Προς το περιεχόμενο

Google Nexus 6 299 Wind [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ]


BrocasHelm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από πρόσφατο αλαλούμ με ένα λογαριασμό που είχε υπερχρεωθεί, έτρεχε και ο αδερφός μου για να βρει άκρη.

 

Τι κατάλαβα απ' όλο αυτό:

 

Όλα τα καταστήματα είναι franchise. Δεν υπάρχει ούτε ένα κατάστημα που να θεωρείται "τα κεντρικά".

 

Στα γραφεία "των κεντρικών" δεν έχει κανένας πρόσβαση.

 

Ακόμα και το κατάστημα που είναι κάτω από "τα κεντρικά", στην Κηφισίας, δεν θεωρείται "το κεντρικό".

 

Επομένως, θεωρώ, δεν θέλει κανείς την συσκευή σου γιατί θα "χρεωθεί" σαν franchise μια dead συσκευή, και θα πρέπει να την αντικαταστήσει κιόλας με stock από "την τσέπη του".

 

Αλίμονο, δεν υπερασπίζομαι κανέναν εκτός από εσένα που έχεις το θέμα, όμως προσπαθώ να σου εξηγήσω γιατί πιθανότατα σε τρέχουν έτσι.

 

 

Αν σκοπεύεις να κάνεις καταγγελία, κράτα έγγραφα και ονόματα.

 

Η συμβουλή μου: ρώτα ξεκάθαρα και ζήτα γραπτώς ότι σου πουν από τη Cellcom. Τι προτείνουν εκείνοι στην περίπτωση DOA;

 

Το ίδιο και από την εξυπηρέτηση πελατών που καλείς στα κεντρικά της Wind (όχι σε κατάστημα, στα κεντρικά).

 

Ζήτα σε έγγραφη μορφή και έως μια συγκεκριμένη ημερομηνία ώρα τι προτείνουν τα κεντρικά να κάνεις, με ονόματα, και παίρνε τηλέφωνο ζητώντας τον υπάλληλο που σου "υποσχέθηκε" πως θα επικοινωνήσει μαζί σου καθημερινά μετά από εκείνη την ημερομηνία.

 

Αν έχεις αντοχές και υπομονή, μπορείς να πας από το καταστημα στην Κηφισίας και να ακολουθήσεις την τακτική που διαβάζω και εδώ, για ένα DOA σε ταμπλετ (επίσης από την Wind...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 918
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ονομα στα κεντρικα γραφεια εχω και την πηρα τηλ και σημερα και μου ειπε πως ακομα δεν εχει κανενα νεο .

Η cellcom στο τηλεφωνο μου είπε ξεκαθαρα πως εφόσον ειναι σε doa να παω σε οποιοδήποτε καταστημα wind και να μου αλλαξουν την συσκευη με καινουργια γιατι αν την στείλουν σε αυτους δεν κανουν αντικατάσταση αλλα μονο επισκευή και μου ειπε επισεις πως το ξερει αυτο η wind και να πω στην wind να μιλήσει και μαζι τους αν θελουν, θα την παρω ξανα αυριο να μου το στειλει και γραπτός αυτο .

Επίσης μίλησα και με Motorola και μου ειπε ακριβός το ιδιο οτι πρεπει να γινει αντικατάσταση απο την wind και αν δεν γινει να τους κανω καταγγελια στην προστασια καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα το έτρεχα λίγο με "καυγά" στο κεντρικό της Wind με το τηλέφωνο και τα έγγραφα από την Cellcom και την Motorola ανά χείρας.

 

Τις χρειάζονται τις "κατινιές" τους. Πήγαινε σε ώρα αιχμής, και με απαιτητικό ύφος αγανακτισμένου, σε ανεβασμένους τόνους και "απειλές" για καταγγελία.

 

Αλλιώς, περιμένεις αν όντως σου επισκευάσουν την συσκευή σου από την Cellcom.

 

Μπορεί, στην τελική, για να διορθωθούν όλα αυτά που έχει το κινητό να αναγκαστούν να σου αλλάξουν το 80% της συσκευής. Δεν θα έχεις εκμεταλλευτεί το DOA, αλλά τουλάχιστον θα έχεις λειτουργική συσκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτο ειναι το θεμα εφόσον εχω doa δεν θελω να επέμβει κανενας στην συσκευή και να μου δωσουν μια επισκευασμενη συσκευη που δεν θα ξερω αν οντως εγινε σωστη δουλεια και αν δεν μου βγαλει ξανα θεματα αργοτερα.

Τα λεφτα μου τα εδωσα για καινουργια συσκευη ουτε για προβληματική ουτε για επισκευασμενη.

Αυριο θα παρω τηλ την cellcom για να μου το στείλει γραπτός αλλα και την wind παλι να δω αν εχουν νεότερα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου με την Wind. όπως όλοι περίμενα το κινητό να μου έρθει από την ημέρα παραγγελίας 18 μέρες. όταν μου έφεραν την συσκευή στις 22/5 ήταν χαλασμένη (δεν άνοιγε καθόλου) παίρνω κατευθείαν την γραμμή παραπόνων και μου λένε πρέπει να το πάτε στο κατάστημα για να το στείλουν στο service για να δούμε αν έχει πρόβλημα και θα επικοινωνήσουμε. Τους λέω περιμένω την συσκευή 18 μέρες πρέπει να με ταλαιπωρήσετε και άλλο? δεν μπορεί να γίνει κάτι πιο άμεσο αφού σας λέω ήταν νεκρή από την αρχή έστω να σας το φέρω εγώ στα κεντρικά για να κάνουμε πιο γρήγορα. μου απαντάει με ειρωνικό ύφος ότι όχι έτσι είναι η διαδικασία και που ξέρουμε εμείς πως χάλασε και κάτι τέτοια.

Πάω με τα πολλά σε ένα κατάστημα της wind όπου μου λέει ο υπάλληλος θα πάρει περίπου 10!!! μέρες για να λάβω απάντηση(όχι για να γίνει αλλαγή ή επισκευή αλλά για να λάβω απάντηση σχετικά με το τι έχει). και επίσης μου είπε ότι είναι πολύ πιθανόν να μην υπάρχει άλλο απόθεμα για αυτό το κινητό.

Παίρνω το κινητό και φεύγω και επικοινωνώ με την cellcom όπου τους ρωτάω πόσες μέρες θα πάρει να το επισκευάσουν καθώς δεν γίνεται να περάσω άλλο μισό μήνα χωρίς συσκευή. μου λένε 1 με 2 μέρες. το πήγα εκεί ημέρα Παρασκευή, την Δευτέρα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να περάσω να το πάρω την Τρίτη. όταν πήγα εκεί η υπάλληλος μου είπε ότι έγινε αντικατάσταση του κινητού με καινούργιο και κάπως έτσι τελείωσε η ταλαιπωρία μου με την wind καθώς αν το άφηνα στο κατάστημα ακόμα θα περίμενα τηλέφωνο μέχρι να βγάλουν οι 'ειδικοί' πόρισμα.

Εντωμεταξύ και στο κατάστημα wind και στην cellcom μου είπαν γιατί τους πήγα φωτοτυπία της απόδειξης που δεν φαίνεται καλά καλά το imei. όταν τους είπα ότι αυτή είναι η απόδειξη που μου έστειλαν με κοίταγαν καλά καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπέρασμα, πάμε από κατάστημα και ζητάμε αντίγραφο της απόδειξης να φαίνεται το ΙΜΕΙ, και όταν προκύψει DOA πάμε στην Cellcom που τελικά κάνει και αντικαταστάσεις συσκευής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν διαβάζει κανείς από Wind : Συγχαρητήρια στα σαίνια σας. Είστε η μόνη εταιρία που και παρέδωσε αυτό που είχε υποσχεθεί ( έστω και με καθυστέρηση ) και θα έχει τους πιο δυσαρεστημένους πελάτες! Το λες και επιτυχία...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν διαβάζει κανείς από Wind : Συγχαρητήρια στα σαίνια σας. Είστε η μόνη εταιρία που και παρέδωσε αυτό που είχε υποσχεθεί ( έστω και με καθυστέρηση ) και θα έχει τους πιο δυσαρεστημένους πελάτες! Το λες και επιτυχία...

 

το έστω και με καθυστέρηση δεν αναιρεί την σημαντικότητα του θέματος. περιμέναμε 18 μέρες. και αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα που πολλά παιδιά έπαιρναν καθημερινά τηλέφωνο και έτσι ενημερωνόμασταν όλοι δεν θα είχαμε καμία ενημέρωση από εκείνους.

 

 

Συμπέρασμα, πάμε από κατάστημα και ζητάμε αντίγραφο της απόδειξης να φαίνεται το ΙΜΕΙ, και όταν προκύψει DOA πάμε στην Cellcom που τελικά κάνει και αντικαταστάσεις συσκευής.

 

Ευτυχώς το service της cellcom είναι υποδειγματικό και η κυρία που με εξυπηρέτησε ευγενέστατη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναπηρα σημερα τηλ στην wind και δεν εχουν τιποτα νεοτερο μου ειπε πως ειναι στους τεχνικους τους και το κοιτανε και πως οταν εχουν νεα θα με ενημερώσουν ζητησα το ονομα του υπεύθυνου της και το δικο της για να ετοιμάσω την καταγγελία καλεσα και την cellcom ρωτησα αν βρίσκετε εκει η συσκευη μου και μου ειπαν οχι τους εξήγησα την κατασταση και μου ειπαν και αυτοι ακριβος το ιδιο πως αν δεν μου κανει αντικατάσταση η wind να τους κανω καταγγελια και πως αν το κινητο το στειλουν σε αυτους δεν κανουν αντικατάσταση παρα μονο επισκευη επίσης μου ειπε να τους πιέσω για να μου δωσουν καινουργιο αλλιως να τους κανω κκαταγγελία! Ετοιμαζω την καταγγελια λοιπον και αν μεχρι την Δευτερα το αργοτερο δεν μου στείλουν καινούργια συσκευή τοτε την προωθώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...] όταν πήγα εκεί (στην Cellcom) η υπάλληλος μου είπε ότι έγινε αντικατάσταση του κινητού με καινούργιο [...]

 

 

[...] καλεσα και την cellcom [...] και μου ειπαν και αυτοι ακριβος το ιδιο πως [...] δεν κανουν αντικατάσταση παρα μονο επισκευη [...]

 

 

Τελικά τι ισχύει όμως; Το θέλουν το ξυλάκι τους και στην Cellcom νομίζω. Κάνουν ή δεν κάνουν αντικαταστάσεις; <_<

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου ειπαν πως δεν κανουν αντικαταστάσεις δεν εχουν συσκευες αυτοι για αντικατασταση μονο ανταλλακτικά, και πως η αντικατάσταση γινεται μονο απο το καταστημα που το αγορασα, το ιδιο μου ειπε και η Μοτορολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ, τώρα διάβασα την ιστορία. Έχω κι εγώ ένα φύσημα όταν γράφω βίντεο και το ακουστικό ακούγεται σχετικά χαμηλά στις κλήσεις. Τι κάνω? Θα πάρω τηλέφωνο Δευτέρα στη wind, αλλά μ'αυτά που ακούω, αυτοί θα με βάλουν εκτός do a σίγουρα για μια μέρα(Τρίτη παρέλαβα). Έμπλεξααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα θα σε βγαλουν εκτος doa γιατι ως που να σου κλεισουν ραντεβου και να ερθει να το παρει ο κουριερ παει και η τελευταια μερα...

Επίσης εφόσον θα εχουν περάσει οι μερες του doa πήγαινε το μονος σου καλύτερα στην cellcom μην ασχοληθείς καθόλου με την wind γιατι θα μπλέξεις άσχημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα παιδιά η cellcom μου αντικατεστησε την συσκευή. Μου έδωσαν και σχετική απόδειξη. Ίσως δεν το κάνουν γενικά δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...