Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για Πλαίσιο, Arvato και Apple‏


athon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε αυτό δεν υπάρχει!

Εννοείται πως υπαρχει DOA!!!

Σε όλη την Ευρωπαϊκή ενωση!!

 

Έτσι μου είπε ο διευθυντής της τσιμισκή. Υπάρχει κάπου αυτή τη νομοθεσία;

 

Συνεχίζω και σήμερα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειναι γνωστο πλεον οτι λογω της κρισης κανουν λαμογιες στο θεμα αλλαγης οτιδηποτε λογω εγγυησης-doa!! παλιοτερα μου αλλαξαν καρτα γραφικων 6800 ultra με τον ελεγχο και μονο!! 

.. πριν 1 χρονο ειχα καρτα γραφικων σε εγγυηση εννοειτε η οποια απλα σταματησε να δουλευει..τι ειπαν απλα για ν αμην κανουν την αλλαγη με αλλη καρτα ισης αξιας.. οτι ειχα ανοιξει την καρτα και ειχα πειραξει το τσιπακι!! 

 

το εφτασα στα ακρα μιλησα με τον υπευθυνο σερβισ στα κεντρικα στην μαγουλα  ,  δεν αξιζε ν αασχοληθω περισσοτερο για τα 100 ευρω της καρτας και λογω χρονου πλεον και να χαλαω την ''ζαχαρανια μου''  απλα ουτε απεξω δεν περασα ξανα...

 

 

αυτο για ορισμενους εδω που λενε οτι το εχουμε κανει καραμελα απλα οταν δεν γνωριζουν...να μην μιλανε!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι μου είπε ο διευθυντής της τσιμισκή. Υπάρχει κάπου αυτή τη νομοθεσία;Συνεχίζω και σήμερα.....

Οχι φίλε μου..

Θα απαιτήσεις να σου δείξει αυτός τη νομοθεσία που δε δέχεται..

Μη τρελαθούμε με το κάθε άσχετο..

1000000000000% ισχύει το DOA παντού..

 

Εάν πάλι αρχισει τις μπαρουφες του, καλείς το

00 800 44145417 μιλάς με την apple μπροστά του, του τραβάς και ένα κράξιμο στην Αpple και το λύνεις εκεί..

 

Και εννοείτε ότι δε φεύγεις χώρις καινούργια συσκευή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φίλε μου..

Θα απαιτήσεις να σου δείξει αυτός τη νομοθεσία που δε δέχεται..

Μη τρελαθούμε με το κάθε άσχετο..

1000000000000% ισχύει το DOA παντού..

 

Εάν πάλι αρχισει τις μπαρουφες του, καλείς το

00 800 44145417 μιλάς με την apple μπροστά του, του τραβάς και ένα κράξιμο στην Αpple και το λύνεις εκεί..

 

Και εννοείτε ότι δε φεύγεις χώρις καινούργια συσκευή..

 

Πριν από λίγο μιλούσα με apple. Δεν υπάρχει DOA μου λένε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω οτι εχετε μπερδευτει παιδια..

Το DOA δεν εχει να κανει με την περιπτωση του φιλου, γιατι η arvato υποστηριζει οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνησ του αγοραστη.

 

DOA δεν σημαινει οτι αν δεν δουλευει ενα προιον, το επιστρεφει μεσα στις πρωτες 15 μερες στο σημειο πωλησης και του δινουν καινουριο.

DOA σημαινει οτι αν καποιος επιστρεψει ενα προιον στις πρωτες 15 μερες, τοτε ελεγχεται για να δουν αν ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη και αν οχι, τοτε του δινουν καινουριο προιον αντι για επισκευη.

 

Το προβλημα του φιλου δεν ειναι οτι δεν του δινουν καινουριο κλπ, το προβλημα ειναι οτι θεωρουν οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη.

 

Και δυστυχως πιστευω οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για αυτο.

Εκτος αν εχει φωτο ο φιλος πριν το στειλει για service και φαινεται οτι δεν ειχε παρει νερα.

 

Γιατι η arvato προφανως θα εχει φωτο να αποδειξει οτι εχει παρει νερα/εχει αφαιρεθει ο αισθητηρας υγρασιας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και καλα αυτοι νομιζουν οτι το αγορασες...εδωσες ποσα λεφτα το πηγες σπιτι το ανοιξες και τους το ξαναπηγες.....ελεος καλα θα ηταν να κανεις τηλεφωνησεις στην apple ελλαδας http://support.apple.com/kb/HE57?viewlocale=el_GR


ψαξε εχει το καθε αριθμο ανα χωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

αυτο για ορισμενους εδω που λενε οτι το εχουμε κανει καραμελα απλα οταν δεν γνωριζουν...να μην μιλανε!!!

 

Επειδη αυτο παει σε εμενα, με το καταστημα στην Α,Σοφιας Θεσ/νικη δεν ειχα ποτε προβλημα. Ειχα μια v10 αλλα δεν χωρουσε στο κουτι και μετα απο καμια εβδομαδα πηγα να παρω την h50 + πιστωτικο γυρω στα 15 ευρω πρεπει να ηταν. Μιλαμε πριν 2+ χρονια που η v10 εκανε 100 ευρω και η h50 80.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω οτι εχετε μπερδευτει παιδια..

Το DOA δεν εχει να κανει με την περιπτωση του φιλου, γιατι η arvato υποστηριζει οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνησ του αγοραστη.

 

DOA δεν σημαινει οτι αν δεν δουλευει ενα προιον, το επιστρεφει μεσα στις πρωτες 15 μερες στο σημειο πωλησης και του δινουν καινουριο.

DOA σημαινει οτι αν καποιος επιστρεψει ενα προιον στις πρωτες 15 μερες, τοτε ελεγχεται για να δουν αν ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη και αν οχι, τοτε του δινουν καινουριο προιον αντι για επισκευη.

 

Το προβλημα του φιλου δεν ειναι οτι δεν του δινουν καινουριο κλπ, το προβλημα ειναι οτι θεωρουν οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη.

 

Και δυστυχως πιστευω οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για αυτο.

Εκτος αν εχει φωτο ο φιλος πριν το στειλει για service και φαινεται οτι δεν ειχε παρει νερα.

 

Γιατι η arvato προφανως θα εχει φωτο να αποδειξει οτι εχει παρει νερα/εχει αφαιρεθει ο αισθητηρας υγρασιας.

 

To πλαίσιο οταν το παρέλαβε δεν διαπίστωσε καμιά φθορά, άνοιγμα και το παραμικρό. λέει κάτι αυτό;

 

Το τηλ δεν βράχηκε. Η arvato το έχει κάνει σύστημα το θέμα υγρασίας. Τι δεν καταλαβαίνετε κάποιοι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν πελάτης στο Πλαίσιο από το 1988. Δεν μπορώ να πω ότι ήμουν δυσαρεστημένος από τα προϊόντα, την συμπεριφορά και το σέρβις. 

Τα τελευταία χρόνια όμως οι απανωτές βλάβες, σχεδόν σε ΟΤΙ έχω πάρει, με έχουν κάνει να πιστέψω, ότι είναι εκτός στατιστικής. Πρέπει ίσως να ανοιχτεί νέο θέμα, αποκλειστικά για το Πλαίσιο και για την συχνότητα των βλαβών που είχε ο καθένας. Εκεί πιστεύω θα γίνει το μεγάλο πανηγύρι!!! 
Έχω να γράψω πολλές σελίδες για τις σαβούρες, (διαπιστωμένο πια), που έχω ακριβοπληρώσει. 
Δεν πιστεύω να είμαι τόσο γκαντέμης και να συμβαίνουν όλα αυτά μόνο σε μένα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Media player turbo-x αγορασμενο περυσι αποδειχτηκε προβληματικο. Το πηγα πισω και ζητησα service, δεν διαπιστωθηκε προβλημα ηταν η "διαγνωση". Το δοκιμασα,παλι τα ιδια,κολληματα, reboots και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ανθρωπου νους. Πηγα ξανα και παλι το service απεφανθη οτι ολα ειναι καλα. Απαιτησα να το δοκιμασω μπροστα στον τεχνικο. Ειδε φυσικα οτι το πραγμα μιλουσε απο μονο του και λεει,σαν να μην τρεχει τιποτα,οτι οντως εχει προβλημα. Μου το αντικαθιστουν και το επομενο ειχε το ιδιο ακριβως προβλημα. Δεν θα δωσω εικονες απο την..διαγνωση του τεχνικου γιατι θα χασει την δουλεια του το παιδι με αυτες τις ανοησιες που εγραφε. Πλαισιο δεν πατησα ξανα ποτε και δεν υπαρχει περιπτωση να κανω το ιδιο λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με την υγρασία έχει καταντήσει αηδία. Κινητό NOKIA το επιστρέφω στο πλαίσιο μετά από κανά μήνα γιατί άρχισε να σβήνει μόνο του. Υγρασία στην πλακέτα, πιο πολλά λεφτά να το επισκευάσω από την τιμή αγοράς. Και το κορυφαίο, αν το θες πίσω, δώσε μας και 15 ή 20 ευρώ επειδή το κοιτάξαμε. Τελικά μετά από φασαρία, το πήρα πίσω χωρίς να δώσω το ποσό που ζητούσαν, χαλασμένο εννοείται. Το έχουν βρει και λένε πάντα υγρασία για να βγαίνουν εκτός εγγύησης! 

 

Και την τελευταία φορά που πήρα κάτι από Πλαίσιο, ήταν μνήμες για τον υπολογιστή. Δεν τις έβρισκα αλλού. Ήταν πακετάκι των τριών, μου στείλανε δύο. Έχασα καμιά ώρα να πάρω πίσω πιστωτικό. Άσε τα νεύρα όλο το πρωί στη δουλειά, μέχρι να πάω το απόγευμα να δω τι θα γίνει. Από τότε, ποτέ πια ΠΛΑΙΣΙΟ. ΠΟΤΕ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονό που θα με πειράξει μόλις κλείσει το plaisio είναι οι άνθρωποι που θα μείνουν άνεργοι.

 

Μην αγοράζετε από Plaisio έχει ένα σωρό ακόμα καταστήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πλαίσιο οταν το παρέλαβε δεν διαπίστωσε καμιά φθορά, άνοιγμα και το παραμικρό. λέει κάτι αυτό;

 

Το τηλ δεν βράχηκε. Η arvato το έχει κάνει σύστημα το θέμα υγρασίας. Τι δεν καταλαβαίνετε κάποιοι;

Το πλαισιο ανοιξε το κινητο και ελεγξε για υγρασια κλπ και ειπε οτι δεν εχει το παραμικρο απο ανοιγμα και υγρασια?

 

Αν το εχεις γραπτως αυτο, τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα.

Κατι μου λεει οτι δεν εγιναν ετσι τα πραγματα... ("πλαίσιο οταν το παρέλαβε δεν διαπίστωσε καμιά φθορά, άνοιγμα και το παραμικρό.")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαισιο ανοιξε το κινητο και ελεγξε για υγρασια κλπ?

 

Όχι διότι το κινητό ήταν άθικτο χωρίς εκδορές κλπ κλπ. δεν υπήρξε η παραμικρή ένδειξη κακομεταχείρισης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι διότι το κινητό ήταν άθικτο χωρίς εκδορές κλπ κλπ. δεν υπήρξε η παραμικρή ένδειξη κακομεταχείρισης. 

Οι εκδορες κλπ δεν εχουν καμμια σχεση με την υγρασια .

 

Μην γραφουμε ανακριβειες για να δημιουργουμε εντυπωσεις.("Το πλαίσιο οταν το παρέλαβε δεν διαπίστωσε καμιά φθορά, άνοιγμα και το παραμικρό.")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...