Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Ήταν υποχρεωμένοι να εκδώσουν πιστωτικό ή μήπως με αυτό εξυπηρέτησαν τον tarantules?

από την στιγμή που δεν είχαν τον ίδιο HDD ήταν υποχρεωμένοι να δώσουν και χρήματα πίσω, όχι απλά πιστωτικό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

από την στιγμή που δεν είχαν τον ίδιο HDD ήταν υποχρεωμένοι να δώσουν και χρήματα πίσω, όχι απλά πιστωτικό...

Κάλλιστα θα μπορούσαν να δώσουν έναν 500αρη αντίστοιχο με κόστος γύρω στα 40€. Απλα προς ένδειξη καλής θέλησης έδωσαν πιστωτικό και μαλιστα καλο (αν και κανονικα θα έπρεπε βα ήταν 68 οπως ειπώθηκε αλλα προσωπικα δε θα είχα τέτοια αξίωση μετα απο 5 χρόνια)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

7200rpm με 5 χρόνια εγγύηση? https://www.skroutz.gr/s/2218258/Western-Digital-Caviar-Black-500GB-7200rpm-SATA-6Gb-s-64MB.html

 

μέσα στην εγγύηση δεν είναι? τα λεφτά τα δίνουμε και για τα 5 αυτά χρόνια, γιατί να μην έχουμε τέτοια αξίωση?

 

 

αν μου έβγαζε πρόβλημα ένας Extreme Edition των 1000 euro θα μου έδιναν CPU των 300-400 από την στιγμή που είχε ίδιες επιδόσεις? ας γελάσω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7200rpm με 5 χρόνια εγγύηση? https://www.skroutz.gr/s/2218258/Western-Digital-Caviar-Black-500GB-7200rpm-SATA-6Gb-s-64MB.html

 

μέσα στην εγγύηση δεν είναι? τα λεφτά τα δίνουμε και για τα 5 αυτά χρόνια, γιατί να μην έχουμε τέτοια αξίωση?

 

 

αν μου έβγαζε πρόβλημα ένας Extreme Edition των 1000 euro θα μου έδιναν CPU των 300-400 από την στιγμή που είχε ίδιες επιδόσεις? ας γελάσω...

Και πάλι... Του έδωσαν παραπάνω απο όσο έχει ένας αντίστοιχος σήμερα οπότε μπορεί να τον αγοράσει εν νέου με αλλα 5 χρόνια εγγύηση.

Σε αντίστοιχη περίπτωση στο πλαίσιο μου έδωσαν μια ανακατασκευασμενη μπουρδα που άντεξε άλλους 13 μήνες και μετα αναγκαστικά κάδο...

Για εμένα σωστά έπραξαν αλλα έπρεπε οπως ξαναειπα να του δώσουν ή να απαιτήσει όλο το πόσο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

όσο τους αφήνουμε να μην δίνουν όλο το ποσό που αναγράφει η απόδειξη, τόσο μας καβαλάνε και το κάνουν και σε προϊόντα που έχει μεγάλη διαφορά και δεν μπορείς να πάρεις κάτι αντίστοιχο χωρίς να συμπληρώσεις χρήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από την στιγμή που δεν είχαν τον ίδιο HDD ήταν υποχρεωμένοι να δώσουν και χρήματα πίσω, όχι απλά πιστωτικό...

Μπορείς να το τεκμηριώσεις αυτό που λες? όχι τίποτα άλλο, αλλά διαβάζουν και άνθρωποι που δε γνωρίζουν και δημιουργούνται εντυπώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

http://www.insomnia.gr/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτ/

 

 

 

 

Ελαττωματικό Προϊόν

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).:

Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

Β. Να μειώσετε το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Β=πιστωτικό

Γ=χρήματα πίσω

 

κατ' επιλογή ΜΑΣ όχι επιλογή του καταστήματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να με συχωρέσετε που δεν είμαι ικανοποιημένος που αναγκάστηκα να αγοράσω άλλον δίσκο για να κάνω την δουλειά μου και που ακόμα μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες το εν λόγω κατάστημα δεν έχει καταφέρει να ελέγξει έναν δίσκο,άλλος όπως γράφηκε μπορεί να ήταν ενθουσιασμένος με αυτό.. δικαίωμα του καθενός να έχει εξάλλου όσα βίτσια θέλει στην ζωή του.. αλλά μην κάνετε τους άλλους να νομίζουν ότι δεν κινούνται στον άξονα της κοινής λογικής ..

Δεν είναι το πρώτο περιστατικό,έχω κάνει καταγγελία στο e-shop για μνήμες,που αρνήθηκε να μου αλλάξει σε εγγύηση,μιλώντας για ασυμβατότητα αντί βλάβης,είχαν μια μητρική φίλου LGA 2011 πάλι άπειρες μέρες γιατί λέει δεν είχαν επεξεργαστή αντίστοιχου LGA να την ελέγξουν,ένα bitfenix πλαϊνό το επέστρεψα γρατζουνισμενο 3 λεπτά από την στιγμή που τ'αγορασα και μου είπαν ότι δεν είναι DOA γιατί DOA θα ήταν αν δεν κούμπωνε στο κουτί και όχι ότι το πλεξι ήταν γρατζουνισμενο κάτω απο την προστατευτική του ζελατίνα σε αυτή την λογική μπορούν να ταυτιστούν όσοι θέλουν δικαίωμα τους ,αλλά δικαίωμα του καθενός άλλου είναι να βλέπει το παράλογο του πράγματος και να μην το δέχεται.

Ερωτήθηκα γιατί ψωνίζω,ψωνίζω σπάνια πλέον μετά απ'ολα αυτά και προϊόντα με μικρή "λανθάνουσα" γιατί έχω πάρει το μάθημα μου,μετά όταν με εξυπηρετεί ένας άνθρωπος 2 φορές (μεμονωμένος κ προσωπικά) όπως έγραψα πιο πάνω εγώ αυτό το σέβομαι και ξαναδίνω ευκαιρίες μήπως κάποτε δω και εγώ αυτό το υπέροχο μαγαζί που μου περιγράφετε και δεν έχω κανένα λόγο ν' αμφισβητήσω την δική σας άποψη και οπτική,αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω και εγώ την δική μου όπως κατατέθηκε πιο πάνω..

Είμαι ένας "καταναλωτής" Hardware λίγο πολύ γνωριζόμαστε εδώ μέσα πιστέψτε με θα ήθελα πάρα μα πάρα πολύ να έβρισκα και εγώ το μαγαζί που εσείς περιγράφετε,παρ'ολα αυτά σε κάθε μου πρόβλημα έχω συναντήσει έναν απρόσωπο παραλογισμό. σε πιο μέρος του κόσμου σε ποια υπηρεσία η κατάστημα δεν σου επιτρέπεται να μιλήσεις με κανέναν υπεύθυνο πλην του τηλεφωνητή ? σε ποια χώρα του κόσμου DOA σημαίνει να το στείλω στον αντιπρόσωπο να δω τι θα μου πει ? σε πια χώρα του κόσμου μπαίνεις σε παζαρακι για το τι πιστωτικό η επιστροφή θα πάρεις όπως ειπώθηκε πιο πάνω ? Πιστεύετε ότι είναι το μοναδικό κατάστημα που έχω κάνει χρήση εγγύησης ?

 

Τεσπα το κλείνω εδώ γιατι ο δίσκος κάποτε θα ελεγχθεί και η "ζημιά" έχει γίνει ήδη, λέγοντας ακόμα μια φορά - και αυτό είναι η ουσία του να το συζητάμε εδώ και όχι τα 50 ευρώ που έδωσα - ότι κατά την γνώμη μου η έξυπνη κίνηση σήμερα είναι να έχεις καλό aftersales servis και είναι αυτό ακριβώς που θα σε βγάλει από την κρίση όχι οι 3-5 λιγότεροι υπάλληλοι.. και κάτι ακόμα τελευταίο οι συγκρίσεις μας πρέπει να γίνονται με το καλύτερο όχι με το χειρότερο γιατί έτσι κάνουμε βήματα μπροστά, αλλιώς πάμε με όπισθεν ώστε να εξομοιωθούμε με τον χειρότερο μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω και γω το δικό μου παράπονο.

μέχρι στιγμής ήμουν στην κατηγορια των τυχερών. (για την ακρίβεια, 26/8 έδωσα μια παραγγελια με 3 πραγματάκια 27/8 τα είχα τα πραγματάκια(υπόψιν βρίσκομαι ζάκυνθο) και πρώτη φορα το είδα αυτό (εννοώντας τόσο γρήγορα να μου ρθει κάτι).

στην προ τελευταια παραγγελια είχα έναν WD blue 1tb δοκιμάστηκε ο σκληρός σε 2 διαφορετικά συστήματα και είχε πρόβλημα, και για λίγο δεν πρόλαβα το doa, συνεχίζοντας, μιλάω μαζί τους για rma και τον στέλνω 18/8 και τον παρέλαβαν την επομενη μέρα.

περνούσαν οι μέρες και ξανά πήρα τηλέφωνο μπας και βγάλω άκρη να δω τι γίνεται, και μου λένε (αν θυμάμαι καλά τους πήρα 2 η 3 μερες πριν) ότι τότε τον παρέλαβαν,(WtF?!) και τους λέω μα πως γίνεται αυτό αφού τον πήρατε 19/8? και μου λένε θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν τηλέφωνο κτλπ κτλπ (ακόμα με περνούν?!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα το πρόβλημα του eshop είναι γενικότερο αυτές τις μέρες;

έχω δώσει ακουστικά sony αξίας 10€ απο 14/8 και καμία φωνή

έχω πάρει 2 τηλέφωνα μια στις 19/8 και μου είπαν ότι τα έχουν παραλάβει αλλα υπάρχει σειρά προτεραιότητας και άλλη μια χτες όπου και τους έκραξα για ενα προϊόν τέτοιας αξίας κάνουν τόσο καιρό,αν είχα καμια κάρτα γραφικών/οθόνη whatever και έβγαζα λεφτά ποίος θα μου τα έδινε;

φυσικά και γνωρίζω ότι είναι ένας απλός υπάλληλος και του είπα να τα μεταφέρει σε ανώτερους γιατί λογικά την έχουν όλοι κοπανήσει με άδειες και το έχουν κλείσει το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.insomnia.gr/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτ/

 

Β=πιστωτικό

Γ=χρήματα πίσω

 

κατ' επιλογή ΜΑΣ όχι επιλογή του καταστήματος...

 

Μέχρι το 6μηνο σαφώς. Από http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

 

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης.

Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Αναλυτικά και στο παρακάτω topic:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=327395

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσο τους αφήνουμε να μην δίνουν όλο το ποσό που αναγράφει η απόδειξη, τόσο μας καβαλάνε και το κάνουν και σε προϊόντα που έχει μεγάλη διαφορά και δεν μπορείς να πάρεις κάτι αντίστοιχο χωρίς να συμπληρώσεις χρήματα...

Κοίτα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, μου είχαν αρχικά προτείνει έναν αντίστοιχο 500άρι τον οποίο δυστυχώς δεν έδωσα σημασία πόσο ήταν τιμολογημένος από αυτούς.Το μόνο που θυμάμαι ήταν οτι δεν ήταν ο black, άρα λογικά δεν θα είχα (εαν τον αγόραζα άλλα 5 χρόνια εγγύηση).

Απλά δεν έδωσα σημασία γιατί δεν ήμουν διατεθημένος να αγοράσω άλλο δίσκο.Ήδη είχα πάρει έναν 3ΤΒ RED οπότε δεν με ένοιαξε.

Τώρα όσον αγορά τη διαφορά των 8 ευρώ (από τη στιγμή που εγώ τους ζήτησα το πιστωτικό), πάλι δεν με ένοιαξε γιατί ήταν πολύ μικρό το ποσό ώστε να ψειρίσω και τη μαϊμού.Και μην πεταχτεί κανένας εξυπναράς να μας τα κάνει τα 8 ευρώ αναγωγή στο πόσο % ποσοστό είναι...

Η μοναδική περίπτωση να ασχολιόμουν και να πάρω στο επακριβώς το ποσό θα ήταν εαν πχ είχα σκάσει πάνω από 200 ευρώ και μου κόβανε πχ ένα 50άρι.Εκεί θα το κυνηγούσα.

Επίσης, όταν στο παρελθόν έχεις σωστή εξυπηρέτηση από αυτούς στις λίγες περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων που μου έχουν τύχει, τότε εγώ προσωπικά παραβλέπω αυτό το πταίσμα, τη στιγμή μάλιστα που όπως προανέφερα το Πλαίσιο μου έχει κάνει ΤΑ χουνέρια και εκεί το τραβηξα όσο μπορούσα και τους έκανα και ρόμπα.(Εδώ για όποιον ενδιαφέρετε να μάθει τι και πως...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μέχρι το 6μηνο σαφώς. Από http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

 

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης.

Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Αναλυτικά και στο παρακάτω topic:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=327395

για εγγύηση όμως, από την στιγμή που δεν έχει το ίδιο προϊόν να σου δώσει, έχεις την επιλογή για χρήματα ή για πιστωτικό...

 

δεν μπορεί να σου δώσει με το έτσι θέλω πιστωτικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να με συχωρέσετε που δεν είμαι ικανοποιημένος που αναγκάστηκα να αγοράσω άλλον δίσκο για να κάνω την δουλειά μου και που ακόμα μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες το εν λόγω κατάστημα δεν έχει καταφέρει να ελέγξει έναν δίσκο,άλλος όπως γράφηκε μπορεί να ήταν ενθουσιασμένος με αυτό.. δικαίωμα του καθενός να έχει εξάλλου όσα βίτσια θέλει στην ζωή του.. αλλά μην κάνετε τους άλλους να νομίζουν ότι δεν κινούνται στον άξονα της κοινής λογικής ..

Δεν είναι το πρώτο περιστατικό,έχω κάνει καταγγελία στο e-shop για μνήμες,που αρνήθηκε να μου αλλάξει σε εγγύηση,μιλώντας για ασυμβατότητα αντί βλάβης,είχαν μια μητρική φίλου LGA 2011 πάλι άπειρες μέρες γιατί λέει δεν είχαν επεξεργαστή αντίστοιχου LGA να την ελέγξουν,ένα bitfenix πλαϊνό το επέστρεψα γρατζουνισμενο 3 λεπτά από την στιγμή που τ'αγορασα και μου είπαν ότι δεν είναι DOA γιατί DOA θα ήταν αν δεν κούμπωνε στο κουτί και όχι ότι το πλεξι ήταν γρατζουνισμενο κάτω απο την προστατευτική του ζελατίνα σε αυτή την λογική μπορούν να ταυτιστούν όσοι θέλουν δικαίωμα τους ,αλλά δικαίωμα του καθενός άλλου είναι να βλέπει το παράλογο του πράγματος και να μην το δέχεται.

Ερωτήθηκα γιατί ψωνίζω,ψωνίζω σπάνια πλέον μετά απ'ολα αυτά και προϊόντα με μικρή "λανθάνουσα" γιατί έχω πάρει το μάθημα μου,μετά όταν με εξυπηρετεί ένας άνθρωπος 2 φορές (μεμονωμένος κ προσωπικά) όπως έγραψα πιο πάνω εγώ αυτό το σέβομαι και ξαναδίνω ευκαιρίες μήπως κάποτε δω και εγώ αυτό το υπέροχο μαγαζί που μου περιγράφετε και δεν έχω κανένα λόγο ν' αμφισβητήσω την δική σας άποψη και οπτική,αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω και εγώ την δική μου όπως κατατέθηκε πιο πάνω..

Είμαι ένας "καταναλωτής" Hardware λίγο πολύ γνωριζόμαστε εδώ μέσα πιστέψτε με θα ήθελα πάρα μα πάρα πολύ να έβρισκα και εγώ το μαγαζί που εσείς περιγράφετε,παρ'ολα αυτά σε κάθε μου πρόβλημα έχω συναντήσει έναν απρόσωπο παραλογισμό. σε πιο μέρος του κόσμου σε ποια υπηρεσία η κατάστημα δεν σου επιτρέπεται να μιλήσεις με κανέναν υπεύθυνο πλην του τηλεφωνητή ? σε ποια χώρα του κόσμου DOA σημαίνει να το στείλω στον αντιπρόσωπο να δω τι θα μου πει ? σε πια χώρα του κόσμου μπαίνεις σε παζαρακι για το τι πιστωτικό η επιστροφή θα πάρεις όπως ειπώθηκε πιο πάνω ? Πιστεύετε ότι είναι το μοναδικό κατάστημα που έχω κάνει χρήση εγγύησης ?

 

Τεσπα το κλείνω εδώ γιατι ο δίσκος κάποτε θα ελεγχθεί και η "ζημιά" έχει γίνει ήδη, λέγοντας ακόμα μια φορά - και αυτό είναι η ουσία του να το συζητάμε εδώ και όχι τα 50 ευρώ που έδωσα - ότι κατά την γνώμη μου η έξυπνη κίνηση σήμερα είναι να έχεις καλό aftersales servis και είναι αυτό ακριβώς που θα σε βγάλει από την κρίση όχι οι 3-5 λιγότεροι υπάλληλοι.. και κάτι ακόμα τελευταίο οι συγκρίσεις μας πρέπει να γίνονται με το καλύτερο όχι με το χειρότερο γιατί έτσι κάνουμε βήματα μπροστά, αλλιώς πάμε με όπισθεν ώστε να εξομοιωθούμε με τον χειρότερο μας.

Τα έχεις πάρει και το καταλαβαίνω που περιμένεις το δίσκο 2 βδομάδες τώρα αλλά πρέπει και εσύ να καταλάβεις πως μέσα στον Αυγουστο που όλοι έχουν άδειες συμβαίνουν αυτά.

Και εγώ περιμένω ένα κρεβατι από andreadis homestores από τις 28 Ιουλίου η παραγγελία και θα μου το δώσουν την άλλη βδομάδα. Τα έχει αυτά ο Αυγουστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για εγγύηση όμως, από την στιγμή που δεν έχει το ίδιο προϊόν να σου δώσει, έχεις την επιλογή για χρήματα ή για πιστωτικό...

 

δεν μπορεί να σου δώσει με το έτσι θέλω πιστωτικό...

 

Όχι έχει και την επιλογή να επικαλεστεί την εγγυηση του κατασκευαστή και να αποτανθεί εκεί - δεν υπάρχει πουθενά ότι σε προίόν με 5ετή εγγύηση δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων "για εμφάνιση ελάτώματος" στους 55 μήνες. Αν μπεις στο κόπο να διαβάσεις το link που σου παρέθεσα αναφέρονται αναλυτικά και υπό το νομικό πρίσμα όλοι οι νόμοι του ΑΚ που αφορούν τον καταναλωτή και τα δικαιώματά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...