Προς το περιεχόμενο

Έως 1300 ή έως 1600 κυβ.?


original911

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είπα ότι χρειάζεται να κάψει λάδι για να λειτουργήσει, είπα ότι απλά καίνε, άλλα ελάχιστα, άλλα περισσότερο.

Αναγκαστικά.

Να ξέρουμε τι διαβάζουμε πριν πετάξουμε την εξυπνάδα. :-)

 

Θα εκπλαγείς αν διαβάσεις μερικά manual, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές δικαιολογούν κάποιες ποσότητες σε ένα εύρος χιλιομέτρων.

 

Φίλε liopyr έχω διαβάσει αρκετά manual από αμάξια που δικαιολογούν καμμένο λάδι ανα κάποια χλμ. Ένα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Clio RS 2lt με τα 200 άλογα, στην πράξη, αν δεν το έβαζες πίστα να το πηγαίνεις 7000+ στροφές, δεν έκαιγε λάδι. Αντίστοιχα τα 1.4 και τα 1.6 μοτέρ του ίδιου αυτοκινήτου, δεν έκαιγαν (και δεν δικαιολογούσαν) τίποτα.

Το δικό μου 2lt που έχει φτάσει αισίως τα 350K (σαν του φίλου Georgeman παραπάνω) δεν καίει σταγόνα επίσης. Φαντάζομαι οτι άμα το πάω με κόφτες θεσ/νίκη θα μου κάψει λάδι - αλλά αυτό θα γίνει λίγο πριν καεί το μοτέρ.

Σε μερικά αμάξια (όπως πχ, και το golf που αναφέρθηκε, ή τα 1.6t της PSA) αρχίζουν και καίνε λάδι με την πρώτη μιζιά. Οι κατασκευαστές αυτών των μοτέρ, αντί να επικαλεστούν την ανικανότητά τους, προσπαθούν να παρουσιάσουν ως feature ένα πολύ σημαντικό (για μένα) bug. Ένα απλό πράγμα θα σου πω, πάρε ένα σοβαρό καταλυτικό αμάξι και μέτρα τους ρύπους που βγάζει σε ρελαντί, ρίχτου μετά λίγο λάδι στην βενζίνη και ξαναμέτρα να δεις τι θα βγάζει - θα εκπλαγείς!

Υπάρχουν αρκετά μοντέρνα αμάξια, πολύ περισσότερα απο αυτά που "δικαιολογούν" καμμένο λάδι, που δεν προβλέπεται (αλλά ούτε και δικαιολογείται) το καμμένο λάδι. Αυτά που καίνε είναι η (κακοκατασκευασμένη για μένα) μειοψηφία.

Οπότε θα συμφωνήσω με τους φίλους BritGreek και GeorgeΜan απο πάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To ότι δεν το βλέπετε πρακτικά στην στάθμη, δεν σημαίνει ότι δεν καίει. Ούτε εγώ παρατήρησα κάποια διαφορά στην στάθμη στα ~1000 χλμ. που έχω προλάβει να κάνω, και υποτίθεται είμαι στην κατηγορία των αυτοκινήτων που καίνε.

 

Ξαναλέω λοιπόν, όλα τα αυτοκίνητα, τσιμπάνε λάδια. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή δεν είναι καλά φτιαγμένα, αλλά επειδή υπάρχουν κάποια όρια στην κατασκευή του κινητήρα που δεν γίνεται να ξεπεραστούν απόλυτα σε πραγματικές συνθήκες.

Δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, αλλά όποιος ισχυρίζεται πως ένας κινητήρας δεν καίει σταγόνα, μάλλον δεν γνωρίζει αρκετά καλά τον τρόπο λειτουργίας του.

 

Από εκεί και πέρα, το ποσοστό που καίει κάθε αυτοκίνητο μπορεί να διαφέρει και μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, εργοστασιακές ανοχές - feature (ή bug όπως θέλει ας το μεταφράσει ο καθένας), ή πράγματι προβληματική λειτουργία (κακό λάδι -ελατήρια - βαλβίδες κλπ.)..

Το αναλύουμε και αυτό το κομμάτι που είναι και λίγο υποκειμενικό, μιας και εκ των πραγμάτων κατασκευαστές δεν είμαστε για να γνωρίζουμε τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά να συμφωνήσουμε πρώτα στα αντικειμενικά δεδομένα ε.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τα vw δεν τα παω μηχανικα.. Ειχα οδηγησει το polo 1.4 του 2012 και δεν ειχε ωραια αισθηση στο γκαζι.. αργο.. και λεω στον πωλητη για 1.4 δεν παει.. και μου λεει εχει και καποιο βαρος.. και του λεω οδηγησε το i20 1.2 που ειναι ιδιο σε βαρος και μετα ελα πες μου!

 

Τι καλο εχουν τα vw? τα ατμοσφαιρικα τους ειναι για πεταμα.. καινε και δεν πανε ευχαριστα μεσα στην πολη. Προβληματα βγαζουν.. ακριβα ανταλλακτικα εχουν.. και τα tsi στις χαμηλες στροφες εχουν προβλημα..

 

τα μονα θετικα ειναι η παθητικη ασφαλεια-εμφανιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι αποψεις ειναι σαν την κ#(ωτριπιδα ολοι εχουν απο μια.Ολοι μερα να καθομαστε να μιλαμε για το ποιο ειναι το καλυτερο κανεις δεν θα συμφωνησει γιατι δεν υπαρχει το καλυτερο ολα εχουν + ολα εχουν -.Το θεμα μας ειναι αν ειναι φυσιολογικο να καει λαδια και με μια αναζητηση στο google ειδα οτι πολλες μαρκες καινε αρα καποιος ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ λογος θα υπαρχει και η λογικη λεει οτι το κανανε επιτηδες να καει και οχι απο κακοτεχνια.Αν καποιος ειναι μηχανολογος-μηχανικος με μεταπτυχιακο (η εστω καποιος που να εχει εμβαθυνει στο θεμα λιγο περισσοτερο απο ενα απλο search σε φορουμ) και μπορει να μας εξηγησει γιατι συμβαινει η γιατι δεν ειναι φυσιολογικο δεκτη η αποψη του ολες οι υπολοιπες αποψεις του στυλ δεν ειναι φυσιολογικο επειδη το starlet που οδηγουσα χρονια δεν εκαιγε σταγονα ειναι αβασημες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απώλειες λαδιού μπορεί να έχουμε για διάφορους λόγους.

Απο τις αναθυμιάσεις, απο παλιά μοτέρ με φθορές (νεροφαγωμένα καπάκια, ελατήρια, φθαρμένες φλάτζες, κάρτερ κλπ) . Λογικό λοιπόν παλιοί και φθαρμένοι/κακοσυντηρημένοι κινητήρες να καίνε λάδια.

Όταν λέω οτι το δικό μου μοτέρ λοιπόν δεν καίει λάδια (έχει φάει 2 αλλαγές φλάτζας κεφαλής), εννοώ ακριβώς αυτό. Μπορώ κάλιστα να του πιώ το αίμα, και να μην χρειαστεί να συμπληρώσω ούτε 50ml ανάμεσα στα 10K που κάνω τις αλλαγές. Το ότι έχω μια μικρή απώλεια, έχω, γιατί βλέπω την λαδίλα στο μηχανοστάσιο. Με ένα δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού, λυνεται το πρόβλημα. Το αυτοκίνητο της νύφης μου απο την πρώτη μέρα αγοράς , για να πάει και να γυρίσει απο λάρισα, θέλει 500 ml συμπλήρωμα. Αυτό λοιπόν φίλτατοι, είναι bug, ΔΕΝ είναι feature. Κακοτεχνία στο τετράγωνο είναι φίλε chrisxkar όσα search σε φόρα και να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...

Ερώτηση για όσους γνωρίζουν.Το starlet που οδηγώ βγάζει 75hp στα 1300κυβ ένα yaris 1000 βγάζει 70.Αυτά τα 5 άλογα συν ότι το μοτέρ είναι vvti πόση διαφορά έχουν από το starlet στην οδήγηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιζουν παραγοντες οπως η καμπυλες της δυναμης, οι συνολικες σχεσεις των ταχυτητων, το βαρος, η αεροδυναμικη, το ποσο "τραγανη" αποκριση εχει ενα μοτερ κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση για όσους γνωρίζουν.Το starlet που οδηγώ βγάζει 75hp στα 1300κυβ ένα yaris 1000 βγάζει 70.Αυτά τα 5 άλογα συν ότι το μοτέρ είναι vvti πόση διαφορά έχουν από το starlet στην οδήγηση?

 

 

Τεράστια, αλλά όχι λόγω ιπποδύναμης. Το starlet είναι πιο ελαφρύ, έχει πιο κοντό σασμάν και δείχνει πολύ πιο νευρικό (αν είναι καλοδιατηρημένο) σε σχέση με το 1000ράκι Yaris.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.Για την κορολα 1.4 g6 μοντέλο του 2001 τι άποψη έχετε;

αν θες 1.4 θα πας στο 1.6 Δεν εχει διαφορα στην καταναλωση.. αλλιως παρε την 1.3 αλλα δεν θα σου αρεσουν τα μπροστινα φαναρια..

Ερώτηση για όσους γνωρίζουν.Το starlet που οδηγώ βγάζει 75hp στα 1300κυβ ένα yaris 1000 βγάζει 70.Αυτά τα 5 άλογα συν ότι το μοτέρ είναι vvti πόση διαφορά έχουν από το starlet στην οδήγηση?

μην κοιτας τα αλογα αλλα την ροπη..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα λεγόμενά σας κατέληξα ότι σίγουρα θα είναι από 1200 έως 1400.Κάποιος πρότεινε Nissan.Τα almera είναι καλά?Βλέπω οτι παίζουν σε αρκετά καλά λεφτα.Επίσης ωραίο το clio που πρτάθηκε! :-)

Μαν μου έχω το αλμερα 2003 1500 στα 98 άλογα. Βγαίνει και στα 90 και μετά ανεβαίνει. Έχω κάνει 150000 περίπου. Τα προβλήματα που μου χει βγάλει είναι 2 πολλαπλασιαστες. Ψαλίδια αμορτισέρ κτλ δεν έχω μπει ποτέ στην διαδικασία να αγχωθω. Μπροστά φορά μακφερσον πίσω πολλαπλών συνδέσμων έναντι του μετρίου ημιακαμπτου που φοράνε τα περισσότερα. Διπλό εκκεντροφορο (16 βαλ),και καδενα παρακαλώ. Στο δρόμο πάει μια χαρά, μέτριες ρεπριζ και τελικές φυσιολογικές. Κατανάλωση 10 σε πόλη 7,5 έξω. Όχι και η καλύτερη αλλά μην ακούς τις πλασματικες που πασαρουνε πάνω κάτω στην κατηγορία μικρομεσαιου εκεί παίζεις μπάλα. (μιλάω για αυτικινητα με τεχνολογία δεκαετίας).

Ίσως στα σαιτ να κοστίζει λίγο παραπάνω από 3000 αλλά είναι αξιόλογη επιλογή.

 

Υγ1 μια αναφορά πάνω για νίσσαν χιουνται

Φίλε μου καμία σχέση τα χοντα, νίσσαν, τουοτα, (Ιαπωνία) με τα κια, χιουνται (κορεα). Άλλες σχολές

 

Υγ2 αγαπητέ λυοπιρ δεν υφίσταται όλα τα αυτοκίνητα καίνε λάδια. Για να καίει σημαίνει υπάρχει κάποιο θέμα.( να ξέρετε είναι κλασσική πρώτη κουβέντα-δικαιολογία που λένε οι μηχανικοί των αντιπρόσωπειων για να ηρεμουν τους πελάτες μέχρι να τελειώσει η εγγύηση )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...