GeorgeSmirlis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Τα no brand name ρουχα πως τα κοστολογούν? Ανοιγουν μονο τα συστημενα ή και τα unregistered?Ψάχνουν καρτελακια κτλ και αν δεν βρουν, με το μάτι υπολογίζουν. Γενικά δεν τους πάω καθολου αυτούς εκεί μέσα.
Starla Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεμα απο Αγγλια ειναι λογικο να καθυστερει ενα μηνα? Απλό ,οχι συστημενο..
GeorgeSmirlis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεμα απο Αγγλια ειναι λογικο να καθυστερει ενα μηνα? Απλό ,οχι συστημενο..Ναι. Λογικότατο με τις καθυστερήσεις που υπάρχουν εδώ.
imvrios Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Singles day σήμερα στην Κίνα. Εδώ πρέπει να καθιερωθεί ως εθνική ημέρα τελωνείων. Πάρτυ θα κάνουν. Πάντως πολύ περίεργο που δεν άνοιξε νήμα για την 11.11 στις προσφορές. Έχουν παίξει πολύ ωραία πράγματα σήμερα.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Καλησπερα παιδια σημερα εκανα μια παραγγελια που ηταν λιγο κατω απο 22 ευρω, λογο προσφορας κανονικα το πακετο κοστολογειτα κοντα στα 60$ ,με singapore post .Οταν περασει τελωνειο που λογικα θα περασει με το που φτασει εκει σκεφτομαι να επικοινωνησω μαζι τους και να τους ρωτησω τι χρειαζεται να τους στειλω ωστε να γινει σωστα η χρεωση.το ερωτημα μου ειναι το εξεις:1) Αν τους στειλω την αποδιξει απο τον κινεζο και ενα Screenshot της παραγγελιας απο το aliexpress θα ειμαι καλημενος 2) Γιατι η παραγγελια εγινε απο χρεωστικη που θα μπορεσω να δω το ιστορικο μου? (AlphaBank)
makfil Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν μπορείς να κάνεις αυτό που σκέφτεσαι, για τον απλούστατο λόγο ότι, δεν θα γνωρίζεις πότε θα ανοίξουν το σάκο με το δέμα σου και θα μπει στο τελωνείο. Επιπλέον, δεν μπορείς να παρέμβεις στη διαδικασία εκτελωνισμού αλλά μόνο μετά την κοστολόγηση και τη χρέωση, με αναδασμολόγηση.
stelios18120 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Όπως σου λεει ο makfil αυτό εκ των προτερων δεν γινεται. μολις γινει η διαδικασια μετα θα κανεις τις κινησεις σου.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 τι θα χρειαστει να κανω για να μειωσω την τιμη και ποσο θα μου κοστισει αυτο?
makfil Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Όσο και να υποτιμηθεί η αξία από τον πωλητή, φαίνεται ότι δεν χαμπαρίζουν οι τελωνειακοί και κοστολογούν με βάση δικά τους κριτήρια. Εξαρτάται, λοιπόν, από την αξία CIF που θα ορίσει ο τελωνειακός για να υπολογιστεί ο ΦΠΑ + 15€ τέλος ΕΛΤΑ αν η αξία είναι κάτω των 150€
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Κοιταξε απο οτι μου ειπαν θα το κανουν declare στα 20$ αν περασει τελονειο συμφερει να ασχοληθώ η θα μου βγει πανω κατω το ιδιο κοστος???
makfil Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μόνο το τέλος ΕΛΤΑ είναι 15€. Βάλε και τον ΦΠΑ και καταλαβαίνεις ότι τα $20 δεν φτάνουν με τίποτε.
adversus Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 + το ότι την παραγγελία θα την παραλάβουν τα εγγόνια σου εαν την πας για αναδασμολόγηση. 2
kmarios Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 1 - Ζητάω αναδασμολόγηση και γίνεται αφού υπάρχουν όλα τα αποδεικτικά. Κόστος 10€(αναδασμολόγηση) +15€(τέλη)+9,36€(ΦΠΑ)= 34,36€ και αναμονή 2-3 μήνες από ότι λέτε. Η αίτηση είναι ατελώς και είναι αυτή http://www.elta.gr/Portals/0/pdf/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%95%CE%9E%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%97%CE%A3%202.pdf Διάβασε την αντίστοιχη σελίδα των ΕΛΤΑ [http://www.elta.gr/el-gr/%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%BB%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82.aspx] για να έχεις ιδέα τι ισχύει.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Οποτε απλα καθομαι με την ελπιδα να μην περασει ή να χρεωθει 3 ευρω εγινε παιδια ευχαριστω πολυ οσους βοηθησαν
SV3BEF Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Όχι οι ίδιοι μου το είπαν αφού τους έστειλα μαιλ ότι δεν έχω παραλάβει ακόμη. Θα περιμένω μέχρι να συμπληρωθούν 2 μήνες και μετά θα τους στείλω για refund. Ευχαριστώ για την απάντηση... αρα σε μένα έχει σχεδόν ωριμάσει για refund αφου ταχυδρόμησαν 18/9. Θα τους ενοχλήσω κατά τις 20 του μήνα. Και φυσικά ούτε λόγος για υποτιμολόγηση κλπ... δες καθώς και οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι πιο κάτω.. Thank you for contacting iHerb. Our apologies for the inconvenience and we are more than willing to assist you with your concern. Please be advised that for Global Post, DHL will only serve as the carrier and will be transferred to the local post office for delivery. Once the the order has been transferred to the post office, the shipping carrier DHL will no longer be able to track the package. Please be noted that all orders are processed on our warehouses located at the USA and will imported to your country for delivery. Unfortunately we are unable process such requests. Customs officials use the shipment's declared value for customs along with the description of the goods to determine duties and taxes. It is important to ensure that the declared value is accurate and consistent. Inaccurate declared value is one of the most prevalent reasons for duty and tax disputes which leads to delay in delivery and even excessive fines. However, may we suggest that you contact your local customs for further details regarding the duties and taxes. Please keep in mind that Rewards Credits and Loyalty Credits(if applied) are not deducted from the Declared Value on your invoice. The Declared Value will be the cost of your items, minus any discounts(if applied). The shipping cost will be listed as Freight. This is because Rewards Credits are a form of payment, and if accumulated can be cashed out as income. Please let us know if you need any additional assistance. We look forward to serving your needs in the future. Thank you for choosing iHerb and have a healthy day. Regards,
Προτεινόμενες αναρτήσεις