Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενιωσε κανενας καποιο vibe του στυλ Witcher in space? Detective mode,boss fights me Fiends-εξωγηινα τερατα,οι πλανητες να λειτουργουν σαν hubs που εξελισεται το στορυ και γενικα το feeling να ναι openworld-ish me quests κλπ?

 

Δε νομίζω να έχουν κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, γιατί το Witcher 3 βγήκε σχετικά πρόσφατα και δεν είναι εύκολο να αντιγράψεις τη δομή του έστω και επιδερμικά. Επιπλέον, και σημαντικότερο, το gameplay της EA-Bioware ακολουθεί σαφέστατες φόρμες σε σχεδιασμό, με το Inquisition να είναι απτό παράδειγμα. Αν έχουν κινηθεί σε open world λογική - πολύ πιθανό - προβλέπω να είναι σαν το προκάτ Dragon Age 3 παρά σαν το Witcher 3. Ούτε συζήτηση για το ποιο από τα δύο είναι πιο απαιτητικό αλλά και επιτυχημένο. 

 

Για το Mass Effect που θα φτιάχναμε εμείς, για μένα η λογική είναι αρκετά απλή και γνωστή. Ένα γουέστερν στο διάστημα, μόνος εναντίον όλων, Οι Επτά που Ήταν Υπέροχοι, η Άγρια Συμμορία, Το Τρένο Θα Σφυρίξει Τρεις Φορές. Να ξεκινάς ολομόναχος και κυνηγημένος βρίσκοντας στο δρόμο τους πιο γαμάτους του γαλαξία, σαν το 2 ένα πράμα, για να τα βάλεις με κάτι τεράστιο που μόνο εσύ ασχολείσαι μαζί του. Στο 1 ήταν ο πρώτος Reaper που δε σε πίστευε κανείς και ήσουν αυτός που έβγαλε τα κάστανα από τη φωτιά, στο 2 παράνομος, Suicide Mission no hope = no fear και τα μυαλά στα κάγκελα, ε μετά θα μπορούσε πχ να ήταν ο Cerberus που επανήλθε ή μια συνομωσία που έφερε τη συμμαχία Salarians - Krogans - Humans - Asari - Turians στα όριά της (πχ να τρώγωνται μεταξύ τους επειδή κάποιος έστησε ένα πραξικόπημα ή χτύπησε έναν εμπορικό σταθμό ή πλήρωσε τους Batarians να χτυπάνε μια εταιρία), εσύ να βρέθηκες στη μέση και να προσπαθείς να βρεις την άκρη με καουμποϊλίκια. Αν σε κυνηγάνε όλοι ακόμα καλύτερα, πχ επειδή ξέρεις πολλά ή επειδή δε σε πιστεύουν ή επειδή δεν τους εμπιστεύεσαι εσύ.

 

Αλλά ναι, το βασικό είναι "μόνος εναντίον όλων" και "σας έφαγα κουφάλες γιατί είμαι ο Μοράλες".

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για μένα η μεταφορά στην Ανδρομέδα ενέχει και ένα στοιχείο αναγνώρισης πως τα έκαναν τόσο πολύ μαντάρα με το storyline στο ΜΑ3 ώστε το πράγμα δεν σωζόταν. (Δεν θα ήταν εξαιρετικός θεματικός άξονας η ανοικοδόμηση του Γαλαξία; Η αποκατάσταση των Mass Relays, η επανασύνδεση των φυλών; Θα ήταν. Άλλά έτσι όπως πατσαβούριασαν το τέλος, θέλεις μάγο να σου τα ξεμπλέξει. Οπότε, πάμε σε άλλο γαλαξία για μια νέα αρχή...)

+1000

Θα μπορούσαν να αξιοποιούν για δεκαετίες και σε πολλά διαφορετικά είδη παιχνιδιών. Αντιθέτως κατάφεραν και κατέστρεψαν το καλύτερο sci-fi universe που προήλθε από pc game.

 

Αυτά συμβαίνουν όταν "διώχνεις" τον lead writer και δημιουργό του κόσμου και το παραδίδεις σε ένα άτομο που έγραψε το ending του 3 μόνος του χωρίς να επιτρέψεις στο υπόλοιπο team του να συμμετέχει στην διαδικασία (με τα γνωστά αποτελέσματα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επιπλέον, και σημαντικότερο, το gameplay της EA-Bioware ακολουθεί σαφέστατες φόρμες σε σχεδιασμό, με το Inquisition να είναι απτό παράδειγμα.

 

Αυτό βλέπω κι εγώ και φοβάμαι...

 

Ποιος πλανήτης θα είναι The New Hinterlands; :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε στην google τόσο καλο working environment :D Πάλι female AI...Ελπίζω να μην είναι πάλι η camera στα κωλομέρια όταν μιλάς με γυναίκες, καταντάει κουραστική η ανάγκη των devs να ικανοποιήσουν 15χρόνους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πω, πρέπει να ξαναδουλέψουν το πρόσωπο της κοπέλας, σαν δυσκοίλια είναι στο καρέ του παραπάνω βίντεο.

 

(Λέγαμε για σενάρια: άσε τους ανθρώπους, βγάλε ένα παιχνίδι με έναν Krogan που προσπαθεί να βοηθήσει τη φατρία του, σε ένα φτωχό πλανήτη, και στην πορεία βοηθάει και τον pathfinder ή πώς αλλιώς λένε τον Άνθρωπο-Μεσσία αυτή τη φορά... Ή δεν έχουν φαντασία -που δεν το πιστεύω- ή τους έχουν πει να πηγαίνουν στράτα-στρατούλα, να δω πότε θα δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σα να μη το σκέφτηκαν πολύ...

 

Ταξίδι κάτι αιώνες...οπότε όταν φτάσουν στο τέρμα, παίζει και να βρουν μπροστά τους όσους άφησαν πίσω στο Milky, αφού εν τω μεταξύ η τεχνολογία θα έχει κάνει άλματα (λέμε τώρα).

 

Όπως γράφτηκε και παραπάνω, τα πάντα-όλα ίδια από "εσωτερικά" περιβάλλοντα στο hub.

 

Aν δεν έχουν κάνει παπάδες στο σενάριο, απογοήτευση προβλέπεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξυ το ark που δειχνει το παραπανω βιντεο ειναι αντιγραφη του citadel . 

Προσωπικα κραταω δυστυχως μικρο καλαθι . Τουλαχιστον ξερουμε οτι θα τρεχει καλα με ωραια γραφικα λογω frostbite

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σα να μη το σκέφτηκαν πολύ...

 

Ταξίδι κάτι αιώνες...οπότε όταν φτάσουν στο τέρμα, παίζει και να βρουν μπροστά τους όσους άφησαν πίσω στο Milky, αφού εν τω μεταξύ η τεχνολογία θα έχει κάνει άλματα (λέμε τώρα).

 

Όπως γράφτηκε και παραπάνω, τα πάντα-όλα ίδια από "εσωτερικά" περιβάλλοντα στο hub.

 

Aν δεν έχουν κάνει παπάδες στο σενάριο, απογοήτευση προβλέπεται.

 

Θα συμφωνησω δυστυχως.Ειδικα οταν υπαρχουν "forced" sequels,ο πρωτος τομεας που την πληρωνει παντα ειναι το story.Αυτο ειναι κανονας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...