Προς το περιεχόμενο

Doom [2016]


Alithinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1.1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ελπίζω γενικά να μην είναι τόσο γραμμικό όσο δείχνει προς το παρόν, αλλα θα μου πεις λογικό, μιας και λίγο πολύ όλα τα gameplay videos στην Ε3 είναι σκηνοθετημένα. Επίσης τα όπλα θα τα προτιμούσα λιγότερο φουτουριστικά, πιο "classic" variations κτλ.

Όπως και να χει πάντως ανυπομονώ σαν τρελός! Doom είναι αυτό...

(Ποσο έχεσα πάνω μου όταν είδα το δίκαννο και άκουσα και τον ήχο του... :D)

 

Ερώτηση btw, η ονομασία του θα είναι απλά DOOM;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά αυτός που έβγαλε τη φωτογραφία με τα αλλαγμένα χρώματα, ζωγράφισε ο ίδιος. 

 

έβαλα από περιέργεια φωτογραφίες του παιχνιδιού στο φωτοσοπ και αφαιρώντας το κίτρινο φίλτρο το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό απ' αυτό στη φωτογραφία που τριγυρνά στο διαδίκτυο.

 

αυτή τη στιγμή ανεβάζω 2-3 screenshots επεξεργασμένα από εμένα τον ίδιο όπου το μόνο που έκανα ήταν η αφαίρεση του κίτρινου φίλτρου, χωρίς να ζωγραφίσω χρώματα πάνω στην εικόνα....

 

 

 

BXOEptD.jpg

 

 

tcL0Yor.jpg

 

 

hcv9oFJ.jpg

 

 

5Fyv1Ju.jpg

 

 

MBhp94k.jpg

 

 

FjXsatI.jpg

 

 

 

Ακούω απόψεις!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ζωγράφισε ο ίδιος φαινόταν από το μπλε στο στόμα του Cacodemon - ήταν ολοφάνερο άλλωστε. Δε με πειράζει ούτε με παραπλάνησε, το αποτέλεσμα είναι πολύ παρόμοιο με το δικό σου και ο τύπος έκανε και πολύ καλή δουλειά. Το πιο έντονο κόκκινο στον Κακοδαίμονα επίσης μέτραγε, στην αυθεντική ήταν σκατουλί. (Σ****δαίμονας :D :D :D )

 

Εννοείται ότι προτιμώ αυτές χωρίς το φίλτρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να το χουν σαν επιλογή στα options.

Αλλιώς... θα πρέπει να περιμένουμε τον ENB πάλι να μας σώσει.

Μπράβο στο παλικάρι, αλλά έχω βαρεθεί να κρέμομαι σαν gamer απ' τα @@ ενός modder για να φτιάξει τα παιχνίδια που παίζω, και να μου δώσει options της προκοπής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απογοητευση το νεο Doom. looks fun, αλλα περιμενα κατι παραπανω, κατι πιο εντυπωσιακο και πρωτοποριακο.

επισης δεν υπαρχει περιπτωση αυτα τα γραφικα να τα δουμε στον υπολογιστη μας, ειμαι σιγουρος τρεχανε το demo σε Titan/SLI συστημα.

 

 

πραγματικά ποτέ δεν την κατάλαβα αυτή την μόδα στα videogames που εμφανίστηκε τη προηγούμενη γενιά κονσολών.
 

 

 
because of this:
 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι το βαλανε το κιτρινο φιλτρο. Θα το βγαλω αμεσως. Μην γινει παλι κανενα downgrade αυτο φοβαμαι μονο κατα αλλα δαν παιχνδιι ειναι φοβερο. Να το βγαλουν με αυτα τα γραφικα και ας το παιξουμε και σε 10 χρονια στο ultra. Ετσι εκαναν και στο Doom 3 που περιμεναμε χρονια για να μπορεσει ενα gaming pc να το παιξει ultra.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως Ορόκου πως ένας "old school gamer" σαν εσένα, που όπως λες έπαιξε και τελείωσε τα Fallout 1 και 2 στην εποχή τους, απέκτησε ξαφνικά τέτοια κάψα για γραφικά και ultra ρυθμίσεις.


επισης δεν υπαρχει περιπτωση αυτα τα γραφικα να τα δουμε στον υπολογιστη μας, ειμαι σιγουρος τρεχανε το demo σε Titan/SLI συστημα.

 

 

Εαν τα γραφικά του Doom τρέχανε σε Titan/SLI σύστημα, τα γραφικά του Deus Ex MD θα έπρεπε να τρέχουν σε συστοιχία cray του ενός γιγαβάτ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν τα γραφικά του Doom τρέχανε σε Titan/SLI σύστημα, τα γραφικά του Deus Ex MD θα έπρεπε να τρέχουν σε συστοιχία cray του ενός γιγαβάτ...

 

 

 
μπα, σε TITAN/SLI το τρεχανε και αυτο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αιχμές κατά του Carmack (?) από τον Pete Hines.

 

σε συνέντευξη είπε "Το παιχνίδι που ετοιμαζόταν δεν έμοιαζε με Doom, ήταν κάτι που θα μπορούσες να το πεις σαν Call of Doom ή Battledoom, πολύ αργό, σε κάποια σημεία να πρέπει να κάνεις και cover... και όταν το είδαμε (σαν publisher) αποφασίσουμε να παρατηθεί και να αρχίσει ξανά απ' την αρχή. Τότε κάποια άτομα αποχώρισαν... Αλλά άμα δεν έφευγαν δεν θα είχαμε το Doom που έχουμε."

 

@13.10 ξεκινά να λέει για το Doom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τον πολυπιστευω τον κυριο. Ο λογος του παραειναι μαρκετιστικος για να ειναι ειλικρινης. Δεν θα επεκταθω, απλως να εστιασω σε κατι που εχω βαρεθει να ακουω απο τo hype machine της Bethesda τις τελευταιες ημερες.

 

Τα Doom παιχνιδια ειχαν το cover ως μερος των game mechanics τους. Δεν θυμαμαι να καναμε μονο γιουρουσι στα Cyberdemon/Spiderman  μεχρι να τα σκοτωσουμε. Το level design σχεδον σε ολες τις πιστες, ακομη και στις πιο ανοιχτες, φροντιζε να περιλαμβανει καποιο coverage, αφου το playstyle ηταν γενικα dodge & cover.

Ολα τα shooters στην μακροχρονη ιστορια τους εχουν αυτο το mechanic, ολα τα old school fps, oπως και ολα τα μοντερνα. Δεν ειναι καποια ευρεσιτεχνια του COD.

Φανταζομαι η αναφορα θα γινεται στην μοντερνα εκδοχη του cover συστηματος και στην εμφαση που εχουν τα συγχρονα fps σε αυτο, αλλα δεν το εχουν διευκρινισει μεχρι τωρα. Και γιαυτο ειμαι καχυποπτος με αυτα που λεει ο συγκεκριμενος κυριος, επειδη δεν εξηγει τι ακριβως εφτιαχνε ο Carmack. Αοριστες αναφορες σε αλλα παιχνιδια, δεν λενε απολυτως τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αληθεια να ειναι πλεον δεν εχει σημασια αφου ο carmack εχει φυγει απο την id εδω και χρονια. Ειναι ομως περιεργο γιατι να θελει να φιταξει ενα Doom σαν το cod ενω ξερει οτι ολοι οι οπαδοι της σειρας θα στραφουν εναντιον του!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...