Προς το περιεχόμενο

Photography thread(τεχνικές, εξοπλισμός κλπ)


akisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχω shutter cable.

Γιατί με μπερδευεις;

 

Επίσης

 

Αμα εχω 4 yongnuo iii, τότε θα χρειάζεσαι ενα trigger χωρις, external receivers, μόνο ή λάθος έχω καταλάβει;

 

Thanks

Πρώτα απ' όλα το shutter cable έρχεται με τα transceivers από τη YN. Αν θες να χρησιμοποιήσεις το δεύτερο transceiver σαν remote control trigger (να το έχεις στο χέρι δλδ, είτε γιατί κρατάς ένα φλας , είτε γιατί θες να μειώσεις κραδασμούς, βάζεις το πρώτο Transceiver στην μηχανή και το συνδέεις με το shutter με αυτό το καλώδιο.

 

Σωστά έχεις καταλάβει τα υπόλοιπα.

 

Δουλειά δεν έκανα με το photoshop, δοκίμασα το Microsoft Cliplets κι είναι μαλακία, δεν μπορείς να επιλέξεις ποιότητα στο gif. Ήθελα να δοκιμάσω μερικά cinemagraphs. Δεν μου αρέσει το αποτέλεσμα στην ανάλυση, θα περιμένω να στήσω το photoshop. Να κι η απόπειρα.

 

pud3.gif

Επεξ/σία από frenzy
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1) για high speed photography χρειαζομαστε συγκεκριμενης ταχυτητας triggers;

2) δωσε κανα αξιοπιστο λινκ για cinemagraphs  ακυρο βρηκα

http://blog.spoongraphics.co.uk/tutorials/how-to-make-a-cool-cinemagraph-image-in-photoshop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα triggers για high speed είναι διαφορετικά, καθώς δεν πυροδοτούν μόνο φώτα αλλά συχνά και το ίδιο το γεγονός - ή πυροδοτούνται από το γεγονός. Αλλά συνήθως αυτοί που τα κάνουν φτιάχνουν δικά τους κυκλώματα, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3xgl.jpgerj0.jpg

 

 

 

 

 

2 φωτο που τραβηξα σε ταξιδια χρησιμοποιωντας τον 18-250 στα 250mm.. αυτο το αφυσικο στεφανι γυρω απο τον ηλιο καθως και τα στρωματα στο χρωματισμο του μπορει να οφειλονται στο φακο; εχω τραβηξει παλαιοτερα με τον 55-200 και το αποτελεσμα ηταν σαφως καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί και να είναι ο συνδυασμός φακού και συγκεκριμένων ατμοσφαιρικών συνθηκών. Μπορεί να είναι και ο συνδυασμός αυτών με την μηχανή. Αν είναι τραβηγμένη σε jpg ας πούμε και το λογισμικό πέρασε το στεφάνι για CA μπορεί να το διόρθωσε αυτόματα και να έγινε μαύρο. Ουσιαστικά όμως δεν έχω ιδέα, πρέπει να βγάλεις αρκετές φωτό σε διαφορετικές συνθήκες/ρυθμίσεις για να βρεις τον κοινό παρονομαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταια δεν ξερω τι με εχει πιασει αλλα εχω μπει στο γνωστο mood που περνανε πολλοι οτι οι φωτογραφιες τους δεν ειναι και τοσο καλες η τουλαχιστον δεν ειναι στο σημειο που θα ηθελα. Προσπαθουσα να κανω ενα ξεκαθαρισμα στον δισκο μου για να διαλεξω ας πουμε τις 20 καλυτερες και εβλεπα οτι αρκετες απο αυτες ενω ηταν σχετικα ωραιες φωτογραφιες στο ματι, δεν περνουσαν μηνυματα η γενικοτερα δεν εκφραζαν κατι... ηταν δηλαδη απλα μια καταγραφη της σκηνης χωρις να βαζω κατι δικο μου μεσα. Οποτε λεω να κανω μια αλλαγη σιγα σιγα σε αυτα που τραβαω και να προσπαθησω να δινω μια δικια μου νοτα σε καθε φωτογραφια, να γινει δηλαδη λιγο πιο προσωπικο το ολο θεμα.

 

Ξεκινησα ηδη να κοιταω δουλειες αλλων κλασσικων φωτογραφων οπου τις ειχα ξαναδει και πιο παλια αλλα δεν ειχα εστιασει τοσο πολυ και μεχρι στιγμης μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση ο Sebastião Salgado οποτε αν εχετε χρονο ριξτε του μια ματια.

Επεξ/σία από snik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί και να είναι ο συνδυασμός φακού και συγκεκριμένων ατμοσφαιρικών συνθηκών. Μπορεί να είναι και ο συνδυασμός αυτών με την μηχανή. Αν είναι τραβηγμένη σε jpg ας πούμε και το λογισμικό πέρασε το στεφάνι για CA μπορεί να το διόρθωσε αυτόματα και να έγινε μαύρο. Ουσιαστικά όμως δεν έχω ιδέα, πρέπει να βγάλεις αρκετές φωτό σε διαφορετικές συνθήκες/ρυθμίσεις για να βρεις τον κοινό παρονομαστή.

για βοηθα λιγο με αυτο που εκανα bold... ειναι jpeg. αλλα και οι αλλες που ειχα με τον 55-200 ηταν επισης jpeg...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος ο Salgado αλλά τι να λέμε τώρα, Magnum Photos. Δες στο TED αυτό που έχει κάνει στο χωριό του στην Βραζιλία, εκτός από καλός φωτογράφος είναι κι αξιόλογος άνθρωπος.

Πάντως κι εγώ το περνάω αυτό συνέχεια, όχι γιατί δεν βάζω κάτι προσωπικό μέσα, αυτό είναι αυτονόητο - ακόμη και για σένα δεν το πιστεύω, αλλά γιατί απλά δεν είναι αρκετά καλή η δουλειά. Και η δουλειά δεν είναι αρκετά καλή γιατί δεν έχω καταλήξει/κολλήσει/προτιμήσει στο μέσο. Πάρε τον Σαλγκάδο ας πούμε: κλειστά διαφράγματα, φουλ δυναμικό εύρος, και πολύ βάθος στα κάδρα. Έχει καταλήξει στο μέσο, την επεξεργασία και την σύνθεση. Το στυλ του είναι ολοκληρωμένο από κάθε άποψη. Εγώ δεν το έχω αυτό. Νιώθω λοιπόν κοιτάζοντας τις φωτογραφίες μου πως δεν ξεκινάω από κάπου και πλησιάζω, αλλά πως ξεκινάω, ξαναξεκινάω, ξαναξεκινάω. Με παρηγορεί όμως πως σε κάθε νέο ξεκίνημα, κρατάω κάποια πράγματα από το προηγούμενο.

 

Rabican, δεν ξέρω καν αν είναι πιθανό αυτό που έγραψα, δοκίμασε να πάρεις κάποιες φωτογραφίες με το ίδιο διάφραγμα σε διαφορετικές μέρες (με καθαρό ουρανό, με υγρασία, με νέφος) να δεις τι γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος ο Salgado αλλά τι να λέμε τώρα, Magnum Photos. Δες στο TED αυτό που έχει κάνει στο χωριό του στην Βραζιλία, εκτός από καλός φωτογράφος είναι κι αξιόλογος άνθρωπος.

Πάντως κι εγώ το περνάω αυτό συνέχεια, όχι γιατί δεν βάζω κάτι προσωπικό μέσα, αυτό είναι αυτονόητο - ακόμη και για σένα δεν το πιστεύω, αλλά γιατί απλά δεν είναι αρκετά καλή η δουλειά. Και η δουλειά δεν είναι αρκετά καλή γιατί δεν έχω καταλήξει/κολλήσει/προτιμήσει στο μέσο. Πάρε τον Σαλγκάδο ας πούμε: κλειστά διαφράγματα, φουλ δυναμικό εύρος, και πολύ βάθος στα κάδρα. Έχει καταλήξει στο μέσο, την επεξεργασία και την σύνθεση. Το στυλ του είναι ολοκληρωμένο από κάθε άποψη. Εγώ δεν το έχω αυτό. Νιώθω λοιπόν κοιτάζοντας τις φωτογραφίες μου πως δεν ξεκινάω από κάπου και πλησιάζω, αλλά πως ξεκινάω, ξαναξεκινάω, ξαναξεκινάω. Με παρηγορεί όμως πως σε κάθε νέο ξεκίνημα, κρατάω κάποια πράγματα από το προηγούμενο.

 

Αυτο κοιτουσα χθες, ειχα δει παλι πριν 6-7 μηνες τις φωτογραφιες του και ενω ηταν μονο σε ανθρωπους μετα το γυρισε σε τοπια και μου ειχε κανει εντυπωση πως ξαφνικα απο το ενα θεμα μεταπηδησε στο αλλο και χθες που επεσα πανω στο βιντεο ακουσα και την εξηγηση. 

 

Επισης μου εκανε εντυπωση που διαβασα καπου οτι με το που εβγαλε τις πρωτες του φωτογραφιες τα παρατησε ολα (οπου δεν ηταν και πολυ μικρος) και ασχοληθηκε μονο με αυτο.

 

Οσο για το αλλο ισχυει απολυτα νομιζω αυτο που λες, σιγουρα βγαζω καλυτερες φωτογραφιες απο οτι εβγαζα πριν 2 χρονια ας πουμε, σιγουρα εχω μαθει περισσοτερα πραγματα στο τεχνικο κομματι και στην επεξεργασια αλλα ακομα δεν εχω βρει αυτο που μου ταιριαζει ωστε να επικεντρωθω εκει και να φτασω στο σημειο να περναω και δικα μου πραγματα στην εικονα γιατι κακα τα ψεματα αν δεν εχεις καταληξει καπου και ψαχνεσαι δεν μπορεις να μεταδωσεις το οτιδηποτε με αυτα που βγαζεις... απλα μενεις στο οκ ακομα μια ωραια φωτογραφια σαν ολες τις αλλες που την βλεπει καποιος και μετα απο 5 λεπτα την ξεχναει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άλλο που είχα διαβασει για τον Σαλγκάδο (για να δώσω έμφαση στο πως κατασταλάζουν μερικοί φωτογράφοι) είναι πως όταν αποφάσισε να γυρίσει σε digital (μετά την 9-11 όπου τα φιλμ του αναγκαστικά περνούσαν από ακτίνες Χ κι έχανε ποιότητα κάθε φορά που ταξίδευε) η διαδικασία παρέμεινε σε φιλμ, δηλαδή έκανε processing για να μοιάζει το digital με φιλμ  tri-x, τα εμφάνιζε σε φιλμ και από εκεί σε prints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως δεν είναι δυνατόν να γίνουμε όλοι μεγάλοι φωτογράφοι μην απογοητεύεστε :P

Στα σοβαρά μου αρκεί που βελτιώνομαι σε τεχνική και οι φωτογραφίες που βγάζω τις κρεμάω πια σπίτι μου με περηφάνια ακόμα και τις οικογενειακές. Από την αρχή το ήξερα ότι αυτό που λέμε μεγάλες φωτογραφίες γινονται από μεγάλους φωτογράφους και εγώ δεν είμαι

 

Σκληρός για τα γούστα μου ο Σαλγκάδο

Επεξ/σία από TAKE5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαιξα με το hoya cpl και το ειχα ξεχασει πανω στην μηχανη. Μου εσκασε μια φλασια για να δω ποσο περισσοτερο φως χρειαζεται το video απο την φωτογραφια. Το αποτελεσμα μια αρκετα δραματικη φωτο αλλα με πολλη σκονη. 

Θα την ονομασω decay.

 

:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδιά για λίγο παραπάνω range του 18-55 τι επιλογές υπάρχουν? ψάχνω και σε μεταχειρισμένο. τι θα αγοράζατε για καθημερινή χρήση. μέχρι 150-180€.

θα με βολευε καλυτερα κατι σε 18-χχ παρα να παρω αλλον και να ξεκινησω απ τα 55 ή 70. αλλα αν υπαρχει κατι καλο σε αυτο το μπατζετ να το συζητήσουμε  :P

Επεξ/σία από andreapaog328
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάστε μια εποχή που ειχε ρωτήσει ο snik για τρίποδο;

Εκείνη την εποχή είχα πάρει ενα weifeng με 30 λίρες.

Τελικά ειναι καλο...

 

Υγ. Απαράδεκτος το ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...