Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδια ενταξει ας πουμε οτι εγινε λαθος,υπαρχουν δυσσαρεστημενοι πελατες αντι να δωσει προσωπικα κουπονια πανω σε αυτα που παραγγειλανε διαφημιζει απλως οτι θα εχει κουπονια,για ολους.τωρα εχει και πιο πολυ κοινο για να διαφημιζει τις προσφορες του.το ξαναλεω εκτος απο δυσσαρεστημενους πελατες κανει και κακο ανταγωνισμο,εγω απορω γιατι δεν υπαρχει αντιδραση απο τα αλλα καταστηματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν υπαρχει λινκ και αν υπηρχε κατα 99.9999% θα ηταν λαθος..Θελατε και απο 3 κομματια χαχαχαχα συγνωμη ρε παιδια αλλα οκ,στο προηγουμενο θεμα εσκασα στα γελια..Εγω βεβαια ειχα την εντυπωση οτι κανατε πλακα,αντ'αυτου βλεπω οτι κανετε και καταγγελια στο λαθος,εχετε σταυρωσει τον υπαλληλο τον αμοιρο και περιμενετε με το κατοσταρικο στο χερι την τηλεορασαρα! :confused:

 

Καλά, παρατέθηκε φαρδιά πλατιά, με κεφαλαία και με κόκκινο, ολόκληρο ιστορικό τριετίας αυτής της εταιρείας. Μια ιστορία το χρόνο. Και μια σφαλιάρα ως τουβλιά το χρόνο, από τη Γενική γραμματεία Καταναλωτη.

 

Κι ακόμα δεν έγινε αντιληπτό ότι το λάθος επαναλαμβάνεται τακτικά - κι ότι η  τάξη κι η επανάληψη είναι οι βάσεις του κανόνα;

 

Δούλεψε το λίγο....

 

ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΤΥΧΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.  ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ - ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.

 

Κι η ίδια η εταιρεία δεν απέδωσε το λάθος σε κάποιον υπάλληλο!  Αλλά στη μηχανογράφηση.. ετσι γενικά κι αόριστα. Ούτε καν σε σφάλμα του λογισμικού, αν ήθελε να είναι επίκαιρη!

 

Από τη χρήση αυτού το όρου φαίνεται πιθανά και το πόσο παλαιομοδίτικο είναι το πνεύμα του μάρκετινγκ της.

 

Κοπελιά, πίστεψέ το, θα φάει την "τουβλιά" της ζωής της από τις Αρχές. Δε θα ξανασηκώσει κεφάλι!

 

ΥΓ. Γιατί μου σχηματίζεται η άποψη ότι  ίσως είναι κατασκευασμένο το σκηνικό...  Πού πρωτοδημοσιεύτηκε η "προσφορά", πέρα από το φόρουμ εδώ πέρα; Μήπως οι τύποι του ...  , χρησιμοποίησαν το φόρουμ για να δημοσιοποιήσουν την προσφορά τους .. να ξεσηκώσουν διαφημιστική σκόνη...   και τώρα  με διάφορα niknames πάνε να εκτρέψιουν τη συζήτηση; Γιατί κανένας από όσους διαμαρτύρονται δεν έθεσε θέμα ευθύνης υπάλληλου, όπως πάνε να το εκτρέψουν κάποιοι εδώ μέσα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια ενταξει ας πουμε οτι εγινε λαθος,υπαρχουν δυσσαρεστημενοι πελατες αντι να δωσει προσωπικα κουπονια πανω σε αυτα που παραγγειλανε διαφημιζει απλως οτι θα εχει κουπονια,για ολους.τωρα εχει και πιο πολυ κοινο για να διαφημιζει τις προσφορες του.το ξαναλεω εκτος απο δυσσαρεστημενους πελατες κανει και κακο ανταγωνισμο,εγω απορω γιατι δεν υπαρχει αντιδραση απο τα αλλα καταστηματα

κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το θέμα του thread?

Μπορεί κάποιος φίλος με νομικές γνώσεις να χρησιμοποιήσει την ανάλογη νομοθεσία και να φτιάξει ένα κείμενο της προκοπής στο πρότυπο που δίνει ο Συνήγορος ώστε να το στείλει όποιος επιθυμεί ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα

Παρηγγειλα και εγω την lg 640s στα 123ευρω. Εφαγα το ακυρωτικο email. Μπαινω χθες να δω σε τι τιμη παιζει η τηλεοραση και βλεπω στα 689 περιπου ευρω. Σημερα το απογευμα στο ιδιο ηλεκτρονικο καταστημα (electroworld) βλεπω οτι η τιμη πηγε στα 749 ενω στα αλλα μαγαζια εχει μεινει σταθερη. ΟΙ τυποι μας κοροιδευουν στα μουτρα μας ..............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εσύ τώρα απομόνωσες μια φράση απ' όλο το μήνυμά μου, και έβγαλες και επιστήθιο; :-(

 

Βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα σε ορισμένους...

 

Αυτονόητο είναι να περιμένεις πως θα παραλάβεις αυτό που παρήγγειλες. Και η ύπαρξη εξίσου δυνατών προσφορών όπως τα παραδείγματα που ανέφερεα και οι οποίες τηρούνται ενισχύει τη θέση όσων ήθελαν αυτήν την τηλεόραση και πίστεψαν ότι θα την παραλάβουν. Ταυτόχρονα, καταδεικνύει τη γελοιότητα του επιχειρήματος του εν λόγω καταστήματος "όπως έχετε κι εσείς αντιληφθεί"...

 

Γιατί πιστεύεις πως κανείς δεν περίμενε να παραλάβει την τηλεόραση ενώ υπάρχουν ήδη αντίστοιχες προσφορές που τηρούνται;

Μήπως θεωρούσες ήδη το συγκεκριμένο κατάστημα αναξιόπιστο; Αν όχι, πραγματικά ο συλλογισμός σου είναι ακατανόητος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι στειλανε mail.με κουπονι τα λεει ολα....αυτο ηταν το σκεπτικο τους απτην αρχη...τραβανε την προσοχη με την μουφα προσφορα μετα στο σου λεει ουπς λαθος κυριε να παρε ενα κουπονακι δωρο γιατι βρισκεσαι σε οικονομικη κριση κ κανεις κρα για τετοια...ξεφτιλες...απορω για τα βλαμενα που το παιζουν καπιταλες μεσα εδω κ την ειρωνια που εδειξαν απεναντι στα παιδια που εκαναν παραγγελιες κ που μετα απο αυτο κανουν καταγγελια το ηλεκτρο...εσεις ρε ηλιθια που τις βαστατε να πατε να παρετε με τις κανονικες τιμες κ αντε κ στο διαολο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το θέμα του thread?

Μπορεί κάποιος φίλος με νομικές γνώσεις να χρησιμοποιήσει την ανάλογη νομοθεσία και να φτιάξει ένα κείμενο της προκοπής στο πρότυπο που δίνει ο Συνήγορος ώστε να το στείλει όποιος επιθυμεί ?

 

Δε χρειάζονται ούτε νομικές γνώσεις ούτε νομικό κείμενο. Ο καθένας να γράψει με λίγα λόγια ότι του συνέβηκε κι ότι ένιωσε. Αν πάνε 3-4 καταγγελίες στο Συνήγορο του Καταναλωτή, ο ίδιος ο Συνήγορος έχει τις γνώσεις για να διακρίνει το μη νόμιμο και το πως θα το τεκμηριώσει, κι αν χρειαστεί θα το στείλει στον Εισαγγελέα. Αυτουνού δουλειά είναι η σύνταξη του νομικού κειμένου. Αυτός θα καλέσει την εταιρεία να αναπτύξει τις απόψεις της επί του προβλήματος κι αυτό ήταν. Ο συνήγορος θα προσπαθήσει να  βρει μεσολαβητική πρόταση επίλσης - τακτοποίησης του ζητήματος. Αν η εταιρεία αρνηθεί, τότε ο Συνήγορος είναι υποχρεωμένος να στείλει την υπόθεση στον Εισαγγελέα - εφόσον είναι 3-4 καταγγελίες για το ίδιο θέμα, μπαίνει στην κατηγορία "δημόσιου σκανδάλου". Έτσι λειτουργεί το σύστημα.

 

Αν τώρα θέλεις να μη πας στο Συνήγορο του Κ, τότε πας σε ένα δικηγόρο, του σκας μια 300άρα, του δίνεις και εκτυπώσεις από τη σελίδα του Ε... και εκτυπωμένα κάποια  άρθρα από εδώ μέσα, κι αυτό ήταν. Μέσα σε 4-5 χρόνια θα εκδικαστεί η υπόθεση, αρχικά το ποινικό. Στη συνέχεια το αστικό. ΟΠΟΤΕ, Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ θα συντάξει το νομικό κείμενο (το σώμα της μήνυσης) ΜΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα

Παρηγγειλα και εγω την lg 640s στα 123ευρω. Εφαγα το ακυρωτικο email. Μπαινω χθες να δω σε τι τιμη παιζει η τηλεοραση και βλεπω στα 689 περιπου ευρω. Σημερα το απογευμα στο ιδιο ηλεκτρονικο καταστημα (electroworld) βλεπω οτι η τιμη πηγε στα 749 ενω στα αλλα μαγαζια εχει μεινει σταθερη. ΟΙ τυποι μας κοροιδευουν στα μουτρα μας ..............

Θα ηθελα να προσθεσω εδω και το παρακατω που βρηκα στον ιστοτοπο της Γενικης Γραμματειας Καταναλωτη.

 

Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;
Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή, ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994.Έχετε το δικαίωμα να επιμείνετε στην εκτέλεση της παραγγελίας με την αρχική τιμή, είτε να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων του που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, παρατέθηκε φαρδιά πλατιά, με κεφαλαία και με κόκκινο, ολόκληρο ιστορικό τριετίας αυτής της εταιρείας. Μια ιστορία το χρόνο. Και μια σφαλιάρα ως τουβλιά το χρόνο, από τη Γενική γραμματεία Καταναλωτη.

 

Κι ακόμα δεν έγινε αντιληπτό ότι το λάθος επαναλαμβάνεται τακτικά - κι ότι η  τάξη κι η επανάληψη είναι οι βάσεις του κανόνα;

 

Δούλεψε το λίγο....

 

ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΤΥΧΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.  ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ - ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.

 

Κι η ίδια η εταιρεία δεν απέδωσε το λάθος σε κάποιον υπάλληλο!  Αλλά στη μηχανογράφηση.. ετσι γενικά κι αόριστα. Ούτε καν σε σφάλμα του λογισμικού, αν ήθελε να είναι επίκαιρη!

 

Από τη χρήση αυτού το όρου φαίνεται πιθανά και το πόσο παλαιομοδίτικο είναι το πνεύμα του μάρκετινγκ της.

 

Κοπελιά, πίστεψέ το, θα φάει την "τουβλιά" της ζωής της από τις Αρχές. Δε θα ξανασηκώσει κεφάλι!

 

ΥΓ. Γιατί μου σχηματίζεται η άποψη ότι  ίσως είναι κατασκευασμένο το σκηνικό...  Πού πρωτοδημοσιεύτηκε η "προσφορά", πέρα από το φόρουμ εδώ πέρα; Μήπως οι τύποι του ...  , χρησιμοποίησαν το φόρουμ για να δημοσιοποιήσουν την προσφορά τους .. να ξεσηκώσουν διαφημιστική σκόνη...   και τώρα  με διάφορα niknames πάνε να εκτρέψιουν τη συζήτηση; Γιατί κανένας από όσους διαμαρτύρονται δεν έθεσε θέμα ευθύνης υπάλληλου, όπως πάνε να το εκτρέψουν κάποιοι εδώ μέσα!

Δεν ειχα σκοπο να εκτροχιασω την συζητηση,σε αλλο θρεντ τεθηκε το θεμα του υπαλληλου,οχι εδω ισως λαθος μου που το ανεφερα..Ενταξει συνεχιστε την συζητηση σας,εγω την αποψη μου ειπα απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειχα σκοπο να εκτροχιασω την συζητηση,σε αλλο θρεντ τεθηκε το θεμα του υπαλληλου,οχι εδω ισως λαθος μου που το ανεφερα..Ενταξει συνεχιστε την συζητηση σας,εγω την αποψη μου ειπα απλα.

 

OK

Τουλάχιστον έχεις να πεις κάτι για την επανάληψη επιβολής προστίμων στην εταιρεία αυτή την τελευταία 3ετία, από τη ΓΓΚ;

Αρχίζεις να "ψυλιάζεσαι" κάτι ή μένεις στην αρχική σου άποψη;

Πείστηκες ή έμεινες αμετάπειστη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί μούφα δεν ήτανε? νόμιζες ότι θα πάρεις 42αρα μενα κατοστάρικο?

 

 

Δεν έχει σημασία αυτό που λές φίλε Αντρέα. Όπως πιστέψαμε το "λεφτά υπάρχουν" άλλο τόσο πιστέψαμε πως με 100 ευρώ θα πάρουμε τηλεόραση...  Το θέμα δεν είναι η νοημοσύνη μας αλλά το οτι παίζουν οι άλλοι με αυτή.

 

Πλήρωσα με πιστωτική... Mail δεν μου έχουν ερθει ακόμα για ν αμου λεει συγνώμη και τέτοια... Σήμερα ήρθαν οι ακυρώσεις για τις αγορές εκτός απο 1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...