Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

raid 2 και εγω.
Οντως πολυ ξυλο και βασικα κουραζε η διαρκεια της ταινιας.Ωστοσο για ταινια δρασης ειναι καλη.Απλως το πρωτο ειναι πολυ καλυτερο.

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 1
  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πρεπει να δω και το 1 ή μπορω να παω απευθειας στο 2 ?

να δεις οπωσδήποτε το πρώτο.

Ειναι σα τα tropa de elit,an de δεις το πρωτο,εχεις χασει σημαντικά στοιχεία.

Δημοσ.

Εγώ ρε φίλε βαρέθηκα, τόσο ακοπο ξύλο...

Το πρώτο ήταν πιο ωραίο έτσι όπως εκτυλίχθηκε.

 

Τo plot και των δύο είναι εντελώς απλοϊκό, πιο κλισέ μαφία/οργανωμένο έγκλημα δεν γίνεται. Το ίδιο και διάλογοι/χαρακτήρες. Και τα δύο κρίνονται βάσει σκηνοθεσίας και χορογραφιών, και το 2 είναι απλά καλύτερο σε αυτούς τους τομείς.

 

Σκηνοθετικά κερδίζει με κάποιες σκηνές όπως η μάχη στη λάσπη που είναι γύρω στα 6-7 λεπτά συνεχούς λήψης (κάποιοι λένε ότι υπάρχουν έξυπνα τοποθετημένα cuts αλλά έστω κι έτσι δεν βλέπεις συχνά κάτι παρόμοιο).

 

Στις χορογραφίες μάχης σε παραπέμπω στα bossfights της κάθε ταινίας, στην πρώτη

mad dog

από ένα σημείο και μετά κοίταγα το ρολόι ενώ στη δεύτερη

hammer girl - baseball bat man - assassin

είχε πολύ μεγαλύτερη ποικιλία.

Δημοσ.

Τo plot και των δύο είναι εντελώς απλοϊκό, πιο κλισέ μαφία/οργανωμένο έγκλημα δεν γίνεται. Το ίδιο και διάλογοι/χαρακτήρες. Και τα δύο κρίνονται βάσει σκηνοθεσίας και χορογραφιών, και το 2 είναι απλά καλύτερο σε αυτούς τους τομείς.

 

Σκηνοθετικά κερδίζει με κάποιες σκηνές όπως η μάχη στη λάσπη που είναι γύρω στα 6-7 λεπτά συνεχούς λήψης (κάποιοι λένε ότι υπάρχουν έξυπνα τοποθετημένα cuts αλλά έστω κι έτσι δεν βλέπεις συχνά κάτι παρόμοιο).

 

Στις χορογραφίες μάχης σε παραπέμπω στα bossfights της κάθε ταινίας, στην πρώτη

mad dog

από ένα σημείο και μετά κοίταγα το ρολόι ενώ στη δεύτερη

hammer girl - baseball bat man - assassin

είχε πολύ μεγαλύτερη ποικιλία.

ξερεις τι μου την εδωσε;

τα εβαλε με 4 εκατομμυρια μαφιοζους και ενας με ενα πιστολι δε βρεθηκε...

Ενω στο πρωτο ειχε απ'ολα

Δημοσ.

Αυτην την βδομαδα μου εκανα ενα μικρο αφιερωμα σε Ευρωπαικες ταινιεςκαι κατεβασα τις παρακατω ταινιες τις οποιες και ειδα

 

The Dreamers (2003)

the_dreamers_poster.jpg

Ο βραβευμένος με όσκαρ ιταλός σκηνοθέτης Bernardo Bertolucci (the last emperor1987) αποφασίζει να αναδείξει με τη δική του ματιά τα γεγονότα της φοιτητικής επανάστασης και του κλίματος της Γαλλίας τον Μάϊο του 1968.

Ερωτισμός, ταραχές, απελευθέρωση και ντεμπούτο για την όμορφη Eva Green που είδαμε μετέπειτα σε ταινίες όπως Casino Royale, Dark shadows.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amelie (2001)

amelie_poster.jpgΈσπασε ταμεία και θεωρήθηκε από πολλούς φαινόμενο. Πολύχρωμη αισθητική και ανάδειξη του ταλέντου της γλυκύτατης Audrey Tautou μέσα από την υπέροχη κινηματογράφηση του Παρισιού.

Αγάπη, γέλιο και σίγουρα μια ευχάριστη αύρα που βγάζει το συγκεκριμένο φίλμ είναι τα βασικά χαρακτηριστικά. Υποψήφια για 5 όσκαρ το 2002.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Intouchables (2011)

the_intouchables_poster.jpgΤρυφερή, συγκινητική και συνάμα αστεία. Ο Francois Cluzet και ο Omar Sy υποδύονται έναν τετραπληγικό και τον βοηθό του αντίστοιχα σε μια από τις καλύτερες ταινίες της κινηματογραφικής σεζόν 2012-1013.

Ήταν υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hable con Ella (2002)

hable_con_ella_poster.jpgΜια από τις καλύτερες και διασημότερες ταινίες του εξαιρετικού Pedro Almodovar. Πραγματεύεται την αγάπη, τη φιλία, τη μοναξιά και την έλλειψη επικοινωνίας που υπάρχει στους ανθρώπους.

Υποψήφιο για δύο όσκαρ, από τα οποία απέσπασε το ένα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Welle (2008)

die_welle_poster.jpgΤο κύμα βασίζεται σε αληθινά γεγονότα που συνέβησαν το 1967 στην Καλιφόρνια. Διθυραμβικές κριτικές, εμβάθυνση στους μαθητές-μέλη του ''κύματος'', αμεσότητα και θίξιμο ορισμένων αρχών και ερωτημάτων όπως αν υφίσταται ή μπορεί να υπάρξει κάποια μορφή φασισμού στη σύγχρονη κοινωνία.

Η εξάπλωση του πειράματος πέρα από τους μαθητές της τάξης, θα αποτελέσει μια κλειστή κοινωνία με τραγικό τέλος. Φεστιβαλική πορεία με αποκορύφωμα την διεκδίκηση του μεγάλου βραβείου της επιτροπής στο Sundance.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La vita e bella (1997)

la_vita_e_bella_poster.jpgΜια ταινία που έχει γίνει ήδη κλασική! Όλοι μας θυμόμαστε τη σκηνή που ο Μπενίνι λέει ‘’goodmorning principessa’’. Πρόκειται και για την ταινία που τον καταξίωσε κι όλας στον παγκόσμιο κινηματογράφο.

Η ταινία βραβεύτηκε με 3 όσκαρ, για Ααντρικό ρόλο, μουσικής και καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lock, stock and two smoking barrels (1998)

Lock_stock_and_two_smoking_barrels_posteΜια ανατρεπτική κωμωδία από τον τότε νεαρό Guy Ritchie. Πρόκεται για μια από τις καλύτερες ταινίες που έχει να δείξει ο αγγλικός κινηματογράφος των τελευταίων χρόνων.

Κέρδισε πολλές διακρίσεις σε διάφορα φεστιβάλ με μεγαλύτερη διάκριση τις υποψηφιότητες στα βραβεία BAFTA της χρονιάς εκείνης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La mala Educacion

La_mala_educacion_poster.jpgΊσως το καλύτερο σενάριο του Almodovar, που του πήρε 10 χρόνια να τελειώσει τη φοβερή δομή του. Ανατροπή στην ανατροπή, εναλλαγή φανταστικού με πραγματικότητα και αποκάλυψη στον ρόλο του Ignacio ο μεξικανός Gael Garcia Bernal (Amores perros2000, The Motorcycle Diaries2004, Babel2006).

Ένα υποτιμημένο αριστούργημα του Almodovar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un long dimanche de fiancailles (2004)

un_long_dimance_de_fiancailles_poster.jpΜια πάρα πολύ καλή παραγωγή και καλλιτεχνική διεύθυνση στην καλύτερη γαλλική ταινία των τελευταίων χρόνων. Η Οντρέ Τοτού είναι για ακόμα μια φορά συγκλονιστική.

Σκληρή και βαθιά ανθρώπινη ταυτόχρονα. Δε θα ξεχάσω ποτέ την τελευταία σκηνή της ταινίας, που παρά τα χρόνια που έχουν περάσει από τη θέασή της, παραμένει μια εκ των καλυτέρων ευρωπαικών.

Ήταν υποψήφια για δύο όσκαρ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mar adentro (2004)

Mar_adentro_poster.jpgΟ,τι και να πει κανείς για τον Alejandro Amenabar και τον Javier Bardem είναι πραγματικά λίγο. Ο Bardem υποδύεται έναν τετραπληγικό, σε ένα ρόλο ζωής.

Συγκινητική και τρυφερή σε μια ταινία που απέσπασε όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και πολλές διακρίσεις για Αανδρικό ρόλο για τον Bardem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Run Lola Run (1998)

Run_lola_run_poster.jpgΣπιντάτος ρυθμός μέσω του σεμιναριακού μοντάζ (διδάσκεται σε πανεπιστήμια), animation, πανέξυπνη κινηματογράφηση, ταιριαστή μουσική, ασπρόμαυρα flashback και διαφορετική υφή στην εικόνα (την ιστορία με τον πατέρα την τράβηξε με βιντεοκασέτα).

Ταινία σταθμός στον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο με έντονη φεστιβαλική πορεία (βραβείο κοινού στο sundance, υποψήφια για χρυσό λέοντα στη Βενετία μεταξύ άλλων).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Downfall (2004)

downfall_poster.jpgΜια από τις καλύτερες ταινίες γύρω από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο είναι η γερμανική ''πτώση'' που θα είχε αποσπάσει και όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας, αν δεν είχε πέσει στη χρονιά του συγκλονιστικού Mar Adentro που τελικά το κατέκτησε. Ο καλύτερος και πειστικότερος Χίτλερ που έχει εμφανιστεί ποτέ στον κινηματογράφο ήταν αυτός που ενσάρκωσε ο πραγματικά εξαιρετικός Bruno Ganz.

Φοβερές σκηνές, απίστευτη αναπαράσταση και λίγο ακόμα φως στο τι συνέβη πραγματικά εκείνη την εποχή από την οπτική ματιά των Γερμανών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The pianist (2002)

the_pianist_poster.jpgΟ Roman Polanski δημιουργεί την καλύτερη ταινία της καριέρας του. Πρόκειται για τη βιογραφία του πολωνο-εβραίου πιανίστα Βλαντισλαβ Σπιλμαν.

Η ταινία ήταν υποψήφια για επτά όσκαρ από τα οποία απέσπασε τα τρία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amores perros (2000)

amores_perros_poster.jpgΣίγουρα, το αφιέρωμα με τις ευρωπαϊκές ταινίες είναι ισπανο-γερμανική υπόθεση. Έτσι, λοιπόν, αυτή η ταινία του inarritu βρίσκεται στην έβδομη θέση του αφιερώματος. Μια σκληρή ταινία που προβάλλει διάφορες συνισταμένες.

Πραγματεύεται την αγάπη, τις διάφορες κοινωνικές τάξεις, αλλά και το εύστοχο σχόλιο περί εκμετάλλευσης του αδύναμου που στην προκειμένη περίπτωση είναι τα σκυλιά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pan's Labyrinth (2006)

Pans_Labyrinth_poster.jpgΓοτθικό αλληγορικό παραμύθι από έναν οραματιστή όπως ο Guillermo del Toro. Ανθρώπινο, ατμοσφαιρικό, με εναλλαγή σκότους και ελπίδας μαεστρικά και σκηνοθετημένο προσεγμένα. Διαθέτει φοβερό μακιγιάζ και έντονες πολιτικές αιχμές (είναι τοποθετημένο άλλωστε στην μετα-πολεμική Ισπανία).

6 υποψηφιότητες για όσκαρ (καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, φωτογραφίας, μουσικής, μακιγιάζ, σεναρίου και καλλιτεχνικής διεύθυνσης) αποσπώντας τελικά 3 για το μακιγιάζ, την καλλιτεχνική διεύθυνση και την αξέχαστη φωτογραφία του, δημιουργώντας παράλληλα και απορίες για την απώλεια του σχεδόν σίγουρου βραβείου για ξενόγλωσση ταινία από τις ζωές των άλλων.

 

 

 

 

 

 

 

 

Shame (2011)

shame_poster.jpgΞεκινώντας από την αδικία της στα όσκαρ σε αρκετές κατηγορίες με κυριότερη τον Α' αντρικό ρόλο για την σπαρακτική ερμηνεία ζωής του Fassbender (Hunger2008, Jane Eyre2011, X-men: First Class2011, Prometheus2012) και καταλήγωντας σε αυτή την σπουδαία ταινία -σπουδή- πάνω στην μοναξιά του ανθρώπου στο αστικό περιβάλλον και την αποξένωσή του όπως παρουσιάζεται μέσα από τον φακό του ταλαντούχου Steve McQueen. Τολμηρό θέμα, με το σεξ να παρουσιάζεται ως τρόπος έκφρασης της απόγνωσης του ήρωα. Σπουδαία πορεία σε όλα τα μεγάλα φεστιβάλ, φτάνοντας μέχρι και την υποψηφιότητα του Fassbender για χρυσή σφαίρα που έχασε (άδικα) από τον George Clooney και τον ρόλο του στην ταινία ''The Descendants''.

 

 

 

 

 

 

 

 

The White Ribbon (2009)

the_white_ribbon_poster.jpgΜια από τις καλύτερες ταινίες στη φιλμογραφία του Michael Haneke (Funny Games1997, Cache2005) είναι η λευκή κορδέλα. Φοβερή φωτογραφία που βοηθάει αδιαμφισβήτητα την ασπρόμαυρη επιλογή του σκηνοθέτη. Πειθαρχία και κοινωνικά αίτια του πως γεννήθηκε ο μετέπειτα φασισμός που χαρακτήρισε την χώρα της Γερμανίας. Πολιτική σκέψη και φοβερή αφήγηση σε μια αριστουργηματική ταινία που εξελίσσεται λίγα χρόνια πριν την έναρξη του Α' Παγκοσμίου πολέμου. Χρυσός φοίνικας και βραβείο κριτικών στο φεστιβάλ των Καννών, χρυσή σφαίρα για ξενόγλωσση ταινία και 2 υποψηφιότητες στα όσκαρ (ξενόγλωσσης ταινίας και φωτογραφίας) με φανερό τον παραγκωνισμό της ταινίας και του Haneke από τα μέλη της ακαδημίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Todo sobre mi madre (1999)

todo_sombre_mi_madre_poster.jpgΕίναι αναμενόμενο στις πρώτες θέσεις του αφιερώματος να βρίσκεται ταινία του Almodovar. Ίσως ο σπουδαιότερος ενενεργεία ευρωπαίος σκηνοθέτης. Εξαιρετικοί ηθοποιοί, κλασσικό δράμα κομμένο και ραμμένο στο στυλ που λατρεύει ο Almodovar και η αλήθεια είναι πως μας αρέσει 

Η ταινία απέσπασε το όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι ζωές των άλλων (Das Leben Der Anderen) (2006)

the_lives_of_others_poster.jpgΕίναι σίγουρο πως γνωρίζατε από την αρχή πως αυτή η ταινία θα ήταν πολύ ψηλά. Πλαισιομένη από εξαιρετικό cast και ένα πολύ δυνατό σενάριο κατακτά εύκολα το όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας της χρονιάς. Η ταινία ουσιαστικά αφηγείται μια ιστορία κατά τα χρόνια της σοσιαλιστικής ανατολικής Γερμανίας. Δείχνει με πολύ επιτυχημένο τρόπο πως κάθε είδους ολοκληρωτικό καθεστώς  είναι κακό είτε αυτό βρίσκεται στη δεξιά, είτε στην αριστεράόπως ακριβώς συμβαίνει εδώ- πλευρά του πολιτικού ιδεολογικού άξονα. Πιο συγκεκριμένα για την Ανατολική Γερμανία, η στάζι! Πραγματικά, μια ταινία με σκηνές συγκλονιστικές, βαθιά συγκινητική που σίγουρα θα προβληματίσει, αλλά και θα αλλάξει άρδην τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται ο θεατής διάφορα κοινωνικό-πολιτικά μηνύματα στη ζωή του.

 

 

 

 

 

 

 

 

Amour (2012)

amour_poster.jpgΔεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο πέρα από την Αγάπη του Haneke στη πρώτη θέση, στη πιο ολοκληρωμένη ταινία του, την πιο συγκινητική στο μέτρο του εφικτού, καθώς δεν παύει να είναι σήμα κατατεθέν του σκηνοθέτη η ψυχρότητά του. Αυτή η αγάπη θα κλονιστεί, αλλά δεν παύει να είναι δεμένη με τα μεγαλύτερα δεσμά, αυτά των συναισθημάτων που έχουν δημιουργηθεί σε μια τόσο μεγάλη χρονικά σχέση όπως αυτή παρουσιάζεται μέσα από την ιστορία του Haneke. Φοβερές ερμηνείες ανάλογες των ονομάτων των ηθοποιών (Jean-Louis Trintignant και Emmanuelle Riva) , κρατούν όλη την ταινία σε συνδυασμό με την ρεαλιστική φωτογραφία και τα χαρακτηριστικά μακρόσυρτα πλάνα του σκηνοθέτη που μας κάνει να αισθανόμαστε πως είμαστε μέσα στο διαμέρισμα του ζευγαριού. Η καλύτερη και πιο μεστή ταινία του σπουδαιότερου σύγχρονου ευρωπαίου δημιουργού, μια ωδή στον έρωτα, την τρυφερότητα της αγάπης, τη σκληρότητα της ζωής και τον θάνατο. Χρυσός φοίνικας στο φεστιβάλ των Καννών, χρυσή σφαίρα για καλύτερη ξενόγλωσση ταινία και 5 υποψηφιότητες στα επερχόμενα όσκαρ (καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και Ά γυναικείου ρόλου για την Riva). Ήρθε η ώρα της δικαίωσης για αυτόν τον σπουδαίο δημιουργό από τα μέλη της Ακαδημίας;

 

 

 

 

Ειναι ολες ταινιες πολυ καλες,βραβευμενες οι πιο πολλες,σχεδον ολες ειναι απο το 2000 και μετα,επελεξα ν αρχισω με τις σχετικα προσφατες και να μην μπλεξω με τις βαριες ταινιες του 1960 και μετα που εκει και αν εχει αριστουργηματα,οταν φτασω εκει θα επανερθω με τις σχετικες προτασεις :-) Καλη ακροαση σε ολους :-)

  • Like 13
Δημοσ.

Ωραίος. Αν και θα ήθελα να έλεγες λίγο πιο προσωπικά πράγματα που πέρασε η κάθε ταινία, γιατί ήταν λίγο σαν να διάβαζα περίληψη από περιοδικό.

 

Κατά τα άλλα, έχω κουραστεί λίγο από το ότι το 95% των ταινιών που γράφονται εδώ μέσα είναι της τρέχουσας χρονιάς

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω δει μερικές ταινίες που προαναφέρεις όπως " Die Welle ", " Intouchables", " Downfall ", οι οποίες πράγματι είναι αξιέπαινες ταινίες.Πολλές όμως απ' αυτές δεν τις γνώριζα. Εύγε για τις πληροφορίες και τη παρουσίαση :shifty:  

  • Like 1
Δημοσ.

 

Ωραίος. Αν και θα ήθελα να έλεγες λίγο πιο προσωπικά πράγματα που πέρασε η κάθε ταινία, γιατί ήταν λίγο σαν να διάβαζα περίληψη από περιοδικό.

 

Ναι εχεις δικιο σ αυτο απλα ηταν πολλες η ταινιες και δεν μπορουσα να κατσω να γραψω την προσωπικη μου γνωμη για την καθε μια και ετσι τα εκανα  copy paste απο το ιντερνετ,δεν ειναι και οι καλυτερες περιγραφες αλλα τουλαχιστον παιρνεις μια ιδεα για το θεμα της καθε ταινιας,αν απλα παρεθετα τους τιτλους κανενας δεν θα εμπαινε στον κοπο να τις ψαξει μια μια στο ιντερνετ

  • Like 1
Δημοσ.

 

Άρα δεν μας είπες την γνώμη σου, απλώς ποιες ταινίες είδες.(τέτοια ποστ συχνά διαγράφονται από αυτό το τόπικ)

 

Δεν μπορει να ειναι αληθεια αυτο,πρεπει να μου κανεις πλακα,μαλλον εισαι χιουμοριστας χαχαχαχαχαχα,αλλα μαλλον πρεπει να εχεις δικιο,σ αυτο το thread οσοι ποσταρουν την ταινια τους κανουν και απο κατω βαθυστοχαστη αναλυση,κριτικη,και προσωπικη τοποθετηση πανω στην ταινια,μετα βγαζουν τα μυχια της ψυχης τους και το τι κοινωνικες προεκτασεις και επιροες ειχε η ταινια στην προσωπικη ζωη τους χαχαχαχαχαχα.

 

Συγνωμη αδερφε,δεν θελω αν ειμαι ειρωνικος αλλα αυτο που εγραψες το διαβασες?Εδω ποσταρει ο καθενας την ταινια που εχει δει και αυτο εκανα κι εγω,αυτες τις ταινιες ειδα και αυτες ποσταρα και μαλιστα εκατσα τοση ωρα να ψαχνω για περιγραφες και εικονες για να μπορει ο αλλος να καταλαβει ποιο ειναι το θεμα της ταινιας,ποιοι παιζουν,ποιος ειναι ο σκηνοθετης,αν πηρε βραβεια και ποσα και μου λες εσυ τωρα οτι θα την σβησουν επεδη δεν εκανα προσωπικη κριτικη στην καθε ταινια?χαχαχαχα

 

Τελος παντων για να μην πικραθουμε και χαλαστουμε μεταξυ μας αν θελουν ας σβησουν το θεμα,εγω δεν εχω να χασω τιποτα,τις εχω δει τις ταινιες,για εσας ολους τις ανεβασα

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν έχεις άδικο όσον αφορά τα ποστ άλλων που γράφουν απλά τον τίτλο της ταινίας που είδαν και στο τσακίρ κέφι βάζουν και imdb link, αλλά σκέψου πως το να αναφέρουμε απλά ποια ταινία είδαμε χωρίς να παραθέτουμε έστω μία άποψη γι'αυτή (δεν χρειάζεται να γράψεις και review) είναι πρακτικά εντελώς άχρηστη πληροφορία.

 

Γιατί να με νοιάζει ποια ταινία είδες αν δεν έχεις να μου πεις τίποτα γι'αυτή;

Κι εγώ το μεσημέρι έφαγα σουτζουκάκια.

  • Like 3
Δημοσ.

 

Δεν έχεις άδικο όσον αφορά τα ποστ άλλων που γράφουν απλά τον τίτλο της ταινίας που είδαν και στο τσακίρ κέφι βάζουν και imdb link, αλλά σκέψου πως το να αναφέρουμε απλά ποια ταινία είδαμε χωρίς να παραθέτουμε έστω μία άποψη γι'αυτή (δεν χρειάζεται να γράψεις και review) είναι πρακτικά εντελώς άχρηστη πληροφορία.

 

Γιατί να με νοιάζει ποια ταινία είδες αν δεν έχεις να μου πεις τίποτα γι'αυτή;

Κι εγώ το μεσημέρι έφαγα σουτζουκάκια.

 

Αδερφε δεν νομιζω να σε νοιαζει η γνωμη μου για μια ταινια,αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο,μια ταινια που για μενα ειναι διαμαντι για σενα μπορει να ειναι σκουπιδι,αντε και γραφω απο κατω απο καθε ταινια οπως γραφουν οι αλλοι "φοβερη ταινια","πατατα η ταινια"."βαρεθηκα την ζωη μου" και ολα αυτα τα ωραια που γραφουν,εσυ δηλαδη θα αποφασισεις αν την δεις η οχι με βαση αυτες τις περιγραφες?αυτο ειναι δηλαδη το κριτηριο σου?το αν μου αρεσει εμενα η οχι?Εγω κανω κατι αλλο,σου παρουσιαζω αυτες τις ταινιες με μια μικρη περιγραφη διπλα,ποιοι παιζουν και αν εχει παρει διακρισεις και απο κει και περα αν η θεματολογια της ταινιας ειναι του γουστου σου την επιλεγεις να την δεις,αλλα αφου ενοχλει τοσο αυτο θα μπω κι εγω στην διαδικασια απο δω και περα να πεταω ενα λινκ απ το imdb,να γραφω απο κατω αυτου του τυπου σχολιων "πατατα η ταινια" η "και γαμω τις ταινιες" και να τελειωνουμε,αφου θελετε το thread να ειναι αυτου του επιπεδου τοτε δεν ξαναμπαινω πια στον κοπο να προτεινω ταινιες

 

Φιλικα παντα

  • Like 1
Δημοσ.

Μα την γνώμη σου μπαίνω να διαβάσω, το πώς θα την αξιολογήσω μετά είναι δική μου υπόθεση.

Αυτό που κάνεις εσύ, καλοπροαίρετα στο λέω, μπορώ να το κάνω πατώντας τυχαία κλικ στο imdb.

 

 

*Όταν λέμε γνώμη, δεν εννοούμε "καλή η ταινία" - "κακή η ταινία" - "βαρέθηκα", αλλά μια μίνι περιγραφή και εντύπωση, 3-4 σειρές, δεν κοστίζουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπαζίγκας, είσαι άκυρος έτσι; Και νομίζω το καταλαβαίνεις ότι αυτό που έκανες δεν έχει κανένα νόημα. Άμα ήταν έτσι θα αραδιάζαμε 400 κλασσικές ταινίες από την πρώτη μέρα δημιουργίας αυτού του τόπικ και δεν θα το ξανααγγίζαμε.

 

Και χάρηκα στην αρχή

Δημοσ.

 

*Όταν λέμε γνώμη, δεν εννοούμε "καλή η ταινία" - "κακή η ταινία" - "βαρέθηκα", αλλά μια μίνι περιγραφή και εντύπωση, 3-4 σειρές, δεν κοστίζουν.

 

Συγνωμη αδερφε αλλα 618 σελιδες εχει το thread αυτο,πες μου με το χερι στην καρδια ποσους εχεις δει να κανουν αυτο που αναφερεις?το ονομα της ταινιας γραφουν και μια ατακα του τυπου "καλη" η "πατατα",εγω δηλαδη γιατι να βρεθω τωρα υπολογος επειδη εκανα αυτο το πραγμα?για καλο το εκανα,αν ηξερα οτι θα ενοχλουσε τοσο πολυ δεν θα το κανα,λυπαμαι πραγματικα.

 

Τελος παντων αν το ποστ μου ειναι εκτος του κανονισμου του φορουμ ας το διαγραψει καποιος μοντ και τελειωνει εδω το θεμα,δεν θα χαλασουμε τις καρδιες μας για μικροπραγματα τωρα,μια παρεα ειμαστε εδω μεσα ολοι,και ζητω συγνωμη απ τον χρηστη cthulhucarbide αν το ποστ μου ηταν καπως ειρωνικο,ηταν απρεπεια εκ μερους μου και λυπαμαι γι αυτο

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...