Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θελω να αγορασω το xiaomi redmi note 8 με τιμολογιο και απαλλαγη ΦΠΑ μιας και υπαγομαι στις διαταξεις της ΠΟΛ 1150/2017.

Θα ηθελα να μου προτεινετε κανενα σκρουτζομαγαζο που δεν θα αρχισει τις κουτοπονηριες, να ζητα δεκαδες μη απαραιτητα εγγραφα, να καθυστερει επιτηδες, να αρχισει τα παραμυθια ''αλλη τιμη με αποδειξη, αλλη με τιμολογιο'' κλπ

Επεξ/σία από crom251
Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

επειδή είμαι νέα εδω πέρα δε ξέρω που να το αναφέρω.

Αποφάσισα μετά απο χρόνια, να αφήσω την "οικογένεια" του Android και να ξαναγυρίσω στην Apple. Έχω κάποιες ερωτήσεις:

Α) κοιτούσα τα μοντέλα και μου κέντρισε το ενδιαφέρον το 11, XS Max και το παλιό 8 Plus. Αξίζει να δώσω για 8 Plus ή να παω στο 11 που το θέλω κυρίως για κάμερα;

Β) με αντικαταβολή τι παίζει στα σκρουτζομάγαζα; Μπορώ να πληρώσω κανονικά;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mobile Point Update

Παιδιά μου μυρίζει επιχείρηση a-mobile...οποιος δε ξέρει να ψαξει να δει τι επαιξε τοτε.

Παρα πολυ χαμηλές τιμές και μοναδικός τρόπος πληρωμής η τραπεζική κατάθεση.Καποιοι τυχεροι θα παρουν αυτο που παρηγγειλαν και οι υπολοιποι θα φάνε κανονιά όπως έγινε και πριν μερικούς μήνες. Αν διαβάσετε την ιστορία με το παραπάνω κατάστημα οι ομοιότητες ειναι πάρα πολλές. Έκανα και εγώ παραγγελία απο το Mobile Point πριν μερικές μέρες αλλά επειδή άρχισαν να μου μπαινουν ψυλλοι στα αυτιά πήρα σήμερα τηλέφωνο για επιστροφή χρημάτων.Χρειάστηκε να πάρω τρεις φορές τηλέφωνο και να ανέβουν οι τόνοι για να κάνουν μια ακύρωση της παραγγελίας και να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Κάντε την έρευνα σας και πράξτε ανάλογα. Με ενα google search θα βρείτε ολο το ιστορικο με το a-mobile και στο insomnia αλλα και σε αλλα site.

Ποτέ μα ποτέ ξανά παραγγελία με κατάθεση!

Επεξ/σία από george7p
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς αυτό σκέφτηκα και έκανα ακύρωση άμεσα.Κάτι δεν μου άρεσε...πολύ χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό,συσκευές πιο φτηνά  και από Κίνα.Μόνο κατάθεση,ούτε paypal,ούτε καν προκαταβολή και τα υπόλοιπα με την παραλαβή !!!Έχουμε και το ιστορικό με τα λαμόγια από πέρυσι ,δεν ήθελε πολύ μου μπήκαν ψύλλοι και ακύρωσα άμεσα.Βέβαια αποδείξεις δεν έχουμε και μπορεί να λέμε βλακείες...μπορεί να είναι καλό και αξιόπιστο το κατάστημα.Απο Δευτέρα -Τριτη που παραλαμβάνουν κάποια παιδιά εδώ μέσα θα δείξει.

 

Υγ: το ότι σου έκαναν επιστροφή μετά από τόσες μέρες που υποτίθεται έχουν πληρώσει για το κινητό και βρίσκεται στον δρόμο,αυτό πάλι είναι κάπως περίεργο.

7 ώρες πριν, ChristinaVal είπε

Καλησπέρα,

επειδή είμαι νέα εδω πέρα δε ξέρω που να το αναφέρω.

Αποφάσισα μετά απο χρόνια, να αφήσω την "οικογένεια" του Android και να ξαναγυρίσω στην Apple. Έχω κάποιες ερωτήσεις:

Α) κοιτούσα τα μοντέλα και μου κέντρισε το ενδιαφέρον το 11, XS Max και το παλιό 8 Plus. Αξίζει να δώσω για 8 Plus ή να παω στο 11 που το θέλω κυρίως για κάμερα;

Β) με αντικαταβολή τι παίζει στα σκρουτζομάγαζα; Μπορώ να πληρώσω κανονικά;

Καλύτερα πάνε στο 11 πιο καινούριο ,πιο καλό σε όλα.Αντικαταβολη κανονικά δουλεύει .Αν έχει paypal το μαγαζί είναι το καλύτερο .

7 ώρες πριν, ChristinaVal είπε

 

 

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Δημοσ.

Σχετικά με το Mobilepoint Eνω τοσες μερες το ήνυμα που εβγαινε στο σαιτ τους ελεγε μονο για τα δωρεαν μεταφορικα , απο σημερα βγαινει αυτο ""Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που έχει διαμορφωθεί από την εμφάνιση του ιού και των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση του αλλά και λόγω του τεράστιο όγκου παραγγελιών που καλούμαστε να διαχειριστούμε εμείς αλλά κυρίως η εταιριών μεταφορών, σαν ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει, ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Ευχόμαστε σε όλους υγεία, ηρεμία και υπομονή"

Δεν θελω να μαι καχύποπτος και μακαρι το καταστημα να ναι αξιοπιστο αλλα δεν μου αρεσε και πολυ αυτο. Επειδη εχω αρχισει να ανησυχω πολυ, παρακαλω οσοι περιμενουν να λαβουν τις παραγγελιες τους Δευτερα  και γενικοτερα την ερχομενη εβδομαδα, να μας ενημερωσουν αν οντως την παραλαβουν.

ΥΓ. Στο σκρουτζ συνεχιζουν να γινονται θετικες αξιολογησεις για παραλαβες προιοντων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα τόσες μέρες μου έβγαζε το μήνυμα που έλεγε ότι οι παραγγελίες διανέμονται μέσω της speedex και πως είναι δωρεάν τα έξοδα αποστολής. Αφου λες ότι το βγάζει εδώ και καιρό, καλό είναι αυτό! 

Επεξ/σία από iliasmR
Δημοσ.

Ναι,το έβγαζε εδώ και καιρό, ίσως φταίει κάτι με τον browser σου η τα cookies ,αλλά τουλάχιστον αυτό δεν ισχύει.Εγω απορώ πως σου έβαλαν τα χρήματα  ενώ το κινητό πληρώθηκε από αυτούς και ήταν στον δρόμο για να έρθει.

Δημοσ.

Οταν κανουμε την πληρωμή με κάρτα visa δεν υπάρχει μια ασφάλεια απο την τράπεζα; 

Με απλή κατάθεση εχω την εντύπωση οτι είμαστε πολύ περισσότερο εκτεθημενοι.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, ethnikos21 είπε

Οταν κανουμε την πληρωμή με κάρτα visa δεν υπάρχει μια ασφάλεια απο την τράπεζα; 

Με απλή κατάθεση εχω την εντύπωση οτι είμαστε πολύ περισσότερο εκτεθημενοι.. 

Με κάρτα έχεις μια κάποια ασφάλεια από την visa-mastercard,όχι από την τράπεζα .Είναι πιθανό να αποζημιωθείς και ίσως πάρει καιρό.Με απευθείας κατάθεση (έμβασμα )δεν σώζεται με τίποτα.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Ναι,το έβγαζε εδώ και καιρό, ίσως φταίει κάτι με τον browser σου η τα cookies ,αλλά τουλάχιστον αυτό δεν ισχύει.Εγω απορώ πως σου έβαλαν τα χρήματα  ενώ το κινητό πληρώθηκε από αυτούς και ήταν στον δρόμο για να έρθει.

Ναι ίσως φταίει ο browser! Δεν ήμουν εγώ αυτός που έγραψε για επιστροφή χρημάτων, αλλά όντως ακούγεται περίεργο.

 

Δημοσ.

Οι βασικοί λόγοι που θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο το εν λογω καταστημα ειναι οι εξείς, μια εβδομάδα πριν το Πάσχα αποφασίζει να κατεβάσει τις τιμές σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα για να βγει πρώτο στην κατάταξη του skroutz μετά απο μια εβδομάδα βγάζει τα περισσότερα κινητά απο το skroutz και τα εμφανίζει στο best price με ακόμα πιο χώμα τιμές και μάλιστα οι τιμές που τα έχει είναι στο επίπεδο που ήταν οι τιμές του a-mobile 15 μέρες πριν την κανονία. Το a-mobile έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα εκμεταλευόμενο το black Friday και τις γιορτές των Χριστουγέννων ετσι ώστε να μαζέψει οσο περισσότερο κόσμο μπορεί και στη συνέχεια να εξαφανιστεί.

Δεύτερων είχα παραγγείλει ενα iphone 11 128Gb, χθές που πήρα τηλέφωνο και τους είπα οτι μου είχατε πει οτι σήμερα έρχονται τα κινητά και θα έπρεπε να έχω λάβει email για την προοδο της παραγγελίας (πραγμα που ηταν ψέμα και το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα το ειπα για να δω τι θα πουν), μου απάντησαν οτι ηρθαν τα 64Gb και τα 128 τα περιμένουν απο Δευτέρα-Τρίτη.Δεν γνωρίζω προσωπικά κάποιο κατάστημα που κάνει ταυτόχρονα διαφορετικές παραγγελίας απο τον ίδιο προμηθευτή και παραλαμβάνει τις παραγγελίες σε δυο χρόνους. Ξεκάθαρα δικαιολογία για να πάρει το θέμα οσες περισσότερες αναβολές μπορεί.

Και τέλος η προχειρότητα της δουλείας φαίνεται απο την διαδικασία της ακύρωσης. Εχθές παράλληλα με τα τηλέφωνα που έπαιρνα για να γίνει ακύρωση και να μου επιστραφούν τα λεφτά έστειλα και ένα email λέγοντας ότι θέλω τα χρήματα άμεσα. Στο τηλέφωνο αν και τα μάσαγαν λίγο λέγοντας μου οτι θέλει κάποια διαδικασία και οτι πρέπει να μιλήσουν με το λογιστήριο  εν τέλη μετά το τρίτο τηλέφωνο μου επέστρεψαν τα χρήματα στο ακέραιο.Παρόλα αυτα μου απάντησαν και στο email κατά τις 10 το βράδυ (αφου μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα το μεσημέρι) λέγοντας μου ότι η τράπεζα θέλει 1-3 εργάσιμες για την επεξεργασία και την τελική επιστροφη των χρημάτων. Δηλαδή είναι τραγικοί!

Δεν έχω κανενα σκοπό να κάνω δυσφημιση σε κανένα κατάστημα και μπορεί να ακουγομαι υπερβολικος αλλά επειδή το έργο νομίζω το έχουμε ξανά δει, ειναι κρίμα να ξανα χάσει ο κοσμος τα λεφτά του. Αρκετοί έχουν παραλάβει συσκευες απο το mobile point αλλα και με το a-mobiles είχαν παραλαβει και ιδου τα αποτελέσματα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω το Σκρούτζ τους έβγαλε και άφησε μόνο τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα τους μέσα.Δεν είμαι όμως 100% σίγουρος για αυτό .Στο google πάντως δεν έχει καθόλου καλή βαθμολογία και πολλοί λένε ότι δεν έχουν παραλάβει ακόμα και υπάρχει δυσκολία επικοινωνίας .  https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-google&source=android-browser&q=mobilepoint#lkt=LocalPoiReviews&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:rln,rc_ludocids:16551689554759734184,ru_lqi:Cgttb2JpbGVwb2ludFoaCgttb2JpbGVwb2ludCILbW9iaWxlcG9pbnQ,ru_phdesc:Y39xjKZqK6w  Η δική μου εμπειρία ήταν κάκιστη.Δυο μέρες προπληρωμένη ακριβή συσκευή και το μόνο email που πήρα ήταν αυτό που στέλνουν σε όλους και λέει ότι η παραγγελία είναι υπό επεξεργασία.Την δεύτερη μέρα μετά από μεγάλη προσπάθεια ,γιατί τα τηλ τους είναι πάντα κατηλειμενα, πιάνω γραμμή τους λέω την παραγγελία και ενώ βλέπουν μέσα στο σύστημα ότι πληρώθηκε με ρωτάνε αν έχει πληρωθεί.Τους λέω φυσικά το αυτονόητο και μου λένε θα το δει το λογιστήριο και θα σας στείλουμε μήνυμα .Μήνυμα δεν πήρα ποτέ.Το επόμενο τηλ την 3η μέρα ήταν για ακύρωση επειδή άρχισαν να μου μπαίνουν ψυλλοι.Την ακυρώνουν μου στέλνουν μήνυμα ακύρωσης και περιμένω να μπούνε τα χρήματα.Περναει μισή μέρα ,ξαναπαίρνω μου λένε θα μπούνε εντός της ημέρας,πράγμα που δεν έγινε.Στελνω email κατά τις 19:30-20:00 το βράδυ για τα χρήματα απάντηση δεν παίρνω.Το πιο περίεργο από όλα,κατά τις 12 παρά 20 την νύχτα!!! μου στέλνουν email και ρωτάνε ποιος είναι ο αριθμός παραγγελίας ενώ ξέρουν και μου έχουν στείλει και ακυρωτικό email.Εκει πραγματικά φοβήθηκα αν θα πάρω τα χρήματα .Ευτυχώς το πρωί και ενώ  ετοιμαζομουν να πάρω τηλ  να τους στολισω στις 10 μπήκαν και ησύχασα.Καθολου επαγγελματίες και πολύ άσχημη εμπειρία.Φυσικά είναι και δική μου βλακεία...ξανά προπληρωμή με κατάθεση σε μαγαζί ούτε για πλάκα,ΠΟΤΕ!!!

 

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Δημοσ.

Αυτές τις μέρες ψάχνω να αγοράσω κινητό με απαλλαγή ΦΠΑ και έχω μιλήσει με κάποια καταστήματα προκειμένου να μου πουν την διαδικασία τους. Σας παραθέτω παρακάτω τις απαντήσεις τους για να διευκολύνω όποιον μπορώ:

Arena 77:Καλημέρα σας,Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την διαδικασία στο site μας στους όρους χρήσης.
Για την διαδικασία για το άρθρο 39α, λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας απο το λογιστήριο μας δεν υπάρχει η δυνατότητα για άμεσο έλεγχο εγγράφων
παρά μόνο έπειτα από 20 εργάσιμες ημέρες όπως αναφέρεται και στο site μας.

Abox.gr:Καλημέρα σας, δεδομένων των συνθηκών οι καθυστερήσεις είναι της τάξεως των 30 ημερών, η διαδικασία για το τιμολόγιο αναγράφεται αναλυτικά στους ορους χρήσης του site

(20 εργασιμες + όλη η γνωστη χαρτουρα)

Mobilepoint: Καλημερα σας, Τα εγγραφα που απαιτουνται για αποφορολογηση ειναι τα ακολουθα:

Προσωποποιημένη πληροφόρηση από το taxis με πρόσφατη ημερομηνία εκτύπωσης σε εμφανές σημείο, Φωτοτυπία ταυτότητας διαχειριστη, Ονομα επιθετο τηλεφωνο επικοινωνιας Καθως και τον κωδικο προιοντος για το οποιο ενδιαφερεστε. Αφου ελεχθουν τα εγγραφα εντος 3 εργασιμων ημερων σας καλει το λογιστηριο για να σας ενημερωσει με την διαδικασια της παραγγελιας σας. Δεν θα προβειτε σε καποια παραγγελια ή καταθεση αν δεν εχει προηγηθει ενημερωση απο το λογιστηριο.

*Τώρα διάβασα τα ωραία που γράφουν κάποιοι φίλοι παραπάνω για το συγκεκριμένο κατάστημα, συνεπώς απο μένα είναι όχι

Bitprice.gr: Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως το μόνο που θέλουν είναι το pdf απο το Taxis και η πληρωμη να γίνει απο εταιρικό λογαριασμό

Περιμένω απάντηση από κάποια ακόμη, όταν τις πάρω θα τις παραθέσω επίσης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος να μου πεί αν έχει κάνει την διαδικασία απο το e-shop.gr κι αν η διαδικασία τους είναι ανθρώπινη κι όχι το παραπάνω χάλι. 

Ευχαριστώ

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...