Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για Πλαίσιο, Arvato και Apple‏


athon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πλαίσιο παλιά αντάλλαζε συσκευές σε doa χωρίς πολλά πολλά. Τόσο πολύ αλλάξανε στο θέμα αυτό ? Επέμενες καθόλου στο διευθυντή καταστήματος ή μόλις είπε όχι έφυγες?

Δεν θα έπρεπε να φτάνεις καν στο σημείο διένεξης αλλά τόσο ξέρουμε στην Ελλάδα από after sales support, τόσο κάνουμε...

 

Επίσης αυτό το παραμυθάκι με την arvato πρέπει να σταματήσει. Η εταιρία αποτελεί δυσφήμιση πλέον για όλες τις αντιπροσωπείες που συνεργάζεται.

 

Αν έχεις την δυνατότητα να το κυνηγήσεις φίλε μου θα κάνεις και κοινωνική προσφορά, όχι μόνο καλό στον εαυτό σου επιδιώκοντας την ικανοποίησή σου.

 

Μίλησα κατ' ιδίαν με τον διευθυντή πολλές φορές. Μίλησα και με τα κεντρικά του πλαισιο. Επέμενα πολύ. Το θέμα είναι οτι απλά με λήστεψαν και πρέπει ο κόσμος να ξέρει. Αυτή θα είναι η τιμωρία τους, για αρχή τουλάχιστον....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα σας,

 

Στις 21/5/2013 επισκεύθηκα το πλάισιο της Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη και αγόρασα ένα iphone 4 στην τιμή των 350?.

Στην διάρκεια της ημέρας διαπίστωσα πολλά παράπονα με αυτούς που μιλούσα από το iphone οτι με ακούγανε με ηχώ (διπλή φωνή).

Προβληματίστηκα και έκανα μερικές κλήσεις σε ανθρώπους δικούς μου, παρουσία τους. Το συμπέρασμα είχε βγει ήδη, πρόβλημα με

το μικρόφωνο του τηλεφώνου.

Στις 22/5/2013 το πρωί, επιστρέφω το τηλέφωνο στο πλαίσιο και τους εξηγώ το πρόβλημα όπως και το διαπιστώνουν οι ίδιοι οι τεχνικοί.

Το παραλαμβάνουν και το στέλνουν στο service της Apple στην arvato. Μετά από 3 εβδομάδες έρχεται η απάντηση της arvato οτι το τηλέφωνο

έχει ανοιχτεί και ότι λείπει ο αισθητήρας υγρασίας. Το κόστος αυτού 293?!!!!!!  (άσχετη διάγνωση αλλά ας μείνουμε στην ουσία).

 

Με λίγα λόγια, με χρεώνουν οτι μόλις αγόρασα το τηλέφωνο, το άνοιξα με κατσαβίδι και του αφαίρεσα τον αισθητήρα υγρασίας, και γιαυτό δεν δούλευε το

μικρόφωνο σωστά. Στην αρχή πίστεψα πως το έχουν σύστημα και όποιος κάτσει, αλλά η τελική τους απαντήση είναι να ξαναπληρώσω το τηλέφωνο.

 

Στην Τελική, Το πλαίσιο έβγαλε Χ κέρδος από την πώληση του iphone σε μένα, η Apple έβγαλε Υ κέρδος από την πώληση του iphone στο πλαίσιο, η arvato λογικά

θα χρέωσε με Ζ κόστος την Apple για την "διάγνωση" της βλάβης και ΕΓΩ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΔΕΙΟ ΚΟΥΤΙ IPHONE TO ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ 350?.

 

Σύντομα θα κινηθώ για τις νόμιμες διαδικασίες να βρω το δίκιο μου.

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση

 

Τσιούδας Κωνσταντίνος

 

[email protected]

 

Aγαπητε φίλε,

 

θα πρεπει να γνωριζεις αλλη φορα πως υπάρχει διαδικασια DOA μεσα σε 15μέρες απο την αγορα του προιοντος..

 

Απλα σε πιασανε κοροιδο...

Σου το εστειλαν για service και εσυ το δεχτηκες..

Απλα σε κοροιδεψανε..

 

Δε παει για service το προιον εντος 10 ημερων αλλα σου δινουν απευθειας νεα συσκευη ή πιστωτικό...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Athon τρεξε το οσο πάει,τοσο προ το πλεσιο που σου αρνήθηκε το doa ΠΑΡΆΝΟΜΟ,οσο και προς avarto που χωρις να αποδείξει οτι εσυ το άνοιξες,αφου δεν ελεχτικε μπροστά σου!

Και οσο για την καταγγελια στο φορουμ,ηδη τα παιδιά εδω εχει καιρό που αποτρεπουν τους υποψηφίους αγοραστές να ψωνιζουν απο το πλαίσιο!

Και οσοι έχουν συσκευες που πάνε για σερβις στην arvato,καλο ειναι να ζητάτε χαρτί υπογραμμενο απο το εκάστοτε καταστημα οτι η συσκευη που παραδωσεται δεν ειναι πειραγμένη απο τριτους ή απο σενα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aγαπητε φίλε,

 

θα πρεπει να γνωριζεις αλλη φορα πως υπάρχει διαδικασια DOA μεσα σε 15μέρες απο την αγορα του προιοντος..

 

Απλα σε πιασανε κοροιδο...

Σου το εστειλαν για service και εσυ το δεχτηκες..

Απλα σε κοροιδεψανε..

 

Δε παει για service το προιον εντος 10 ημερων αλλα σου δινουν απευθειας νεα συσκευη ή πιστωτικό...

 

H apple δεν δινει DOA

 

Νέα εξέλιξη:

Αφου τους έκραξα σε όλα τα social, media, forums κλπ, με πήρε τεχνικός από το κατάστημα τσιμισκή στις 21:37 (αλήθεια, των πληρώνουν τις υπερωρίες μέχρι αυτή την ώρα; ) για να μου ζητήσει το e-mail μου και ακούστε το λόγο: Για να μου στείλει φώτος από την arvato που δείχνουν το κινητό να έχει παρει νερα!!!!!!!!!!!!! Τελικά η διάγνωση άλλαξε!!!! Το κινητό δεν ανοίχτηκε, απλά πήρε νερά!!!!

 

ΑΙΣΧΟΣ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ!!!!!!!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω επισκεφθεί αρκετές φόρες το υποκατάστημα του Πλαισιου στην Τσιμισκή λόγο του ότι είναι το κοντινότερο σε έμενα μιας και μένω επαρχία , άθλια αντιμετώπιση προς το καταναλωτικό κοινό , το service άθλιο επίσης ( Μπροστά μου σκίζουν το κουτί του προϊόντος προσπαθώντας να το ανοίξουν , και 5 λεπτά μετά κατηγορούν ότι το προϊών για να είναι μέσα στην εγγύηση πρέπει να είναι σε τελεία κατάσταση ) . Οι πωλητές βλέπουν τους καταναλωτές σαν κινούμενα ευρώ , στο λεπτό αλλάζουν τις ίδιες τους τις πολίτικες με σκοπό να κερδίσουν μερικά ευρώ , έτσι λοιπόν δεν λειτουργεί ένα κατάστημα και μάλιστα αλυσίδα , το να κάνεις ένα ταξίδι από την επαρχία για να λύσεις το πρόβλημα σου και ενώ το προϊών είναι μέσα στην εγγύηση να κάνεις την ζωή του πελάτη δύσκολη και να προσπαθείς να το παίξεις εξυπνάδας δεν σε πάει πουθενά ούτε σαν εππαγγελματια ούτε σαν κατάστημα συνολικά.

 

Μακριά από τους απατεώνες , εάν δεν αλλάξουν ριζικά τον τρόπο αντιμετωπισεις προς το καταναλωτικό κοινό προσωπικά από έμενα δεν θα ξαναδούν ούτε ευρώ . ΑΙΣΧΟΣ !!!

 

Από ένα πρώην πελάτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από εμένα. Τον περασμένο Σεπτέμβρη είχα αγοράσει ένα sony ericsson xperia ray από το κατάστημα Καλλιθέας. Μόλις άνοιξα τη συσκευασία παρατήρησα ότι έλλειπαν ο φορτιστής, τα ακουστικα και η κάρτα μνήμης που υποτίθεται ότι ήταν προεγκατεστημένη στην συσκευή. Όταν επέστρεψα στο κατάστημα για να ζητήσω εξηγήσεις με αποκάλεσαν κλεύτη και ότι θέλω να αποσπάσω επιπλέον εξαρτήματα. Μετά απο μέρες κραξιματος σε forums και στη σελίδα τους στο facebook αποφάσισαν να αλλάξουν γνώμη. Από τότε ούτε απ' έξω δεν περνάω. Συνέχισε τον αγώνα σου και καλή τύχη. B)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στείλε και email στην εξυπηρέτηση πελατών της Apple λέγοντας τους μέσα "ξέρω ότι δεν είναι δική σας ευθύνη αλλά παρακαλώ στην παρέμβαση σας για να λυθεί το θέμα μου." επισημαίνοντας τους ότι το κινητό ήταν ωρών ούτε καν μέρας.. και ότι με αυτόν τον τρόπο δυσφημίζουν το όνομα της κ τα προϊόντα της στην Ελλάδα και ότι δεν είσαι η μοναδική περίπτωση.

Θα το κάνεις με τον πιο επίσημο τρόπο επισυνάπτοντας την απόδειξη αγοράς και την απόδειξη παραλαβής πάλι από το πλαίσιο της συσκευής σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαμε το Πλαισιο ειναι χαλια σαν καταστημα, αλλα εδω δεν φτεει αυτο. Το εχετε κανει καραμελα μερικοι για ολα το πλαισιο. Ειπε το παιδι οτι ακομα και οι δικοι του τεχνικοι εβγαλαν το προβλημα. Αν δεν το δεχεται το επισημο service της apple αυτοι δεν μπορουν να κανουν κατι παραπανω, και ουτε νομιζω θα βαλουν απο την τσεπη τους για να του δωσουν καινουργιο. Δηλαδη για να καταλαβω εγω τωρα, εδωσες το iphone, πηγε arvato και τωρα δεν στο ξανα επιστρεφουν?

αφου διεγνωσαν και αυτοι το προβλημα επρεπε να το αλλαξουν και μετα να βγαλουν αυτοι ακρη με την arvato , δεν θα επρεπε να γινει προβλημα του πελατη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια, το after sales service της Apple, εδώ δεν έχει καμία απολύτως σχέση... αλλά, ok. Ότι σε βολεύει εσένα :)

Η Apple φταίει για την κατάσταση στην Ελλάδα. Είμαστε μικρή αγορά και όπως φαίνεται δεν την ενδιαφέρει να έχει καλό όνομα.

Δεν ξέρω το διαδικαστικό μέρος και πως θα μπορούσε να στηθεί σωστά, αλλά θα μπορούσαν να είχαν δώσει ειδικές οδηγίες, ώστε όταν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα με Apple προϊόν (που θεωρείται Premium), να μην υπάρχει κουβέντα.

 

Αντίθετα η Logitech, είναι πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών. Σε εξυπηρετεί με αντικατάσταση προϊόντος χωρίς καν να πάρει το παλιό πίσω ακόμα και χρόνια μετά τη λήξη της εγγύησης. Οι άνθρωποι δεν ζητάνε καν απόδειξη αγοράς, ούτε Serial number. Το μόνο που ζητάνε είναι η διεύθυνση σου για να σου στείλουν το νέο ολοκαίνουριο (όχι ανακατασκευασμένο) προϊόν!

Από την εταιρία που της τα στάζω και μάλιστα καλά, περιμένω όχι μόνο καλό Design, αλλά να κοιμάμαι ήσυχος όταν μου χαλάσει κάτι. Ε λοιπόν δεν κοιμάμαι ήσυχος, όταν κάποιος πάει με πρόβλημα τον iMac και του αλλάζουν οθόνη έχοντας πάλι πρόβλημα και στο τέλος του κάνουν και μήνυση.

http://www.vcdc.gr/forum/viewtopic.php?f=99&t=20060

 

Αν δεν βγάλεις ακρη, 2ευρο εχει ενα καινουριο μικροφωνο. Αλλαξε το να πάει στο διάολο.

 

 

 

.

Δεν είναι αυτό το θέμα φίλε μου;  Γιατί να μπει κατσαβίδι σε ένα ολοκαίνουριο προϊόν, εντός εγγύησης;

 

H apple δεν δινει DOA

 

Νέα εξέλιξη:

Αφου τους έκραξα σε όλα τα social, media, forums κλπ, με πήρε τεχνικός από το κατάστημα τσιμισκή στις 21:37 (αλήθεια, των πληρώνουν τις υπερωρίες μέχρι αυτή την ώρα; ) για να μου ζητήσει το e-mail μου και ακούστε το λόγο: Για να μου στείλει φώτος από την arvato που δείχνουν το κινητό να έχει παρει νερα!!!!!!!!!!!!! Τελικά η διάγνωση άλλαξε!!!! Το κινητό δεν ανοίχτηκε, απλά πήρε νερά!!!!

 

ΑΙΣΧΟΣ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ!!!!!!!!!

Αν μπορείς στείλε τις φωτογραφίες. Ντροπή!

 

Στείλε και email στην εξυπηρέτηση πελατών της Apple λέγοντας τους μέσα "ξέρω ότι δεν είναι δική σας ευθύνη αλλά παρακαλώ στην παρέμβαση σας για να λυθεί το θέμα μου." επισημαίνοντας τους ότι το κινητό ήταν ωρών ούτε καν μέρας.. και ότι με αυτόν τον τρόπο δυσφημίζουν το όνομα της κ τα προϊόντα της στην Ελλάδα και ότι δεν είσαι η μοναδική περίπτωση.

Θα το κάνεις με τον πιο επίσημο τρόπο επισυνάπτοντας την απόδειξη αγοράς και την απόδειξη παραλαβής πάλι από το πλαίσιο της συσκευής σου.

Προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον αυτό που λέει ο φίλος MoviemakerGR.

 

 

 

Και ναι, φταίει και το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο. Από τη στιγμή που ξέρεις ότι τα προϊόντα αυτά σε περίπτωση βλάβης σου προκαλούν πρόβλημα, σταματάς να τα φέρνεις και καλείς και άλλους επιχειρηματίες να βρείτε μία λύση.

Όταν όλοι αγοράζουν Apple με το κιλό από τα μαγαζιά τους είναι καλά;

 

Ελλάδα ρε παιδιά...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίθετα η Logitech, είναι πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών. Σε εξυπηρετεί με αντικατάσταση προϊόντος χωρίς καν να πάρει το παλιό πίσω ακόμα και χρόνια μετά τη λήξη της εγγύησης. Οι άνθρωποι δεν ζητάνε καν απόδειξη αγοράς, ούτε Serial number. Το μόνο που ζητάνε είναι η διεύθυνση σου για να σου στείλουν το νέο ολοκαίνουριο (όχι ανακατασκευασμένο) προϊόν!

 

:blink:  :blink:  :blink:  :blink: ακόμα και χρόνια μετά τη λήξη της εγγύησης??????

έχω κάτι ηχεία Logitech 1 χρόνο μετά την εγγύηση χάλασαν να τους πάρω τηλ να μου δώσουν καινούρια ή και με sms γίνετε η δουλειά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...