Προς το περιεχόμενο

Samsung SSD 830 256GB - 178€


pOLoS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο απο που προκυπτει; Δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που γραφεις, παρα μονο αν ασχοληθεις εσυ και στειλεις email κλπ. Η τιμη παραγγελιας ειναι η τιμη που πληρωνεις, ειτε ανεβει ειτε πεσει. Μακαρι να κανω λαθος.:-)

Στο amazon υπάρχουν μερικά politics, τα οποία δεν είναι γραμμένα κάπου, αλλά ισχύουν μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Και είναι αυτά που το έκαναν τόσο διαδεδομένο.

 

Για παράδειγμα, πες μου που γράφει ξεκάθαρα μέσα στο Help:terms and conditions, ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου στην τιμή που την έκλεισες, αν αυτή ανέβει, κάτι που είναι γνωστό ότι ισχύει. Το θεωρούν απλά δεδομένο.

 

Υπάρχουν λοιπόν 2 τέτοια τα οποία αφορούν το θέμα μας. Το Pre Order Guarantee και το Post Order Guarantee. Το πρώτο ισχύει ακόμα, το 2ο όχι (και είναι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι με το τηλεφώνημα).

 

Το Pre-Order-Guarantee, βασίζεται σε αυτό και απλά έχει επεκταθεί σε όλη την γκάμα sold by Amazon με "άγραφο νόμο", κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να το πάρουν πίσω ότι ώρα θέλουν. Είναι αυτό που είπα με την χαμηλότερη τιμή από την ώρα παραγγελίας μέχρι την ώρα του dispatch που είναι και η ώρα που χρεώνουν την κάρτα σου

 

Το Post-Order Guarantee καταργήθηκε επίσημα τον Αυγ του 2008, και θεωρητικά αφορούσε πάλι τα ίδια προϊόντα αλλά στην πραγματικότητα το κάνανε σε όλη την γκάμα. Αυτό σε προστάτευε για 30 μέρες από την μέρα αγοράς, και αν η τιμή έπεφτε σου πιστώνανε την διαφορά στην κάρτα σου. Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν πολλές μαρτυρίες χρηστών που ακόμα και σήμερα, αν γίνει dispatch η παραγγελία σου και η τιμή πέσει μετά και τους πάρεις τηλέφωνο, σου επιστρέφουν την διαφορά. Ειδικά όταν η διαφορά είναι μεγάλη, +~20 ευρώ. Για μικρότερες συνήθως δεν το κάνουν πλέον.

 

EDIT

Με πρόλαβε ο frap :) Απλά εγώ έβαλα περισσότερη σάλτσα :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

@frap

To κομματι που παρεθεσες αναφερεται σε προπαραγγελιες οπως προσεξες και εσυ (βιβλιων - cd - dvd - games και μονο αυτων - μαλιστα αναφερει ξεκαθαρα μονο αυτες τις κατηγοριες), ειναι κατι τελειως διαφορετικο απο το out of stock.

Εχει περασει πανω απο χρονος (ισως 2-3 χρονια) που εχει αλλαξει η πολιτικη που αναφερεις για "παλιοτερα", η εγγυηση τιμης για πτωσεις τιμων μετα την αγορα σου. Δεν υπαρχει πλεον ΚΑΜΙΑ εγγυηση τιμης. Δεν μπορεις δηλαδη να τους πεις πηρα πριν μια βδομαδα αυτο 50 ευρω και τωρα εχει 40. Θα σου πουν (οπως μου εχουν πει) οτι "οι τιμες του αμαζον αλλαζουν διαρκως και εξαρτωνται απο πολλους παραγοντες και δεν καλυπτουμε τις τυχουσες διαφορες".

Αν δεν εχει φυγει το δεμα σου, ναι σε καλυπτουν, μετα απο επαφη μαζι τους παντα.

 

Στο amazon υπάρχουν μερικά politics, τα οποία δεν είναι γραμμένα κάπου, αλλά ισχύουν μέχρι αποδείξεως του εναντίον.

 

Μα επειδη το εχω ζησει στην πραξη να μην αλλαζει η τιμη της παραγγελιας ουτε προς τα πανω ουτε προς τα κατω, σε ρωτησα αν εχεις εσυ καμια διαφορετικη εμπειρια. ;) Γιατι ετσι οπως το εγραψες ηταν σαν να το ειχες ζησει, ακουγεσαι σιγουρος. :P

 

Μονο αν τους "ενοχλησεις" την αλλαζουν. Σταθηκα σε αυτο για να μην την πατησει κανεις περιμενοντας οτι θα το φτιαξουν μονοι τους στην περιπτωση που θα πεσει η τιμη. Αν φυγει μετα ειναι πολυ δυσκολοτερο να το κανουν, σε καποιες περιπτωσεις αδυνατο (το εχω "παθει").

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μα επειδη το εχω ζησει στην πραξη να μην αλλαζει η τιμη της παραγγελιας ουτε προς τα πανω ουτε προς τα κατω, σε ρωτησα αν εχεις εσυ καμια διαφορετικη εμπειρια. ;) Γιατι ετσι οπως το εγραψες ηταν σαν να το ειχες ζησει, ακουγεσαι σιγουρος. :P

 

Μονο αν τους "ενοχλησεις" την αλλαζουν. Σταθηκα σε αυτο για να μην την πατησει κανεις περιμενοντας οτι θα το φτιαξουν μονοι τους στην περιπτωση που θα πεσει η τιμη. Αν φυγει μετα ειναι πολυ δυσκολοτερο να το κανουν, σε καποιες περιπτωσεις αδυνατο (το εχω "παθει").

Ναι και το έχω ζήσει. ΠΡΟΤΟΥ φύγει η παραγγελία όμως. Παρήγγειλα ένα Antec Kuhler H2O 620 σε μια άλφα τιμή και το πήρα ~5 λίρες πιο φθηνό. Αν θυμάμαι καλά ήταν Νοε-2011. Αν φύγει η παραγγελία (dispatched) πλέον λίγα πράγματα γίνονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι και το έχω ζήσει. ΠΡΟΤΟΥ φύγει η παραγγελία όμως. Παρήγγειλα ένα Antec Kuhler H2O 620 σε μια άλφα τιμή και το πήρα ~5 λίρες πιο φθηνό. Αν θυμάμαι καλά ήταν Νοε-2011. Αν φύγει η παραγγελία (dispatched) πλέον λίγα πράγματα γίνονται

 

Αλλαξαν μονοι τους την τιμη χωρις να τους ενοχλησεις; Ακομα δεν εχεις δωσει απαντηση σε αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έφαγα καλό άκυρο. Μίλησα με amazon στο live chat και μου είπαν ότι περιμένουν τους νέους δίσκους στισ 15 Αυγούστου! Οπότε ή περιμένω μέχρι τότε για 143λίρες ή ακυρώνω και πάω για κάτι άλλο. Έχουμε καλή εναλλακτική στα ίδια χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη στιγμή μάλλον όχι.

 

Αλλά καθώς περιμένεις μπορεί να εμφανιστεί κάτι. Μόλις το δεις και αποφασίσεις, ακυρώνεις τότε.

Επίσης υποθέτω πως το 15 Αυγούστου παραείναι μακριά... ίσως σε 2-3 βδομάδες να τους ξανά 'χουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 158 λίρες παραγγειλα χωρίς να έχει διαθεσιμότητα. Όταν έγινε η αποστολή της παραγγελίας η τιμή ήταν στις 139 λιρες. Τους έκανα αίτημα ακύρωσης τις παραγγελίας πριν να γίνει shipped ή παραγγελία και δεν έγινε δεκτό. 1-2 ώρες μετά η παραγγελία έγινε shipped με την αρχική τιμή και όχι την ελαχιστη. Δε μπήκα στη διαδικασία να στέλνω email

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 158 λίρες παραγγειλα χωρίς να έχει διαθεσιμότητα. Όταν έγινε η αποστολή της παραγγελίας η τιμή ήταν στις 139 λιρες. Τους έκανα αίτημα ακύρωσης τις παραγγελίας πριν να γίνει shipped ή παραγγελία και δεν έγινε δεκτό. 1-2 ώρες μετά η παραγγελία έγινε shipped με την αρχική τιμή και όχι την ελαχιστη. Δε μπήκα στη διαδικασία να στέλνω email

 

Μήπως θυμάσαι πόσο διάστημα τους πήρε από την παραγγελία να στον στείλουν ? Amazon ή 3ος πωλητής ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 158 λίρες παραγγειλα χωρίς να έχει διαθεσιμότητα. Όταν έγινε η αποστολή της παραγγελίας η τιμή ήταν στις 139 λιρες. Τους έκανα αίτημα ακύρωσης τις παραγγελίας πριν να γίνει shipped ή παραγγελία και δεν έγινε δεκτό. 1-2 ώρες μετά η παραγγελία έγινε shipped με την αρχική τιμή και όχι την ελαχιστη. Δε μπήκα στη διαδικασία να στέλνω email

Κρίμα... Δες εμένα αντίθετα τους έγραψα email Κυριακή βράδυ, μόλις πήρα πρέφα την αλλαγή.

Λίγες ώρες μετά που το έγραψα το παραπάνω post ήρθε το email ότι τον στείλανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ενταξει, επεσες σε υπαλληλο που δεν εκανε "σωστα" τη δουλεια του. Οταν λεω σωστα εννοω οπως θα επρεπε ωστε να ειναι συμφωνος με τους κανονισμους του amazon. Αυτο φαινεται απο το οτι σου εκανε refund την διαφορα του ΦΠΑ. Ηταν πολυ χαλαρος και απροσεκτος. Αλλος μπορει να εκανε refund την διαφορα της τιμης (οχι και του ΦΠΑ), αλλος να σου ελεγε παρε μια γειωση. Ολα παιζουν στο αμαζον.

Ειναι παντως λιγο οτι να 'ναι οι υπαλληλοι στο uk, σε αντιθεση με τους Γερμαναραδες που ειναι πιο απολυτοι παντα και πιο αυστηροι και ο επομενος στηριζει τον προηγουμενο (η απλα τηρουν την πολιτικη του μαγαζιου αυστηρα). Τουλαχιστον αυτο λεει η δικη μου εμπειρια, μπορει να εχουν τυχει και διαφορετικα πραγματα σε αλλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως θυμάσαι πόσο διάστημα τους πήρε από την παραγγελία να στον στείλουν ? Amazon ή 3ος πωλητής ?

2-3 μέρες. Εκεί που έλεγε οτι δεν τον είχε έγινε shipped με τη μία. Σαν μύνημα για την ακύρωση έγραψα οτι θέλω να το ξαναπαραγγείλω με τη νέα τιμή αλλά απο ότι φαίνεται δεν το διάβασε κανένας
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

2-3 μέρες. Εκεί που έλεγε οτι δεν τον είχε έγινε shipped με τη μία. Σαν μύνημα για την ακύρωση έγραψα οτι θέλω να το ξαναπαραγγείλω με τη νέα τιμή αλλά απο ότι φαίνεται δεν το διάβασε κανένας

Οταν παει σε φαση "dispatching soon" δεν μπορεις πλεον να ακυρωσεις. Εχει ξεκινησει η μετακινηση του πακετου σου, και 100% εχει εκτυπωθει το τιμολογιο.

 

Δεν μπορει να εγινε shipped με τη μια. Πρωτα παει "disp soon" και μετα απο ωρες καποιες φορες και 1-2 μερες γινεται το dispatch. Την μεταβαση σε "dispatching soon" δεν θα την δεις αν δεν κανεις login συνεχως και να κοιτας το ιστορικο των παραγγελιων σου. Επισης το οτι συνεχιζε να τον δειχνει out of stock δεν σημαινει οτι δεν παρελαβαν κομματια και οτι δεν ειχε παει σε dispatching soon και ετοιμαζοταν το κομματι σου για να φυγει.

 

Για παραδειγμα χθες το μεσημερι (Παρασκευη μεσημερι) παρελαβαν κομματια και απο τον 64αρη και 128αρη samsung, στον 64 "φανηκαν" στο site (απο out of stock πηγε 10 remaining τα οποια εφυγαν σε 4-5 ωρες μιας και η τιμη σκοτωνε), αλλα στον 128αρη δεν φανηκαν αφου προφανως ο αριθμος των κομματιων που παρελαβαν ηταν μικροτερος απο τις παραγγελιες που ειχαν πεσει τις προηγουμενες μερες. Ετσι δεν αλλαξε η καταασταση του προιοντος (δεν φανηκε οτι ειναι in stock) αλλα παρολα αυτα προχωρησε η κατασταση και σε παιδια απο εδω και πηγε dispatching soon και εφυγαν λιγο αργοτερα ή σημερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει, επεσες σε υπαλληλο που δεν εκανε "σωστα" τη δουλεια του. Οταν λεω σωστα εννοω οπως θα επρεπε ωστε να ειναι συμφωνος με τους κανονισμους του amazon. Αυτο φαινεται απο το οτι σου εκανε refund την διαφορα του ΦΠΑ. Ηταν πολυ χαλαρος και απροσεκτος. Αλλος μπορει να εκανε refund την διαφορα της τιμης (οχι και του ΦΠΑ), αλλος να σου ελεγε παρε μια γειωση. Ολα παιζουν στο αμαζον.

Ειναι παντως λιγο οτι να 'ναι οι υπαλληλοι στο uk, σε αντιθεση με τους Γερμαναραδες που ειναι πιο απολυτοι παντα και πιο αυστηροι και ο επομενος στηριζει τον προηγουμενο (η απλα τηρουν την πολιτικη του μαγαζιου αυστηρα). Τουλαχιστον αυτο λεει η δικη μου εμπειρια, μπορει να εχουν τυχει και διαφορετικα πραγματα σε αλλους.

 

Είσαι κακός :)

 

Εγώ πάντως τους το επεσήμανα το λάθος τους. Καθώς επίσης από την πρώτη στιγμή άφησα σχόλια & top αξιολόγηση για την πολιτική τους στο θέμα.

 

Φαντάζομαι πως είναι λίγο άτοπο να λέμε πως κάνουν ότι θέλουν στο customer support. Και αυτοί σε κάποιον λογοδοτούν και σίγουρα έχουν κάποιες κόκκινες γραμμές που πρέπει να εφαρμόζουν. Ίσως περιπτώσεις σαν αυτές εμπίπτουν σε "γκρίζες ζώνες", ή έχουν το ελεύθερο να αποφασίζουν οι ίδιοι κατά περίπτωση. Οπότε και καλώς κάνουν και μας ευνοούν και μάυρο ξερό στους Γερμαναράδες που την έχουν δει αρχηγοί. Ο ευχαριστημένος πελάτης αφήνει περισσότερα λεφτά, ενώ 3.5 pounds διαφορά σίγουρα δεν πρόκειται να ρίξουν το Amazon έξω. Το πιθανότερο δε είναι να τα χρεωθεί ο αντιπρόσωπος που έκανε το λάθος.

 

Το σίγουρο πάντως για μένα είναι πως άμα δε ζητήσεις (ευγενικά) δεν πρόκειται να πάρεις τίποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...