Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Θα μπορούσε ένα ολόκληρο Act αρχικό να ήταν εντελώς διαφορετικό για τα Life Path. Και νόημα θα είχε στο story και το replayability θα είχε νόημα. Άλλωστε το έχουν κάνει στο παρελθόν (Witcher 2).

Με τέτοιο budget και τόσο χρόνο θα μπορούσαν να είχαν κάνει πολύ περισσότερα, αλλά το έξυσαν ολίγον και τώρα προσπαθούν να συμμαζέψουν ότι συμμαζεύεται..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, kti23 είπε

Η ελευθερία επιλογών είναι φαινομενική , το σενάριο προκαθορισμένο

Και εγώ το ίδιο με σενα είχα κάνει σε trans άνδρα βέβαια και το corpo πεταγόταν μόνο σαν επιλογή σε διαλόγους μια στο τόσο

Στο 95% των παιχνιδιών οι επιλογές είναι φαινομενικές και το σενάριο προκαθορισμένο . ΑΛΛΑ υπάρχει immersion και εκείνη τη στιγμή νομίζεις ότι κανείς τόσο σπουδαίο που έχει σημασία .

 

Ε , εκεί είναι που αποτυγχάνει το cyberpunk . Υπάρχουν σημεία που όντως υπάρχουν διάφορες ανάλογα τις επιλογές σου πχ 

Spoiler

Στο cloud  με τις dolls κτλ

Αλλά στο τέλος λες "και τι έγινε αφού ότι κ να κάνω είναι ανούσιο/ δε με νοιάζει καν τι θα γίνει  " . Το witcher μας έκανε να αισθανόμαστε δέος για πιο μικρές αλλαγές πχ ένα καμένο σπίτι ή έναν σκελετό  (γιατί κάναμε μαγκιες σε ένα προηγμένο sidequest)

Το μεγαλύτερο foul είναι πως ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ τελικά μόνο η πορεία που θα ακολουθήσεις στη τελευταία αποστολή επηρεάζει το τερματισμό τελικά . Εκτός αν μιλάμε για κάνα τηλεφώνημα ή 3 δευτερόλεπτα στο ending λολ 

 

Edit

 

Σχετικα με τα lifepaths ... καλύτερα να υπήρχε 1 και καλό . Άλλο ένα χαρακτηριστικό που φαινόταν καλό στα χαρτιά , αλλά δεν τους βγήκε κ προτίμησαν να το αφήσουν μέσα μισοτελειωμένο . Γιατί ολοκληρωμένο δε το λες 

Επεξ/σία από nickk0kkav
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Σχετικα με τα lifepaths ... καλύτερα να υπήρχε 1 και καλό . Άλλο ένα χαρακτηριστικό που φαινόταν καλό στα χαρτιά , αλλά δεν τους βγήκε κ προτίμησαν να το αφήσουν μέσα μισοτελειωμένο . Γιατί ολοκληρωμένο δε το λες 

Γενικά το κάνει αυτό η CDPR, όπως και πολύ άλλοι, αλλα σε αυτούς είναι αρκετά φανερό. Ότι λείπει θα μπει μέχρι το τελευταίο expansion, αλλα επειδή έχουν φύγει αρκετά εκτος προγράμματος, το B&W βγήκε ένα χρόνο μετά το W3, μάλλον θα χρειαστεί κάνας χρόνος ακόμα. 

Το θέμα είναι ότι στο W3 τα expansions ήταν ήδη σχεδιασμένα πριν το release του game, εδώ δεν φαίνεται το ίδιο. Εκτος φυσικά άμα το παρατήσουν, που δεν θα μου φανεί περίεργο.

Παίζει μετά τα "free" DLC να αφήσουν κάνα skeleton crew να δουλεύει αποκλειστικά σε patches και να μην βγούν ποτε expansions.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τα settings του DF + RT Lighting Medium + DLSS Quality (2.2.16 .dll) μια χαρά τα πάει η 2060 (με OC στα 2025-2040MHz και +800 στις μνήμες). Έπαιξα το αρχικό quest στο ξενοδοχείο που έχει και πιστολίδι στο τέλος και το χαμηλότερο που είδα ήταν 55fps που είναι μέσα στο freesync range οπότε με κλειστό afterburner δεν το καταλαβαίνεις. Στην πόλη είδα μέχρι 52 σε δύσκολα σημεία αλλά έτσι και αλλιώς στην πόλη δεν κάνεις και τίποτα, απλά περπατάς. Τα quests που είναι κατά βάση σε εσωτερικούς χώρους είναι 60άρι και με πολύ καλά frametimes χωρίς καθόλου stuttering. Τα RT Reflections ειδικά έξω που έχει πολλές reflective επιφάνειες θέλουν πολύ gpu, αλλά αφού έφτιαξαν το grain, τα SSR will do. Πάντως οι εσωτερικοί xώροι με RT Lighting είναι πολύ ατμοσφαιρικοί, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα, όπως επίσης και στα textures.

Υ.Γ. Από glitches σε 7 ώρες που έχω με το 1.3 έχω δει μόνο δύο περιπτώσεις όπου περαστικοί πέρασαν μέσα από φράχτες :P

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Με τα settings του DF + RT Lighting Medium + DLSS Quality (2.2.16 .dll) μια χαρά τα πάει η 2060 (με OC στα 2025-2040MHz και +800 στις μνήμες). Έπαιξα το αρχικό quest στο ξενοδοχείο που έχει και πιστολίδι στο τέλος και το χαμηλότερο που είδα ήταν 55fps που είναι μέσα στο freesync range οπότε με κλειστό afterburner δεν το καταλαβαίνεις. Στην πόλη είδα μέχρι 52 σε δύσκολα σημεία αλλά έτσι και αλλιώς στην πόλη δεν κάνεις και τίποτα, απλά περπατάς. Τα quests που είναι κατά βάση σε εσωτερικούς χώρους είναι 60άρι και με πολύ καλά frametimes χωρίς καθόλου stuttering. Τα RT Reflections ειδικά έξω που έχει πολλές reflective επιφάνειες θέλουν πολύ gpu, αλλά αφού έφτιαξαν το grain τα SSR will do. Πάντως οι εσωτερικοί xώροι με RT Lighting είναι πολύ ατμοσφαιρικοί, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα, όπως επίσης και στα textures.

Έξω από το σπίτι του / της V και μία βόλτα εκεί στα σκαλοπάτια και να περάσεις τον δρόμο πως είναι τα fps; Στην οδήγηση;

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, liakinen είπε

Έξω από το σπίτι του / της V και μία βόλτα εκεί στα σκαλοπάτια και να περάσεις τον δρόμο πως είναι τα fps; Στην οδήγηση;

μέχρι 51 πήγε, αλλά γενικά 53-56, εκεί γύρω..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

 

Υ.Γ. Από glitches σε 7 ώρες που έχω με το 1.3 έχω δει μόνο δύο περιπτώσεις όπου περαστικοί πέρασαν μέσα από φράχτες :P

Τέτοια glitches δεν θα λυθουνε γιατί δεν είναι απλά graphical glitches όπως φαίνεται με μια πρώτη ματιά . 

Είναι θέμα ΑΙ , οι περαστικοι δεν αναγνωρίζουν τα εμπόδια κ πολύ περισσότερο δε μπορούν να τα προσπεράσουν . Οπότε είτε περνάνε από μέσα τους είτε ...εξαφανίζονται εντελώς . Πιθανόν γίνεται πολύ συχνά απλά έτυχε να το προσέξεις μόνο δύο φορές 

 

Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην οδήγηση που αν έτσι όπως οδηγάς απλά πατήσεις χειρόφρενο και κανείς μια αναστροφή απλά θα ακινητοποιήθουν όλα τα αυτοκίνητα . Δε μπορούν να στρίψουν για να σε προσπεράσουν . Επίσης για τον ίδιο λόγο η ΑΙ δεν έχει μηχανακια  . Δε μπορεί να υπολογίσει αν χωράει κ να περάσει από δίπλα σου / ανάμεσα από άλλα αμάξια . Προφανώς αυτός είναι κ ο λόγος που δεν υπάρχουν καταδιώξεις με περιπολικά ...

 

Αν διορθώθηκε κάτι από αυτά με το 1.3 πες αλλά το έχω δεδομένο ότι ούτε σε sequel δεν θα διορθωθούν γιατί δε ξέρουν να το φτιάξουν ... εκτός αν κάνουν outsourcing την ΑΙ στην rockstar λολ

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Τέτοια glitches δεν θα λυθουνε γιατί δεν είναι απλά graphical glitches όπως φαίνεται με μια πρώτη ματιά . 

Είναι θέμα ΑΙ , οι περαστικοι δεν αναγνωρίζουν τα εμπόδια κ πολύ περισσότερο δε μπορούν να τα προσπεράσουν . Οπότε είτε περνάνε από μέσα τους είτε ...εξαφανίζονται εντελώς . Πιθανόν γίνεται πολύ συχνά απλά έτυχε να το προσέξεις μόνο δύο φορές 

 

Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην οδήγηση που αν έτσι όπως οδηγάς απλά πατήσεις χειρόφρενο και κανείς μια αναστροφή απλά θα ακινητοποιήθουν όλα τα αυτοκίνητα . Δε μπορούν να στρίψουν για να σε προσπεράσουν . Επίσης για τον ίδιο λόγο η ΑΙ δεν έχει μηχανακια  . Δε μπορεί να υπολογίσει αν χωράει κ να περάσει από δίπλα σου / ανάμεσα από άλλα αμάξια . Προφανώς αυτός είναι κ ο λόγος που δεν υπάρχουν καταδιώξεις με περιπολικά ...

 

Αν διορθώθηκε κάτι από αυτά με το 1.3 πες αλλά το έχω δεδομένο ότι ούτε σε sequel δεν θα διορθωθούν γιατί δε ξέρουν να το φτιάξουν ... εκτός αν κάνουν outsourcing την ΑΙ στην rockstar λολ

 

 

Το design των δρόμων και γενικα της πολης , κανει πολυ δυσκολο το σχεδιασμο ''σωστης'' ai , το περιθώριο στον δρομο ειναι ελαχιστο. Αναγκαστικά τα αυτοκινητα θα επρεπε να περνανε πανω απο τα πεζοδρομια για να προσπερασουν μιας και  υπαρχει ελαχιστος χωρος στους περισσοτερους δρομους. Δεν εχει καμια σχεση η πολη με αυτην του gta v , ακομα και η rockstar θα δυσκολευοταν τρομερα να προγραμματισει σωστο trafic ai που να αλληλοεπιδράει με τους πεζους κτλπ με το design της Night city.

Γενικα το κλειστοφοβικό περιβάλλον ενως cyberpunk περιβαλλοντος ειναι πολυ δύσκολο να το προγραμματίσεις . 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Το design των δρόμων και γενικα της πολης , κανει πολυ δυσκολο το σχεδιασμο ''σωστης'' ai , το περιθώριο στον δρομο ειναι ελαχιστο. Αναγκαστικά τα αυτοκινητα θα επρεπε να περνανε πανω απο τα πεζοδρομια για να προσπερασουν μιας και  υπαρχει ελαχιστος χωρος στους περισσοτερους δρομους. Δεν εχει καμια σχεση η πολη με αυτην του gta v , ακομα και η rockstar θα δυσκολευοταν τρομερα να προγραμματισει σωστο trafic ai που να αλληλοεπιδράει με τους πεζους κτλπ με το design της Night city.

Γενικα το κλειστοφοβικό περιβάλλον ενως cyberpunk περιβαλλοντος ειναι πολυ δύσκολο να το προγραμματίσεις . 

Δεκτό , φαίνεται ότι το έχεις ψάξει . 

Ωστόσο αν είναι έτσι ... ας έφτιαχναν αλλιώς τη πόλη . Θέλεις δε θέλεις όταν οδηγείς το μυαλό πάει στο gta και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες 

 

Προσωπικά ..τα κυνηγητά με τα περίπολικα μου λείπουν πολύ , τα υπόλοιπα δε με ενοχλούν 

 

Επεξ/σία από nickk0kkav
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάτι framedrops στα 40 και δεν είναι ούτε cpu, ούτε vram, αφού η κάρτα είναι στο 99% usage και η vram στα 5.2GB. Ίσως σε σημεία που έχουν πολύ RT είμαι RT Core Bound γιατί πέφτει και το power draw, από ~180W που είναι κανονικά στα ~130W. Χωρίς RT είναι εντάξει. Πάντως για να μην λέμε μόνο τα στραβά, με τα settings του DF + SSR Ultra + Ambient Occlusion High + DLSS Quality (2.2.16) δείχνει μια χαρά το game αφού έφτιαξαν το grain (σίγουρα το AO θα έπρεπε να ήταν καλύτερο βέβαια) αλλά το κυριότερο είναι ότι τρέχει νεράκι, πολύ σταθερά frametimes και καθόλου stuttering. Games χωρίς stuttering τείνουν να γίνουν η εξαίρεση..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλησπέρα!

Το παιχνίδι αξίζει για αγορά; Έχει στρώσει από τα bugs που είχε στο launch;
Είναι playable; Ενδιαφέρομαι για την έκδοση PC.

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Στα 20 ευρώ που το βρίσκεις τώρα ναι αξίζει. Full price δεν αξίζει σε καμία περίπτωση.

Δημοσ.

Ρε παιδιά το Quick Scan (tab key με πληκτρολόγιο) δεν είναι διαθέσιμο πλέον από την αρχή του παιχνιδιού; έχει αλλάξει με κάποιο patch; σε παλιό save λειτουργεί από το prologue. 

Δημοσ.

Το έχεις μετά από λίγο όταν πας στον Viktor και σου βάζει το εμφύτευμα στο μάτι.

Δημοσ.

Εχει γινει resize οποτε μην κοιτατε την ποιοτητα...

Το ανεβασα για να δειξω τον κοσμο που κυκλοφορει...και ειναι και πισω μου και στο βαθος που δεν φαινονται.

''Αδειος κοσμος''

photomode_22082021_095325.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...