών είναι ληστεία. Ζητάνε από τον Gamer για να παίξει 10 παιχνίδια να πληρώσει περίπου 600€ με 700€.

Ευτυχώς υπάρχει η μηχανή αναζήτησης για παιχνίδια, Allkeyshop η οποία εμφανίζει καταστήματα που πουλάνε νόμιμα, κανονικά σε ψηφιακή μορφή τα παιχνίδια. Στην ουσία σου δίνουν το CD Key το οποίο το δηλώνεις στο μαγαζί που ανήκει το παιχνίδι (για παράδειγμα Steam) και κατεβαίνει από εκεί.
Μετά από 1-2 μήνες αφού κυκλοφορήσει το παιχνίδι, μπορεί να το βρει ακόμα και 15€-20€ κάποιος όταν την ίδια στιγμή κοστίζει 40€ έως 60€ στο επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αγόραζα πιο σπάνια παιχνίδια για το PC. Πλέον όμως θα αγοράζω 9/10. Διαφορετικά χάνεται μεγάλο μέρος της εμπειρίας.

Δεν έχεις αποθηκευμένα τα Saves σου και την πρόοδο σου στο Cloud.
Δεν έχεις άμεσα τα Updates.
Δεν έχεις τον διαμοιρασμό της προόδου σου στα Social Media, όπως Trophies, κλπ.
Αντίθετα έχεις πολλά προβλήματα που στο τέλος σε κάνουν να παρατήσεις το παιχνίδι περιμένοντας το επόμενο μήπως δεν έχει...
Θεωρώ ότι μόνο χομπίστες μπορούν να ασχολούνται με Updates, DLLs, Torrents, κλπ. Ο Gamer θέλει να βάλει το παιχνίδι και να παίξει και πλέον αν κάποιος αγοράζει στο PC αυτό συμβαίνει όπως και στις κονσόλες.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολεύομαι να καταλάβω τον πραγματικό λόγο της "κούρασής" σου. Βαρέθηκες να κυνηγάς cracks & torrents? Βαρέθηκες να ψάχνεις cryptic ή ανύπαρκτες οδηγίες για το πως θα τρέξεις το πειρατικό παιχνίδι? Σου είναι απαραίτητο το cloud?

 

 

Παιδιά από σήμερα δηλώνω πως τέλος τα πειρατικά παιχνίδια για εμένα.
Πραγματικά κουράστηκα. Δεν το λέω με νεύρα, απλά με πολλή κούραση.

Είμαι Gamer 19 χρόνια, από την εποχή του SNES. Τότε που οι κασέτες είχαν 30.000δρχ.

Με το πρώτο Playstation και αργότερα με το Playstation 2, καλά περάσαμε. Σχεδόν όλοι είχαν τσιμπαρισμένες κονσόλες και αγόραζαν αντίγραφα σε πολύ χαμηλότερο κόστος (στην αρχή είχαν 5.000δρχ, πιο μετά έπεσαν στο χιλιάρικο) σε σχέση με το αυθεντικό, από το κατάστημα της γειτονιάς τους. Ωραίες εποχές...

Μέχρι πριν μία δεκαετία περίπου, τα ίδια ίσχυαν για το PC. Έκανες Copy το Crack του παιχνιδιού, το οποίο ήταν το exe και το παιχνίδι έπαιζε κανονικά.

Από την εποχή του Playstation 3 και μετά τα πράγματα άλλαξαν.

Το Internet ήταν ο εχθρός των εταιριών μιας και ο χρήστης μπορούσε εύκολα να κατεβάσει το παιχνίδι και το Crack για το PC.
Ποιος περίμενε ότι το ίδιο το Internet θα γινόταν η μεγαλύτερη δικλίδα ασφάλειας στην πορεία!

Τα παιχνίδια από ένα σημείο και μετά άρχισαν να έχουν προβλήματα. Να βγαίνουν στην αγορά χωρίς να είναι έτοιμα. Αυτό συμβαίνει πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια. Φυσικά αυτά τα προβλήματα διορθώνονται με Updates, τα οποία ο χρήστης τα κατεβάζει μέσω Internet από το ηλεκτρονικό μαγαζί που αγόρασε το παιχνίδι, για παράδειγμα Steam.

Στην περίπτωση λοιπόν που το παιχνίδι δεν είναι αγορασμένο, αναγκάζει το χρήστη να ψάχνει σε διάφορα Torrent Sites το Update και στο Crack για το συγκεκριμένο Update. Τα προβλήματα πολλά. Αυτά προκύπτουν τόσο από το Crack όσο και από το Update πολλές φορές, μιας και το τελευταίο δεν διορθώνει όλα τα προβλήματα, οπότε μπορεί να βγει δεύτερο, τρίτο, πολλές φορές και τέταρτο, όπου φυσικά κάθε φορά χρειάζεται να υπάρχει κατάλληλο Crack.

Τελευταία ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ με όλη αυτήν την κατάσταση. Το ποτήρι ξεχείλισε με το Far Cry 4 και δύο μέρες πριν με το AC Unity.

Απλά κέρδισαν τη μάχη οι εταιρίες αυτό είναι όλο. Ζητάνε 60€ και 70€ για παιχνίδια και μάλιστα σε ψηφιακή μορφή. Αν η πειρατεία είναι κλέψιμο, τότε και η τιμολόγηση των παιχνιδιών είναι ληστεία. Ζητάνε από τον Gamer για να παίξει 10 παιχνίδια να πληρώσει περίπου 600€ με 700€.

Ευτυχώς υπάρχει η μηχανή αναζήτησης για παιχνίδια, Allkeyshop η οποία εμφανίζει καταστήματα που πουλάνε νόμιμα, κανονικά σε ψηφιακή μορφή τα παιχνίδια. Στην ουσία σου δίνουν το CD Key το οποίο το δηλώνεις στο μαγαζί που ανήκει το παιχνίδι (για παράδειγμα Steam) και κατεβαίνει από εκεί.
Μετά από 1-2 μήνες αφού κυκλοφορήσει το παιχνίδι, μπορεί να το βρει ακόμα και 15€-20€ κάποιος όταν την ίδια στιγμή κοστίζει 40€ έως 60€ στο επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αγόραζα πιο σπάνια παιχνίδια για το PC. Πλέον όμως θα αγοράζω 9/10. Διαφορετικά χάνεται μεγάλο μέρος της εμπειρίας.

Δεν έχεις αποθηκευμένα τα Saves σου και την πρόοδο σου στο Cloud.
Δεν έχεις άμεσα τα Updates.
Δεν έχεις τον διαμοιρασμό της προόδου σου στα Social Media, όπως Trophies, κλπ.
Αντίθετα έχεις πολλά προβλήματα που στο τέλος σε κάνουν να παρατήσεις το παιχνίδι περιμένοντας το επόμενο μήπως δεν έχει...
Θεωρώ ότι μόνο χομπίστες μπορούν να ασχολούνται με Updates, DLLs, Torrents, κλπ. Ο Gamer θέλει να βάλει το παιχνίδι και να παίξει και πλέον αν κάποιος αγοράζει στο PC αυτό συμβαίνει όπως και στις κονσόλες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ξέρω πως κατεβάζω όταν δν έχω λεφτά και ακόμα και αν είχα το παιχνίδι δν τα αξίζει!Όταν η κάθε Ubisoft μας βγάζει βλακείες όπως ac unity δν θα δώσω τα 60 ευρώ ούτε καν 40 και θα πάω να αγοράσω πραγματικά σε τιμή χώμα διαμαντάκια από το steam!!σε καμία φάση ο developer δν κερδίζει κάτι δίνοντας το παιχνίδι του 1,5 ευρώ αλλά σίγουρα δν είναι όλα ρόδινα σε αυτόν τον κόσμο!

 

Αποστολή από το C1505 με τη χρήση Insomnia App

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε 'συ Heatspreader..Όπως σε κόβω, δεν γουστάρεις το PC γενικότερα.Εσύ είσαι για κονσόλα, θες να βάζεις το δισκάκι και να παίζεις αμέσως, το PC δεν είναι έτσι.Το PC είναι πολύ πιο πολύπλοκο από τις κονσόλες, είναι για αυτούς που τους αρέσει να κάνουν tweaking,modifying κλπ κλπ.Εγώ προσωπικά γι' αυτό το λόγο έχω PC, μ' αρέσει να κάνω updates στους οδηγούς, να πειραματίζομαι με τα settings των παιχνιδιών, να κάνω O/C, να συζητάω για τα τεχνικά θέματα ή επιτεύγματα που μπορεί να έχει ένα παιχνίδι και άλλα πολλά.Αν δεν τα γούσταρα αυτά, θα έπαιρνα ένα PS4 ή ένα Xbox One.Κατά τα άλλα συμφωνώ με αυτά που λες για τις τιμές των παιχνιδιών, το άθλιο optimization που έχουν σχεδόν όλοι οι τελευταίοι τίτλοι κλπ, αλλά σκέψου ότι το Unity έχει θέματα στο PS4, άρα μήπως έχουν γίνει ψιλο-τεμπέληδες οι devs ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν η κάθε Ubisoft μας βγάζει βλακείες όπως ac unity δν θα δώσω τα 60 ευρώ ούτε καν 40 και θα πάω να αγοράσω πραγματικά σε τιμή χώμα διαμαντάκια από το steam!!σε καμία φάση ο developer δν κερδίζει κάτι δίνοντας το παιχνίδι του 1,5 ευρώ αλλά σίγουρα δν είναι όλα ρόδινα σε αυτόν τον κόσμο!

συμφωνω αλλα αν το unity ειναι βλακεια οπως λες δεν χρειαζεται καν να το παιξεις πειρατικα. αλλιως ας τα βαφτισουμε ολα βλακειες και να τα κατεβασουμε απο τον θειο να τα λιωσουμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν κάποιος που έσκαγε τα 50άρια έτσι για πλάκα μια εποχή. Πλέον τα περισσότερα παιχνίδια που παίζω τα κατεβάζω από το θείο αλλά με τις προσφορές του steam δεν διστάζω να αγοράσω αρκετά παιχνίδια σε προσφορές. Προτιμώ να δώσω 15 ευρώ κάθε Χριστούγεννα και καλοκαίρι στα sales και να τσιμπήσω 2-3 παιχνίδια κάθε φορά, ακόμα και παιχνίδια που τα έχω τερματίσει από το θείο και επειδή με ικανοποίησαν ήθελα να επιβραβεύσω τους developers.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

In other news...

 

Developer του (πολυ καλου ) indie παιχνιδιου This war of mine ,εγραψε στα σχολια του torrent του παιχνιδιου του στο piratebay:

 

Χαιρομαι που σας αρεσει το παιχνιδι μας.Καταλαβαινω οτι δεν μπορουν ολοι να δωσουν 20ευρω για να το αγορασουν νομιμα ,αλλα αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να παιξετε το παιχνιδι μας, να το χαρειτε και αν σας αρεσει μοιραστειτε το και με τους φιλους σας.Παρτε και 10 original cd key(τα γραφει κατω απο το ποστ του) και καλη τυχη μαγκες-(ελευθερη μεταφραση) .

 

Αυτη ειναι η διαφορα μεταξυ των μεγαλοκαρχαριων UBI/EA ktl ktl με τους τιτλους των 60ε ,τα drm ,τα Bugs,τα DLC,τα season pass και του indie δημιουργου.

 

Το πού θα δωσετε τα λεφτα σας ειναι δικια σας υποθεση βεβαια,αλλα εγω ηδη ξερω.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος..Οι μεγαλοκαρχαρίες έχουν απληστία μεγάλη και βγάζουν παιχνίδια που έχουν optimization του πώλου και θέλουν και φράγκα.Και να πεις ότι τα φτιάχνουν μετά από κάποιο καιρό, πάει στην ευχή, αλλά δεν..Το Watch_Dogs για παράδειγμα ακόμα stuttering έχει.Μόνο CDPR, The Witcher και τα μυαλά στα κάγκελα.Το παιχνίδι θα έχει bugs στην αρχή ναι, αλλά είσαι σίγουρος ότι τουλάχιστον τα major bugs θα φτιαχτούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που δε μπορεί να δεχτεί ένας θιασώτης της πειρατείας βεβαίως είναι ότι κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να τον τέρπει δωρεάν.Και για την ακρίβεια όχι δωρεάν, αλλά με δικό του κόστος και κόστος των υπολοίπων που δεν επιλέγουν το αυτό.Πόσο μάλλον να το κάνεις από άποψη και επαναστατική διάθεση αποκατάστασης της τάξης και όχι από οικονομική αδυναμία να συνεχίσεις να ασχολείσαι με κάτι που σου αρέσει πραγματικά.Τα όρια του τελευταίου βέβαια δεν είναι και πάντα ευδιάκριτα, όπως επίσης κάλλιστα θα μπορούσε κάποιος να αντιτάξει πώς ό,τι χόμπι δε μπορείς να το συντηρήσεις, απλά το περιορίζεις/σταματάς.

Τέλοσπάντων, δε βγαίνει άκρη με αυτή την κουβέντα ποτέ θεωρώ.Απλά εγώ δεν αντέχω να βλέπω όλους τους παρτάκιδες (παράσιτα ήθελα να πω, αλλά υποθέτω δεν κάνει) να κρύβονται πίσω από μια εύκολη δικαιολογία περί κακής ποιότητας παιχνιδιού, περί δυσκολίας εξαγωγής του μεροκάματου και άλλα παρεμφερή.Εγώ ξέρω ότι όταν κάτι το θεωρείς κακό δεν ασχολείσαι μαζί του, δεν είσαι η βασίλω πρώτη κάθε φορά που βγαίνει νέο παιχνίδι και μάλιστα έχοντας και απαιτήσεις.Υποψιάζομαι πως εαν κάποιος από αυτούς έβλεπε το πνευματικό του πόνημα ο άλλος να το παίρνει, να κάνει τη δουλειά του, να σκουπίζεται και στο τέλος να του λέει σιγά που θέλεις και αντίτιμο γι αυτή τη μαλακία, θα δάγκωναν λαρύγγια τουλάχιστον.Από την άλλη βέβαια σκέφτομαι, ίσως οι πιο πολλοί θέσει πειρατές να μην έχουν φτάσει ποτέ στο σημείο να κάνουν κάτι αντίστοιχο, έστω και σε τρομερά μικρότερη κλίμακα.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...