coyote2 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 http://www.public.gr/product/gaming/games/ps-vita/sly-cooper:-thieves-in-time-elliniko-ps-vita-game/prod3980229pp/ Αυτό έλεγα 1
xaerialtwistx Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Ένα γερό χτύπημα για τους φίλους της κονσόλας. https://kotaku.com/sony-ends-production-of-physical-vita-games-1826060406
pollop Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Κριμα, φαιινοταν βεβαια το πραγμα αργα η γρηγορα θα γινοταν, η σονυ εκανε τραγικα λαθη με το βιτα, μην λεμε παλι τα ιδια.
xaerialtwistx Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Βέβαια αυτό αφορά μόνο την Αμερικανικη και Ευρωπαϊκή αγορά Sony’s American and European branches “plan to end all Vita GameCard production by close of fiscal year 2018,”. Θα εξακολουθήσουν να βγαίνουν παιχνίδια σε φυσική μορφή σε πχ Ασία (που έτσι και αλλιώς είναι εκεί που έχουμε στραφεί τα τελευταία 2 χρόνια οι περισσότεροι που θέλουμε νέα retail παιχνίδια). Απλά τώρα γκρεμίζονται όλες οι ελπίδες για μεταφορές επιτυχημένων PS Vita παιχνιδιών στην Ευρωπαϊκή αγορά.
shadowlike Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 και εγώ αγόρασα πρόσφατα vita κυρίως για το remote play αλλά ανακαλύπτω πως έχει φοβερούς τίτλους (persona 4 gold, indies για την ώρα) και έχει αρχίζει να μου τρώει gaming χρονο απο το ps4/pc. Πραγματικά δε καταλαβαίνω γιατι η sony δεν το υποστιρίζει με ένα revision ίσως με SD card slot. Κρίμα, είναι πάρα πολύ καλή κονσόλα! Θεωρώ πως αν υπήρχε ένα petition για US και EU users θα μαζευόντουσαν πολλές υπογραφές. Γενικά απ'οσο ψάχνω και διαβάζω/βλέπω , πολύ κόσμος μπήκε τα 1-2 τελευταία χρόνια στο κόσμο του vita.
xaerialtwistx Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) http://www.playstationlifestyle.net/2018/05/17/ps-vita-physical-games-japan-sales-still-continue/ Επίσης αυτά είναι τα στατιστικά του PS Vita στην Ιαπωνία: PlayStation Vita Units 2017 sales:271,716 units Life to date:5,709,193 units Xbox One Units 2017 sales:16,212 units Life to date:92,861 units Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από xaerialtwistx
pollop Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Παραδοσιακα οι κονσολες της microsoft τρωγανε ητες στη Ιαπωνια.
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δεν συγκρίνεται το support της MS για το Χ1 στην Ιαπωνική αγορά, με το support της Sony για το PSV οπουδήποτε εκτός Ιαπωνίας. Καταλαβαίνω ότι η MS έχει λεφτά για κάψιμο, αλλά το PSV έχει πουλήσει κάμποσα εκατομμύρια για να σταματήσουν έτσι ξερά την παραγωγή physical games τόσο νωρίς (για τα δεδομένα της Sony πάντα που supportάρει για πολλά χρόνια τα μηχανάκια της παραδοσιακά).
Damachi Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Σε ολη την ασία το vita ειναι πολυ δημοφιλες . Στη σονυ US και EU εχουν τοσο καβαλησει το καλαμι ...μονο αν τους βγει νεος ανταγωνιστης θα συνελθουν
Daredevil Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) νομίζω ότι το πιο τραγικό λάθος είναι η μη υποστήριξη sd σε συνδιασμό με την κατάργηση των physical games, κατα τα άλλα ίσως ήταν κι αδιάφορο. Για την εμπορική αποτυχία τώρα οκ είναι συνδιασμός πολλών παραγόντων, όπως η παρούσια των παιχνιδίων του psp σε άλλο φορμάτ, η αποτυχία του βασικού οικοσυστήματος του (πσ3) κλπ κλπ. Πάντως σαν φορητή κονσόλα παραμένει απο τις καλύτερες και με το hack της απογειώενεται. https://kotaku.com/mobile-gaming-didnt-kill-the-vita-sony-did-1733350950 Επεξ/σία 20 Μαΐου 2018 από Daredevil
Moderators Malthador Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Η Sony είχε μια τεράστια ευκαιρία με το PSV, μπορούσε να εκθρονίσει την Ν από τα φορητά. Μιλάμε για το πιο premium φορητό που έχει βγει με ονειρικά specs για την εποχή του από τη μία και από την άλλη την Ν με ένα toy για παιδάκια ουσιαστικά. Και αντί να κάτσει και να το βιάσει από παντού στα exclusives για να ξεσκιστεί στις πωλήσεις, το άφησε να ψοφήσει χωρίς καν πρώτες βοήθεια. Για μένα οι proprietary κάρτες ήταν πταίσμα, το κύριο πρόβλημα του PSV ήταν ότι η Sony δεν έριξε λεφτά στο development και δεν έριξε λεφτά γιατί δεν μπορούσε να συντηρήσει δύο main συστήματα στην αγορά. Πολύ κρίμα. 1
Daredevil Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 19 λεπτά πριν, Malthador είπε Η Sony είχε μια τεράστια ευκαιρία με το PSV, μπορούσε να εκθρονίσει την Ν από τα φορητά. Μιλάμε για το πιο premium φορητό που έχει βγει με ονειρικά specs για την εποχή του από τη μία και από την άλλη την Ν με ένα toy για παιδάκια ουσιαστικά. Και αντί να κάτσει και να το βιάσει από παντού στα exclusives για να ξεσκιστεί στις πωλήσεις, το άφησε να ψοφήσει χωρίς καν πρώτες βοήθεια. Για μένα οι proprietary κάρτες ήταν πταίσμα, το κύριο πρόβλημα του PSV ήταν ότι η Sony δεν έριξε λεφτά στο development και δεν έριξε λεφτά γιατί δεν μπορούσε να συντηρήσει δύο main συστήματα στην αγορά. Πολύ κρίμα. κι η Ν είχε το ίδιο θέμα με το wiiu τουλάχιστον το υποστήριξε σαν 1st party. Άσε που όταν αγόραζες το 3ds όπως όλα τα φορητά της Ν κι έλεγες οκ έχω κι άλλα 1000 παιχνίδια να παίξω σωστά day 1. Δεν ξέρω αν είναι θέμα χρημάτων η θέμα τύπου, ποιος ασχολείται τώρα με αυτό to gadget, τον έχουμε πιεί απο την ms δώστε προτεραιώτηα στο dev/deals κλπ για το ps4, μιας και δεν υπάρχει και τρόπος για direct porting από το ps3.
ikaruga24 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Το σενάριο αυτό το έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν. Εδώ πέρα ολόκληρο game boy έζησε για να δει gamecube. Δύο πράγματα διέκρινα που πάντα υπήρχε θέμα σε όλες τις γενιές που η Nintendo έκανε καλά και κέρδιζε. - brand name και franchises - βολικοτητα και πρακτικότητα Οι αντίπαλοι σε ένα εκ των δύο ή και στα δύο πάντα είχαν θέμα. Το θέμα της τιμής το προσπερνάς εν μέρη. Στο ps vita ήταν και αυτό γιατί με όλα τα απαραίτητα έξοδα μαζί έφτανε άνετα τιμή ps3. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Malthador είπε Η Sony είχε μια τεράστια ευκαιρία με το PSV, μπορούσε να εκθρονίσει την Ν από τα φορητά. Μιλάμε για το πιο premium φορητό που έχει βγει με ονειρικά specs για την εποχή του από τη μία και από την άλλη την Ν με ένα toy για παιδάκια ουσιαστικά. Και αντί να κάτσει και να το βιάσει από παντού στα exclusives για να ξεσκιστεί στις πωλήσεις, το άφησε να ψοφήσει χωρίς καν πρώτες βοήθεια. Για μένα οι proprietary κάρτες ήταν πταίσμα, το κύριο πρόβλημα του PSV ήταν ότι η Sony δεν έριξε λεφτά στο development και δεν έριξε λεφτά γιατί δεν μπορούσε να συντηρήσει δύο main συστήματα στην αγορά. Πολύ κρίμα. Συμφωνω απολυτα οσον αφορα το Vita. Eιχε εξαιρετικο hardware με σουπερ potential. Oτι καλυτερο εχω πιασει στα χερια μου σε φορητο(οχι μονο για τα specs). Απο την αλλη δεν νομιζω οτι θα εκθρονιζε ποτε την Nintendo. Tα sony studios(εκτος απο την Mm) δεν εχουν την ικανοτητα των Νιντεντο studios να φτιαχνουν παιχνιδια με ''φορητο'' χαρακτηρα. H Nintendo το εχει στο ''αιμα'' της ρε παιδι μου με την τεραστια παραδοση στο φορητο gaming. Και επειδη το software κανει την διαφορα , η sony θα ακολουθουσε παντα απο πισω. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2018 από Επισκέπτης
Choutas Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Η αλήθεια είναι οτί η μόδα είναι freemium παιχνίδια στο κινητό. Κάποια στιγμή η ποιότητα δεν θα είναι καν κριτήριο αρκεί να είναι στο πλέιστορ και να παίζει σε κινητό των 60 ευρώ. Δείτε τον χαμό με το pokemon go και το mario run. Οι casual gamers είναι χιλιαπλάσιοι από τους hardcore gamers
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα