Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω..

Το θέμα δεν είναι οι τηλεοράσεις.

Αν δεις στο thread τους, μέχρι να δοθεί η απάντηση από την εταιρία όλοι ήταν της άποψης "χμ, μακάρι να μας τις στείλουν, ότι ειναι να γίνει ας γίνει, no big deal".

Το θέμα είναι η στάση της εταιρίας, που απέδειξε με την στάση της την διάθεσή της να κοροϊδέψει όσο περισσότερο μπορεί (βλέπε: "λανθασμένες" τιμές προϊόντων που εύκολα φαίνεται οτι μόνο λάθος δεν ήταν, και απο το οποίο εισέπραξε τουλάχιστον 1000 νέες εγγραφές πελατών με τα στοιχεία τους, αποστολή μαζικού απολογητικού email στο οποίο έμμεσα κατηγορεί μάλιστα τον πελάτη οτι ήξερε οτι είναι λανθασμένες οι τιμές, αποστολή κουπονιού σε ένδειξη συγγνώμης (το οποίο τελικά είναι κοινό για όλους και θα εφαρμοστεί σε συγκεκριμένα προϊόντα, που προφανώς θα είναι το stock που θα θέλει να διώξει), ολική αγνόηση οποιουδήποτε email διαμαρτυρίας, copy paste απαντήσεις στο skroutz).

(Just keeping you up with the news)

 

Σημείωση: έχουν παρατηρηθεί και στο παρελθόν τέτοια "λάθη", αλλά ποτέ η στάση των εταιριών δεν ήταν τόσο σκάρτη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω..

 

Οι συγκεκριμένες χαμηλές τιμές τρέχαν για 21 ώρες στο site. Κατά δήλωση του καταστήματος, από την 01:00 έως 22:00...

Αυτό με το λάθος που λες να το καταλάβαινα αν οι τιμές είχαν μπει για 2-3 ώρες,άντε κανα 8-ωρο, εδώ μιλάμε για 21 ώρες.

Επίσης η νομοθεσία προστατεύει τον καταναλωτή σε αυτές τις περιπτώσεις, για αυτό και τα καταστήματα πρέπει να είναι προσεκτικά για τις τιμές που βάζουν στην σελίδα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως δεν θα προεβαινα σε αγορα..Το πολυ πολυ να τους εστελνα κανεναν μειλ τυπου "ειχες 42αρα tv με 100 ευρωπουλα και στο χωριο σου?"Τελος παντων μην τσαταρω το θεμα,μια τελευταια κουβεντα ειναι οτι καμια εταιρεια δεν προμοταρω επειδη καπου αναφερθηκε σε γενικο πλαισιο..Καλα ξεμπερδεματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OK

Τουλάχιστον έχεις να πεις κάτι για την επανάληψη επιβολής προστίμων στην εταιρεία αυτή την τελευταία 3ετία, από τη ΓΓΚ;

Αρχίζεις να "ψυλιάζεσαι" κάτι ή μένεις στην αρχική σου άποψη;

Πείστηκες ή έμεινες αμετάπειστη;

Εγώ το μόνο που έχω να πω εδώ είναι ότι για εντελώς διαφορετικό λόγω έφαγε πρόστιμο. Και νομικά ο λόγος αυτός είναι πραγματικά ορθός και έπρεπε να φάει πρόστιμο και καλώς το έφαγε. Δεν μπορείς να λές ατεκμηρίωτα ότι θες για να πουλήσεις και να κερδίσεις... κάτι που έγινε την προηγούμενη φορά. .... Αν το ίδιο συμβεί από λάθος και αποδεδειγμένα χάσεις από αυτό το λάθος :-) (χάνεις γενικα αν το εκτελέσεις) δεν θα θεωρηθεί το ίδιο... :-) Τέσπα αυτό για την ιστορία...  Ας κρίνει η ΓΓΚ αν θα πρέπει να επιβάλει πρόστιμο.. Άλλοστε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η όποια ζημιά της επιχείρησης θα είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που θα έιχε αν εκτελούσε τις παραγγελίες... αυτό νομίζω είναι κατανοητό από όλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω..

 

Κοπέλλα,

το πρώτο που μπορεί να σκεφτεί  κάποιος, είναι ο δόλος. Ποιος κερδίζει, τι κερδίζει, με ποιον τρόπο.

 

Δες αυτό εδώ http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/02/electro-world.html  συμβάν προ τριετίας. 

 

Είναι μόνιμο , όχι κανόνας αλλά ΠΑΡΑΔΟΣΗ και θρύλος!

 

Στην ουσία.

 

1. Θέλεις να τους χαλάσεις την ησυχία τους;  Καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Εσένα δε θα ου στοιχίσει τίποτε. Σε αυτούς θα τους στοιχίσει το λιγότερο 100 χιλιάρικα αυτή η υπόθεση.

 

2. Θέλεις να τους δώσεις μια στο ντιν-ι-μάν; Να τους κάνεις να ξεροκαταπιούν και να πνιγούν; Πας σε ένα δικηγόρο, συντάσσει ένα εξώδικο, το θυροκολλά κλητήρας στην  έδρα της εταιρείας - και αυτό ήταν.  Ξέρουν πλέον με ποιον και με τι έχουν να κάνουν! Ότι δε "γαυγίζεις", αλλά δαγκώνεις και κόβεις κομμάτια σάρκας τους.  Θα σου κοστίσει αυτό 200 ο δικηγόρος και 100 ο κλητήρας. Σύνολο 300 ευρώ. Αν παράγειλες 2 ή 3 ή 10 τηλεοράσεις, συμφέρει στο φουλ!

 

:-)

 

Όλα τα άλλα είναι  φληναφήματα.

 

Εγώ το μόνο που έχω να πω εδώ είναι ότι για εντελώς διαφορετικό λόγω έφαγε πρόστιμο. Και νομικά ο λόγος αυτός είναι πραγματικά ορθός και έπρεπε να φάει πρόστιμο και καλώς το έφαγε. Δεν μπορείς να λές ατεκμηρίωτα ότι θες για να πουλήσεις και να κερδίσεις... κάτι που έγινε την προηγούμενη φορά. .... Αν το ίδιο συμβεί από λάθος και αποδεδειγμένα χάσεις από αυτό το λάθος :-) (χάνεις γενικα αν το εκτελέσεις) δεν θα θεωρηθεί το ίδιο... :-) Τέσπα αυτό για την ιστορία...  Ας κρίνει η ΓΓΚ αν θα πρέπει να επιβάλει πρόστιμο.. Άλλοστε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η όποια ζημιά της επιχείρησης θα είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που θα έιχε αν εκτελούσε τις παραγγελίες... αυτό νομίζω είναι κατανοητό από όλους...

 

Κοτάζοντας γρήγορα τις σελίδες, τα πρόστιμα επικεντρώνονται γυρω απο αθέμιτες -παραπλανητικές τακτικές. Όλα στην ίδια χύτρα βράζουν!

 

Τι περίμενες δηλαδή να σε αφίσουν να γραφτείς με τα 10-15 διαφορετικά free mails account και να βάζεις αβέρτα αξιολογήσεις θετικές η αρνητικές ? Για να καταλάβω δηλαδή....

 εγώ παράγγειλ με το ίδιο μειλ, το ίδιο ονομα, την ίδια διεύθυνση, 3 αντικείμενα, 2 πανασόνικ και 1 σαμσουνγκ . Μου ήλθε όλο κι όλο  ένα ακυρωτικό. Για τα άλλα να ελπίζω ;

Ή μήπως συνέλεξαν μαιλς κι έφταιξαν μια κατασταση στο excell - διέγραψαν όσα ήταν 2 και τρεις φορές....

 

:-)

 

Δεν έχει σημασία αυτό που λές φίλε Αντρέα. Όπως πιστέψαμε το "λεφτά υπάρχουν" άλλο τόσο πιστέψαμε πως με 100 ευρώ θα πάρουμε τηλεόραση...  Το θέμα δεν είναι η νοημοσύνη μας αλλά το οτι παίζουν οι άλλοι με αυτή.

 

Πλήρωσα με πιστωτική... Mail δεν μου έχουν ερθει ακόμα για ν αμου λεει συγνώμη και τέτοια... Σήμερα ήρθαν οι ακυρώσεις για τις αγορές εκτός απο 1.

 

 

Όπου έγινε χρήση πιστωτικής, αυτό αν το ψάξει δικηγόρος ίσως να μπορεί να στοιχειοθετήσει και περίπτωση κακουργηματικής απάτης διαμέσου υπολογιστών.  1000 χρήστες, χίλιες πιστωτικές, η αδικαιολόγητη  χρέωση ξεπερνά τα 70.000 .. Εντάσσεται στα κακουργήματα.

 

Απο την άλλη φόρτωσε τη VISa με άχρηστες δουλειές. Πρέπει η VISA International, να τους αφαιρέσει το δικαίωμα χρήσης του συστήματος πίστωσης με κάρτες. Πας να κάνεις ένα ebanking εμβασμα και σου χρεώνουν 8 ευρώ προμήθεια. Εδώ πόσο θα πρέπει να τους χρεώσει η Τράπεζα για την αδικαιολογητη απασχόληση των υπαλλήλων της; Χρέωση, αντιλογισμό;

 

Κοπέλλα,

το πρώτο που μπορεί να σκεφτεί  κάποιος, είναι ο δόλος. Ποιος κερδίζει, τι κερδίζει, με ποιον τρόπο.

 

Δες αυτό εδώ http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/02/electro-world.html  συμβάν προ τριετίας. 

 

Είναι μόνιμο , όχι κανόνας αλλά ΠΑΡΑΔΟΣΗ και θρύλος!

 

Στην ουσία.

 

1. Θέλεις να τους χαλάσεις την ησυχία τους;  Καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Εσένα δε θα ου στοιχίσει τίποτε. Σε αυτούς θα τους στοιχίσει το λιγότερο 100 χιλιάρικα αυτή η υπόθεση.

 

2. Θέλεις να τους δώσεις μια στο ντιν-ι-μάν; Να τους κάνεις να ξεροκαταπιούν και να πνιγούν; Πας σε ένα δικηγόρο, συντάσσει ένα εξώδικο, το θυροκολλά κλητήρας στην  έδρα της εταιρείας - και αυτό ήταν.  Ξέρουν πλέον με ποιον και με τι έχουν να κάνουν! Ότι δε "γαυγίζεις", αλλά δαγκώνεις και κόβεις κομμάτια σάρκας τους.  Θα σου κοστίσει αυτό 200 ο δικηγόρος και 100 ο κλητήρας. Σύνολο 300 ευρώ. Αν παράγειλες 2 ή 3 ή 10 τηλεοράσεις, συμφέρει στο φουλ!

 

:-)

 

Όλα τα άλλα είναι  φληναφήματα.

 

 

Κοτάζοντας γρήγορα τις σελίδες, τα πρόστιμα επικεντρώνονται γυρω απο αθέμιτες -παραπλανητικές τακτικές. Όλα στην ίδια χύτρα βράζουν!

 

 εγώ παράγγειλ με το ίδιο μειλ, το ίδιο ονομα, την ίδια διεύθυνση, 3 αντικείμενα, 2 πανασόνικ και 1 σαμσουνγκ . Μου ήλθε όλο κι όλο  ένα ακυρωτικό. Για τα άλλα να ελπίζω ;

Ή μήπως συνέλεξαν μαιλς κι έφταιξαν μια κατασταση στο excell - διέγραψαν όσα ήταν 2 και τρεις φορές....

 

:-)

 

 

 

Όπου έγινε χρήση πιστωτικής, αυτό αν το ψάξει δικηγόρος ίσως να μπορεί να στοιχειοθετήσει και περίπτωση κακουργηματικής απάτης διαμέσου υπολογιστών.  1000 χρήστες, χίλιες πιστωτικές, η αδικαιολόγητη  χρέωση ξεπερνά τα 70.000 .. Εντάσσεται στα κακουργήματα.

 

Απο την άλλη φόρτωσε τη VISa με άχρηστες δουλειές. Πρέπει η VISA International, να τους αφαιρέσει το δικαίωμα χρήσης του συστήματος πίστωσης με κάρτες. Πας να κάνεις ένα ebanking εμβασμα και σου χρεώνουν 8 ευρώ προμήθεια. Εδώ πόσο θα πρέπει να τους χρεώσει η Τράπεζα για την αδικαιολογητη απασχόληση των υπαλλήλων της; Χρέωση, αντιλογισμό;

 

 

Θυμούμαι πριν μερικά χρόνια, ένς καλλιτέχνης έφτιαξε ένα site,, όπου πουλούσε "ρουσφέτια". Σε πρώτη ματιά, πλακατζίδικη φάση. Είχε φτιάξει και μια φόρμα χρέωσης πιστωτικής, που δεν προχωρούσε σε ολοκλήρωση, δεν ξέρω αν τελικά συνέλεγε στοιχεία καρτών. αν γίνονταν δηλαδή κάπου post. Κι όμως τον μπουζούριασε η Ασφάλεια στο πιτσφιτίλι!  για απάτη με κάρτες μέσω υπολογιστών! ¨εγραφαν στις εφημερίδες ότι κάτι μη νόμιμο συνέβαινε με τη φόρμα

 

Εδώ τι έγινε ακριβώς; Μήπως πρέπει να σταλεί email και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με το ιστορικό της υπόθεσης, ώστε να κρίνου αυτοί αν πρέπει να το ψάξουν περισσότερο;

 

----------

Βρε σεις.. εμαιλ και στη ζούγκλα.γρ!  Πώς το ξέχασα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλοστε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η όποια ζημιά της επιχείρησης θα είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που θα έιχε αν εκτελούσε τις παραγγελίες... αυτό νομίζω είναι κατανοητό από όλους...

 

Όχι δεν είναι

Δεν ξέρουμε πόσα θα έχανε από κάθε tv, δεν ξέρουμε το μέγεθος του προστίματος που μπορεί να φάει

Άσε που με τέτοια κίνηση θα μας κέρδιζε σαν πελάτες και μπορεί στο μέλλον να της αφήναμε τα διπλά-τριπλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 μονάστερα στο skroutz μέχρι στιγμής. Για ένα ιντερνετομάγαζο αυτό είναι σημαντικό. Ελπίζω όσοι τους ακύρωσαν παραγγελία να περάσουν και από κει να αφήσουν την αξιολόγηση τους.

 

κάτι μου λέει ότι αύριο αυτό το νούμερο θα είναι αυξημένο....

B) :cool: B) :cool:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τελικά τείνω να πιστεύω ότι είναι ο ίδιος %^*+} μανατζαραίος που στήνει τακτικά τα ίδια δόκανα των Γερμανομάγαζων.

 

 

Μουλτιδράμα-Ηψώφ-Ίντιοτ.

 

Το είπαν και σε ανύποπτο χρόνο,εδώ μέσα μάλιστα,προσπαθώντας να υποβιβάσουν απαξιώνοντας τη λογική:"Ακόμη και τώρα,αν προκύψει κάποια "καλή πρσφορά",πάλι θα τρέχετε για κλιξ".

 

*Θέλει μπάτσες όμως.Πολλές.Κάποιος κοντινός του θα μπορούσε να τον καταχεριάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με ένα συγνώμη κι ένα διαφημιστικό κουπόνι δε μπαλώνεις το λάθος. κάνανε και δεύτερο.

 

πρέπει να πληρώσουν. αν δε θέλουν να πληρώσουν τους εξαπατημένους πελάτες, τότε να πληρώσουν το Στουρνάρα. χαρά που θα κάνει το τροκτικό...



Όχι δεν είναι

Δεν ξέρουμε πόσα θα έχανε από κάθε tv, δεν ξέρουμε το μέγεθος του προστίματος που μπορεί να φάει

Άσε που με τέτοια κίνηση θα μας κέρδιζε σαν πελάτες και μπορεί στο μέλλον να της αφήναμε τα διπλά-τριπλά

ξέρουμε πόσες συσκευές τους είχανε παραγγείλει; 

έτσι για να δούμε και το μέγεθος της ζημιάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί αλλά το πάρτι παιδιά συνεχίζεται εδώ :

Τα μονάστερα πέφτουν το ένα μετά το άλλο.

 

https://www.skroutz.gr/m/482/Electroworld#shop_reviews

 

Η απάντηση τους απλά ένα τραγικό copy - paste.

Sit back and enjoy...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί αλλά το πάρτι παιδιά συνεχίζεται εδώ :

Τα μονάστερα πέφτουν το ένα μετά το άλλο.

 

https://www.skroutz.gr/m/482/Electroworld#shop_reviews

 

Η απάντηση τους απλά ένα τραγικό copy - paste.

Sit back and enjoy...

2,5 αστερια εχει παει και συνεχιζει να πεφτει νομιζω ή 3 ή 3,5 πρεπει να ειχε πριν το συμβαν . Τωρα βλεπω 39 αξιολογησεις με 5 και 60 με 1. Ανεξαρτητως προστιμου του εχουμε κανει ηδη δυσφημιση μεγαλη εαν αναλογιστει κανεις οτι ειναι ηλεκτρονικο καταστημα. (τωρα μολις εκανα και εγω την αξιολογηση μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...