Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με προβληματίζει και εμένα καλά όλους θα τους εξυπηρετήσουν την Παρασκευή

Επεξ/σία από koprana
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nanik78 είπε

Τι εννοείς φίλε;

ότι είναι skroutz partner και τον εχουν βγαλει απο σκρουτζ , 
έχει να κάνει ανανέωση της σελίδας 3 χρόνια?τα copyrights ? και οταν πατας στα copyrights σε παει σε σελιδα smart-mobiles.gr που δεν υπαρχει πια.

+ καλύτερες κατα πολύ τιμές. τι να πω.. δεν ξέρω. είναι κάπως. μακάρι όχι.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, manos11i είπε

εγω ειχα κανει παραπονα στη bestprice (το μεσημερι πριν καταφερω να μιλησω τελικα)
τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω. δηλ μεχρι τη παρασκευη αυτοι περιμενουν την συσκευη και εγω τη δευτερα θα το παραλαβω. 
τους ειπα οτι ειχα γραψει καποια email οτι αν δεν καταφερω να επικοινωνησω μαζι τους, θα ζητησω ακυρωση και επιστροφη χρηματων. 
τους ειπα να μην τα λαβουν υποψιν αυτα μεχρι τη παρασκευη εφοσον μολις τωρα μιλησα μαζι τους και μου ειπαν αυτα.

"τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω" Δεν καταλαβα! Τι σημαινει θα ΠΡΕΠΕΙ να εξαντλησουν; Μηπως μπερδευτηκες και ηθελες να γραψεις "εχουν δικαιωμα να εξαντλησουν"?

 

Δημοσ.

Λοιπον παιδια αν αυτο σας καθησυχαζει καθολου το μαγαζι υπαρχει στην διευθυνση που αναφερει το site. Με ταμπελα κανονικα!

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, iliasmR είπε

"τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω" Δεν καταλαβα! Τι σημαινει θα ΠΡΕΠΕΙ να εξαντλησουν; Μηπως μπερδευτηκες και ηθελες να γραψεις "εχουν δικαιωμα να εξαντλησουν"?

οχι. εννοω οτι σε κανονικες συνθηκες θα ερχοταν το κινητο νωριτερα απο 10 ημερες. ενω τωρα με αυτη τη κατασταση και το χαος που επικρατει στα κουριερ, θα χρειαστουν να περασουν οι 10 εργασιμες ημερες και να μου το στειλουν. Δεν εχουν κανενα δικαιωμα να εξαντλησουν τις ημερες παραδοσης. 
Πληρωσα? αυτοι πρεπει να μου στειλουν το προϊον που αγορασα το συντομοτερο δυνατο. 
τωρα αμα γραφει απο 4-10 ημερες θα επρεπε σε εκεινο το διαστημα 4-10 εργασιμες να το ειχα ηδη το κινητο (λαθος δικο τους που δεν μου το ειχαν πει απο την αρχη οτι τοσες μερες θα κανει να το παραλαβουν εκεινοι). 
Τελος παντων. Υγεια μονο, και θα ξαναπαρω τη παρασκευη να ξαναρωτησω

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το έξυπνο καλάθι του skroutz για αγορά κινητού; Τι παίζει με εγγυήσεις, επιστροφές, κτλ;

Δημοσ.

Εγώ νομίζω οτι επειδή όλοι έχουμε τις αμφιβολίες μας, πρέπει το πρωί της Πεμπτης να ειδοποιησουμε καποια δημόσια αρχή, ώστε να εχουν υπόψιν και να παρακολουθήσουν την υπόθεση πριν γίνει το ''κακό''. Να τους πουμε απλά οτι εχουμε την υποψία οτι πάει να γινει μια απάτη.. 

Πχ προστασία καταναλωτή, αστυνομία, διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος, δεν ξέρω.. Έχετε κάποια αλλη ιδέα; 

Πιστεύω οτι αν απλά τους παρουν ενα τηλέφωνο και ξερουν οτι παρακολουθουνται απο τώρα, θα το ξανασκεφτουν να κάνουν απάτη.. 

Μπορεί να ειμαι υπερβολικός, αλλα είναι κριμα να χαθούν χρηματα απο τον κόσμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, ethnikos21 είπε

Εγώ νομίζω οτι επειδή όλοι έχουμε τις αμφιβολίες μας, πρέπει το πρωί της Πεμπτης να ειδοποιησουμε καποια δημόσια αρχή, ώστε να εχουν υπόψιν και να παρακολουθήσουν την υπόθεση πριν γίνει το ''κακό''. Να τους πουμε απλά οτι εχουμε την υποψία οτι πάει να γινει μια απάτη.. 

Πχ προστασία καταναλωτή, αστυνομία, διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος, δεν ξέρω.. Έχετε κάποια αλλη ιδέα; 

Πιστεύω οτι αν απλά τους παρουν ενα τηλέφωνο και ξερουν οτι παρακολουθουνται απο τώρα, θα το ξανασκεφτουν να κάνουν απάτη.. 

Μπορεί να ειμαι υπερβολικός, αλλα είναι κριμα να χαθούν χρηματα απο τον κόσμο.

τι δηλαδή ? να ενημερωσουμε την αστυνομια στην αθηνα και γλυφαδα να παρακολουθησουν το καταστημα και τις υπολοιπες κινησεις τους ?

εν τω μεταξύ το mobilepoint δεν εχει καθολου αξιολογησεις στο bestprice και εχει καλες αξιολογησεις στο σκρουτζ αλλα οι ασχημες κριτικες βρισκονται στις πληροφοριες του γκουγκλ.
 

Επεξ/σία από manos11i
Δημοσ.

Υπάρχει κάποιος που να ζήτησε ακύρωση και επιστροφή και να του επιστράφηκαν τα χρήματα; 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Υπάρχει κάποιος που να ζήτησε ακύρωση και επιστροφή και να του επιστράφηκαν τα χρήματα; 

Εγω ζητησα ακυρωση και ολα πηγαν καλα με επιστροφη χρηματων. Και μαλιστα 2 φορες.

Δεν διαπιστωσα οτιδηποτε υποπτο. Το αντιθετο μαλιστα. Ηταν πολυ εξυπηρετικοι και αμεσοι

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Τέτοια λεγε μου μπας και ηρεμήσω βραδιάτικα γιατί έχω αρχίσει να κλαίω τα λεφτά μου ήδη :P .. Επίσης για όσους έχουν αγοράσει με χρεωστική.. σε περίπτωση που γίνει μαλακία θα βγάλουμε άκρη με την αμφισβήτηση συναλλαγών; έχει κανείς εμπειρία σε αυτό το θέμα; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manos11i είπε

οχι. εννοω οτι σε κανονικες συνθηκες θα ερχοταν το κινητο νωριτερα απο 10 ημερες. ενω τωρα με αυτη τη κατασταση και το χαος που επικρατει στα κουριερ, θα χρειαστουν να περασουν οι 10 εργασιμες ημερες και να μου το στειλουν. Δεν εχουν κανενα δικαιωμα να εξαντλησουν τις ημερες παραδοσης. 
Πληρωσα? αυτοι πρεπει να μου στειλουν το προϊον που αγορασα το συντομοτερο δυνατο. 
τωρα αμα γραφει απο 4-10 ημερες θα επρεπε σε εκεινο το διαστημα 4-10 εργασιμες να το ειχα ηδη το κινητο (λαθος δικο τους που δεν μου το ειχαν πει απο την αρχη οτι τοσες μερες θα κανει να το παραλαβουν εκεινοι). 
Τελος παντων. Υγεια μονο, και θα ξαναπαρω τη παρασκευη να ξαναρωτησω

Εγώ για να καταλάβεις τους είπα κιόλας ακριβώς πριν κάνω την παραγγελία "σιγιυρα δεν θα κάνει παραπάνω λόγω κορωνοιου;" και λένε "όχι όχι το πολύ την δέκατη μέρα θα έχει έρθει" τους πήρα την επόμενη μέρα αφού το είχα παραγγείλει και έκανα ακριβώς την ίδια την συζήτηση. Μια εβδομάδα μετά (την Δευτέρα δηλαδή) μου είπαν ότι Παρασκευή ή Δευτέρα θα έρθει το κινητό και μια μέρα μετά θα το έχω(η δέκατη εργάσιμη είναι η επόμενη Τρίτη) . Δηλαδή με την παραγγελία μου υποτίθεται ότι δεν τρέχει κανένα θέμα κι όλα κυλάνε ρολόι. Μακάρι να κυλάνε και μακάρι κι εσείς μέχρι Παρασκευή να βγάλατε άκρη, τι να πω.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Εγώ για να καταλάβεις τους είπα κιόλας ακριβώς πριν κάνω την παραγγελία "σιγιυρα δεν θα κάνει παραπάνω λόγω κορωνοιου;" και λένε "όχι όχι το πολύ την δέκατη μέρα θα έχει έρθει" τους πήρα την επόμενη μέρα αφού το είχα παραγγείλει και έκανα ακριβώς την ίδια την συζήτηση. Μια εβδομάδα μετά (την Δευτέρα δηλαδή) μου είπαν ότι Παρασκευή ή Δευτέρα θα έρθει το κινητό και μια μέρα μετά θα το έχω(η δέκατη εργάσιμη είναι η επόμενη Τρίτη) . Δηλαδή με την παραγγελία μου υποτίθεται ότι δεν τρέχει κανένα θέμα κι όλα κυλάνε ρολόι. Μακάρι να κυλάνε και μακάρι κι εσείς μέχρι Παρασκευή να βγάλατε άκρη, τι να πω.. 

μακαρι φιλε. Θα παρω τηλ τη παρασκευή να ρωτησω αν ειναι ολα ενταξει. 
αν ναι. θα παρακαλεσω τον θειο μου να πεταχτει να το παραλαβει εκεινος. Αλλιως θα τους πω να μου το στειλουν με κουριερ

Δημοσ.

Ειλικρινά εύχομαι να έχουν αίσια κατάληξη οι παραγγελίες όλων σας από το mobilepoint, αλλά ρε παιδιά δεν αξίζει τόσες μέρες άγχος για να γλυτώσουμε ένα 50άρι. Και το σημαντικότερο, ποτέ παραγγελία από κατάστημα που δεν δίνει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή ή έστω μέσω PayPal.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...