Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για την αυτονομία παίζει μεγάλο ρόλο η χρήση  και ο τρόπος οδηγησης πάντως. Εγώ τις τελευταίες μέρες δίνω λιγότερο γκάζι και κάνω και πετάλι όπου μπορώ και κρατάει πολύ περισσότερο η μπαταρία (και ταυτόχρονα κάνω και άσκηση :) ).

Πχ έκανα με αυτόν τον τρόπο περίπου 25-30 χλμ σε διαδρομή που έχει και ανηφόρες και η ένδειξη της μπαταρίας μετά ήταν στο 50%.

Για φόρτιση απλά δεν την αφήνω να αδειάσει τελείως. Στο 50% ή το λιγότερο στο 25% τη βάζω για φόρτιση.

Μπαταρία 10.4 με μοτέρ 1000w.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 648
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν το πας για βελτίωση θα του βάλουν μοτέρ από μπλέντερ!

Σοβαρά τώρα, 250W; Το μπλέντερ μου είναι 400W.   Άμα βγεις με αυτό στο δρόμο θα σε ακολουθεί συνεχώς ο χάρος από πίσω, έτοιμος, με την κοσιά ανά χείρας.

Βρίσκεις την υγεια σου με ενα ηλεκτρικό οχημα φιλε, αυτό ξερω εγω. Θες οικονομια μετακινησης?! Την εχεις. Θες να μην ρυπαινεις το περιβαλλον?! Κι αυτο το εχεις (Μετραει παρα πολυ για μενα και επαιξε τ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οι μπαταρίες πλέον υποτίθεται ότι δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα με τις φορτίσεις αρκεί μια στο τόσο να γίνεται μια πλήρης φόρτιση και να μη την στραγγίζεις εντελώς.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπαταρίες λιθίου δε συμπαθούν τις μεγάλες αποφορτίσεις, προκαλείται φθορά. Ούτε χρειάζονται πλήρη φόρτιση-αποφόρτιση, κακό τους κάνει.

Όπως και το κινητό σας, όταν έχετε ευκαιρία φορτίζετε.

Επίσης δεν υπάρχει κανένα θέμα με την πλήρη φόρτιση. Τη βγάζετε από το ρεύμα όταν σταματήσει να φορτίζει κι αν μείνει και παραπάνω δεν τρέχει τίποτα απολύτως.

 

Κάτι μου λέει πως οι Κινέζοι θα κυκλοφορήσουν ανταλλακτικά σετ μπαταριών σύντομα και σε καλές τιμές, οπότε μην αγχώνεστε.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 10/7/2019 στις 3:34 ΜΜ, zio10 είπε

Αν έχεις ήδη ποδήλατο δες και τη λύση της μετατροπής. 

ζιο εσυ εχεις πάρει κάποιο κιτ ? και αν ναι πιο ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, aGka8l είπε

ζιο εσυ εχεις πάρει κάποιο κιτ ? και αν ναι πιο ;

Έχω πάρει ναι. Ένα 1000w από ebay, δεν μου το βγάζει τώρα διαθέσιμο όμως. 

https://www.ebay.co.uk/itm/26-Hinterrad-48V-1000W-E-Bike-Conversion-Kit-Elektrofahrrad-Umbausatz-48-km-h-/192870577105?txnId=1626975319009

Μπαταρία πήρα από enerprof.de

Συν ένα torque arm από amazon.

Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, με έχει βολέψει πολύ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, johnykim είπε

Μιας και πια έχω το ποδήλατο (D2 μοντέλο), και κοιτάζω ποια είναι η καλύτερη φόρτιση της μπαταρίας ώστε να μου κρατήσει όσο πιο πολύ γίνεται, στα πόσα νταμάκια αρχίζεις να το φορτίζεις και στα πόσα το βγάζες από τη πρίζα; Δηλαδή σκεφτόμουν ότι μια καλή πρακτική είναι μόλις πάει στο 1 νταμάκι (25%) να το φορτίζω, και όταν πάει στο τέταρτο (75%), να το αφήνω 30-45 λεπτά ακόμα, πριν φορτιστεί πλήρως. Τα λέω σωστά ή το ψειρίζω πολύ;

Σήμερα δυστυχώς έμεινα από μπαταρία ενώ είχα φρέσκα 2 νταμάκια, καθώς ανέβαινα αρκετές ανηφόρες.

Να είσαι καλά!

Δεν υπαρχει στανταρ τροπος φορτισης - αποφορτισης της μπαταριας. Εγω την φορτιζω οταν εχει ενα νταμακι και καταλαβαινω πια αισθητη διαφορα στο τραβηγμα του γκαζιου, το βγαζω οταν αναψει το πρασινο λαμπακι στον φορτιστη, σου δινει ενδειξη απο μονο του ετσι κι αλλιως. Οταν το βαζω βραδυ να γεμισει, ξερω οτι απο το ενα νταμακι του παιρνει περιπου 5-5μιση ωρες να φορτισει, οποτε βαζω ενα ξυπνητηρι αντιστοιχο, σηκωνομαι, το βγαζω απο την πρηζα και ξανακοιμαμαι. Αλλα και στην πρηζα να μεινει δεν παθαινει τιποτα, δεν τραβαει αλλο ρευμα η μπαταρια γιατι ειναι ηδη φουλ. Μην φοβαστε, γι αυτο πληρωνουμε τις λιθιου παραπανω μεταξυ αλλων, γιατι δεν ειναι τοσο ευαισθητες οσο οι gel. Ως προς την αυτονομια παιζει μεγαλο ρολο ο τροπος οδηγησης. Αν το πας μονιμως τσιτα και σε ανηφορες λογικο να καψει παραπανω. Εγω στις ευθειες (οταν δεν βιαζομαι) βαζω την υποβοηθηση και ρολλαρω αψογα. Και χρησιμοποιω το γκαζι οταν θελω να το πλακωσω λιγο η οταν βιαζομαι. Αλλιως τσιτα γκαζι το παω αλλα κυριως σε ευθεια. Παρολα αυτα ακομα κι ετσι δεν εχω μεινει ποτε απο μπαταρια. (10.4 mah, 250w)

Επεξ/σία από dirkoulas41
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, dirkoulas41 είπε

Δεν υπαρχει στανταρ τροπος φορτισης - αποφορτισης της μπαταριας. Εγω την φορτιζω οταν εχει ενα νταμακι και καταλαβαινω πια αισθητη διαφορα στο τραβηγμα του γκαζιου, το βγαζω οταν αναψει το πρασινο λαμπακι στον φορτιστη, σου δινει ενδειξη απο μονο του ετσι κι αλλιως. Οταν το βαζω βραδυ να γεμισει, ξερω οτι απο το ενα νταμακι του παιρνει περιπου 5-5μιση ωρες να φορτισει, οποτε βαζω ενα ξυπνητηρι αντιστοιχο, σηκωνομαι, το βγαζω απο την πρηζα και ξανακοιμαμαι. Αλλα και στην πρηζα να μεινει δεν παθαινει τιποτα, δεν τραβαει αλλο ρευμα η μπαταρια γιατι ειναι ηδη φουλ. Μην φοβαστε, γι αυτο πληρωνουμε τις λιθιου παραπανω μεταξυ αλλων, γιατι δεν ειναι τοσο ευαισθητες οσο οι gel. Ως προς την αυτονομια παιζει μεγαλο ρολο ο τροπος οδηγησης. Αν το πας μονιμως τσιτα και σε ανηφορες λογικο να καψει παραπανω. Εγω στις ευθειες (οταν δεν βιαζομαι) βαζω την υποβοηθηση και ρολλαρω αψογα. Και χρησιμοποιω το γκαζι οταν θελω να το πλακωσω λιγο η οταν βιαζομαι. Αλλιως τσιτα γκαζι το παω αλλα κυριως σε ευθεια. Παρολα αυτα ακομα κι ετσι δεν εχω μεινει ποτε απο μπαταρια. (10.4 mah, 250w)

Ναι, ακόμα μαθαίνω το ποδήλατο. Είχα κάνει ήδη 18 km μόνο σε electric mode,  και το απόγευμα που γύρισα σπίτι δεν το έβαλα να φορτιστεί γιατί είχε 2 νταμάκια. Την επόμενη το ζόρισα αρκετά και έμεινα. Επίσης, είναι μάλλον λάθος να το βγάζω νωρίτερα με γνώμονα την ένδειξη και όχι την ώρα, γιατί εικάζω ότι η ένδειξη δείχνει παραπάνω κατά τη φόρτιση απ' όσο είναι πραγματικά.

Από την επόμενη θα το αφήνω μέχρι να πάει πράσινο το λαμπακι κι εγώ, και φόρτιση όταν πάει στο 1. Σε ευθεία κάποιες φορές δεν βάζω ούτε υποβοήθηση και πάει μια χαρά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, johnykim είπε

Ναι, ακόμα μαθαίνω το ποδήλατο. Είχα κάνει ήδη 18 km μόνο σε electric mode,  και το απόγευμα που γύρισα σπίτι δεν το έβαλα να φορτιστεί γιατί είχε 2 νταμάκια. Την επόμενη το ζόρισα αρκετά και έμεινα. Επίσης, είναι μάλλον λάθος να το βγάζω νωρίτερα με γνώμονα την ένδειξη και όχι την ώρα, γιατί εικάζω ότι η ένδειξη δείχνει παραπάνω κατά τη φόρτιση απ' όσο είναι πραγματικά.

Από την επόμενη θα το αφήνω μέχρι να πάει πράσινο το λαμπακι κι εγώ, και φόρτιση όταν πάει στο 1. Σε ευθεία κάποιες φορές δεν βάζω ούτε υποβοήθηση και πάει μια χαρά.

Μην την φοβάσαι την μπαταρία.

Και στην μέση να είναι φόρτισε την δεν χαλάει έτσι ώστε να την έχεις γεμάτη για την επόμενη μέρα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ, αυτό θα κάνω, ναι ;)

Επίσης, επειδή το τιμόνι χθες δεν μου ήταν τελείως σταθερό (πήγαινε λίγο προς-πίσω), όταν μαζεύεις το τιμόνι έχει μια βίδα για το ρουλεμαν του τιμονιού. Πήγα σε ένα βενζινάδικο και μου έδωσε 8αρι αλεν, καθώς δεν είχα και δεν συμεπριλαμβανόταν μαζί τόσο μεγάλο. Τώρα φαίνεται να είναι εντάξει. Απ' ότι μου είπε και ένας φίλος, δεν πρέπει όμως να το σφίξεις και πολύ, ώστε να μπορείς να στρίβεις το τιμόνι άνετα.

Επεξ/σία από johnykim
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!

Ξέρει κάποιος να μου προτείνει κράνος για το ποδήλατο; Λέω να μην πάρω full face. Αυτό πως σας φαίνεται:

https://www.skroutz.gr/s/15327716/Lazer-Compact-Black.html

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε γράψει καπου για εισαγωγή ηλεκτρικου scooter από εξωτερικό; 
1) περνάει τελωνείο με φόρους κτλ; Νομίζω τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καποια χρεωση. Ρωτάω για επιβεβαίωση αν γνωρίζετε.

2) Για να βγάλω άδεια, χρειάζονται απλά τα χαρτιά του scooter να πληρούν κάποιες ευρωπαικές προδιαγραφές;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά.

Χθες είχα ένα ατύχημα με το ποδήλατο. Ξεκλειδώθηκε το τιμόνι και έχασα την ισοροποία μου. Δυστυχώς δεν είχα βάλει το δεύτερο πλαστικό που έχει βίδα σταυρό, ώστε να εμπορίζει να πέφτει ο μοχλός ξεκλειδώματος όπως φαίνεται στη φώτο:

1.jpg.97c9f48202f3012ab64585c64dd110db.jpg

Είχα σφίξει πολύ καλά τη βίδα του μοχλού, και νόμιζα ότι θα είμαι εντάξει, αλλά μάλλον με τις λακούβες χαλάρωσε.. Προσοχή λοιπόν σε όσους έχουν αντίστοιχο κλείδωμα!

Τώρα οι τροχοί τρίζουν σαν να βρίσκουν κάπου.. :(

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.