Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eμ, τα 10 κιλα κανουν διαφορα  :-)

 

Οσον αφορα τα ποδηλατα, το δευτερο ειναι ελαφρυ, αλλα το πηρουνι του ειναι για κλαμματα….

 

Το Analog, σαφως ειναι βαρυτερο με μεγαλυτερα λαστιχα… αλλα εχει δισκοφρενα σε αντιθεση με τα v-brakes του αλλου. Επισης το πηρουνι του ειναι για κλαμματα…..

 

 

Και το βασικο, το ενα ειναι trekking και το αλλο καθαρο mountain.

Δημοσ.

Μηπως να μην πηγαινα σε δισκοφρενα σε τετοιας τιμης ποδηλατα?

 

Πιο καλα δεν θα ηταν (αν μιλαγαμε για αυτα τα 2 συγκεκριμενα), να επελεγα το πιο ελαφρυ?

Δημοσ.

To θεμα των φρενων ειναι καθαρα προσωπικη αποψη σαφως… Εγω πχ, δεν μπορω χωρις υδραυλικα discbrakes στο ποδηλατο μου.

 

Αν δεν κανεις ταρζανιες κλπ και γω το ελαφρυτερο θα διαλεγα. 

 

Καλη τιμουλα εχει και απο οτι βλεπω απο τις φωτο το εχει σε σχεδον αριστη κατασταση.


Edit : Βασικα στην πρωτη φωτο το διχνει με discbrake και στην δευτερη με Vbrakes…...

 

Tωρα το παρατηρησα…. Μιλαω για το bike απο το ινσομνια.

Δημοσ.

Oχι στην φωτο που λεει και τα χαρακτηριστικα… στις 2 κατω…..

 

στην πρωτη εχει discbrake και μπροστα (δες την ντιζα που κατεβαινει)  και στην 2η vbrakes….

 

Παρατηρησε την καλυτερα.  :-)

 

και γω με την δευτερη ματια το ειδα. :-(

 

Δεν πρεπει να ειναι το ιδιο και στις 2 φωτογραφιες.

 

Εκτος αν ειχε disc και τα αλλαξε με vbrakes…. Για ποιο λογο να το κανει αυτο ομως ?

  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβως…. its your choice…..  :-)

 

Αν δινει το πρωτο της φωτο ειναι ολοκαινουργιο, το δευτερο παλι σε καλη κατασταση φαινεται αλλα καμια σχεση δεν εχει με την πρωτη φωτο…. 

Δημοσ.

Καλα, για να γινει η κουβεντα τα εβαλα τα 2 για να σου δειξω στο περιπου τι βρισκω σε αυτα τα λεφτα απο cube και να παρω μια ιδεα. Οταν ειναι να κανω τελικως την αγορα ποδηλατου (γιατι δεν το βλεπω για αυτο το μηνα) το ψαχνω πιο σωστα.

Δημοσ.

Στα χρηματα που εβαλες βρισκεις αρκετα καλα μεταχειρισμενα… 

 

 

Kαι γω ειμαι σε σκεψεις να αλλαξω το πηρουνι απο το ενα bike μου, αλλα ακομα το σκεφτομαι….  :-(  πφφφφ…. tough decision

  • Like 1
Δημοσ.

who needs breaks?  :devil: χαχαχαχαχαχα


φιλαράκι μου μόλις του ηρθε πριν μια ώρα το Santa Cruz Bronson και είναι στα εγγεφαλικά,
εγώ κλασσικά ακομα περιμενε χαχαχα

  • Like 1
Δημοσ.

who needs breaks?  :devil: χαχαχαχαχαχα

 

 

φιλαράκι μου μόλις του ηρθε πριν μια ώρα το Santa Cruz Bronson και είναι στα εγγεφαλικά,

εγώ κλασσικά ακομα περιμενε χαχαχα

 

 

Χαχαχαχα, i need brakes αλλιως κεφαλι, στου χαντακι..... :-D

 

 

Ωραια τα Santa Cruz, απο τα πρωτα μου ηταν, μεχρι που ανοιξε ο σκελετος στην μεση..... μετα απο jump.... :shock: :X και μετα ουτε να τα ξαναδω δεν θελω. :-(

 

 

Tα ''ζουζουνια'' μου ειναι  Commencal Supreme DHV3 World Cup 2013 και το KTM Aphex 2013 φυσικα με αλλαγμενα parts και τα 2...

 

και πλεον στοχος (για το 2015  :-D ) εκτος απο την αναρτηση που θελω να αλλαξω στο Commencal σκεφτομαι να παω και στο S-Works Enduro 650b 2015 αλλα οχι με την μανισια του front suspension , αλλα να του περασω την Fox Racing Shox 2015 Factory 40 Float 203mm RC2

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ζαντες τακακια κ φρενα οπως τα βλεπω ειναι επιπεδου ΓΤΠ.no offence.αν εδωσες πανω απο 20ε σου επιασε τον κ...

τετοια φρενα δε βρισκεις ουτε σε παιδικο ποδηλατακι για 5χρονο.η ζαντα ασχολιαστη.

 

πες μας λιγο τι σκελετος ειναι αυτος?που τον ξετρυπωσες κ τη χρηση κανεις?

γιατι βλεπω λαστιχο βουνου κ πετρας κ φρενα απο...καροτσι.

 

Σοβαρά; τόσο χάλια;

 

της σειράς είναι παλιό ποδήλατο που ξέμειναν στο γκαράζ και το μάζεψα λίγο. 

Απλα του άλλαξα λάστιχα σαμπρέλες τίποτα άλλο (η ζάντα ήταν αυτή εξαρχής τελικά) γενικά τακάκια θα του αλλάξω μόνο και τίποτα άλλο δε θα του ρίξω λεφτά..

 

Καθημερινή χρήση του κάνω απλά πράγματα.

Για τα λάστιχα, σαμπρέλες και service έδωσα 30€ πολλά είναι λέτε;;

 

Αθήνα ξέρετε κανένα καλο φθηνό service;

Επεξ/σία από Tablet
Δημοσ.

 

 

 

και πλεον στοχος (για το 2015   :-D ) εκτος απο την αναρτηση που θελω να αλλαξω στο Commencal σκεφτομαι να παω και στο S-Works Enduro 650b 2015 αλλα οχι με την μανισια του front suspension , αλλα να του περασω την Fox Racing Shox 2015 Factory 40 Float 203mm RC2

η ανάρτηση σπέρνει τύπε

Δημοσ.

Την εχω κανει τest ride σε ενα φιλαρακι μου, που την εχει βαλει σε ενα Ghost DH9 και εμεινα καγκελο.....

 

οποτε σκεφτομαι να την βαλω και στο Commencal και στο S-works.... :-D

  • Like 1
Δημοσ.

για να μη λεμε οτι θελουμε..τα κεντρα ΠΑΙΖΟΥΝ τεραστιο ρολο.το αν θαχεις φτηνιαρικα του 10ευρου οπως τα μαμα η αφτερ οπως πχ σε ενα σετ τροχων fulcrum 5 που καβαλαω πχ ειναι η μερα με τη νυχτα.

 

αν δε τα καβαλησεις δε το διανοεισαι,οπως κ γω.φανταστειτε να πηγαινετε ευθεια η κ κατηφορες μαζι με αλλους,κ ολοι οι υπολοιποι να παταν φρενα.καπως ετσι ειναι.χωρις πεταλι τους φτανεις.μονος σου δε βλεπεις αμεσα τη διαφορα μονο με ρολοι η συγκριση.

 

τωρα για το φιλο που θελει ποδηλατο,ασχετως για τα βουνα κ τα λαγκαδια,που ολοι λιμπιζομαστε να παμε αλλα στο τελος καταληγουν να γεμιζουν τα φριντει με MTB..

κανε τη σωστη επιλογη απτην αρχη κ παρε κουρσα.ειναι οτι πιο αποδοτικο με πεταλια,ειναι εντελως ξεκουραστο κ ας μη του φαινεται,αν εχεις τη στοιχειωδη φυσικη κατασταση,συν οτι θα πεταξεις τα λιγοτερα λεφτα αποτι με τα τρεκινγκ τα μτβ κ τις απειρες αναβαθμισεις-αναπροσαρμογες με λαστιχα λαιμους φρενα κλπ..

 

μια κουρσα μτχ+ ενα σετ καλοι τροχοι μτχ κ καθαρισες για μενα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...