Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Η ερωτηση εχει απαντηθει πολλακις. Η εγγυηση οσο ειναι απο χωρα της ΕΕ ισχυει κανονικοτατα. Το DOA ειναι στην πολιτικη του μαγαζιου. Η εγγυηση ουτως ή αλλως δινεται απο την αντιπροσωπεια και οχι απο το μαγαζι. Μη νομιζεις οτι αν πας το κινητο σου στο Πλαισιο θα το φτιαξει το Πλαισιο. Απλα θα το στειλει αυτο στο σερβις

Ωραίο ποστ,αυτό.

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η ερωτηση εχει απαντηθει πολλακις. Η εγγυηση οσο ειναι απο χωρα της ΕΕ ισχυει κανονικοτατα. Το DOA ειναι στην πολιτικη του μαγαζιου. Η εγγυηση ουτως ή αλλως δινεται απο την αντιπροσωπεια και οχι απο το μαγαζι. Μη νομιζεις οτι αν πας το κινητο σου στο Πλαισιο θα το φτιαξει το Πλαισιο. Απλα θα το στειλει αυτο στο σερβις

Αν το πας όμως τις πρώτες 14 ημέρες θα σου δώσουν καινούριο στο plaisio.

 

Στα media market μπορείς πλέον να επιστρέψεις ότι θες σε 28 ημέρες αν είσαι μέλος αλλά σου κόβουν από 10 έως 20% της αρχικής αξίας του προϊόντος ( μας πήραν χαμπάρι). Μπορείς και να ζητήσεις χρήμα πίσω πάλι με το ίδιο πρόστιμο όμως.

 

Στα κινητά μέσω σκρουτζ για να πάρεις λεφτά πίσω πρέπει να κάνεις χοντρή ιστορία.

Δημοσ.

Αν το πας όμως τις πρώτες 14 ημέρες θα σου δώσουν καινούριο στο plaisio.

 

Στα media market μπορείς πλέον να επιστρέψεις ότι θες σε 28 ημέρες αν είσαι μέλος αλλά σου κόβουν από 10 έως 20% της αρχικής αξίας του προϊόντος ( μας πήραν χαμπάρι). Μπορείς και να ζητήσεις χρήμα πίσω πάλι με το ίδιο πρόστιμο όμως.

 

Στα κινητά μέσω σκρουτζ για να πάρεις λεφτά πίσω πρέπει να κάνεις χοντρή ιστορία.

 

Για 150-200 ευρω που ηταν η διαφορα στο δικο μου, το επαιξα. Αν ειναι μεχρι ενα 50αρικο ΟΚ. 

Αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ ( αλλα το σκρουτζ του λεει να την αναδιατυπωσει) ..η ιστορια ειναι αληθινη και συνεβη προσφατα!!

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Γιατι ποσταρες το ιδιο μηνυμα 3 φορες; Επισης ο φιλος σου καταληγει σε λαθος συμπερασματα, εχουμε παρει χιλιαδες κινητα παραεισαγωγης χωρις κανενα προβλημα. Δεν φταιει η παραεισαγωγη, φταιει η ελαττωματικη παρτιδα. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το πας όμως τις πρώτες 14 ημέρες θα σου δώσουν καινούριο στο plaisio.

 

Στα media market μπορείς πλέον να επιστρέψεις ότι θες σε 28 ημέρες αν είσαι μέλος αλλά σου κόβουν από 10 έως 20% της αρχικής αξίας του προϊόντος ( μας πήραν χαμπάρι). Μπορείς και να ζητήσεις χρήμα πίσω πάλι με το ίδιο πρόστιμο όμως.

 

Στα κινητά μέσω σκρουτζ για να πάρεις λεφτά πίσω πρέπει να κάνεις χοντρή ιστορία.

To πλαισιο οταν δεν ειναι σαβαρα Χ το στελνει στο σερβις της εκαστοτε αντιπροσωπειας σε περιπτωση βλαβης δε στο αλλαζει ποιος τα λεει αυτα τα  τα ιδια κανει και το media η περιπτωση επιστροφης ετσι απλα ειναι αλλο θεμα

Αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ ( αλλα το σκρουτζ του λεει να την αναδιατυπωσει) ..η ιστορια ειναι αληθινη και συνεβη προσφατα!!

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

Εγω που πηρα 2 φορες απο kaizershop και τηο δευτερο μου εβγαλε θεμα μεσα στο doa μου εδωσαν καινουργιο κανονικα και με το νομο το kaizershop ειναι μια χαρα καταστημα καταρχην ο φιλος σου επρεπε να το στειλει και να δει τη θα γινει αν οντος τον ειπαν ετσι και του εδιναν ανακατασκευη μπορουσε να κανει καταγγελια οποτε το λαθος ηταν δικο του που το πουλησε μετα ισως η huawei εχει αυτην την πολικη σαν την apple  σε περιπτωση αλλαγης να δινει ανακατασκευασμενα και τελος  αυτο το τα παραεισαγωγης ειναι ελλατωμνατικα ειναι χαζομαρα οπως και ο ορος παραεισαγωγη σε πληρωφορο το mediamark εχει φερει s4 mini απο Πολωνια και φυσικα καλα εκανε ειμαστε στην ΕΕ δεν υποχρεωνει κανενας κανενα να παρει υποχρεωτικα απο τη samsung hellas οποτε μη λετε οτι να ναι για τις ΕΕ συσκευες ειναι ακριβως το ιδιο με τις συσκευες που εισαγουν οι Ελληνικες αντιπροσωπειες με τη μονη διαφορα τη ρομ 

Για 150-200 ευρω που ηταν η διαφορα στο δικο μου, το επαιξα. Αν ειναι μεχρι ενα 50αρικο ΟΚ. 

 

Γιατι ποσταρες το ιδιο μηνυμα 3 φορες; Επισης ο φιλος σου καταληγει σε λαθος συμπερασματα, εχουμε παρει χιλιαδες κινητα παραεισαγωγης χωρις κανενα προβλημα. Δεν φταιει η παραεισαγωγη, φταιει η ελαττωματικη παρτιδα. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο

Σωστοτατος σε μια ελλατωματικη παρτιδα απ οπου και να ναι το τηλ το ιδιο θα γινει απλα ο ορος παραεισαγωγη οπως προειπα ειναι λανθασμενος απο τη στιγμη που ειμαστε στην ΕΕ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ ( αλλα το σκρουτζ του λεει να την αναδιατυπωσει) ..η ιστορια ειναι αληθινη και συνεβη προσφατα!!

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

 

Διαβασε και θα καταλαβεις....αποτελει αξιολογηση που προσπαθησε να βαλει φιλος στο Σκρουτζ και του λενε να την αναδιατυπωσει...οτι λεει ειναι πραγματικο γεγονος και συνεβη προσφατα.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ......

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' ).....το εψαξα και στο ιντερνετ και ειδα οτι καποιες παρτιδες του huawei mate 9 ερχονται με αυτο το ελλατωμα της ελαφρα κιτρινης οθονης κατω χαμηλα ( σε ασπρο φοντο μπορεις να το δεις ) 

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

 

 

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......εκει ισχυει κανονικα το DOA των 7 ημερων......δηλαδη αν διαπιστωσετε οτι εχει το κιτρινισμα κατω χαμηλα σας το κανουν κατευθειαν αντικασταση απο το καταστημα του Κωτσοβολου με καινουριο..........δεν πιστευω να θελει κανεις να πληρωσει για καινουρια συσκευη απο το Skroutz και να του εχει ελλατωμα απο την πρωτη μερα και μετα να μην του το αλλαζουν .....ακουστε τη συμβουλη μου και θα με θυμηθειτε......απο οτι ειδα στα καταστηματα του Κωτσοβολου ή public τα huawei mate 9 δεν εχουν αυτο το ελλατωμα......σιγουρα δεν υπαρχει σε ολες τις παρτιδες αλλα ειναι πολυ συχνο απο οτι ειδα.......αποφυγετε να αγορασετε το συγκεκριμενο τηλεφωνο απο το skroutz γιατι ειναι παραεισαγωγης και λογικα εκει οφειλονται τα ελαττωματα τους ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

Φιλε μου χαλαρωσε λιγακι και μη ποσταρεις το ιδιο μηνυμα πολλες φορες σαν να μας θες να μας πεισεις για τα γνωστα καταστηματα γιατι πολυ απλα ΔΕΝ μας πειθεις!Εχω (οπως κι εχουν αγορασει παρα πολυ κοσμος απο καταστηματα στο σκρουτζ με επιτυχια) αγορασει απο το συγκεκριμενο καταστημα 3 κινητα κι ενα ps4 και δεν εχει παρουσιασει τιποτα!Οπως και πολλα κινητα απο αλλα καταστηματα στο σκρουτζ παλι με επιτυχια και σε εξυπηρετηση και σε σερβις!Αν κατσω ομως να γραψω και τις εμπειριες μου με τα γνωστα καταστηματα που αλλα λενε οταν μας τα πουλανε κι αλλα κανουν οταν τους χρειαστουμε,ασε...Θα ερθουν Χριστουγεννα!!!Για σερβις αντιπροσωπειων ας μη μιλησουμε!!!που κανουν τον κινεζο και λενε την ιδια καραμελα οτι εμεις ευθυνομαστε για την ταδε κατασταση της συσκευης η ακομα και που τους το παμε για ενα προβλημα και μας το φερνουν πισω με αλλα δυο και με αλλα ανταλλακτικα παρακαλω!!!Μολις πριν ενα μηνα τσακωθηκα με ενα Nokia care γιατι ειχα παει ενα Νοκια με προβλημα στο touch της οθονης και μου το εφεραν με αλλο περιμετρικο πλαισιο!!!Εγω το εστειλα μαυρο και σε κατασταση καινουριου (το κινητο ηταν το 830 και πραγματικα σαν καινουριο!!!) και μου το εδωσαν με ασημενιο περιμετρικο και καταγδαρμενο!!!!Ε,αυτο ηταν.Τα εκανα λαμπογυαλο εκει μεσα (γιατι με το καλο με κοροιδευαν 25 μερες) και τους απειλησα με καταγγελια και τελικα μου το εφεραν οπως τους το ειχα δωσει.Αυτη ειναι λοιπον η εμπιστοσυνη και η εξυπηρετηση που δινουν στο κοσμο;Τις πληρωνουμε και 200-400 ευρω παραπανω τις ιδιες συσκευες  απ'οτι ενα μικροτερο μαγαζακι στο σκρουτζ!!!Δεν πειραζει φιλε μου,πληρωσε εσυ που τα εχεις πολλα προφανως κι ασε εμας που δεν εχουμε χρηματα να περνουμε τα φτηνα τα παραεισαγωγεις που ομως εχουν εγγυηση και λειτουργει το ιδιο στη χωρα μας.Εμεις ΔΕΝ πληρωνουμε και τους υπαλληλους τους,ενοικια για τα μεγαλα τμ καταστηματα τους κτλ.

Επεξ/σία από Leon Scott Kennedy
Δημοσ.

αγορασα το τηλεφωνο Huawei mate 9 dual space gray απο το kaizershop του skroutz..........απο την πρωτη μερα το τηλεφωνο ειχε στο κατω μερος της οθονης ( σε ασπρο φοντο παντα) κιτρινη γραμμη το οποιο θα πρεπει να το παρατηρησεις αναλυτικα για να δεις αν εχει αυτη την κιτρινη γραμμη (ειχε δηλαδη σε αγγλικους ορους ''yellow tint '' )

Μιλησα με το kaizershop για να μου το κανουν αντικατασταση απο την πρωτη μερα που το παρελαβα και ειδα οτι εχει αυτο το προβλημα , υποτιθεται οτι εχουν DOA 7 ημερων.....αλλα μου ειπαν να τους το στειλω με courier και να το στειλουν στο service της Huawei ( στην Arvato service δηλαδη ) και αν διαπιστωσει το service οτι εχει αυτο το ελλατωμα τοτε θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο κινητο και οχι με καινουριο ...... 

στην ουσια πληρωσα για καινουριο και απο την πρωτη μερα ειχε ελλατωμα......... 

το κινητο το πηρα καινουριο απο το skroutz και την 1η μερα ειδα οτι ειχε αυτο το ελλατωμα της κιτρινης οθονης και την 2η μερα το πουλησα για μεταχειρισμενο γιατι ηξερα οτι δεν θα εβγαζα ακρη με το kaizershop και το service της huawei.....γιατι και αλλη φορα που πηρα κινητο απο το kaizershop ειχε 2-3 καμμενα pixels και τους το εστειλα την πρωτη μερα για αντικατασταση και μου ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα ...απατεωνες δηλαδη ....μακριαα.....

Αυτο που σας προτεινω για το huawei mate 9 .......δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο το καταστημα του Κωτσοβολου ή public.......

Για να τα βαλουμε σε ταξη τα πραγματα γιατι πεφτει χοντρη παραπληροφοριση απο το παραπανω

1)Σου εβγαλε το κινητο ενα θεμα. Το kaizershop επραξε σωστα και σου ειπε να το στειλουν στην αντιπροσωπεια γιατι τεχνικο τμημα να γινει ο ελεγχος δεν εχουν τα σκρουτζομαγαζα(και δεν προβλεπεται κιολας).

 

2)Το Doa το καταστημα το λεει ξεκαθαρα στους ορους οτι αφορα συσκευες οι οποιες δεν λειτουργουν καθολου,οχι αν εχουν καποιο μικρο θεμα οπως αυτο που αναφερεις

https://www.kaizerstore.gr/ypiresia-d-o-a

Η Υπηρεσία D.O.A. παρέχεται στους καταναλωτές για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση). Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερολογιακών ημερών να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα kaizerstore.gr (Πανεπιστημίου 67, Αθήνα, 10564) ώστε να ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο service για τη φύση του ελαττώματος. Αν αποδειχθεί από το επίσημο service της εκαστοτε αντιπροσωπείας, ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση γίνεται επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή.

 

Οι ανθρωποι λοιπον λειτουργησαν κατα γραμμα με βαση οσα γραφουν και τρωνε και κραξιμο κιολας...

 

Αξιζει να σημειωθει εδω οτι το Doa διαφερει απο καταστημα σε καταστημα και μαλιστα ορισμενα δεν εχουν καν τετοια υπηρεσια.

 

3)Γελαω με το ''δωστε κατι παραπανω και παρτε το απο αλυσιδα'' οταν οι χρηματικες διαφορες ειδικα για τοσο ακριβα κινητα φτανουν αρκετες φορες και τα 300ευρω. Το mate 9 δεν εχει ακομα μεγαλη χρηματικη διαφορα(που και παλι εχει 110ευρω αυτη την στιγμη που δεν τα λες και λιγα) γιατι ειναι σχετικα νεα συσκευη.

Το Iphone 7 plus 32gb για παραδειγμα εχει 240ευρω διαφορα απο σκρουτζομαγαζα και αλυσιδες. 

  • Like 2
Δημοσ.

To πλαισιο οταν δεν ειναι σαβαρα Χ το στελνει στο σερβις της εκαστοτε αντιπροσωπειας σε περιπτωση βλαβης δε στο αλλαζει ποιος τα λεει αυτα τα  τα ιδια κανει και το media η περιπτωση επιστροφης ετσι απλα ειναι αλλο θεμα

Εγω που πηρα 2 φορες απο kaizershop και τηο δευτερο μου εβγαλε θεμα μεσα στο doa μου εδωσαν καινουργιο κανονικα και με το νομο το kaizershop ειναι μια χαρα καταστημα καταρχην ο φιλος σου επρεπε να το στειλει και να δει τη θα γινει αν οντος τον ειπαν ετσι και του εδιναν ανακατασκευη μπορουσε να κανει καταγγελια οποτε το λαθος ηταν δικο του που το πουλησε μετα ισως η huawei εχει αυτην την πολικη σαν την apple  σε περιπτωση αλλαγης να δινει ανακατασκευασμενα και τελος  αυτο το τα παραεισαγωγης ειναι ελλατωμνατικα ειναι χαζομαρα οπως και ο ορος παραεισαγωγη σε πληρωφορο το mediamark εχει φερει s4 mini απο Πολωνια και φυσικα καλα εκανε ειμαστε στην ΕΕ δεν υποχρεωνει κανενας κανενα να παρει υποχρεωτικα απο τη samsung hellas οποτε μη λετε οτι να ναι για τις ΕΕ συσκευες ειναι ακριβως το ιδιο με τις συσκευες που εισαγουν οι Ελληνικες αντιπροσωπειες με τη μονη διαφορα τη ρομ 

Σωστοτατος σε μια ελλατωματικη παρτιδα απ οπου και να ναι το τηλ το ιδιο θα γινει απλα ο ορος παραεισαγωγη οπως προειπα ειναι λανθασμενος απο τη στιγμη που ειμαστε στην ΕΕ

ΕΓΩ τα λεω αυτα και αφου εισαι θεσσαλονικη ΠΑΜΕ να δεις ποσα κινητα εχω αλλαξει στο πλαισιο και στη media market .

Δημοσ.

Ενας έγραψε το ίδιο μήνυμα 3 φορές αλλά οι υπόλοιποι το κάνατε παράθεση χωρίς επεξεργασία και τα 3 μυνήματα έγιναν 13.

 

Εχω βάλει το scroll down στο auto.

  • Like 1
Δημοσ.

ΕΓΩ τα λεω αυτα και αφου εισαι θεσσαλονικη ΠΑΜΕ να δεις ποσα κινητα εχω αλλαξει στο πλαισιο και στη media market .

Tα λες δε τα λες δεν εισαι ο μοναδικος που ψωνιζει απο εκει εχω παρει αρκετα επωνυμα οσες φορες χρειαστηκα σερβις αντιπροσωπεια σταλθηκε εκτος αν ηταν τουβλο Χ εκει το αλλαξαν αμεσως πχ προσφατα πηρα ενα puro powerbank και εβγαλε προβλημα δε φορτιζε το πηγα πισω για αλλαγη το εστειλαν στην puro και μετα τη διαπιστωση του προβληματος απο την puro μου το αλλαξαν τωρα τη μαγικα κανεις εσυ και στο αλλαζουν αμεσως το επωνυμο πχ samsung χωρις να το στειλουν αντιπροσωπεια για ελεγχο δε ξερω

Ναι τονιζω ομως την διαφορα.......υστερα απο σχετικη ερωτηση στον κωτσοβολο για την περιπτωση που παρουσιαζε κιτρινη οθονη κατω χαμηλα απο την πρωτη μερα .....στον κωτσοβολο στο αλλαζουν αμεσως χωρις να σε τρεχουν σε service ( εντος των πρωτων 7 ημερων απο την αγορα ) ....αυτο ειναι πραγματικο DOA.........αν παρατηρησεις δηλαδη οτι εχει αυτο το θεμα στο αλλαζουν αμεσως στο καταστημα του κωτσοβολου με καινουριο σφραγισμενο χωρις να ρωτησουν πως και γιατι .....ετσι εσενα σου δινουν το καινουριο σφραγισμενο κινητο και μετα επικοινωνουν αυτοι με την Huawei η οποια τους προμηθευσε με ελλατωματικο προιον με κιτρινισμενη οθονη.........ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ........... ο κωτσοβολος εχει φυσικο καταστημα και λειτουργει πολυ σωστα κατα τη γνωμη μου .....τα σκρουτζομαγαζα απο την αλλη αδυνατουν να ανταπεξελθουν στον ορο DOA και σε τρεχουν ασκοπα σε service και αντικαταστασεις με ανακατασκευασμενα κινητα..........δυο φορες που πηρε το παιδι απο το kaizershop και τα δυο ειχαν τα θεματακια τους.........η πρωτη φορα ηταν που πηρε ενα iphone 6s plus και ειχε απο την πρωτη μερα 4 καμμενα pixels....τους το εστειλε στο kaizershop και οι ιδιοι το στειλανε στην info quest για να το ελεγνξουν και το επιστρεψανε και ειπανε οτι δεν ειχε τιποτα ...( με λιγα λογια τον βγαλανε απο τα ρουχα τους ) ........ετσι αποφασισε να παει ο ιδιος απο κει στην info quest και να τους δειξει τα καμμενα pixels .......τελος του ειπανε να του κανουν αντικατασταση μετα απο πολυ επιμονη και φωνες με ανακατασκευασμενο και οχι με καινουριο .....και ολη αυτη η ταλαιπωρια επειδη προτιμησε να παρει κινητο απο το Σκρουτζ.......AYTH ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ........ενω εγω ο ιδιος οταν πηρα ipad απο τον Κωτσοβολο ( εντος DOA )  και ειχε 1 καμμενο pixel πηγα αμεσως στον Κωτσοβολο και μου δωσανε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ........την ακρη μετα την βρηκαν οι ιδιοι με τον προμηθευτη τους........ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ Η ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΣΚΡΟΥΤΖ προτιμηστε να παρετε το προιον απο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ........εγω οταν δινω τοσα λεφτα για ενα κινητο θελω να ειναι στην πενα και να μην εχει κανενα θεμα ουτε να εχει κιτρινη οθονη ουτε να εχει καμμενα pixels..........μια φορα να δεις οτι εχει η οθονη 2-3 καμμενα pixels ή κιτρινισμενη οθονη τοτε το ματι δεν ξεκολλαει απο κει ....once seen , never unseen.......αυτα για οποιον ασχολειται λεπτομερως με τα κινητα .............καποιοι αλλοι μπορει να μην προσεξουν τα καμμενα pixels ή την ελαφρα κιτρινη οθονη αλλα υπαρχουμε και εμεις που τα παρατηρουμε αυτα και απαιτουμε την συσκευη που πληρωσαμε για καινουρια να ειναι καινουρια και οχι ανακατασκευασμενη ...................κατι τελευταιο ......για παραδειγμα εχω μεινει ευχαριστημενος απο το μαγαζι του Skroutz '' phonegallery'' ..οποια συσκευη εχω παρει απο εκει δεν ειχε ουτε καμμενο pixels  ουτε τιποτα......(και αναφερομαι σε προιοντα apple )

 

Ναι τονιζω ομως την διαφορα.......υστερα απο σχετικη ερωτηση στον κωτσοβολο για την περιπτωση που παρουσιαζε κιτρινη οθονη κατω χαμηλα απο την πρωτη μερα .....στον κωτσοβολο στο αλλαζουν αμεσως χωρις να σε τρεχουν σε service ( εντος των πρωτων 7 ημερων απο την αγορα ) ....αυτο ειναι πραγματικο DOA.........αν παρατηρησεις δηλαδη οτι εχει αυτο το θεμα στο αλλαζουν αμεσως στο καταστημα του κωτσοβολου με καινουριο σφραγισμενο χωρις να ρωτησουν πως και γιατι .....ετσι εσενα σου δινουν το καινουριο σφραγισμενο κινητο και μετα επικοινωνουν αυτοι με την Huawei η οποια τους προμηθευσε με ελλατωματικο προιον με κιτρινισμενη οθονη.........ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ........... ο κωτσοβολος εχει φυσικο καταστημα και λειτουργει πολυ σωστα κατα τη γνωμη μου .....τα σκρουτζομαγαζα απο την αλλη αδυνατουν να ανταπεξελθουν στον ορο DOA και σε τρεχουν ασκοπα σε service και αντικαταστασεις με ανακατασκευασμενα κινητα..........δυο φορες που πηρε το παιδι απο το kaizershop και τα δυο ειχαν τα θεματακια τους.........η πρωτη φορα ηταν που πηρε ενα iphone 6s plus και ειχε απο την πρωτη μερα 4 καμμενα pixels....τους το εστειλε στο kaizershop και οι ιδιοι το στειλανε στην info quest για να το ελεγνξουν και το επιστρεψανε και ειπανε οτι δεν ειχε τιποτα ...( με λιγα λογια τον βγαλανε απο τα ρουχα τους ) ........ετσι αποφασισε να παει ο ιδιος απο κει στην info quest και να τους δειξει τα καμμενα pixels .......τελος του ειπανε να του κανουν αντικατασταση μετα απο πολυ επιμονη και φωνες με ανακατασκευασμενο και οχι με καινουριο .....και ολη αυτη η ταλαιπωρια επειδη προτιμησε να παρει κινητο απο το Σκρουτζ.......AYTH ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ........ενω εγω ο ιδιος οταν πηρα ipad απο τον Κωτσοβολο ( εντος DOA )  και ειχε 1 καμμενο pixel πηγα αμεσως στον Κωτσοβολο και μου δωσανε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ........την ακρη μετα την βρηκαν οι ιδιοι με τον προμηθευτη τους........ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ Η ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΣΚΡΟΥΤΖ προτιμηστε να παρετε το προιον απο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ........εγω οταν δινω τοσα λεφτα για ενα κινητο θελω να ειναι στην πενα και να μην εχει κανενα θεμα ουτε να εχει κιτρινη οθονη ουτε να εχει καμμενα pixels..........μια φορα να δεις οτι εχει η οθονη 2-3 καμμενα pixels ή κιτρινισμενη οθονη τοτε το ματι δεν ξεκολλαει απο κει ....once seen , never unseen.......αυτα για οποιον ασχολειται λεπτομερως με τα κινητα .............καποιοι αλλοι μπορει να μην προσεξουν τα καμμενα pixels ή την ελαφρα κιτρινη οθονη αλλα υπαρχουμε και εμεις που τα παρατηρουμε αυτα και απαιτουμε την συσκευη που πληρωσαμε για καινουρια να ειναι καινουρια και οχι ανακατασκευασμενη ...................κατι τελευταιο ......για παραδειγμα εχω μεινει ευχαριστημενος απο το μαγαζι του Skroutz '' phonegallery'' ..οποια συσκευη εχω παρει απο εκει δεν ειχε ουτε καμμενο pixels  ουτε τιποτα......(και αναφερομαι σε προιοντα apple )

Eκτος οτι βαζεις 2 φορες τις απαντησεις σου λες και οτι να ναι αλλο τη σε λενε απο το τηλ και αλλο τη κανουν ο Κωτσος εμενα απο ελατωματικα handsfree samsung με εστελνε στο σερβις ενω επρεπε να μου τα αλλαξει ο ιδιος εγινε φυσικα μετα απο φασαρια μετα ενα alcatel που πηρα για τη μητερα μου οχι smartphone εβγαλε θεμα στην οθονη μεσα στο doa και οταν το πηγα για αντικατασταση εφυγε αρβατο για ελεγχο και αντικατασταση και γυρισε πισω επισκευασμενο με χαρτι αντικατασταση οθονης μαλωσα και θα γινοταν μεγαλητερος χαμος αλλα με λεει η μανα μου απο τη στιγμη που δουλευει τωρα μια χαρα παρατα το οσο για τα ΕΕ μη παραπληροφορεις αστοχια υλικου μπορει να υπαρξει σε οποιοδηποτε μηχανημα ασχετος χωρας δεν εχουν καμμια διαφορα απο τα Ελληνικα

  • Like 1
Δημοσ.

Απο Κωτσοβολο και πενα!!!!Χαχαχαχααχα :shock:  :shock:   :-D  :-D ας μην γραψω και γι'αυτον τα κατορθωματα του!!!!!!Χαχαχαχαχαα!!!!!! :-D  :-D  :-D

Παιδια,παρτε το χαμπαρι οτι δεν φταινε παντα τα καταστηματα για τις συσκευες.Οι συσκευες ειναι σε τι παρτιδες θα πεσετε.Ολα χαλανε και πολλα μπορει να εχουν βγει ελλατωματικα ηδη απο το εργοστασιο.Το θεμα ειναι πως θα σε εξυπηρετησει το καθε καταστημα και αντιπροσωπεια σωστα και υπευθυνα!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια δεν θελω να σας πω κοροιδα οσοι ψωνιζετε απο τον Κωτσοβολο με 200-400 ευρω παραπανω αλλα οσοι ψωνιζετε ειστε κοροιδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επεξ/σία από Leon Scott Kennedy
  • Like 4
Δημοσ.

ο κωτσοβολος εχει φυσικο καταστημα και λειτουργει πολυ σωστα κατα τη γνωμη μου .....τα σκρουτζομαγαζα απο την αλλη αδυνατουν να ανταπεξελθουν στον ορο DOA και σε τρεχουν ασκοπα σε service και αντικαταστασεις με ανακατασκευασμενα κινητα

Ελληνικα καταλαβαινεις ή τσαμπα τα γραφω παραπανω?Το εγραψα ξεκαθαρα οτι το DOA διαφερει σε διαφορα καταστηματα.

Επισης για να πηγαινες μετα τις πρωτες ημερες στον κωτσοβολο με την κιτρινη οθονη που λες να δουμε αν θα σου δινανε αλλο καινουργιο ή αν θα το στελνανε στο service.

 

Δυστηχως εξακολουθεις να παραπληροφορεις(ελπιζω οχι σκοπιμα)για τα περι εγγυησης. Το κινητο αν εχει προβλημα αρμοδια ειναι τα επισημα service των αντιπροσωπειων και οχι των καθε καταστηματων,ακομα και των αλυσιδων. Ο Κωτσοβολος και ο καθε Κωτσοβολος μπορει να σου εχει διαφορετικο Doa τις πρωτες ημερες,αλλα μετα απο αυτες ακολουθει ιδια διαδικασια με τα σκρουτζομαγαζα,δηλαδη να στειλει το κινητο στην αντιπροσωπεια.

 

Ας αγορασει ο καθενας απο οπου θελει αλλα δικαιολογιες της πλακας καλυτερα να μην γραφονται,ειδικα σε τεχνολογικα forum.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...