Προς το περιεχόμενο

Doom [2016]


Alithinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακόμα δεν βγήκε για να δούμε με τα μάτια μας, αλλά από την στιγμή που στα trailers είχαμε τον marine να διαλύει δαίμονες με τα χέρια του, είναι το πιθανότερο ότι πάνε στο "quick wow" factor.

 

Doom III hype πάντως, δεν είναι με τίποτα.

 

 
 

Kαλά ναι, αλλά το BF θέλει να είναι αληθοφανές σε διάφορα σημεία, όχι να πιάνεις κάποιον και να τον ανοίγεις στα 2. :P

θα μπορούσαν να έβαζαν finishers με το πιστολάκι τότε στο doom,να τον ανοίγει στα 2 :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα δεν με χάλασε κάτι στο ''απερχόμενο'' (αργεί ακόμα) Doom αν και εφόσον μείνει όπως το έδειξαν. Οκ κάποια finishers και εχθρούς θα τα βαρεθούμε σχετικά γρήγορα. Αυτό που δεν είδα, πέρα του κλασσικού στοιχείου βρες τρόπο να ανοίξεις την πόρτα, είναι η horror ατμόσφαιρα που σου έδινε το Doom. Οκ το έκαναν πιο action, έβαλαν finishers, jump κτλ αλλά δεν γίνεται συνέχεια έτσι. Δηλαδή θα μου το κάνουν Bulletstorm?WTF. Δεν θα βγει πουθενά αυτό. Επίσης θα ήθελα να δω κάτι που θα μου μείνει στην ιστορία. Και το Wolfenstein ήταν ένα τυπικό/διασκεδαστικό old school FPS game, αλλά η ιστορία του είχε να σου πει και κάτι. Θα ήθελα να δω κάτι ανάλογο και στο Doom.

 

Τέλος το mp του είναι ένα τυπικό Unreal Tournament arena από όσο είδα, δεν με χαλάει κάτι, μου είναι ευπρόσδεκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναμενομενο, η Bethesda απετυχε να προωθησει το paid modding μεσω του Steam, οποτε τωρα στηνει το δικο της μαγαζακι αλα Blizzard.

το προβλημα ειναι οτι αυτο σε βαθος χρονου μπορει να αποδειχθει λανθασμενη κινηση για την ιδια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενοχλεί το ότι δεν θα φτιάξουν ξεχωριστό εργαλείο modding.

Αυτό που δεν μου άρεσε είναι το ότι είπε ο hines πως δεν θα είναι κατάλληλο το snapmap για δημιουργία εξωτερικών χώρων.

 

Όσων αφορά το Bethesda.net, θα μου είναι αδιάφορο το αν θα μπορεί κάποιος να ανεβάζει και να κατεβάζει mods από εκεί, αν συμπεριλάβουν στο snapmap την επιλογή του να κάνεις απλά save + export το αρχείο του mod στο σκληρό σου δίσκο χωρίς upload στο bethesda.net.

 

Μάλλον θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το Nexus για mods αν τα πράγματα παν καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειδα το βιντεο και η εντυπωση μου ειναι πως η Bethesda εστιαζει στην αγορα της κονσολας.

4 player deathmatch, 2 weapon slot, 6 minutes matches, ενα απλο map editor, κλειστοι χωροι, αποθηκευση και διανομη των maps απο το hub τους, αυτα ειναι στοιχεια που θα τα περιμενα απο ενα console fps, οχι ενα old school PC game οπως το DOOM.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα doom ειναι κυριως παιχνιδια με με μεγαλο και καλο single player και για αυτο εγιναν γνωστα και τα παιζει ο κοσμος. Δεν ειναι cod η battlefield που εκει πιο πολυ ειναι για το multiplayer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανεις λαθος, τα Doom εγιναν πασιγνωστα και για το multiplayer κομματι τους. με ποιο παιχνιδι νομιζεις εγινε η λεξη deathmatch μερος του gaming λεξιλογιου;

μαλλον εισαι νεος και δεν εχεις ζησει τα επικα lan parties που παιζαμε στην εποχη τους.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα αφορουν το multiplayer οχι το single player που οπως εχουν πει θα ειναι σαν τα παλια doom.

 

 

Εγώ πάντως με βάση τα gameplay videos που έχω δεί είναι το ακριβώς αντίθετο απο το DOOM 3 : σε αυτό η όλη εμπειρία ήταν survival δηλαδή χειριζόσουν ένα κακόμοιρο marine που κατάφερε να επιζήσει της εισόδου των δαιμόνων και πρέπει να πολεμήσει σκληρά αν θέλει να επιβιώσει. Ανά πάσα στιγμή μπορούσαν να γίνουν spawn δαίμονες, έκανες save όσο ποιο συχνά μπορούσες, ήταν τρομακτικό και αγωνιζόσουν να επιβιώσεις.

Εδώ όμως βλέπω ένα μαμιά marine, που σκοτώνει χαλαρά τους δαίμονες και μάλιστα κάνει και finishing kills!! Μου φαίνεται μεγάλη μάπα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις λαθος, τα Doom εγιναν πασιγνωστα και για το multiplayer κομματι τους. με ποιο παιχνιδι νομζιεις εγινε η λεξη deathmatch μερος της gaming ορολογιας;

μαλλον εισαι νεος και δεν εχεις ζησει τα επικα lan parties που παιζαμε στην εποχη τους.

είχαν τα doom MP κομμάτι πέρα του doom3?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοειται. επαιζες διπλο deathmatch μεσω ethernet η modem, τοπικα η μεσω της τηλεφωνικης γραμμης.

μπορώ να πω ότι δεν το ήξερα καν,και δεν το παρατήρησα πριν κάποια χρόνια που έπαιξα το 1-2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορώ να πω ότι δεν το ήξερα καν,και δεν το παρατήρησα πριν κάποια χρόνια που έπαιξα το 1-2

Εγω επαιξα το 1996 το doom1 οταν πηρα το πρωτο μου pc. Το 1998 επαιξα το doom2  και το final doom. Τοτε δεν ειχα ιντερνετ αρα και να ηθελα δεν μπορουσα να παιξω multiplayer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...