Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε μου πίστεψε με θα θέλαμε όλοι να είμαστε τόσο ευχαριστημένοι όσο εσύ..

Από τότε όμως που ήταν στο Μαρούσι σε πυλωτή πολυκατοικίας το e-shop έχουν αλλάξει πολλά..

Δυστυχώς μόνο προς το χειρότερο,εγώ θέλω να εξαντληθούν ακόμα και οι εγγυήσεις που έχω και να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου,σήμερα πήγα και αγόρασα καινούριο δίσκο να κάνω την δουλειά μου γιατί δεν μπορούν να δουν από την περασμένη Δευτέρα ότι είναι χαλασμένος αυτός που τους έδωσα..

Μια κοπέλα μόνο ενδιαφέρεται εκεί μέσα και μου έχει δώσει λύσεις σε προσωπικό επίπεδο  2 φορές,αλλά από την άλλη δεν γίνεται να παρακαλάς κάθε φορά για το αυτονόητο.. Σου εύχομαι να συνεχίσουν να πηγαίνουν καλα τα πράγματα γιατί μάλλον όπως λες έχεις σταθεί τυχερός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φαντάζομαι πως το service τους θα έχει μεγάλο φόρτο εργασίας. Δυστυχώς κάτι που φαίνεται πολύ απλό και χρειάζεται 2 λεπτά χρόνου για να εξακριβωθεί το πρόβλημα, αναγκαστικά μπαίνει σε μία σειρά προτεραιτότητας. Υπάρχουν άλλοι 60 δίσκοι που θα πρέπει να ελεγθούν πριν απο τον δικό σας, μαζί με τηλεοράσεις, λάπτοπ, αποκωδικοποιητές, τάμπλετς, κάρτες γραφικών, τροφοδοτικά και οτιδήποτε άλλο και όλα αυτά μόνο μέσα σε μία ημέρα και μόνο απο ένα τμήμα. Σε οποιαδήποτε εταιρία γίνονται αυτά, όχι μόνο στο eshop. Ας μην είμαστε παράλογοι. Εξάλλου η παροχή τεχνικής υποστήριξης απο τον ίδιο τον μεταπωλητή είναι μία πρόσθετη εξυπηρέτηση των πελατών και δεν είναι υποχρεωτική. Θα μπορούσε το eshop να παραλαμβάνει τα προιόντα και να τα στέλνει στην western digital στην γερμανία, στην νόκια στην φινλανδία, στην lenovo στην αυστρία, στην dell στην αμερική και να τελειώνει εκεί η υποχρέωση της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φίλε μου δεν είναι σωστή η λογική σου λυπάμαι.. Αν χρειάζονται υπάλληλους να προσλάβουν και αν καταργήσουν το servis να δούμε μετά ποιος δεν θα ψωνίζει απο Amazon η Γερμανία.. ήδη το DOA που γράφουν είναι εικονικό και όχι πραγματικό,και το μεταφράζουν κατά το δοκούν..  Φυσικά και δεν μπορεί να χρειάζεται ενας δίσκος 10 ημέρες για ελεγχθεί.. και αν τις χρειάζεται υπάρχουν ευθύνες..

Πέρα απο όλα αυτά όμως και την διαφορετική οπτική μας,το να προσφέρεις καλές υπηρεσίες σήμερα είναι κέρδος δεν είναι ζημία,και αυτο δεν μπορούν να το καταλάβουν και οι δυο πλευρές,μια πλευρά αυτη που θέλει 10 μερες να τσεκάρει εναν δίσκο και η αλλη πλευρά για να τα λέμε και όλα εμεις που,μόλις μας κουνήσουν μια τιμή 3 ευρω φτηνότερα να τρέχουμε σαν πρόβατα οπουδήποτε.. έχουμε και εμείς μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσες να κάνεις το diagnostic test του κατασκευαστή και να πας με φωτο του Error Code να δώσεις τον δίσκο - έτσι είχα κάνει σε ανάλογη περίπτωση με δίσκο στο ...ΠΛΑΙΣΙΟ αφόυ και εγώ βιαζόμουνα. Αποτέλεσμα είχα πάρει αντικατάσταση την επόμενη ημέρα.

 

Προσωπικά όσες αγορές έχω κάνει από το e-shop (από το 2006) δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσες να κάνεις το diagnostic test του κατασκευαστή και να πας με φωτο του Error Code να δώσεις τον δίσκο - έτσι είχα κάνει σε ανάλογη περίπτωση με δίσκο στο ...ΠΛΑΙΣΙΟ αφόυ και εγώ βιαζόμουνα. Αποτέλεσμα είχα πάρει αντικατάσταση την επόμενη ημέρα.

 

Προσωπικά όσες αγορές έχω κάνει από το e-shop (από το 2006) δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα.

Φίλε μου οσα error codes και να δώσεις αν δεν τον τσεκάρουν οι ίδιοι δεν πρόκειται να στον αλλάξουν.

Θα μπορούσα να τον στείλω κ rma και σίγουρα θα τον είχα πιο σύντομα στα χέρια μου.. αυτό όμως δεν λέει κάτι.. μην κάνουμε αυτονόητο ότι το servis του κάθε e-shop θα πρέπει να δουλεύει με μειωμένο προσωπικό και όποτε μας φέξει. Εξάλλου η εγγύηση νομικά είναι μια σχέση μεταξύ Πωλητή-Αγοραστη.. Παρεμπιπτόντως ούτε σήμερα είχα κάποιο νέο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται πως πρέπει να τον ελέγξουν και οι ίδιοι για να είναι εντάξει στη δουλειά τους, αλλά εγώ αναφέρομαι στο σενάριο βιάζομαι-δεν έχω εμπιστοσύνη στο τεχνικό που τον πάω και του "ανοίγω τα μάτια" για να εξυπηρετηθώ όσο πιο άμεσα. 

 

Speaking of direct RMA...

 

Προ 3ετιας είχα έρθει σε αντιπαράθεση με μεγάλη εταιρεία που το όνομα της αρχίζει από Q ("εισαγωγέα" Seagate - επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα είναι άλλος) γιατί δίσκο που είχα αγοράσει "προ πλημμύρας" στην Ταϊλάνδη και στο 6μηνο έβγαλε bad sectors, ήθελε να μου τον αντικαταστήσει με 40€ διαφορά εκ μέρους μου (ο δίσκος είχε αγοραστεί στα 54€...). Ε μίλησα με Seagate απ' ευθείας στην Ολλανδία και σε μια εβδομάδα είχα και μάλιστα νεώτερο μοντέλο στα χέρια μου χωρίς να χρεωθώ το παραμικρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά.. είναι θέμα νοοτροπίας και αξιών κάθε μεγάλη εταιρία ανά τον κόσμο,έχει καταλάβει αυτό που έγραψα πιο πάνω ότι η σωστή εξυπηρέτηση after sales  είναι κέρδος και όχι άλλος ένας μισθός στο τέλος του μήνα..Δυστυχώς δεν λέμε να ξεκολλήσουμε από τον όρο "αρπαχτή" ως λαός ώστε να στήσουμε μια μεγάλη βάση και πάνω σε αυτή να χτίζουμε μόνο για πολλά χρόνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ στο ακέραιο σε όσα γράφεις, όμως η κακή νοοτροπία δεν υπάρχει  τόσο πολύ στο κατάστημα του εν λόγω topic το οποίο αν μη τι άλλο δείχνει ότι το "παλεύει" με σχετικά καλό προϊοντικό μείγμα και ανταγωνιστικές τιμές. Πρωταθλημα στο συγκεκριμένο σπορ έχουν πάρει άλλα, δήθεν "μεγάλα" μαγαζιά που εδώ μέσα έχουν συγκεντρώσει χιλιάδες posts από "ευτυχισμένους" πελάτες. B)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Moviemakergr σέβομαι τις απόψεις σου και έχεις δίκιο. Ας προσλάβει η εταιρία και 10 και 20 και 400 ακόμα υπαλλήλους. Μακάρι να ανακάμψει σύντομα απο τα χρέη και τις πιέσεις και να γίνει πάλι το eshop που κάποτε ήταν χωρίς απογοητευμένους πελάτες.

Εφόσον όμως είστε τόσο απογοητευμένοι απο το eshop (μαζί με τόσους άλλους χρήστες εδώ) γιατί συνεχίζετε και ψωνίζετε ακόμα απο εκεί και μας εξιστορείτε τις περιπέτειες σας?

 

Έλα τώρα μεταξύ μας............βρίσκεις ό,τι θέλεις απο μεγάλη ποικιλία μαρκών και μοντέλων και επειδή τα περισσότερα είναι ετοιμοπαράδοτα, την επόμενη εργάσιμη το πρωί τα έχεις στα χέρια σου (αν όχι αυθημερόν). Και αν στις 10 παραγγελίες σου η 1 σε απογοητεύει γιατί το κουτί δεν είχε ταινία ασφαλείας, γιατί το προιόν είναι made in china ή γιατί η παραγγελία σου απλά καθυστέρησε μισή ημέρα παραπάνω, οι υπόλοιπες 9 σου έχουν φτιάξει διάθεση γιατί πέτυχες καλή τιμή σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

 

Εγώ ψωνίζω 13 χρόνια απο eshop με πάνω απο 200 παραγγελίες ετησίως για φίλους και συγγενείς και ΠΟΤΕ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Πως γίνεται αυτό?

Το ένα service μου δε, μια οθόνη lg, την παρέδωσα σάββατο στο γαλάτσι και την πέμπτη είχα αντικατάσταση στα χέρια μου παρόλο που η εγγύηση είχε λήξει για 2 ημέρες.

 

Δεν ξέρω τι λέτε όλοι, εγώ μια φορά είμαι ικανοποιημένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ ψωνιζω χρόνια στο eshop και δεν έχει τύχει κανένα παρατράγουδο.

Μάλιστα σχετικά πρόσφατα (πριν 3 μήνες περίπου) μου έδωσαν πιστωτικό από ένα παλιό σκληρό WD black 5ετιας με λίγα bad sector λίγες μέρες πριν λήξει η εγγύησή του.

Αντίθετα, από Πλαίσιο έχω τις χειρότερες εντυπώσεις και μετά το τελευταίο περιστατικό που είχαν το θράσος να μου πουλήσουν μεταχειρισμένη κάρτα γραφικών για καινούρια του κουτιού και μάλιστα με χρέωσαν και μεταφορικά ενώ δεν προβλέπετε με βάση τους όρους που οι ίδιοι εχουν βάλει.Τους πήγα κατευθείαν με καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή μαζί με τις σχετικές φωτογραφίες του σκισμένου κουτιού και μου καταθέσανε αμέσως τα χρήματα στο λογαριασμό μου.Μιλάμε για καρααπατεώνες...

Πλέον ούτε καρφίτσα δεν παίρνω από δαύτους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πιστωτικό στον WD Black ήταν στην τιμή απόδειξης ή στην τρέχουσα/τελευταία τιμή?

Να δω λίγο το excel που κρατάω αρχείο και θα σου πω...

Αν δεν κάνω λάθος κάτιτις πιο κάτω.Μισό και επανέρχομαι....

 

-edit-

WD black 500GB αγορά 68 ευρώ και μου πρότειναν αρχικά κάποιον άλλο 500άρι επίσης WD αλλά δεν είχα ανάγκη από σκληρό και ζήτησα πιστωτικό για να πάρω κάτι άλλο.Το πιστωτικό ήταν 60€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι εδώ και 2 χρόνια παραγγέλνω από το e-shop. Πάντα έρχονται όλα (άμεσα διαθέσιμα) μέσα σε 2-3 μέρες (Σέρρες e-shop point).

Ποτέ δεν μου έχει χρειαστεί να επιστρέψω κάτι (ευτυχώς). Πάλι εγώ παράπονα έχω από άλλα καταστήματα (πχ visionstudio/odes.gr) που κάτι άμεσα διαθέσιμο έχει τύχει τελικά να είναι μόνο άμεσα διαθέσιμο από τον προμηθευτή και περιμένω 4-5 εργάσιμες μέρες..

Αλλά βέβαια μου'χει τύχει δύο φορές να παραγγείλω κάτι στις 4 το μεσημέρι και στις 9 το πρωί να βρίσκεται στην ACS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Να δω λίγο το excel που κρατάω αρχείο και θα σου πω...

Αν δεν κάνω λάθος κάτιτις πιο κάτω.Μισό και επανέρχομαι....

 

-edit-

WD black 500GB αγορά 68 ευρώ και μου πρότειναν αρχικά κάποιον άλλο 500άρι επίσης WD αλλά δεν είχα ανάγκη από σκληρό και ζήτησα πιστωτικό για να πάρω κάτι άλλο.Το πιστωτικό ήταν 60€.

αν και μικρή η διαφορά, κανονικά έπρεπε το πιστωτικό να ήταν στα 68 euro...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και μικρή η διαφορά, κανονικά έπρεπε το πιστωτικό να ήταν στα 68 euro...

Ήταν υποχρεωμένοι να εκδώσουν πιστωτικό ή μήπως με αυτό εξυπηρέτησαν τον tarantules?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...