Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

ναι προφανώς μπορεί να το στείλει πίσω στον κατασκευαστή, αλλά από την στιγμή που δεν το κάνει, το να σου δώσει με το έτσι θέλω πιστωτικό δεν προβλέπεται...

 

αν το στείλει πίσω βέβαια πρέπει να σου πει πόσο περίπου θα πάρει, αν γνωρίζει εξαρχής ότι θα πάρει πάνω από 15-20 εργάσιμες πρέπει να σου δώσει προσωρινό αντικαταστάτη κτλπ κτλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ναι προφανώς μπορεί να το στείλει πίσω στον κατασκευαστή, αλλά από την στιγμή που δεν το κάνει, το να σου δώσει με το έτσι θέλω πιστωτικό δεν προβλέπεται...

 

αν το στείλει πίσω βέβαια πρέπει να σου πει πόσο περίπου θα πάρει, αν γνωρίζει εξαρχής ότι θα πάρει πάνω από 15-20 εργάσιμες πρέπει να σου δώσει προσωρινό αντικαταστάτη κτλπ κτλπ...

 

Που αναφέρθηκε "πιστωτικό με το έτσι θέλω"? και σε ποια περίπτωση ακριβώς δικαιούσαι προσωρινή αντικατάσταση? Αν πχ ο tarantules δεν δεχόταν αντικατάσταση με άλλο δίσκο ή πιστωτικό και επέλεγε να αναμείνει λύση από την WD, θα ήταν υποχρεωμένο το e-shop να του δώσει προσωρινά δίσκο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

στη συγκεκριμένη περίπτωση πουθενά, απλά το αναφέρω πληροφοριακά σε περίπτωση που δεν θέλει κάποιος να ξαναγοράσει από κάποιο κατάστημα και νομίζει ότι δεν έχει άλλη επιλογή όταν του προσφέρουν σαν λύση το πιστωτικό...

 

για την προσωρινή αντικατάσταση:

 

"Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994)."

 

αν ξέρουν εξαρχής ότι θα πάρει πάνω από 15 εργάσιμες οφείλουν να σου δώσουν από την 1η μέρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Πήρα πρόσφατα ένα tablet από το e-shop.gr, συγκεκριμένα το archos 101 neon, και μετά από 10 μέρες η υποδοχή του φορτιστή μπήκε μέσα, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το φορτίσω με το φορτιστή. Το έδωσα να μου το αντικαταστήσουν και ύστερα από 3 μέρες μου είπαν πως η εταιρία (archos) δεν αναλαμβάνει να το κάνει. Μου ζήτησαν 25 ευρό για να μου το κάνουν.

Πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό. Μου είπε 25 ευρό για επισκευή και 70 ευρό αν έχει πρόβλημα η ταμπλέτα. Τον ρώτησα πως θα ξέρω αν γίνεται με 25 ευρό, για να το κάνω και μου απάντησε ότι κοστίζει 15 ευρό να δούνε τι έχει.

Δηλαδή για μια συσκευή που την πήρα λόγο προσφοράς 100 ευρό, μου ζητάν, ύστερα από 10 μέρες χρήσης, εώς και 85 ευρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα πρόσφατα ένα tablet από το e-shop.gr, συγκεκριμένα το archos 101 neon, και μετά από 10 μέρες η υποδοχή του φορτιστή μπήκε μέσα, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το φορτίσω με το φορτιστή. Το έδωσα να μου το αντικαταστήσουν και ύστερα από 3 μέρες μου είπαν πως η εταιρία (archos) δεν αναλαμβάνει να το κάνει. Μου ζήτησαν 25 ευρό για να μου το κάνουν.

Πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό. Μου είπε 25 ευρό για επισκευή και 70 ευρό αν έχει πρόβλημα η ταμπλέτα. Τον ρώτησα πως θα ξέρω αν γίνεται με 25 ευρό, για να το κάνω και μου απάντησε ότι κοστίζει 15 ευρό να δούνε τι έχει.

Δηλαδή για μια συσκευή που την πήρα λόγο προσφοράς 100 ευρό, μου ζητάν, ύστερα από 10 μέρες χρήσης, εώς και 85 ευρό.

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ το e-shop βλέποντας ένα τέτοιο μύνημα και μάλιστα το πρώτο του χρήστη με βάζει σε υποψίες.

Επίσης δεν βλέπω να μας δίνεις πληροφορίες για τη ζημιά γιατί με αυτά που λες η archos θεωρεί ότι έχεις ευθύνη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για'μένα το e-shop είναι το μόνο που αξίζει. Έχει τα περισσότερα πράγματα άμεσα διαθέσιμα, κι αν κάτι χαλάσει το επιστρέφεις και δίχως κουβέντα μετά από 10-15 μέρες σου στέλνουν sms να πας να πάρεις άλλο καινούριο. Μου έχει τύχει κι όλλας με dvd-rw, μνήμες ram κ.α... Θέλετε να πείτε δηλαδή ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι καλύτερο? Ας μή ξεμπροστιάζουμε τον καθένα τώρα. Αυτή τη στιγμή το e-shop έχει τις καλύτερες τιμές ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΤΙς ΤΙΜΕς ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ και προκύπτουν οι τιμές του e-shop.gr που είτε στα φέρνουν τσάμπα, είτε πας τα παίρνεις τσάμπα από το κατάστημα της πόλης σου, είτε με το φορτηγάκι και 3€. Και φίλε εσύ που δημιούργησες το θέμα αυτό, δεν έχεις μπλέξει ακόμα με άλλα online shops γιαυτό σου κακοφάνηκε. Κάτσε να σου τύχει από skroutz να παραγγέλνεις κάτι και να σου έρχεται ελαττωματικό ή να μην είναι καν αυτό που παρήγγειλες και μετά ξαναγράψε θέμα. Σε 7 μέρες μπορείς να κάνεις επιστροφές στο e-shop και κατά τα άλλα όσο ισχύει η εγγύηση σου κάνουν και αντικατάσταση κάτι αν αργότερα παρουσιάζει ελαττώματα. Τουλάχιστο τα τελευταία 5 χρόνια είμαι πελάτης τους και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, υπάρχει πολύ καλή συνεννόηση. Κόλλησες εσύ τώρα στο μ'είπε, του'πα και πάει λέγοντας. Παλιά όταν λέγετε ότι ήταν λαμόγια, όντως είχαν και πολύ καλήτερες τιμές και τους έπαιρνε και ο σκρουτζ στα αποτελέσματα αναζήτησης τους ΌΣΟΙ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΆ. Τώρα όμως δεν βγαίνει στο σκρουτζ το e-shop και οι τιμές του είναι τιμήΣκρουτζ+μεταφορικά(κάποιος παθητικός σίγουρα μπορεί να βρεί κάποια πράγματα που ίσως υπάρχουν αργότερα έτσι για να μου την ΜΠΕΙ). Μπείτε, δείτε μόνοι σας και συγκρίνετε, 1 λεπτό θα σας πάρει. Εύχομαι να μην κλείσει ποτέ το e-shop. Τέλειωσαν οι 23άρες? λες και σου'φαγαν τα λεφτά που λέει και το παιδί από πάνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κι εγώ με τους προηγούμενους.Οι υπάλληλοι πάντα εξυπηρετικότατοι, σχετικά καλή διαθεσιμότητα σε προιόντα και οι τιμές αρκετά καλές (ειδικά σε κάποια crazy sundays που πάνε κάτω και από τις τιμές του σκρουτζ χωρίς μεταφορικά),καλή συνεννόηση και έχει και πολλά καταστήματα για να μην περιμένεις μέρες να στα φέρουν.Βέβαια ακόμα δεν μου χει χαλάσει κάτι αλλά πιστεύω ότι και να γίνει θα βγάλω άκρη πολύ πιο εύκολα απ ότι με πλαίσιο κλπ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως κανένα παράπονο δεν έχω,ίσως μόνο στο θέμα της διαθεσιμότητας μερκές φορές.

Μονο αυτο ειναι το κακο ευχτυχως. αλλα δυστηχως το χειροτερο ειναι οταν λεει διαθεσιμοτητα αμεση,κανεις παραγγελια και μετα παει 2-3 μερες και μετα παει 7-10 και ουτο καθεξης.Αποτι καταλαβα δεν φταιει το e-shop σε αυτο φταιει οτι στην ελλαδα δεν φερνουν πολλα κομματια οι ιδιες οι εταιριες.Για την μητρικη που εχω στην υπογραφη επρεπε να περιμενω 22 μερες στο e-shop.Στο vision μαλιστα μου ειχαν πει πανω απο 45 μερες,οποτε προτειμεισα στα 10 ευρω παραπανω απο τις 20 μερες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψωνιζω χρονια απο το κιτρινομαγαζο.Στα θετικα ειναι η ποικιλια σε προιοντα, η διαθεσημοτητα και οι χρονοι παραδοσης,

αν και τα τελευταια χρονια με τα οικονομικα προβληματατα που εχει, επειδη δεν εχει στοκ στα εμπορευματα, οι παραγγελιες καθυστερουν.

Το μεγαλο προβλημα που εχει ειναι το after sale.Σου βγαζουν την ψυχη για να σου αλλαξουν η να πιστωσουν ελλατωματικο προιον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα τελη Απριλη - αρχες μαιου που μου χαλασε καινουρια (6 μηνων) Asus gtx760 την πηγα πισω στο e-shop και μετα απο 10 μερες μου φερανε καινουρια με εγγυηση να ξεκιναει παλι απο την αρχη. Πολυ εξυπηρετικοι και ενημερωση καθε τοσο για το τι σταδιο βρισκεται η καρτα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα πρόσφατα ένα tablet από το e-shop.gr, συγκεκριμένα το archos 101 neon, και μετά από 10 μέρες η υποδοχή του φορτιστή μπήκε μέσα, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το φορτίσω με το φορτιστή. Το έδωσα να μου το αντικαταστήσουν και ύστερα από 3 μέρες μου είπαν πως η εταιρία (archos) δεν αναλαμβάνει να το κάνει. Μου ζήτησαν 25 ευρό για να μου το κάνουν.

Πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό. Μου είπε 25 ευρό για επισκευή και 70 ευρό αν έχει πρόβλημα η ταμπλέτα. Τον ρώτησα πως θα ξέρω αν γίνεται με 25 ευρό, για να το κάνω και μου απάντησε ότι κοστίζει 15 ευρό να δούνε τι έχει.

Δηλαδή για μια συσκευή που την πήρα λόγο προσφοράς 100 ευρό, μου ζητάν, ύστερα από 10 μέρες χρήσης, εώς και 85 ευρό.

 

 

 Ενταξει....ποιο fake πεθαινεις. Τι εννοεις πηρες τηλεφωνο τον τεχνικο? Σου δωσανε το κινητο του και σου ειπανε να τον παιρνεις οποτε θες? Επισεις ειμαι χρονια πελατης τους. Ποτε δεν μου εκατσε στραβη, ποσο μαλλον για προιον σαν το δικο σου που ειναι καινουριο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μενα εβγαλαν την ψυχη μεχρι να γινει αντικατασταση σε προιον αξιας 15 ευρω,

και σε σκληρο δισκο/τροφοδοτικο την επομενη μερα εγινε αντικατασταση ο δισκος με νεοτερο μοντελο,

και πιστωση ολου του ποσου (104 ευρω) για το τροφοδοτικο επειδη δεν υπηρχε το ιδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...