Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Να δέχεσαι 6 βολές ανά αποστολή είναι πολλές, ειδικά στην αρχή. Δεν σε παίρνει να ανταλλάσσεις πυρά μαζί τους, έχουν ίδια ή καλύτερη ευστοχία με σένα και πιο επικίνδυνα όπλα.

 

Βλέπω δέχεσαι πολλά critical. Σου κάνουν flank; Σχεδόν 1 στα 2 να βγαίνει critical είναι βαρύ ποσοστό. Αν ναι, σημαίνει ότι τους εκθέτεις υπερβολικά τους στρατιώτες σου. Στην αρχή, μη διστάζεις καθόλου να χρησιμοποιείς τις χειροβομβίδες, καλύτερα λίγα fragments χαμένα παρά στρατιώτης νεκρός ή τραυματίας για 15 μέρες.

 

Αν μπορείς, φτιάξε ένα βίντεο σαν αυτό με το lone wolf, να δω λίγο πώς κινείσαι, για να έχω μια ιδέα. Στο παιχνίδι που τρέχω αυτό το διάστημα είχα κι εγώ το πρώτο δίμηνο πολλές απώλειες, αλλά κράτησα τη sniper και μόλις ανέβηκε λίγο και ο assault, έστρωσε η κατάσταση.

 

Επίσης ο heavy με holo targeting μπορεί να βοηθήσει πολύ, με scope ανεβαίνει και η δική του ευστοχία σημαντικά, συν του ότι στα χαμηλά επίπεδα αντιπάλων είναι θάνατος. Η ρουκέτα βοηθάει να ξετρυπώνεις αντιπάλους και να σπας τοίχους πίσω από τους οποίους καλύπτονται. 

 

Όπως και να έχει, στόχος είναι οι δορυφόροι και τα uplinks στην αρχή, 10, 15, 20, εκεί κρίνονται πολλά. Αν έχεις τη δυνατότητα, χωρίς να χάνεις χώρες όμως, παίρνε τους engineers. Στο πρώτο abduction σίγουρα πάρε αυτούς, κι από εκεί και μετά, έχεις επιλογές, ανάλογα με το πού θα σου τους βγάζει: αν είναι στην πιο δύσκολη αποστολή ή στην πιο απειλούμενη ζώνη, πάρε τους, αλλιώς πήγαινε για τα λεφτά, φτιάχνεις workshop με αυτά (+5).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λιγη βοηθεια μολις ξεκιναω το single player και φορτωνει το 1ο mission μου βγαζει xcom enemy unknown has stopped working. εκανα updates στα windows και στην καρτα γραφικων και συνεχιζει να μ το κανει παρακαλω βοηθεια!!!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς, φτιάξε ένα βίντεο σαν αυτό με το lone wolf, να δω λίγο πώς κινείσαι, για να έχω μια ιδέα. Στο παιχνίδι που τρέχω αυτό το διάστημα είχα κι εγώ το πρώτο δίμηνο πολλές απώλειες, αλλά κράτησα τη sniper και μόλις ανέβηκε λίγο και ο assault, έστρωσε η κατάσταση.

 

Απομόνωσα το κομμάτι της 3ης αποστολής όπου από λάθος(?) έχασα έναν και τραυματίστηκε άλλος ένας.

 

Η πλάκα είναι ότι την ώρα που έκανα τη μετατροπή του capture σε xvid, λέω δεν παίζω άλλη μία αποστολή? Ήταν αποστολή του Συμβουλίου, escort an advisor όπου σε 5 turns οι Thin Men μου σκοτώνουν 2, ο τρίτος δικός μου πανικοβάλεται και σκοτώνει τον τύπο που έπρεπε να προστατεύει(!!!!) όπου και σκοτώνεται στην επόμενη turn, αφήνοντας τον Sniper μου ολομόναχο ανάμεσα σε 2 ομάδες Thin men σε overwatch!

Αυτή την αποστολή άξιζε για youtube!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To μόνο αρνητικό που βλέπω στο setup είναι ότι βγαίνουν οι δύο ομάδες κοντά, άρα ενεργοποιούνται ταυτόχρονα.

 

Κατά τα άλλα, η αποστολή ήταν βατή (ειδικά από τη στιγμή που σου βγήκε και το ρίσκο της προώθησης για να ρίξεις χειροβομβίδα, θα μπορούσε να υπάρχει δεύτερος από πίσω σε overwatch, και η βολή του heavy με κάτω από 50% πιθανότητες που σκότωσε αντίπαλο).

 

Ένα λάθος γενικό είναι η υπερβολική χρήση του hunker down. Είναι χρήσιμο εργαλείο, αλλά όχι για να τυφλώνεις όλη την ομάδα.

 

Επίσης, γενικά μιλώντας (και εφόσον δεν είμαστε σε φάση τακτικής υποχώρησης) ποτέ μα ποτέ δεν κινούμε πρώτο τον sniper. Στην επίθεση αχρηστεύεται, προφανώς, αχρηστεύεται όμως και στην άμυνα (δεν μπορεί να μπει σε overwatch). Πάντα τελευταίο και εφόσον δεν βλέπει ο point αντίπαλο.

 

Ενώ ξέρεις πού βρίσκεται ο αντίπαλος, δεν επιχειρείς να τον κυκλώσεις. Τουλάχιστον ένας θα μπορούσε να κινηθεί περιμετρικά (αριστερά στην οθόνη όπως το βλέπουμε) για flanking και overwatch shots.

 

Όταν προωθείσαι κολητά στο ufo, πας σε λάθος σημείο (ένα τετράγωνο πιο μέσα). Έτσι, δεν τους βλέπεις εγκαίρως.

 

Δέχεσαι βολή από overwatch σε προώθηση, ενώ έχεις στρατιώτη πιο μπροστά (αλλά σε τυφλό σημείο, τραυματίζεται στη συνέχεια). Αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις δει το χώρο σωστά (πλησιάζουν όλοι από πολύ κλειστή γωνία, επικίνδυνο σε διαλυμένο UFO αλλά από ό,τι είδα τον outsider τον είχε σκοτώσει ήδη;)

 

Γενικά, θέλεις πιο ανοιχτές γωνίες για το sniper. Ξόδεψες τη ρουκέτα, προωθήθηκες πολύ αμυντικά, με μια άστοχη τοποθέτηση στο τέλος και πολύ μαζεμένος.

 

Αυτά, απολύτως φιλικά, ελπίζω να μην παρεξηγηθώ.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σε έχω ξεχάσει, θα το δω το βράδυ, μετά τη δουλειά.

 

Περίμενα πότε θα κάτσει τέτοια αποστολή για να στη δείξω.

 

 

Από το   11:00    και μετά, συμβαίνουν όλα τα κουφά. Καταρχήν αποδεικνύεται ότι οι Aliens μπορούν να αιφνιδιάσουν στρατιώτες σε overwatch-fullcover!!! οι οποίοι μάλιστα είναι κρυμμένοι εκτός από το οπτικό τους πεδίο στην αρχή του turn!!!

Τέρμα άδικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα πότε θα κάτσει τέτοια αποστολή για να στη δείξω.

 

 

Από το   11:00    και μετά, συμβαίνουν όλα τα κουφά. Καταρχήν αποδεικνύεται ότι οι Aliens μπορούν να αιφνιδιάσουν στρατιώτες σε overwatch-fullcover!!! οι οποίοι μάλιστα είναι κρυμμένοι εκτός από το οπτικό τους πεδίο στην αρχή του turn!!!

Τέρμα άδικο.

 

 

Όλα είναι σχετικά. Το ότι "δεν τους βλέπουν άμεσα" δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να πυροβολήσουν.

 

Ο sniper, έχει την δυνατότητα να πυροβολήσει, ακόμα και αν άμεσα δεν βλέπει το στόχο. (το δεξί perk στην 2η σειρά).

Δεν μπορείς να φανταστείς κάτι τρελές γωνίες που μπορεί να βαρέσει, μέσα από κλειδατότρυπα. Αρκεί να είναι σε ευθεία και ακόμα από την άλλη μεριά του χάρτη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βλέπει τον εχθρό ένα μέλος της ομάδας, και να έχει ευθεία βολή (ακόμα και πίσω από κάλυψη πολλές φορές).

 

Το ίδιο και με τους εξωγήινους. Είναι αρκετοί, ιδίως στο impossible, που βαράνε ακριβώς έτσι. Επίσης παρατήρησα ακόμα και στο classic οι muton που είναι εξοπλισμένοι με heavy plasma που βαράνε ριπή, βαράνε με την προϋπόθεση ότι η 1η βολή θα καταστρέψει το cover και οι άλλες δύο θα πάνε στο δόξα πατρί του στρατιώτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα είναι σχετικά. Το ότι "δεν τους βλέπουν άμεσα" δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να πυροβολήσουν.

 

Ο sniper, έχει την δυνατότητα να πυροβολήσει, ακόμα και αν άμεσα δεν βλέπει το στόχο. (το δεξί perk στην 2η σειρά).

Δεν μπορείς να φανταστείς κάτι τρελές γωνίες που μπορεί να βαρέσει, μέσα από κλειδατότρυπα. Αρκεί να είναι σε ευθεία και ακόμα από την άλλη μεριά του χάρτη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βλέπει τον εχθρό ένα μέλος της ομάδας, και να έχει ευθεία βολή (ακόμα και πίσω από κάλυψη πολλές φορές).

 

Το ίδιο και με τους εξωγήινους. Είναι αρκετοί, ιδίως στο impossible, που βαράνε ακριβώς έτσι. Επίσης παρατήρησα ακόμα και στο classic οι muton που είναι εξοπλισμένοι με heavy plasma που βαράνε ριπή, βαράνε με την προϋπόθεση ότι η 1η βολή θα καταστρέψει το cover και οι άλλες δύο θα πάνε στο δόξα πατρί του στρατιώτη.

 

Άλλο το squadsight του sniper, και άλλο οι chryssalids. Επίσης δεν υπήρχε 2ος alien, μόνο το chryssalid το οποίο και τις 2 φορές παρέκαμψε την "παγίδα" που του είχα στήσει και σκότωσε τους κρυμμένους στρατιώτες! Μάλιστα στη 2η περίπτωση ο κρυμμένος στρατιώτης σε overwatch δεν έριξε εξ επαφής το οποίο ήταν σίγουρο kill (2hp είχε το chryssalid).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μερικές πολύ γρήγορες παρατηρήσεις (στα πρώτα 3-4 λεπτά):

 

1. Δεν βάζουμε ποτέ overwatch στρατριώτη πριν ολοκληρώσουμε τις κινήσεις μας. Ακόμη κι αν "μαζέψουμε" τις δυνάμεις μας (για προώθηση δεν το συζητάω, είναι τελείως λάθος).

 

2. Πάρα πολύ διστακτική ανάπτυξη στην αρχή. Έχεις ηχητικές ενδείξεις από κέντρο και δεξιά όπως βλέπουμε την οθόνη και μετακίνηση κάμερας από θάνατο πολίτη επάνω αριστερά. Αντί να κινηθείς en force προς ένα στόχο, πελαγοδρομείς.

 

3. Γενικά, όταν είμαστε με low tech όπλα, δεν σκορπίζουμε τους στρατιώτες μας. Κινείσαι προς τα επάνω (εκεί που έχεις καταγεγραμμένο θάνατο πολίτη) και τους έχεις έτσι ώστε οι δύο πίσω δεν μπορούν να υποστηρίξουν τους δύο προπορευόμενους. Έτσι, όταν εμφανίζονται τα floaters, αντί για 4 reaction shots, έχεις μόνο δύο + πρέπει να ξοδέψεις μια κίνηση για να φέρεις τους δύο πίσω σε σημείο να βλέπουν αντίπαλο (και πάλι είναι στον "αέρα").

 

4. Πολύ καλή κίνηση η χειροβομβίδα που τρώει την κάλυψη του πρώτου floater.

 

5. Το αποτέλεσμα της διάσπασης των 4 στρατιωτών σου είναι, δεύτερο γύρο μετά την εμφάνιση των floaters, να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τους 4 για να επιτεθείς. Με καλύτερα όπλα, ικανότητες, hit points κτλ. θεωρητικά στέκει και η τακτική της "αυτόνομης κίνησης", αλλά με άπειρους, low-tech στρατιώτες είναι σαν να ρίχνεις τα ζάρια κάθε φορά. Θα έρθει και το ασσόδυο, αναπόφευκτα.

 

Mέχρι τα 6-7 λεπτά που είδα αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές πολύ γρήγορες παρατηρήσεις (στα πρώτα 3-4 λεπτά):

 

1. Δεν βάζουμε ποτέ overwatch στρατριώτη πριν ολοκληρώσουμε τις κινήσεις μας. Ακόμη κι αν "μαζέψουμε" τις δυνάμεις μας (για προώθηση δεν το συζητάω, είναι τελείως λάθος).

 

2. Πάρα πολύ διστακτική ανάπτυξη στην αρχή. Έχεις ηχητικές ενδείξεις από κέντρο και δεξιά όπως βλέπουμε την οθόνη και μετακίνηση κάμερας από θάνατο πολίτη επάνω αριστερά. Αντί να κινηθείς en force προς ένα στόχο, πελαγοδρομείς.

 

3. Γενικά, όταν είμαστε με low tech όπλα, δεν σκορπίζουμε τους στρατιώτες μας. Κινείσαι προς τα επάνω (εκεί που έχεις καταγεγραμμένο θάνατο πολίτη) και τους έχεις έτσι ώστε οι δύο πίσω δεν μπορούν να υποστηρίξουν τους δύο προπορευόμενους. Έτσι, όταν εμφανίζονται τα floaters, αντί για 4 reaction shots, έχεις μόνο δύο + πρέπει να ξοδέψεις μια κίνηση για να φέρεις τους δύο πίσω σε σημείο να βλέπουν αντίπαλο (και πάλι είναι στον "αέρα").

 

4. Πολύ καλή κίνηση η χειροβομβίδα που τρώει την κάλυψη του πρώτου floater.

 

5. Το αποτέλεσμα της διάσπασης των 4 στρατιωτών σου είναι, δεύτερο γύρο μετά την εμφάνιση των floaters, να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τους 4 για να επιτεθείς. Με καλύτερα όπλα, ικανότητες, hit points κτλ. θεωρητικά στέκει και η τακτική της "αυτόνομης κίνησης", αλλά με άπειρους, low-tech στρατιώτες είναι σαν να ρίχνεις τα ζάρια κάθε φορά. Θα έρθει και το ασσόδυο, αναπόφευκτα.

 

Mέχρι τα 6-7 λεπτά που είδα αυτά.

 

1. Σωστά, πολλές φορές ξεχνιέμαι.

 

2. Έχω φάει τόσες ήττες, έχω χάσει τον sniper σε προηγούμενη αποστολή και έχω ξεμείνει με assault-support-heavy. Δεν με έπαιρνε να τους χάσω και αυτούς, για αυτό αποφεύγω τη γρήγορη μάχη και πάω αριστερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To chryssalid το χειρίζεσαι λάθος, τους πλησιάζεις πολύ κοντά (μέσα σε 15 τετράγωνα απόσταση) και μπορεί να τους κάνει επίθεση. Μετά, ενώ ξέρεις πως θα σου γίνει ζόμπι ο σκοτωμένος, τους αφήνεις τους άλλους τρεις πολύ κοντά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To chryssalid το χειρίζεσαι λάθος, τους πλησιάζεις πολύ κοντά (μέσα σε 15 τετράγωνα απόσταση) και μπορεί να τους κάνει επίθεση. Μετά, ενώ ξέρεις πως θα σου γίνει ζόμπι ο σκοτωμένος, τους αφήνεις τους άλλους τρεις πολύ κοντά του.

Μα δεν περίμενα να μου "σπάσει" τις παγίδες, ούτε καν να με πλησιάσει. Είδες πως ενώ δεν είχε ορατότητα του κρυμμένου στρατιώτη, εντούτοις σε αυτούς την έπεσε? Δες στο 11:00 όπου του ρίχνουν οι 3 στρατιώτες, ο1ος+3ος αστοχούν, και μετακινώ τον 4ο σε σημείο όπου δεν βλέπει το chryssalid. Πως διάολο ξέρει και σταματάει ακριβώς δίπλα του και τον σκοτώνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...