Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Salvation81 είπε

To Gift δεν ισχυε πολυ πιο παλια απο 1 χρονο....Πριν 3 χρονια ειχα παει για εκτελωνισμο υψηλης αξιας αντικειμενου και ο τελωνειακος ειχε στο τραπεζι του κατι που ειχε δηλωμενη αξια 25$ και GIFT επανω....Οταν τον ρωτησα μου εξηγησε πως Gift δεν υφισταται στο τελωνειο (συγκεκριμενα αρχισε κατι παραδειγματα εκτος φαντασιας, πχ να σου στειλει καποιος αυτοκινητο σαν δωρο κλπ κλπ).....

Η έννοια του "δώρου" δεν υπήρχε ποτέ στην τελωνειακή νομοθεσία.

Απλά, τα ΕΛΤΑ δεν την εφάρμοζαν και δεν έστελναν στο τελωνείο τα δέματα, όπως κάνουν από τον ΙΟΥΝ του 2017, με αποτέλεσμα να ζητάμε από τους κινέζους αφενός υποτιμημένη δηλωμένη αγία αφετέρου την αναγραφή του "δώρου" και είχε μείνει στην εντύπωση όλων ότι η αναγραφή του φέρνει αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

42 λεπτά πριν, makfil είπε

Η έννοια του "δώρου" δεν υπήρχε ποτέ στην τελωνειακή νομοθεσία.

Απλά, τα ΕΛΤΑ δεν την εφάρμοζαν και δεν έστελναν στο τελωνείο τα δέματα, όπως κάνουν από τον ΙΟΥΝ του 2017, με αποτέλεσμα να ζητάμε από τους κινέζους αφενός υποτιμημένη δηλωμένη αγία αφετέρου την αναγραφή του "δώρου" και είχε μείνει στην εντύπωση όλων ότι η αναγραφή του φέρνει αποτέλεσμα.

Στην νομοθεσια οχι, περνουσαν ομως δεματα καποιες φορες.

Εγω αυτο που λεω ειναι πως τα πραγματα οσο αφορα αυτο ειχαν αλλαξει πολυ πριν τον Ιουνιο του 2017 αυτο ειναι ολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτή την εσωτερική οδηγία, εγκύκλιο, για την κατάργηση του 3 ευρου την έχουμε κάπου;

Κάπου την έχω δει αλλά δεν θυμάμαι που.

Επεξ/σία από mr.Vox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουδέποτε δημοσιοποιήθηκε κάποιο σχετικό έγγραφο αλλά γράφτηκε στο forum ότι με εντολή άνωθεν οι υπάλληλοι δεν εισέπρατταν το τέλος.

Επεξ/σία από makfil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως το είδα σε διπλανό forum.

Αλλά αν δεν υπάρχει επίσημα αν το ζητήσουν δεν μπορείς να αρνηθείς την πληρωμή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είπα ότι δεν το έχω και αν το έχει εύκαιρο κάποιος ας το ανεβάσει. Αν το είχα θα το είχα ήδη ανεβάσει Ας μην τρολλάρουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ είπα "ψάξε να το βρεις".

Αν το είχε κάποιος, θα είχε ενημερώσει από πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά και θα σου είχε απαντήσει τώρα.

Ως προς το τρολλάρισμα,  δεν είναι στο στυλ μου και, μάλλον, κούρασε αυτή η συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρήγγειλα ένα μικροαντικείμενο 11$ περίπου, από aliexpress στις 10 Μαρτίου. Το tracking έδειξε ότι ενώ είχε φτάσει Αττική, αντί να παραδωθεί Αττική, πήγε Θεσσαλονίκη και παραδώθηκε κιολας.

 
  • 2018.04.04 12:43 (GMT-7): Successful delivery
  • 2018.03.30 07:53 (GMT-7): ITEM TO BE DELIVERED
  • 2018.03.30 07:27 (GMT-7): ITEM ARR POLYKASTROU - ELTA
  • 2018.03.30 02:21 (GMT-7): ITEM IN CONTA K D. THESSALONIKIS
  • 2018.03.30 01:38 (GMT-7): ITEM UNLOADED
  • 2018.03.29 22:00 (GMT-7): ITEM ARR K D. THESSALONIKIS
  • 2018.03.29 18:16 (GMT-7): ITEM LOADED
  • 2018.03.29 14:58 (GMT-7): ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

Παίρνω τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πως γίνεται αυτό, μου λένε ότι ο πωλητής έχει δώσει  λάθος tracking number.

Στέλνω μήνυμα στον πωλητή να μου στείλει το σωστό tracking number, δεν στέλνει tracking number και απαντάει να περιμένω 5-6 μέρες, λόγω τελωνείων κτλ.

Περιμένω λίγο και ξαναστέλνω στον πωλητή, αλλά μου απαντούσε όλο να περιμένω.

1 ώρα πριν τελειώσει η προθεσμία, ανοίγω dispute αναφέροντας ότι η παραδοση έχει γίνει σε άλλη πόλη και ότι ο πωλητής δε μου στέλνει tracking number.

Ο πωλητής μου λέει, να στείλω paypal για να μου κάνει refund, και όταν έρθει το αντικείμενο να τον ενημερώσω και να στείλω πίσω το ποσο

(σημειωτέον σε δικό του μήνυμα και όχι ως απάντηση στο dispute).

Εκεί την πάτησα και του έστειλα το paypal, αλλά του ζήτησα να βάλει ως αιτιολογία του refund,   "Agreement to close the dispute for order number ******".

(φαίνεται οι scammers  σου κάνουνε refund στο Paypal, κλείνεις εσύ το dispute στο aliexpress και μετά κάνουν ακυρώνουν την πληρωμή στο paypal)

Μου απαντάει οτι δήθεν είδαν ότι το αντικείμενο είναι στο δρόμο του, και να περιμένω 15 μέρες.

To dispute εντομεταξύ λήγει σε μερικές μέρες, και μου γράφει ως απάντηση στο dispute

Dear friend , I am so sorry to bother you.i can understand why you open the dispute,all of the customer here is very nice and patience ,and all of them want to receive the products very urgently. we really hope you could received very soon,but the post of your country are not control by us, and pls don't worry, all parcels has delay due to the custom delay and busiest business season, it is normal and arrive soon, pls wait patiently and help cancel the dispute, thank you.

εντομεταξύ την ίδια ώρα σε μήνυμα μου στέλνει

"Hello friend, hope you could help us to cancel the dispute first , the dispute time is limitted, we can not refund you with your dispute opened , you still have enough time to protect your right , if you don't receive the refund , you could re-open the dispute, pls help us to cancel the dispute, thanks"

Καμια ιδέα τι να κάνω ακριβώς απο δω και πέρα?

ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρρυ για το σεντόνι

Επεξ/σία από Ayesha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε μα ποτε ΔΕΝ κλεινουμε dispute στο PayPal. Αν κλεισει ΔΕΝ ξανα ανοιγει. Αστον να λεει οτι θελει. Μπορει να σου κανει refund. Παραλιγο θα την πατουσα 2 φορες εγω αλλα τον επρηξα με τα πολλα μηνυματα να κανει refund και στο τελος το εκανε. Θελει πιεση στους πωλητες. Και δεν δινεις στοιχεια σου. Αν δεν βγαζεις ακρη ανοιγεις το dispute και εισαι κομπλε. Ειδικα τωρα που παραδοθηκε σε αλλη διευθυνση θα δικαιωθεις 101%. Καθως θα δουν οτι δεν εχεις αυτην την διευθυνση στο PaPal account σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TSELIOSTHEBEST είπε

Ποτε μα ποτε ΔΕΝ κλεινουμε dispute στο PayPal. Αν κλεισει ΔΕΝ ξανα ανοιγει. Αστον να λεει οτι θελει. Μπορει να σου κανει refund. Παραλιγο θα την πατουσα 2 φορες εγω αλλα τον επρηξα με τα πολλα μηνυματα να κανει refund και στο τελος το εκανε. Θελει πιεση στους πωλητες. Και δεν δινεις στοιχεια σου. Αν δεν βγαζεις ακρη ανοιγεις το dispute και εισαι κομπλε. Ειδικα τωρα που παραδοθηκε σε αλλη διευθυνση θα δικαιωθεις 101%. Καθως θα δουν οτι δεν εχεις αυτην την διευθυνση στο PaPal account σου.

Ενημερωτικά, το ali δεν έχει PayPal

3 ώρες πριν, Ayesha είπε

Παρήγγειλα ένα μικροαντικείμενο 11$ περίπου, από aliexpress στις 10 Μαρτίου. Το tracking έδειξε ότι ενώ είχε φτάσει Αττική, αντί να παραδωθεί Αττική, πήγε Θεσσαλονίκη και παραδώθηκε κιολας.

 
  • 2018.04.04 12:43 (GMT-7): Successful delivery
  • 2018.03.30 07:53 (GMT-7): ITEM TO BE DELIVERED
  • 2018.03.30 07:27 (GMT-7): ITEM ARR POLYKASTROU - ELTA
  • 2018.03.30 02:21 (GMT-7): ITEM IN CONTA K D. THESSALONIKIS
  • 2018.03.30 01:38 (GMT-7): ITEM UNLOADED
  • 2018.03.29 22:00 (GMT-7): ITEM ARR K D. THESSALONIKIS
  • 2018.03.29 18:16 (GMT-7): ITEM LOADED
  • 2018.03.29 14:58 (GMT-7): ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

Παίρνω τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πως γίνεται αυτό, μου λένε ότι ο πωλητής έχει δώσει  λάθος tracking number.

Στέλνω μήνυμα στον πωλητή να μου στείλει το σωστό tracking number, δεν στέλνει tracking number και απαντάει να περιμένω 5-6 μέρες, λόγω τελωνείων κτλ.

Περιμένω λίγο και ξαναστέλνω στον πωλητή, αλλά μου απαντούσε όλο να περιμένω.

1 ώρα πριν τελειώσει η προθεσμία, ανοίγω dispute αναφέροντας ότι η παραδοση έχει γίνει σε άλλη πόλη και ότι ο πωλητής δε μου στέλνει tracking number.

Ο πωλητής μου λέει, να στείλω paypal για να μου κάνει refund, και όταν έρθει το αντικείμενο να τον ενημερώσω και να στείλω πίσω το ποσο

(σημειωτέον σε δικό του μήνυμα και όχι ως απάντηση στο dispute).

Εκεί την πάτησα και του έστειλα το paypal, αλλά του ζήτησα να βάλει ως αιτιολογία του refund,   "Agreement to close the dispute for order number ******".

(φαίνεται οι scammers  σου κάνουνε refund στο Paypal, κλείνεις εσύ το dispute στο aliexpress και μετά κάνουν ακυρώνουν την πληρωμή στο paypal)

Μου απαντάει οτι δήθεν είδαν ότι το αντικείμενο είναι στο δρόμο του, και να περιμένω 15 μέρες.

To dispute εντομεταξύ λήγει σε μερικές μέρες, και μου γράφει ως απάντηση στο dispute

Dear friend , I am so sorry to bother you.i can understand why you open the dispute,all of the customer here is very nice and patience ,and all of them want to receive the products very urgently. we really hope you could received very soon,but the post of your country are not control by us, and pls don't worry, all parcels has delay due to the custom delay and busiest business season, it is normal and arrive soon, pls wait patiently and help cancel the dispute, thank you.

εντομεταξύ την ίδια ώρα σε μήνυμα μου στέλνει

"Hello friend, hope you could help us to cancel the dispute first , the dispute time is limitted, we can not refund you with your dispute opened , you still have enough time to protect your right , if you don't receive the refund , you could re-open the dispute, pls help us to cancel the dispute, thanks"

Καμια ιδέα τι να κάνω ακριβώς απο δω και πέρα?

ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρρυ για το σεντόνι

Αφού έχεις ανοίξει dispute στο alli θα περιμένεις να αποφανθεί το ίδιο το ali χωρίς να ανακατέψεις κανέναν άλλον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σχετικά με αγορές εκτός Ευρώπης απο Ιδιώτη σε Ιδιώτη τι ισχύει ακριβώς (ebay buy απο US π.χ.); Πάντως τσίμπισα το thimbleweed park box απο US eshop το οποίο βγήκε κάνα 40αρικό, δε πλήρωσα κάτι σε τελωνείο.

Επεξ/σία από shadowlike
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...