Προς το περιεχόμενο

The Last of Us [PS3][PS4]


karubas13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αξίζει τον κόπο;

Αυτό μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις για τον εαυτό σου ;)

 

Σίγουρα για το multi όχι, για μένα, το οποίο είναι το μόνο που έχω παίξει ώς τώρα. 

Στο single μάλλον θα το κλειδώσω στα 30 για αισθητικούς λόγους. I'm weird that way :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο το παιζω σημερα, δε μπορω να πω οτι βλεπω πολλες διαφορες περα απο την αναλυση και το Frame Rate.

 

Μαλιστα θα ελεγα οτι δε βλεπω καμμια διαφορα, αν δε τα βαλω δλδ διπλα διπλα δε μπορω να προσεξω κατι, o εγκεφαλος ετσι οπως λειτουργει τετοιες μνημονικες διαφορες δε μπορει να τις συγκρατησει.

 

Εχω βρει αρκετα graphic glitches με το χειροτερο ολων ενα περιεργο εντονο ghosting που κανει στους Npc's οταν εισαι λιγο μακρυτερα τους και κουνας την καμερα και οτι στα βιντεακια λογω της μεθοδου που χρησιμοποιουν για να τα δειχνει στα 60καρε κανει μερικες φορες ενα περιεργο jumping.

 

Η αποψη μου ειναι οτι αν καποιος το επαιξε στο PS3 να μην κανει καν τον κοπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μου λες ότι διαφορες δεν βλέπεις από 720p 30 fps σε 1080p 60 fps μάλλον εσύ έχεις το πρόβλημα :P

 

Εγώ πχ την είχα λιώσει την έκδοση για Ps3, τις διαφορες τις βλέπω κατευθείαν. Έχω αρκετά καλο 1080p ips monitor όμως, ίσως κάνει διαφορα και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν παίζει σε μικρότερες απο 42" ίντσες έτσι κι αλλιώς η διαφορά στην ανάλυση δεν φαίνεται. Τώρα το framerate κάνει μπάμ, αλλά μπορεί να έχει επιλέξει 30fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50αρα πλασμα ειναι η τηλεοραση. To 30αρι framerate στο συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι προβληματικο. Τετοιο jerkiness δεν εχω ξαναδει.

 

Το επαιξα το παιχνιδι τελευταια φορα πριν 6 μηνες και το κανα plat. Φανταζομαι χρειαζεται λιωσιμο για να γινει κατι τετοιο.

 

Οσο το θυμαμαι γιατι δεν ειμαι android να το εχω στα ματια μου οπως ακριβως ειναι δε βλεπω διαφορες, μαλιστα βλεπω θεματακια που δεν υπηρχαν, και ηδη γραφω στο προηγουμενο ποστ, πως προφανως αμα τα βαλει καποιος πλαι πλαι θα δει διαφορες.

 

Η αποψη μου ειναι αυτη, θα μπορουσα να πω και γω καλιστα οτι εχει προβλημα οποιος λεει οτι εχει διαφορες χωρις να τα βαλει διπλα διπλα ή οτι αξιζει να το ξαναπαρει καποιος που το ειχε στο PS3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει τον κόπο;

 

Κοιτα μερικες σκιες εχουν λιγοτερο aliasing και υπαρχει και ελαφρως μεγαλυτερη λεπτομερεια επισης.

Βεβαιως το patch που τις ενεργοποιησε μαζι με το 30fps lock, μαλλον δεν εχει τεσταριστει αρκετα απο Naughty Dog καθοτι υπαρχουν μερικα προβληματακια με μερικα shadow maps που χανονται και ξαναεμφανιζονται ειδικα σε σκηνες εσωτερικα.. (δεν το εχω παρατηρησει εγω αλλα το εχουν δει αρκετοι)

 

Εγω αφηνω 60fps και οπου βλεπω πιο εντονα light sources το βαζω να δω αν υπαρχουν διαφορες και τι επιπεδου σε IQ.. Εχει απλα συμπαθητικα soft shadows παντως σαν παιχνιδι εδω υστερει λιγο αν και καταλαβαινω οτι ειναι προηγουμενης γενιας με οτι αυτο συνεπαγεται.

Οσο το παιζω σημερα, δε μπορω να πω οτι βλεπω πολλες διαφορες περα απο την αναλυση και το Frame Rate.

 

Μαλιστα θα ελεγα οτι δε βλεπω καμμια διαφορα, αν δε τα βαλω δλδ διπλα διπλα δε μπορω να προσεξω κατι, o εγκεφαλος ετσι οπως λειτουργει τετοιες μνημονικες διαφορες δε μπορει να τις συγκρατησει.

 

Εχω βρει αρκετα graphic glitches με το χειροτερο ολων ενα περιεργο εντονο ghosting που κανει στους Npc's οταν εισαι λιγο μακρυτερα τους και κουνας την καμερα και οτι στα βιντεακια λογω της μεθοδου που χρησιμοποιουν για να τα δειχνει στα 60καρε κανει μερικες φορες ενα περιεργο jumping.

 

Η αποψη μου ειναι οτι αν καποιος το επαιξε στο PS3 να μην κανει καν τον κοπο.

 

Διπλασιο framerate και pixel count, πολυ μεγαλυτερη λεπτομερεια σε shadow resolution, τα textures απλα δεν εχουν σχεση μεταξυ τους απο οτι εχω δει, καλυτερα particle fx,περισσοτερο drawing distance.

 

Mate, ολα καλα με το να μην βλεπεις προσωπικα διαφορα στο IQ αλλα το να συμβουλευεις κοσμο να μην το παρει για PS4 γιατι δεν αξιζει και να μην κανει καν τον κοπο ειναι λιγο τραβηγμενο δεν νομιζεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφω οτι αν καποιος το επαιξε στο PS3 να μην το παρει στο PS4, για καποιον νεο παικτη το παιχνιδι ειναι αψογο και σωστο διαμαντι.

 

H αποψη μου ειναι οτι δεν αξιζει να το πω και αλλιως για καποιον που ηδη το ειχε στο PS3.

 

Εγω ολα αυτα που γραφεις δε μπορω να τα διακρινω αν δεν αναψω το PS3 και αρχισω να τα βλεπω διπλα διπλα για να πω, α να οι σκιες ειναι πιο pixeliasmenes κτλ κτλ δε προκειτε να συμφωνουμε ολοι με ολα, και εχω αρκετες γνωσεις για να διακρινω τα particle effects, soft shadows και οτιδηποτε αλλο τελοσπαντων.

 

Αντιθετως βλεπω θεματα που με ενοχλουν, οπως ειπα το ghosting στους NPC's που δεν υπηρχε, ή αυτο με τα cutscenes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφω οτι αν καποιος το επαιξε στο PS3 να μην το παρει στο PS4, για καποιον νεο παικτη το παιχνιδι ειναι αψογο και σωστο διαμαντι.

 

H αποψη μου ειναι οτι δεν αξιζει να το πω και αλλιως για καποιον που ηδη το ειχε στο PS3.

 

Εγω ολα αυτα που γραφεις δε μπορω να τα διακρινω αν δεν αναψω το PS3 και αρχισω να τα βλεπω διπλα διπλα για να πω, α να οι σκιες ειναι πιο pixeliasmenes κτλ κτλ δε προκειτε να συμφωνουμε ολοι με ολα, και εχω αρκετες γνωσεις για να διακρινω τα particle effects, soft shadows και οτιδηποτε αλλο τελοσπαντων.

 

Αντιθετως βλεπω θεματα που με ενοχλουν, οπως ειπα το ghosting στους NPC's που δεν υπηρχε, ή αυτο με τα cutscenes.

 

Η αποψη σου ειναι σεβαστη αλλα καλο θα ειναι να την επεξηγεις λιγο περαιτερω προς αποφυγιν παρεξηγησεων για καποιον που δεν το εχει παιξει αυτο εννοω.

Μπορει εσυ να μην βλεπεις διαφορες (που στο κατω κατω ειναι εμφανεστατες δεν θελει και εκπαιδευμενο ματι) αλλα οκ δεν βλεπουμε ολοι τα ιδια και εν τελει δεν σχολιασα αυτο. Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι για καποιον οι διαφορες στο IQ κομματι μπορει να ειναι σημαντικοτατες και λεγοντας εσυ οτι δεν βλεπεις καμια και δεν αξιζει η remastered εκδοση με την καμια, να τον προδιαθεσεις αρνητικα, ενω κατι τετοιο δεν ισχυει.

 

Δεν σχολιαζω την αποψη σου, τοποθετουμαι στην κριτικη που κανεις για κατι που δεν ισχυει ή δεν εχεις επαρκη γνωση για να αναφερθεις ή δεν σε ενδιαφερει στο κατω κατω ρε αδελφε να προσεξεις, αυτο εννοω.

Φιλικα παντα ετσι δεν σε κατακρινω, απλα καλο θα ειναι να αποφευγουμε τετοιες υπεραπλουστευσεις στις κριτικες μας. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι υπεραπλουστευση.

 

Αν καποιος το ειχε στο PS3 και με ρωτησει αν αξιζει να το παρει στο PS4 θα του πω οχι. Τωρα αν ξερω οτι τα λεφτα του περισσευουν ή οτι ειναι συλλεκτης ειναι αλλη συζητηση.

 

Εμενα προσωπικα με ενοχλουν τα τσιτα sharp textures απο την αυξημενη αναλυση, δεν ειναι αλλαγμενα ωστε να εχουν tesselation (για παραδειγμα) και να ξεχωριζει το χαλικι στο δρομο ή αυλακωσεις απο τα τουβλα ή γενικα δημιουργημενα απο την αρχη, τα ιδια textures σε αυξημενη αναλυση, για μενα ειναι ασχημα γιατι τονιζοται δυστυχως η ασχημια που στο original καλυπτεται απο την χαμηλη αναλυση ή το blur φιλτρο.

 

Ακομα και οι σκιες, δεν ειναι απο νεα μηχανη, οι παλιες σκιες σε υψηλη αναλυση (οι σκιες δεν ειναι τελειες γραμμες, θεωρω οτι χαλαει το αρχικο αρτ του παιχνιδιου για μενα που εχω παιξει το αρχικο.

 

Το 30αρι mode του ειναι unplayable, τετοιο jerkiness δεν εχω ξαναδει, και ειμαι τυπος που αυτου του στυλ τα παιχνιδια τα προτιμω 30αρια.

 

Ενα παραδειγμα remaster που αξιζει και κανει μπαμ για μενα ειναι το Tomb Raider. Σε αυτο ναι οι διαφορες φαινονται, και παλι δε θα προτεινα σε καποιον να το παρει αλλα θα ημουν πιο διαλλακτικος.

 

Δε παρεξηγουμε, κουβεντα κανουμε.

 

To προβλημα με το ghosting. Moυ το κανει συνεχεια. Τελειως ξενερωμα. Δε ξερω γιατι το κανει μονο στους ενεργους NPC's.

 

10317628_10204476002484978_4191414639522

 

To κανει οποτε κουναω την καμερα. Συνεχεια δλδ και γινεται πιο εντονο οσο απομακρυνομαι. Τα υπολοιπα μοντελα ειναι οκ.

 

Τα κλασσικα σβησιμο καθαρισμα κτλ εχουν γινει, ανεξαρτητως FPS mode. Aν το κανει και σε αλλους γραψτε το για να ξερω αν το κανει μονο σε μενα. Αν και περιμενω και feedback απο φιλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι υπεραπλουστευση.

 

Αν καποιος το ειχε στο PS3 και με ρωτησει αν αξιζει να το παρει στο PS4 θα του πω οχι. Τωρα αν ξερω οτι τα λεφτα του περισσευουν ή οτι ειναι συλλεκτης ειναι αλλη συζητηση.

 

Ok

 

 

 

Εμενα προσωπικα με ενοχλουν τα τσιτα sharp textures απο την αυξημενη αναλυση, δεν ειναι αλλαγμενα ωστε να εχουν tesselation (για παραδειγμα) και να ξεχωριζει το χαλικι στο δρομο ή αυλακωσεις απο τα τουβλα ή γενικα δημιουργημενα απο την αρχη, τα ιδια textures σε αυξημενη αναλυση, για μενα ειναι ασχημα γιατι τονιζοται δυστυχως η ασχημια που στο original καλυπτεται απο την χαμηλη αναλυση ή το blur φιλτρο.

 

Ακομα και οι σκιες, δεν ειναι απο νεα μηχανη, οι παλιες σκιες σε υψηλη αναλυση (οι σκιες δεν ειναι τελειες γραμμες, θεωρω οτι χαλαει το αρχικο αρτ του παιχνιδιου για μενα που εχω παιξει το αρχικο.

 

Κοιτα σαφεστατη αποψη δεν εχω καθοτι δεν εχω παιξει ο ιδιος το πρωτο. Απο εικονες παντως και με τον σαφεστατο κινδυνο του compression τις περισσοτερες φορες εχω δει πως ηταν το αρχικο και τα συγκριτικα με αυτο.

Εγω δεν εχω δει καποιο προβλημα με τα textures (shimmering,flickering ή pop in ή κατι αλλο). Σαφως και δεν μπορεις να περιμενεις απο μια remastered εκδοση να εχει το ιδιο οπτικο αποτελεσμα με ενα παιχνιδι εξ ολοκληρου φτιαγμενο απο την αρχη αλλα το οπτικο αποτελεσμα στο επιπεδο των textures ειναι παρα πολυ καλο, ειδικα για κονσολα και παιχνιδι προηγουμενης γενιας.

Για τις φωτοσκιασεις για αυτο ακριβως τον λογο εβγαλαν το patch λογω του εντονου shadow aliasing που παρατηρειται χωρις το 30fps cap. Πολλα περιμενουμε ομως οπως ειπα απο ενα παιχνιδι με pre computed shadow ops και παλαιων τεχνικων shadow mapping δεν νομιζεις;

Απορω ρε μπαγασα παντως πως δεν βλεπεις διαφορες στο IQ και παρατηρησες texture shimmering!! ;)

 

 

 

Το 30αρι mode του ειναι unplayable, τετοιο jerkiness δεν εχω ξαναδει, και ειμαι τυπος που αυτου του στυλ τα παιχνιδια τα προτιμω 30αρια.

 

Ειναι ασχημο αυτο ισχυει.

 

Το θεμα με το ghosting δεν το εχω δει θα το βαλω και θα σου πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To προβλημα μου με τα Remaster αυτης της μορφης, ειναι οτι η αυξημενη αναλυση τονιζει ατελειες που αρχικα δεν επρεπε να φαινονται.

 

Για μενα η ατελεια, ειτε αυτο ειναι αναλυση, ειτε ενα καλα κρυμμενο κακο texture ειναι κομματι του art, και το θαυμαζω, το αυξημενο IQ στα ματια μου ερχεται σε βαρος αλλων πραγματων.

 

Υπαρχουν φυσικα και καποιες λεπτομερειες εμφανης, πχ τα god rays ειναι σαφως βελτιωμενα μιας και το PS3 ειχε θεμα, ειδικα στο κομματι του alpha blending, αλλα μετα βλεπεις την μεγαλη αναλυση στο Joel και ακριβως στα 5 μετρα μια πορτα να εχει την μιση αναλυση.

 

Στην περιπτωση εδω και κατα την αποψη μου, βγαινουν στην επιφανεια πολλες ατελειες.

 

Για το shimering που λες, αν δεις την Photo που ποσταρα κανει μπαμ στο σωμα της Τεσσ (αλλα θα το ελεγα ghosting οχι shimmering), ασε που shimmering βλεπεις σε μεγαλυτερες αποστασεις και σε πολυ μικροτερες επιφανειες.

 

Δε περιμενα οτι θα δω το unc 4 σε γραφικα, βασικα δε περιμενα κατι συγκεκριμενο, απλα κρατιομουν απο τα λογια της Naughty να περιμενουμε να το πιασουμε στα χερια μας. Και αυτο κανω. :P

 

Αλλα σου λεω, το παιχνιδι δεν ειναι κακο, το ιδιο διαμαντι ειναι, απλα δε μπορω να δικαιολογησω σε καποιον που το εχει παιξει ηδη, γιατι να δωσει αυτα 45 ευρω ξανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαταλαβαινεις βεβαια οτι μιλαμε για μια remastered εκδοση ενος παιχνιδιου PS3 με οτι αυτο συνεπαγεται. Δεν μιλαμε για μια reboot εκδοση που φτιαχνονται τα παντα απο την αρχη.

Τα textures δεν εχουν την ιδια αναλυση ολα (και δεν δημιουργηθηκαν εκ νεου) και ουτε μπορεις να κανεις force μεγαλυτερη αναλυση σε ολα χωρις αυξηση της αναλυσης του παιχνιδιου, κατι το οποιο εγινε για αυτο δεν βλεπω και που ειναι το θεμα..Αν ειχες κρατησει την ιδια αναλυση και πηγαινες να δημιουργησεις μεγαλυτερης αναλυσης textures ή απλως ανεβαζες την αναλυση του παιχνιδιου τοτε ναι θα ειχες σοβαροτατα προβληματα.

Προσπαθω να καταλαβω τι ακριβως παρατηρεις και απο οτι εχω καταλαβει μαλλον θα ηθελες μεγαλυτερες ποσοτητες και καλυτερης ποιοτητας AA, για να καλυφθουν οι οποιες ατελειες απο το increase σε image/texture resolution. Kαταλαβαινεις ομως τι θα στοιχιζε αυτο σε αποδοση στο παιχνιδι.

Εν παση περιπτωσει πολυ το κουρασαμε και νομιζω οτι αρκετα συγκριτικα υπαρχουν στο internet να βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του αν αξιζει ή οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...