Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, manos11i είπε

27/4 εκανα τη καταραμενη τη παραγγελια.

θα ξαναπαρω πρωι δευτερας (ελπιζω να ειμαι ο πρωτος που θα καταφερει να μιλησει,) δηλ λιγα λεπτα μετα το ανοιγμα και αν μου πουν οτι περιμενουν παραλαβη για τεταρτη πεμπτη ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
μια ακυρωση ωραια ωραια, θα περιμενω να ερθουν πισω τα χρηματα μου (θα μιλησω και με τη τραπεζα να δω τι μπορω να κανω ) και να απελευθερωθω ψυχολογικα απο αυτο το βασανιστηριο. 
Δεν αντεχεται αυτο. ουτε στις εξετασεις τοσο αγχος για το τιποτα (στη ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ & ΜΕΤΑΦΟΡΑ)

πεμπτη μεσημερι εκανες ακυρωση (προχτες δηλ) και εχτες βραδυ φανηκαν τα χρηματα στη πιστωτικη? 

αυτοι ολο παραλαβες περιμενουν,  παραλαβες δεν ερχονται. Σαν το παραμυθι με το βοσκο και τους λυκους ενα πραγμα

οσο περνανε οι ωρες και οι μερες, το καταστημα ηδη κατεβαινει σε αξιολογηση. δε ξερω τι σκατα αξιολογηση εχει στο σκρουτζ αλλα στη γκουγκλ ολοι τη κραζουν. οπως και εμεις εδω στο φορουμ

Ναι φίλε. Χθες βράδυ το είδα στην εφαρμογή του κινητού. Κανονικά. Πίστωση όλο το ποσο. Σε αυτό το θέμα τουλάχιστον είναι αξιόπιστοι....

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nanik78 είπε

Ναι φίλε. Χθες βράδυ το είδα στην εφαρμογή του κινητού. Κανονικά. Πίστωση όλο το ποσο. Σε αυτό το θέμα τουλάχιστον είναι αξιόπιστοι....

τελεια. 
εχτες εκανα το ibank. διεγραψα κατι για να βαλω την συγκεκριμενη εφαρμογη στο κινητο μου. 
τη δευτερα αν μου πουνε παπαριες, θα κανω ακυρωση και θα το παρακολουθησω ολο αυτο μεσω της εφαρμογης

Δημοσ.

Πιστεύετε ότι υπάρχει κάτι που θα μπορούσε ο καθένας μας να πει ώστε να προχωρήσουν με την παραγγελία του προιόντος?

Τύπου, "δεν έχω σκοπό να ακυρώσω την παραγγελία", μιας και είπατε ότι μετά χαράς ακυρώνουν παραγγελίες

εγώ παρήγγειλα 27/4, έστειλα μαιλ στις 30/4, και μου απάντησαν:

Αναφορά σε κείμενο

εχει παραδοση απο 4-10 ημερες εργασιμες μολις φυγει απο εμας θα λαβετε
ενημερωτικο email.Εχουμε επιβαιωσει και την πληρωμη σας.

δεν ξαναεπικοινώνησα.. νιώθω ότι όσο τους αφήνουμε μας αφήνουνε

Δημοσ.

Σε μια επίσκεψη μου στο best price το mobile point μου το βγαζει παλι στο mi note 10 που κοιτάω εγώ. Όταν κλίκαρα να μπω μου πέταξε μύνημα ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στις παραγγελίες.

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, CityBong είπε

Πιστεύετε ότι υπάρχει κάτι που θα μπορούσε ο καθένας μας να πει ώστε να προχωρήσουν με την παραγγελία του προιόντος?

Τύπου, "δεν έχω σκοπό να ακυρώσω την παραγγελία", μιας και είπατε ότι μετά χαράς ακυρώνουν παραγγελίες

εγώ παρήγγειλα 27/4, έστειλα μαιλ στις 30/4, και μου απάντησαν:

δεν ξαναεπικοινώνησα.. νιώθω ότι όσο τους αφήνουμε μας αφήνουνε

Πιστεύεις θα συγκινηθούν;Δεν είναι επαγγελματίες ,τέλος.Με το που ακύρωσα την παραγγελία μου από αυτούς ,έκανα σε άλλο μαγαζί παραγγελία και μου το έστειλαν την ίδια μέρα,τι να λέμε τώρα .Άλλη πάλι φορά που χρειάστηκε να περιμένω σε άλλο μαγαζί που δεν είχε ετοιμοπαραδοτο ένα κινητό και έλεγε 4-10 μέρες ,σε μια εβδομάδα το είχανε και μου το έστειλαν και ενδιάμεσα και σε email απαντούσαν και όλα κανονικά ήταν όπως πρέπει να είναι.Αν θέλετε να αγχώνεστε κάθε μέρα για όσο καιρό χρειαστεί απλά να περιμένετε δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα άλλο.

21 λεπτά πριν, CityBong είπε

Πιστεύετε ότι υπάρχει κάτι που θα μπορούσε ο καθένας μας να πει ώστε να προχωρήσουν με την παραγγελία του προιόντος?

Τύπου, "δεν έχω σκοπό να ακυρώσω την παραγγελία", μιας και είπατε ότι μετά χαράς ακυρώνουν παραγγελίες

εγώ παρήγγειλα 27/4, έστειλα μαιλ στις 30/4, και μου απάντησαν:

δεν ξαναεπικοινώνησα.. νιώθω ότι όσο τους αφήνουμε μας αφήνουνε

Πιστεύεις θα συγκινηθούν;Δεν είναι επαγγελματίες ,τέλος.Με το που ακύρωσα την παραγγελία μου από αυτούς ,έκανα σε άλλο μαγαζί παραγγελία και μου το έστειλαν την ίδια μέρα,τι να λέμε τώρα .Άλλη πάλι φορά που χρειάστηκε να περιμένω σε άλλο μαγαζί που δεν είχε ετοιμοπαραδοτο ένα κινητό και έλεγε 4-10 μέρες ,σε μια εβδομάδα το είχανε και μου το έστειλαν και ενδιάμεσα και σε email απαντούσαν και όλα κανονικά ήταν όπως πρέπει να είναι.Αν θέλετε να αγχώνεστε κάθε μέρα για όσο καιρό χρειαστεί απλά να περιμένετε δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα άλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία κινητού 18/3 πληρωμή 19/3 μέσω τραπέζης. Επικοινωνώ 40 μέρες μετά να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας, θεωρώντας ότι λόγω ιού όπως μου είχαν πει και οι ίδιοι και της όλης κατάστασης θα αργήσει αρκετά, δεν ήρθα σε επαφή τόσο καιρό και μου λένε ότι δεν έχουν λάβει πληρωμή και ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία χωρίς καμία ενημέρωση. Κατόπιν συννενόησης και τηλεφωνικά και με email ζητώ εκ νέου την παραγγελία στέλνοντας επισυναπτόμενο αποδεικτικό πληρωμής.  Η απάντηση τους είναι ότι γίνονται και σφάλματα συμφωνώντας να μου αποστείλουν το τηλέφωνο συν την διαφορά τιμής που προέκυψε λόγω του ότι τόσο καιρό μετά είχε νέα τιμή η συσκευή μειωμένη κατά 23€ (+2€ δωρεάν μεταφορικά, επιστροφή 25€). Από τις 28/4 δεν έχω καμία ενημέρωση τόσο για την εξέλιξη της παραγγελίας ούτε νέο τους τόσο ηλεκτρονικά όσο και τηλεφωνικά. Καλώ 10 μέρες τώρα δεν απαντάει κανείς και στα 2 νούμερα του μαγαζιού κι όταν καταφέρεις να πιάσεις γραμμή εντελώς τυχαία κάθε μα κάθε φορά πέφτει. Παρατράβηξε το αστείο. Το λιγότερο τραγική η κατάσταση κι επειδή βλέπω ότι αρκετοί έχουν εξαπατηθεί καλό είναι να κινηθούμε ομαδικά.

 

Επεξ/σία από sissyfos
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sissyfos είπε

Παραγγελία κινητού 18/3 πληρωμή 19/3 μέσω τραπέζης. Επικοινωνώ 40 μέρες μετά να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας, θεωρώντας ότι λόγω ιού όπως μου είχαν πει και οι ίδιοι και της όλης κατάστασης θα αργήσει αρκετά, δεν ήρθα σε επαφή τόσο καιρό και μου λένε ότι δεν έχουν λάβει πληρωμή και ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία χωρίς καμία ενημέρωση. Κατόπιν συννενόησης και τηλεφωνικά και με email ζητώ εκ νέου την παραγγελία στέλνοντας επισυναπτόμενο αποδεικτικό πληρωμής.  Η απάντηση τους είναι ότι γίνονται και σφάλματα συμφωνώντας να μου αποστείλουν το τηλέφωνο συν την διαφορά τιμής που προέκυψε λόγω του ότι τόσο καιρό μετά είχε νέα τιμή η συσκευή μειωμένη κατά 23€ (+2€ δωρεάν μεταφορικά, επιστροφή 25€). Από τις 28/4 δεν έχω καμία ενημέρωση τόσο για την εξέλιξη της παραγγελίας ούτε νέο τους τόσο ηλεκτρονικά όσο και τηλεφωνικά. Καλώ 10 μέρες τώρα δεν απαντάει κανείς και στα 2 νούμερα του μαγαζιού κι όταν καταφέρεις να πιάσεις γραμμή εντελώς τυχαία κάθε μα κάθε φορά πέφτει. Παρατράβηξε το αστείο. Το λιγότερο τραγική η κατάσταση κι επειδή βλέπω ότι αρκετοί έχουν εξαπατηθεί καλό είναι να κινηθούμε ομαδικά.

Να σε ρωτήσω κάτι φίλε;Βλέπεις ότι δεν παραλαμβάνεις για 40 μέρες  και γίνονται όλα αυτά και πας μετά και ξανακάνεις το ίδιο λάθος;Όταν λες να κινηθούμε ομαδικά τι εννοείς ακριβώς;Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,δεν σου έφαγαν λεφτά .Μια λύση είναι να περιμένεις άλλες 40 μέρες οπότε θα πέσει και άλλο η τιμή και θα το πάρεις ακόμα πιο φτηνά.Δεν ξέρω τι άλλο να πω με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα ...

  • Like 1
Δημοσ.

Έκανες παραγγελία κ μετά από 40 μέρες επικοινωνησες?? Σοβαρά τώρα? Και μετά την ξαναεκανες? αλλά τώρα σε πείραξε οτι σε 10 μέρες δν σου απάντησαν υπάρχει λογική σε αυτό 

Δημοσ.

παιδια, δεν θελω να ρισκαρω τα χρηματα μου. τη δευτερα σκεφτομαι κατα 98% να κανω ακυρωση και επιστροφη χρηματων. 
τωρα αν περιμενα 40 ημερες, ας νηστευα. Ηδη τα χρηματα ολων μας βρισκονται στο στομα του λυκου, αλλα πρεπει να τα παρουμε πισω.

25 λεπτά πριν, sissyfos είπε

Παραγγελία κινητού 18/3 πληρωμή 19/3 μέσω τραπέζης. Επικοινωνώ 40 μέρες μετά να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας, θεωρώντας ότι λόγω ιού όπως μου είχαν πει και οι ίδιοι και της όλης κατάστασης θα αργήσει αρκετά, δεν ήρθα σε επαφή τόσο καιρό και μου λένε ότι δεν έχουν λάβει πληρωμή και ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία χωρίς καμία ενημέρωση. Κατόπιν συννενόησης και τηλεφωνικά και με email ζητώ εκ νέου την παραγγελία στέλνοντας επισυναπτόμενο αποδεικτικό πληρωμής.  Η απάντηση τους είναι ότι γίνονται και σφάλματα συμφωνώντας να μου αποστείλουν το τηλέφωνο συν την διαφορά τιμής που προέκυψε λόγω του ότι τόσο καιρό μετά είχε νέα τιμή η συσκευή μειωμένη κατά 23€ (+2€ δωρεάν μεταφορικά, επιστροφή 25€). Από τις 28/4 δεν έχω καμία ενημέρωση τόσο για την εξέλιξη της παραγγελίας ούτε νέο τους τόσο ηλεκτρονικά όσο και τηλεφωνικά. Καλώ 10 μέρες τώρα δεν απαντάει κανείς και στα 2 νούμερα του μαγαζιού κι όταν καταφέρεις να πιάσεις γραμμή εντελώς τυχαία κάθε μα κάθε φορά πέφτει. Παρατράβηξε το αστείο. Το λιγότερο τραγική η κατάσταση κι επειδή βλέπω ότι αρκετοί έχουν εξαπατηθεί καλό είναι να κινηθούμε ομαδικά.

πως γινεται το ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικα να χρεωθει 2 ευρω? πανε καλα οι ανθρωποι?

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, manos11i είπε

παιδια, δεν θελω να ρισκαρω τα χρηματα μου. τη δευτερα σκεφτομαι κατα 98% να κανω ακυρωση και επιστροφη χρηματων. 
τωρα αν περιμενα 40 ημερες, ας νηστευα. Ηδη τα χρηματα ολων μας βρισκονται στο στομα του λυκου, αλλα πρεπει να τα παρουμε πισω.

πως γινεται το ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικα να χρεωθει 2 ευρω? πανε καλα οι ανθρωποι?

Να είσαι σίγουρος 100% όταν θα το κάνεις αυτό ,με 98% δεν πας πουθενά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Να είσαι σίγουρος 100% όταν θα το κάνεις αυτό ,με 98% δεν πας πουθενά.

μεχρι τη δευτερα εχω καιρο. γι αυτο ειμαι στο loading 98% 
 

 τη δευτερα θα ειμαι 100% σιγουρος. 
αυριο κυριακη δεν μπορω να κανω κατι 

Επεξ/σία από manos11i
Δημοσ.

Οποτε το mobilepoint γενικα ...ψιλοτραγωδια. Το καλο που επιστρεφουν λεφτα. 

Για το netmobile.gr  που ειναι μονο στο bestprice εχει κανεις αποψη?  ΕΙναι αξιοπιστο και ενταξει με τους χρονους παραδοσης?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, ivamvako είπε

Οποτε το mobilepoint γενικα ...ψιλοτραγωδια. Το καλο που επιστρεφουν λεφτα. 

Για το netmobile.gr  που ειναι μονο στο bestprice εχει κανεις αποψη?  ΕΙναι αξιοπιστο και ενταξει με τους χρονους παραδοσης?

στο netmobile  γραφει οτι εχει πιστοποιηση platinum  απο το bestprice.δεν εχω παρει ποτε κατι απο κει αλλα λογικα καλυτερο θα ναι απο το mobilepoint.βρηκα ενα σαιτ το https://www.scamadviser.com που βαζεις ιστοσελιδες απο μαγαζια για να δεις την εγκυροτητα τους.to mobile point απλως περναγε την βαση αλλα του χε μαζεμενα πολλα αρντικα.βεβαια και το σαιτ αυτο δεν ξερω αν ειναι καλο.

The trust score of mobilepoint.gr is average to good. Why?

We think mobilepoint.gr is legit and safe for consumers to access.

Scamadviser is an automated algorithm to check if a website is legit and safe (or not). The review of mobilepoint.gr has been based on an analysis of 40 facts found online in public sources. Sources we use are if the website is listed on phishing and spam sites, if it serves malware, the country the company is based, the reviews found on other sites, and many other facts.

The website looks safe to use. However as the analysis of the website is done automatically, we always recommend you do your own checking as well to make sure the website is safe to use.

Positive highlights
 
Alexa is ranking this website high based on the traffic volume (330205)
 
The website is using a SSL certificate
 

The website has been active for 31 Years, 71 Days

 

Online shopping features were detected (use our shopping scam checklist)

Negative highlights
 
The technical speed performance of the website is below average
 
No reviews have been found on WOT (WebOfTrust).
 
This website's setup relates to 4 countries
 

We did not find reviews on popular review sites

 

The references on Social Media were negative

 

Επεξ/σία από nikmav94
  • Thanks 1
Δημοσ.

Βλέπετε μικρό μαγαζί με πολύ καλές τιμές, με σεβαστή διαφορά από τα υπόλοιπα, πρώτη κίνηση κάνουμε παραγγελία με αντικαταβολή, αν δεν κάνει αντικαταβολές, με PayPal, αν δεν δέχεται PayPal ψάχνουμε άλλο μαγαζί. Σε κάθε άλλη περίπτωση πάμε γυρεύοντας. Ακόμη και αν δεν χάσουμε χρήματα σίγουρα θα χάσουμε την ηρεμία μας ή τον χρόνο μας.

  • Like 5
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, vali είπε

Βλέπετε μικρό μαγαζί με πολύ καλές τιμές, με σεβαστή διαφορά από τα υπόλοιπα, πρώτη κίνηση κάνουμε παραγγελία με αντικαταβολή, αν δεν κάνει αντικαταβολές, με PayPal, αν δεν δέχεται PayPal ψάχνουμε άλλο μαγαζί. Σε κάθε άλλη περίπτωση πάμε γυρεύοντας. Ακόμη και αν δεν χάσουμε χρήματα σίγουρα θα χάσουμε την ηρεμία μας ή τον χρόνο μας.

Συμφωνώ με την διαφορά πρώτα paypal μετά αντικαταβολή.Κατι πιο έμπιστο από το paypal δεν υπάρχει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...