Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατι ποιο ειναι καλυτερο ? Ολα χειροτερα του ειναι και στην ποικιλια προιοντων και στις τιμες. Εδω μερικα θεωρουμενα καλα καταστηματα στην Αθηνα εχουν καταντησει ψιλικα,με 2 μονο μητρικες ανα τσιπσετ , για παραδειγμα. :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ποιο ειναι καλυτερο ? Ολα χειροτερα του ειναι και στην ποικιλια προιοντων και στις τιμες. Εδω μερικα θεωρουμενα καλα καταστηματα στην Αθηνα εχουν καταντησει ψιλικα,με 2 μονο μητρικες ανα τσιπσετ , για παραδειγμα. :devil:

αν εσενα σε νοιαζει μονο η ποικιλια και οι τιμες τοτε ψωνισε απο το ebay..,.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ειμαι ένας πολυ ευχαριστημένος πελάτης του e-shop.

Έχω κάνει αρκετές αγορές, χωρίς προβλήματα.

Προσωπική εμπειρία πάντα. Δεν ξέρω για τους άλλους.

 

Υ.γ.

Ήταν το πρώτο μαγαζί που χάραξε το δρόμο της ευρέως-διαθεςιμης ηλεκτρονικής αγοράς..

Πολυ μπροστά ! Εύγε !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ειμαι ένας πολυ ευχαριστημένος πελάτης του e-shop.

Έχω κάνει αρκετές αγορές, χωρίς προβλήματα.

Προσωπική εμπειρία πάντα. Δεν ξέρω για τους άλλους.

 

Υ.γ.

Ήταν το πρώτο μαγαζί που χάραξε το δρόμο της ευρέως-διαθεςιμης ηλεκτρονικής αγοράς..

Πολυ μπροστά ! Εύγε !

Και εγω εχω προσωπικα παντα, τα τελευταια 10 χρονια ειδικα,πολυ καλη εξυπηρετηση απο το e-shop αν και σεβομαι απολυτα τις αντιθετες περιπτωσεις και τις πιστευω.

 

Βεβαια ενα καλο καταστημα πρεπει να κοιταει περισσοτερο τα παραπονα παρα τους επαινους αν θελει να επιβιωσει και να εχει την εκτιμηση του συνολου των καταναλωτων ,γιατι ολων αποκλειεται,παντα θα υπαρχουν καποιοι δυσαρεστημενοι.

 

Ομως επισης θα πρεπει καποιοι δυσαρεστημενοι,να παψουν να παραπονιουνται ακομη και αν εχουν απολυτα δικιο,για κατι που εγινε ας πουμε,πριν 3 χρονια η και περισσοτερο και να βλεπουν αντικειμενικα τις εξελιξεις.Αν ενα καταστημα οπως διαπιστωνεται μεσα απο τις πολλες μαρτυριες χρηστων,εχει αρχισει να βελτιωνεται,πιστευω οτι αξιζει να του δωσεις μια ευκαιρια ακομη. Το να γκρινιαζει κανεις για κατι που εγινε καποτε παλια δεν λεει τιποτε.Απο ολα τα γνωστα καταστηματα εχω τουλαχιστον μια δυσαρεστη εμπειρια,γιατι ασχολουμαι με το hardware σχεδον 20 χρονια και σεταρω PC για φιλους και συγγενεις μου.Σε ολα τα 5 πιο γνωστα που προτεινονται εδω ,μου εχουν τυχει ποτε ποτε ,περιπτωσεις κακης εξυπηρετησης και οχι μονο σε μενα απο οτι διαβαζω καθημερινα.Δεν προκειται ομως να τα κακολογησω οταν βλεπω οτι η πλειοψηφια του κοσμου δηλωνει ευχαριστημενη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστά όλα αυτά,εμείς όμως που ασχολούμαστε με την τεχνολογία άρα έχουμε ένα προβάδισμα αν μην τι άλλο στην Ενημέρωση δεν πρέπει να συμβιβαζόμαστε με την μετριότητα.. και κυρίως για τον λόγο - δικαιολογία ότι και οι υπόλοιποι μπορεί να είναι το ίδιο μέτριοι..

Αν κάποτε θέλουμε επιτέλους η δική μας γενιά και όχι η μεθεπόμενη να ζήσει αυτό που λέμε Ευρώπη - Ευρωπαϊκή Νοοτροπία (αφού κιόλας πληρώνουμε τα ίδια κ κάτι παραπάνω) δεν είναι καλό να συμβιβαζόμαστε με την ιδέα ούτε ότι σε 40 χρόνια θα διορθωθούν τα πράγματα ούτε με την ιδέα του "αφού είναι και οι άλλοι"..

 

Το βήμα μπροστά θα φανεί και η εξέλιξη όταν διορθώσει τους όρους χρήσης κατ'ρχην,και όχι όταν θα φτιάξει και άλλο τις διαθεσιμότητες του. Όταν στελεχώσει το Servis του ώστε το εργαλείο δουλειάς η διασκέδασης να επιστρέφει σε αυτόν που ανήκει σε εύλογο σύντομο χρονικό διάστημα.. κλπ. οι διαθεσιμότητες μπορεί να μας αφορούν,αλλά δεν αποτελεί επιχείρημα για την σχέση πωλητή καταναλωτή,περισσότερο επιχειρηματικό επιχείρημα είναι ώστε η επιχείρηση να είναι ανταγωνιστική άρα να έχει αυξημένο κέρδος.

 

Οι ευκαιρίες τέλος δεν δίνονται από τους "άλλους" τις δίνουμε εμείς στον εαυτό μας και αφού έχουμε πετάξει ήδη μια φορά την βάρκα στην ξέρα,πρέπει αυτό να μας κάνει σοφότερους..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν θυμάμαι να είχα κάποιο πρόβλημα στις παραγγελίες που έκανα στο e-shop.gr, αλλά είχα/έχω πρόβλημα στην επικοινωνία με e-mail. Αν θέλεις να πας μπροστά & να μη δίνεις λαβές για σχόλια, πρέπει ν' απαντάς στις ερωτήσεις των πελατών. Ακόμα κι οι Κινέζοι κάτι σου απαντάνε με τα τσάτρα-πάτρα αγγλικά τους!  :mrgreen:

 

Παράπονα για παραγγελίες στο e-shop.gr διάβασα πρόσφατα στο θέμα "ακουστικα handsfree sony ericsson mh1 7,9€ eshop", από εδώ & μετά, όπου insomniacs που τ' αγόρασαν λένε ότι τους πουλήσανε κομμάτια από επιστροφές με εμφανέστατα προβλήματα... <_<

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εσενα σε νοιαζει μονο η ποικιλια και οι τιμες τοτε ψωνισε απο το ebay..,.

Εν μερη σωστος,απλα δεν μου αρεσει το Ebay σε ειδη υπολογιστη.Θα ελεγα καλυτερα το Amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειχα καλυτερες εντυπωσεις πριν απο ας πουμε 8 χρονια,που παρηγγελνα 4 το ξημερωμα ενα σκληρο και στις 12 το μεσημερι ηταν στην Καλαματα.

Τωρα και μια θερμοαγωγιμη μπορει να κανει 2 μερες.

Πολλα προιοντα τους δεν εχουν περιγραφη,αλλα τουλαχιστον η εξυπηρετηση τους ειναι κομπλε.

ΑΠο ebay εχω αρχισει κ φοβαμαι,γιατι εχω παραγγειλει πολλες φορες ανταλλακτικα για κινητα που ηταν ελλατωματικα,με αποτελεσμα να ξεφτιλιζομαι στον πελατη και να πρεπει να περιμενω αλλον ενα μηνα για να ερθει το καινουργιο ανταλλακτικο.

Σιγουρα οτι πληρωνεις παιρνεις και στη συγκεκριμενη περιπτωση παιρνουμε μονο κινεζικα,αλλα οπως κ να εχει δε γινεται 3 στα 5 ανταλλακτικα να ερχονται με προβλημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ειναι απλα απαραδεκτοι.Παρηγγηλα ενα υπολογιστη πριν ακριβως εναν μηνα ο οποιος ηταν διαθεσιμος σε 2-4 ημερες και ακομα περιμενω να ερθει υποτιθεται ενα εξαρτημα για να μου τον δωσουν.Καθε φορα που μου λενε ημερομηνια οτι θα ερθει, περνω τηλεφωνο και μου λενε μετα απο μια εβδομαδα παλι......Απλα αντιεπαγγελματικο....Και εκανα το λαθος να παραγγειλω απο το e-shop ενω, περσυ παρηγηλλα το λαπτοπ του αδερφου μου και αντι 2-3 ημερες περασε ενας μηνας για να μου πουν να αλλαξω τελικα παραγγελια(ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΕΛΕΟΣ) και μετα το επομενο εκανε αλλον ενα μηνα να ερθει....Νομιζα οτι απλα ετυχε σε εμενα .......Εμ δεε...Φταιει ο προμηθευτης παντα.Και

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ειναι.Το οτι εχει μεγαλη ποικιλια δεν σημαινει οτι θα το εχεις το προιον που θες και στην ωρα σου.Και αν ειναι να σου παρει τοσο καιρο οπως πολλοι λενε τοτε Amazon και παλι Amazon.Εχε χαρη που το Amazon εμεις πληρωνουμε μεταφορικα και δεν ειναι οπως παλια αλλιως θα σου ελεγα εγω ολα αυτα τα μαγαζια τι θα παθαινανε. Και δεν παει αυτο μονο για το eshop αλλα για πολλα Ελληνικα μαγαζια γιατι δεν ειναι μονο το αν τυχει να περιμενεις για την αγορα ή το service.Ειναι πολλες φορες και η ολη εξυπηρετηση που εχεις σαν πελατης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι απλα απαραδεκτοι.Παρηγγηλα ενα υπολογιστη πριν ακριβως εναν μηνα ο οποιος ηταν διαθεσιμος σε 2-4 ημερες και ακομα περιμενω να ερθει υποτιθεται ενα εξαρτημα για να μου τον δωσουν.Καθε φορα που μου λενε ημερομηνια οτι θα ερθει, περνω τηλεφωνο και μου λενε μετα απο μια εβδομαδα παλι......Απλα αντιεπαγγελματικο....Και εκανα το λαθος να παραγγειλω απο το e-shop ενω, περσυ παρηγηλλα το λαπτοπ του αδερφου μου και αντι 2-3 ημερες περασε ενας μηνας για να μου πουν να αλλαξω τελικα παραγγελια(ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΕΛΕΟΣ) και μετα το επομενο εκανε αλλον ενα μηνα να ερθει....Νομιζα οτι απλα ετυχε σε εμενα .......Εμ δεε...Φταιει ο προμηθευτης παντα.Και

Αυτό συνέβη και σε εμένα, παράγγειλα ένα κουτί για τον υπολογιστή που ήταν διαθέσιμο σε 3-4 μέρες και έκανε δύο βδομάδες, όχι πως τελικά ήρθε πήρα τηλέφωνο και το άλλαξα. Αλλά δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν για την καθυστέρηση, αν δεν έπαιρνα εγώ ακόμα θα περίμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...