Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επομένως από ένα τεράστιο πρόβλημα, τη μη εφαρμογή της νομοθεσίας", βρήκαμε μία λύση που είναι καθαρά εισπρακτική και εις βάρος του εκπαιδευτικού συστήματος. Μήπως λοιπόν το πρόβλημα δεν είναι οι φοιτητές;

  • Απαντ. 264
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καταρχάς, συμφωνώ ότι οι αιώνιοι σαν «θεσμός» πλήττουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία προσπάθεια περιορισμού των αιωνίων, προς λάθος κατεύθυνση κατά την άποψή μου. Πρώτα λέγαν για διαγραφές, τώρα λένε για δίδακτρα κοκ.

 

Μήπως, πρέπει να το δούνε λίγο βαθύτερα το ζήτημα; Ξέρω 'γω, μήπως πρέπει να γίνουν υποχρεωτικές οι παρακολουθήσεις πρώτα, πριν καταλήξει κάποιος να γίνει αιώνιος; Γενικά, το πανεπιστήμιο δεν θα έπρεπε να προστατεύει τα μέλη του;

 

Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η κοινωνία να δεχτεί τις υποχρεωτικές παρακολουθήσεις (ή τις υποχρεωτικές παρουσίες των καθηγητών, που έχουν καραβολευτεί με τους βοηθούς και πατάνε μία στις τόσες).

 

Πάντως, θεωρώ ότι σίγουρα πρέπει να δουν από αυτές τις εκατοντάδες χιλιάδες πόσοι φοιτούν πραγματικά.

Δημοσ.

Ποια είναι τα πολλαπλά αρνητικά;

Παμε σε ενα υποθετικο σεναριο αν ολα δουλευαν οπως επρεπε στην ελληνικη τριτοβαθμια:

Χ σχολες εισαγουν Υ αποφοιτους λυκειου καθε χρονο και ενα 90% των σπουδαστων ασχολειται με τις σπουδες του σχολαστικα. Προχωρα η ερευνα, προχωρα η μορφωση γενικα και ΚΥΡΙΩΣ οι θεσεις που προσφερουν οι σχολες καλυπτονται απο ατομα που κυνηγουν το αντικειμενο τους. Παραλληλα ανεβαινει και 10 επιπεδα η σχολη μιας και την απαρτιζουν ατομα που ψαχνονται κι οχι ατομα-φαντασματα.

 

Ε μπορεις να αντιπαραθεσεις το τι συμβαινει στις σχολες λογω (και) των αιωνιων που στην ουσια χωρις να εχουν πρωταρχικο σκοπο να σπουδασουν καπαρωνουν θεσεις απο ατομα που θα μπορουσαν να συνεισφερουν στην εκπαιδευτικη διαδικασια πρωτον, δευτερον απο ατομα που θα ανεβαζαν το επιπεδο της τριτοβαθμιας και τριτον απο ατομα που τωρα μπορει να μενουν στην απεξω για να πανε να κανουν τη ζωη τους αυτοι που κατεχουν τις θεσεις και δεν πατανε στη σχολη. Παρουσιαζονται καθε εξεταστικη και κανουν διαγωνισμο στο σκονακι. Τετοια τριτοβαθμια θελετε στην Ελλαδα?

 

Πρεπει με καποιο τροπο ο σπουδαστης να υποχρεωθει να ειναι συνεπης. Εν μεσω οικονομικης κρισης δεν ειναι κακη ιδεα να βαζει διδακτρα στους αιωνιους, εισπρατοντας κανα ψιλο απο σπουδαστες που "σπουδαζουν" (δηλαδη δουλευουν, πινουν καφεδες και κρασια ολημερις και ολονυχτις κλπ). Υπο αλλες συνθηκες απλα θα μπορουσε να ακολουθησει τη μεθοδο που ακολουθειται σε πανεπιστημια του εξωτερικου: Δεν περασες Χ μαθηματα μεσα σε 2 6μηνα? Αντιο.

Προτιματε αυτη τη μεθοδο?

 

Η απλως προτιματε τη μεθοδο "ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΠΟΥ ΞΥΝΕΙ ΤΑ @@ ΤΟΥ και παιρνει πτυχιο χωρις λογο?".

Αν προτιματε την τελευταια (η οποια επικρατει σημερα) τοτε εχουμε αλλη αντιληψη περι τριτοβαθμιας.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επομένως από ένα τεράστιο πρόβλημα, τη μη εφαρμογή της νομοθεσίας", βρήκαμε μία λύση που είναι καθαρά εισπρακτική και εις βάρος του εκπαιδευτικού συστήματος. Μήπως λοιπόν το πρόβλημα δεν είναι οι φοιτητές;

 

Δεν ξέρω κατά πόσο τη βρήκαμε. Η όλη συζήτηση ξεκίνησε από ένα άρθρο εφημερίδας, δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση επ' αυτού επίσημα.

 

Βασικά, συζητάμε το "αν θα ήταν λύση, εφόσον εφαρμοστεί αυτή η σκέψη που αναφέρει το ρεπορτάζ, κι εξακολουθήσει να μην εφαρμόζεται ο υπάρχων νόμος, να μπουν δίδακτρα".

 

Κανονικά, ούτε δύο σελίδων θέμα δεν ήταν αυτό.

Δημοσ.

Παιδια, λογικα υπαρχει ενα συγκεκριμενο κονδυλι για την παιδεια. Που καθε χρονο μειωνεται βεβαια. Προφανως ενα ποσο απο αυτο παει στην τριτοβαθμια.. τωρα θα μου πειτε γιατι να πληρωνουμε πανεπιστημια. Εγω δεν θελω να πληρωσω. Θα καταλαβω και καποιον που θα μου πει γιατι να πληρωσω παιδεια γενικα..εγω δεν θελω να το πληρωσω..το παιδι μου το εστειλα στην ιδιωτικη εκπαιδευση. Απο το νηπιαγωγειο σε ιδιωτικο ηταν, δημοτικο, γυμνασιο..

Τα πανεπιστημια ομως κανουν και ερευνα και για αυτο παιρνουν κονδυλια. Αν αυριο ανακαλυφθει το φαρμακο για τον καρκινο οι υπολοιποι που πληρωσαν για αυτες τις ερευνες θες να σου πουν δεν εχεις κανενα δικαιωμα δεν πληρωσες;

 

Το δεν θελω να πληρωσω για την παιδεια των αλλων επισης το καταλαβαινω..και ισως καποιοι να εχουν χρηματα για ιδιωτικη εκπαιδευση..ομως θα ηθελες να ζεις αναμεσα σε τελειως αμορφωτους ανθρωπους που δεν ειχαν τα λεφτα να πανε σε ιδιωτικα;Αν ηταν ετσι πολυ κοσμος θα ηταν αναλφαβητος..αλλα τι να πω, δημοκρατια εχουμε, πολυφωνια εχουμε..οτι θελει ο καθενας.Μπορει και καποιος να πει εγω δεν θελω οι Ρομα πχ να μορφωνουν τα παιδια τους με δικα μου λεφτα..

Δημοσ.

Νομιζω πως η συγχυση ορισμενων προκυπτει απο την λαθος παραδοχη πως η παιδεια ειναι δωρεαν.Πως γινεται να ειναι δωρεαν κατι που συνεπαγεται μισθολογικο κοστος,κοστος υποδομων ,υλικου κτλπ.

Επομενως δεν ειναι δωρεαν και στην Ελλαδα ειναι πανακριβη ,χαμηλης ποιοτητας για λογους που προαναφερθηκαν.

Ενας απο τους παραγοντες λοιπον για την αποτυχια της τριτοβαθμιας ειναι και ο αιωνιος φοιτητης χωρις να ιεαραρχω το ποσο σημαντικος ειναι μου ειναι αδιαφορο μου αρκει που ειναι μερος του προβληματος.

Δημοσ.

[...]Υπο αλλες συνθηκες απλα θα μπορουσε να ακολουθησει τη μεθοδο που ακολουθειται σε πανεπιστημια του εξωτερικου: Δεν περασες Χ μαθηματα μεσα σε 2 6μηνα? Αντιο.[...]

 

Μην ξεχνάς όμως ότι η ποιότητα εκπαίδευσης που προσφέρουν τα πανεπιστήμια αυτά, από μαθήματα, εξοπλισμούς, προσωπικό, καθηγητές, συγγράμματα και λοιπά είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με την Ελλάδα.

 

Υπό άλλες συνθήκες λοιπόν, χίλιες φορές να περνάω από επιτροπή όταν κόβομαι τρεις φορές στο ίδιο μάθημα όταν όμως ξέρω πως 1) από την ίδια θα περάσει και ο καθηγητής αν σε κάθε εξεταστική κόβει εννιά στους δέκα 2) δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω μαθήματα/εξετάσεις από καταλήψεις/απεργίες 3) κανένας, είτε μιλάμε για φοιτητές είτε καθηγητές δεν την έχει δει βολεμένος εις βάρος μου/σου.

 

Το πρόβλημα της παιδείας είναι τεράστιο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περιοριστεί στους αιώνιους.

Δημοσ.

Tην καραμέλα ''δουλεύει και σπουδάζει ταυτόχρονα'' βγάλτε την πάντως απο τα επιχειρήματα σας όσοι την χρησιμοποιείται. Έχω ξεπεράσει τα χρόνια φοίτησης μου, κάνω παρέα με πολλά άτομα που έχουν ξεπεράσει τα χρόνια φοίτητησης και γνωρίζω άλλα τόσα άτομα που έχουν ξεπεράσει τα χρόνια φοίτησης τους και ούτε ένας δεν είχε σαν λόγο την δουλειά. Είναι πολύ μικρό εκείνο το ποσοστό το οποίο δουλεύει και σπουδάζει ταυτόχρονα και η πείρα μου, μου λέει πως όταν ξεκινούν να ασχολούνται ενεργά με την σχολή παρατάν την δουλειά.

Δημοσ.

Νομιζω πως η συγχυση ορισμενων προκυπτει απο την λαθος παραδοχη πως η παιδεια ειναι δωρεαν.Πως γινεται να ειναι δωρεαν κατι που συνεπαγεται μισθολογικο κοστος,κοστος υποδομων ,υλικου κτλπ.

Επομενως δεν ειναι δωρεαν και στην Ελλαδα ειναι πανακριβη ,χαμηλης ποιοτητας για λογους που προαναφερθηκαν.

Ενας απο τους παραγοντες λοιπον για την αποτυχια της τριτοβαθμιας ειναι και ο αιωνιος φοιτητης χωρις να ιεαραρχω το ποσο σημαντικος ειναι μου ειναι αδιαφορο μου αρκει που ειναι μερος του προβληματος.

Αυτο ομως δεν ισχυει και για την πρωτοβαθμια και την δευτεροβαθμια;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εδώ βγήκαν οι δάσκαλοι και λένε "ναι μεν στην αξιολόγηση, αλλά θα αξιολογούμαστε μεταξύ μας και το αποτέλεσμα της αξιολόγησης δε θα έχει σχέση με μισθό και εξέλιξη".

 

Κατά τα άλλα, ναι στην αξιολόγηση.

 

Έλεγε ο νόμος να ψηφίζουν όλοι οι φοιτητές για τα πρυτανικά όργανα (εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ψηφίζουν οι φοιτητές, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία) και οι καθηγητές προτιμάνε τους εκπροσώπους των κομμάτων.

 

Υπάλληλοι του κράτους δηλώνουν ανοιχτά σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις πως "θα ακυρώσουν στην πράξη" το νόμο και δεν τρέχει μία.

 

Και καταλλήγουμε να λέμε για υποχρεωτικές παρακολουθήσεις και υποχρεωτικές παρουσίες καθηγητών και άλλα τέτοια που, δυστυχώς, είναι πέρα για πέρα ουτοπικά στην ξεχαρβαλωμένη κοινωνία μας.

Δημοσ.

Tην καραμέλα ''δουλεύει και σπουδάζει ταυτόχρονα'' βγάλτε την πάντως απο τα επιχειρήματα σας όσοι την χρησιμοποιείται. Έχω ξεπεράσει τα χρόνια φοίτησης μου, κάνω παρέα με πολλά άτομα που έχουν ξεπεράσει τα χρόνια φοίτητησης και γνωρίζω άλλα τόσα άτομα που έχουν ξεπεράσει τα χρόνια φοίτησης τους και ούτε ένας δεν είχε σαν λόγο την δουλειά. Είναι πολύ μικρό εκείνο το ποσοστό το οποίο δουλεύει και σπουδάζει ταυτόχρονα και η πείρα μου, μου λέει πως όταν ξεκινούν να ασχολούνται ενεργά με την σχολή παρατάν την δουλειά.

Και αυτο σημαινει οτι κανεις δεν εχει ως λογο την δουλεια; Ξερω ατομα που καθυστερησαν για λογους δουλειας.Ξερω και αλλους που δυσκολευτηκαν σε μαθηματα. Μια μεγαλη κυρια που εχει οικογενεια και συνεχιζει τωρα..

Δημοσ.

Πως γινεται να ειναι δωρεαν κατι που συνεπαγεται [..]

Εδώ είναι τώρα... Πώς γίνεται να είναι δωρεάν η παιδεία ε; Καλή ερώτηση. Ας αναρωτηθούμε.

Δημοσ.

Εδώ είναι τώρα... Πώς γίνεται να είναι δωρεάν η παιδεία ε; Καλή ερώτηση. Ας αναρωτηθούμε.

Γιαατι αν δεν ηταν θα γυριζαμε σε περιοδους μεσαιωνικες;Με αναλφσαβητους, αγραμματους και ολα αυτα; Καλα τι σας επιασε με την παιδεια λες και ειναι αχρηστη; Τι να κανουμε να στελνουμε τα παιδια στα στρατοπεδα να μορφωνονται εκει;Δλδ εχω αρχισει και ανησυχω..

Δημοσ.

Το πρόβλημα της παιδείας είναι τεράστιο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περιοριστεί στους αιώνιους.

Παντως, ουτε η λογικη "επειδη το προβλημα ειναι γενικοτερο--->κακως εστιαζουμε στους αιωνιους" ειναι σωστη. Ειναι απλως μια πολυ ωραια λογικη συντηρησης που συμβαινει σε πολλα επιπεδα στην Ελλαδα εδω και 30 χρονια.

 

Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη και το θεμα των αιωνιων ειναι μια χαρα αφορμη για να γινει η αρχη. Δεν καταλαβαινω γιατι οχι.

 

Σαφως θελουμε και περαιτερω μετρα για την τριτοβαθμια, αλλα αφου αυτο ειναι προς τη σωστη κατευθυνση και βαζι μισο λιθαρακι στην αμβλυνση ενος προβληματος γιατι να αντιπαρατεθουμε? Επειδη πασχει το συστημα γενικα? Ε πρεπει να ξεκινησουμε σιγα σιγα...

 

Οι αιωνιοι-αδιαφοροι φοιτητες πρεπει να παταχθουν ως φαινομενο απο τα πανεπιστημια, με τον εναν η τον αλλο τροπο. Αμεσα.

Δημοσ.

Παντως, ουτε η λογικη "επειδη το προβλημα ειναι γενικοτερο--->κακως εστιαζουμε στους αιωνιους" ειναι σωστη. Ειναι απλως μια πολυ ωραια λογικη συντηρησης που συμβαινει σε πολλα επιπεδα στην Ελλαδα εδω και 30 χρονια.

 

Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη και το θεμα των αιωνιων ειναι μια χαρα αφορμη για να γινει η αρχη. Δεν καταλαβαινω γιατι οχι.

 

Σαφως θελουμε και περαιτερω μετρα για την τριτοβαθμια, αλλα αφου αυτο ειναι προς τη σωστη κατευθυνση και βαζι μισο λιθαρακι στην αμβλυνση ενος προβληματος γιατι να αντιπαρατεθουμε? Επειδη υπαρχουν κι αλλα προβληματα?

Μα δεν ειναι προς την σωστη κατευθηνση , προς την λαθος ειναι. Γιατι ειναι προς την σωστη; Επειδη συμβαινει στην Αγγλια;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...