Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κανενα ζορι δεν τραβαω ...

Μια απορια διατυπωσα οπως και τοσοι αλλοι ...

 

Πρέπει να έλυσα λοιπόν την απορία σας. Κάποιοι για επαγγελματικούς και άλλους λόγους, έχουμε ανάγκη να στέλνουμε κάτι παραπάνω από 5 Ευρώ τη φορά για να αγοράσουμε απλά ακουστικά και θήκες για τα κινητά μας. Οπότε σε αυτή την περίπτωση "εγκλωβίζονται"¨κάποια λεφτά στις ξένες κάρτες τα οποία μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν εκ νέου εδώ στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12.2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τις τελευταίες 2 εβδομάδες παρατήρησα πως αργούν τα refunds στην κάρτα. Βέβαια μιλούσα με την υποστήριξη, τους έστελνα ξαι το αποδεικτικο του refund και μέσα σε 2ώρες τα είχα διαθέσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, εχω την Revolut εδω και 3-4 μήνες και την χρησιμοποιώ κανονικά για αγορές απο εξωτερικό.

Εχω 100 ευρώ υπόλοιπο, προσπαθώ να την κάνω add στο paypal και μου βγαζει συνεχως αυτο το μηνυμα 

We were unable to verify the billing address for this card. Please enter the billing address associated with this card.

ενώ κάνει την χρέωση στη κάρτα του 1 ευρώ δεν την δέχεται. Τι μπορεί  να φταίει;;;; 

Τα στοιχεία ειναι όπως τα γράφει στο app.  Any ideas??  Εχω διαβάσει οοοολο το αρθρο και δεν βρίσκω λύση στο πρόβλημα μου.

Ευχαριστώ πολύ !!!

Επίσης δεν την δέχεται ούτε στο E bay για αγορά... Βγάζει ίδιο μήνυμα...! Τι στο καλό;; Πριν μια εβδομάδα έκανα αγορά απο ηλεκτρονικό κατάστημα USA και όλα εγιναν σωστα.. Τωρα τι γινετε;;

Αποκλείεται να έχεις διαβάσει όλο το άρθρο χωρίς να βρεις απάντηση σ' αυτό που ψάχνεις, γιατί η απάντηση βρισκόταν ήδη στο ακριβώς προηγούμενο post πάνω από εσένα, σε δεκάδες άλλα διάσπαρτα μέσα σε όλο το topic και από την πρώτη στιγμή στον αναλυτικό οδηγό που υπάρχει στα 3 πρώτα posts του θέματος ;)

 

Λοιπόν, κάνε log out από την εφαρμογή, μετά πάλι log in από την αρχή (για να σου έρθει εκ νέου το sms επιβεβαίωσης) και προσπάθησε πάλι να τη συνδέσεις. Αν δεν τα καταφέρεις έτσι, ακολούθησε τις οδηγίες του Q2 από τα FAQ στο 3ο post του topic.

 

Διάβασα πριν λίγο ότι προσωρινά υπάρχει μια "δυστοκία" στην αποστολή των sms, οπότε αν δεν σου έρθει αμέσως μην πανικοβληθείς. Λογικά, θα το διορθώσουν σύντομα. Αν δεν πετύχει αυτό που σου πρότεινα, επικοινώνησε με το support της Revolut, γιατί νομίζω ότι σου βγάζει λίγο διαφορετικό μήνυμα λάθους σε σχέση με τους περισσότερους, αφού το πρόβλημα που αναγράφει είναι για τη δηλωμένη σου διεύθυνση και όχι για την κάρτα γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν παιδία σας έχω νέα.

 

Καταρχάς, όντως υπήρχε ένα θεματάκι το πρωί με τα SMS το οποίο λύθηκε.

 

Τώρα, μίλησα σήμερα με την PayPal και μου είπαν οι άνθρωποι ότι όταν δοκίμαζα να την συνδέσω αρνούνταν η τράπεζα να δώσει τα λεφτά (τη δοκιμαστική χρέωση δηλαδή). Αυτό συμφωνεί με αυτά που μου είπαν στην Revolut, δηλαδή ότι είχαν ένα πρόβλημα με την τραπεζική επικοινωνία το οποίο και έλυσαν.

 

Όμως εγώ κολλάω στο μήνυμα: " Please check your card details and try again. " Το PayPal είπε ότι αυτό το βγάζει γιατί τα στοιχεία της κάρτας μου δεν είναι σωστά και εφόσον εγώ τα βάζω σωστά μου είπαν να περιμένω 1 μέρα για να ανανεώσει λογικά τα στοιχείας της η τράπεζα.

 

Στο ζουμί λοιπόν, το μήνυμα "Please check your card details and try again." άρχισε να το πετάει από την ώρα που ζήτησα φυσική κάρτα. Έχω κάνει απο χθές (και σήμερα) πολλά log in και log out σε συνδιασμό με καθαρισμό cache και δεδομένων του app αλλά τίποτα. Φαντάζομαι πως το CVV μου άλλαξε λόγω της πλαστικής κάρτας και έχω μείνει στο παλιό. Πότε θα πάρω το καινούργιο όμως? Πρέπει να περιμένω να παραλάβω την κάρτα? Γιατί εγώ το χρειάζομαι από τώρα.

 

UPDATE: Μιλάω με support και δεν μπορούν να καταλάβουν. Δεν μπορούν να δουν και τα CVV κιόλας. Πεε ρε γ@μ@το. Πριν τουλάχιστον έδινε σημάδια ζωής, τώρα συμπεριφέρεται σαν τελείως invalid. Αύριο εαν μπει και ένα extra έμβασμα που έκανα θα δοκίμασω να κάνω αγορά χωρίς paypal, αλλά πολύ φοβάμαι πως έτσι όπως είναι τώρα ούτε έτσι δεν θα περάσει. Πρέπει να χω λάθος στοιχεία (CVV η κάτι άλλο) από την ώρα που ζήτησα πλαστική.

 

Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από VFerF1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις log out k ξαναμπαινεις κ τσεκαρεις τα cvv και νουμερο καρτας

Το χω κάνει πάμπολλες φορές φίλε μου και δεν έχει αλλάξει κάτι. Έχω κάνει επίσης uninstall και reinstall την εφαρμογή, διαγραφή και όλης της cache του κινητού, μέχρι και δοκιμή με άλλη συσκευή. Τα στοιχεία είναι τα ίδια αλλά είναι προφανές ότι κάτι έχει αλλάξει και δεν μου το δείχνει ! Πόσο καιρό θέλει πια για να εμφανίσει την αλλαγή, ο υπάλληλος είπε αμέσως γίνεται αν γίνει. Να φανταστείς, από την Revolut δεν ξέραν τι να κάνουν και μου έλεγαν να δοκιμάσω να βάλω στο PayPal και διαφορετική ημερομηνία λήξης 1 μήνα πίσω και 1 μηνα μπροστά. Ακόμα και έτσι που δοκίμασα έβγαλε το ίδιο πρόβλημα, πράγμα που δείχνει ξεκάθαρα ότι κάτι είναι λάθος στα στοιχεία που έχω. (μίλησα και με την PayPal και είπε αυτό, ότι τα στοιχεία είναι invalid και δεν έχουν blockαρει κάτι) Εκεί που καταλήξαμε είναι λέει να μου αλλάξει αύριο την virtual κάρτα μου με 1 άλλη λέει. (δεν μπορούσε σήμερα γιατί επιτρέπεται να την αλλάξει μετά απο 2 μέρες από τη παραγγελία της φυσικής κάρτας).

Του είπα πως έτσι θα μου αχρηστεύσει την φυσική αλλά είπε ότι μπορεί να την ξαναενεργοποιήσει. Τι να πω ρε παιδιά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκλείεται να έχεις διαβάσει όλο το άρθρο χωρίς να βρεις απάντηση σ' αυτό που ψάχνεις, γιατί η απάντηση βρισκόταν ήδη στο ακριβώς προηγούμενο post πάνω από εσένα, σε δεκάδες άλλα διάσπαρτα μέσα σε όλο το topic και από την πρώτη στιγμή στον αναλυτικό οδηγό που υπάρχει στα 3 πρώτα posts του θέματος ;)

 

Λοιπόν, κάνε log out από την εφαρμογή, μετά πάλι log in από την αρχή (για να σου έρθει εκ νέου το sms επιβεβαίωσης) και προσπάθησε πάλι να τη συνδέσεις. Αν δεν τα καταφέρεις έτσι, ακολούθησε τις οδηγίες του Q2 από τα FAQ στο 3ο post του topic.

 

Διάβασα πριν λίγο ότι προσωρινά υπάρχει μια "δυστοκία" στην αποστολή των sms, οπότε αν δεν σου έρθει αμέσως μην πανικοβληθείς. Λογικά, θα το διορθώσουν σύντομα. Αν δεν πετύχει αυτό που σου πρότεινα, επικοινώνησε με το support της Revolut, γιατί νομίζω ότι σου βγάζει λίγο διαφορετικό μήνυμα λάθους σε σχέση με τους περισσότερους, αφού το πρόβλημα που αναγράφει είναι για τη δηλωμένη σου διεύθυνση και όχι για την κάρτα γενικά.

 

Καλησπέρα και πάλι, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.

Τα έχω κάνει όλα αυτά, συγνώμη που δεν το ξεκαθάρισα στο προηγούμενο post μου.

Ακόμη δεν μπορώ να κάνω αγορά απο ebay και δεν μπορώ να την προσθέσω στο paypal.

Δεν ξέρω τι να κάνω... Και όχι τίποτε άλλο, έχω κάνει ηδη αγορά στο ebay και αναμένεται η πληρωμή :(

Εστειλα μηνυμα στο support , ακομη δεν μου απάντησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Προσπαθώ εδώ και μέρες να ψωνίσω από Gearbest με τη Revolut αλλά μου βγάζει πάντα το μήνυμα "Card is unable to authorised...Error code: 430450"

Το κινεζομάγαζο δεν το δέχεται ή υπάρχει θέμα με το λογαριασμό μου στη Revolut;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Προσπαθώ εδώ και μέρες να ψωνίσω από Gearbest με τη Revolut αλλά μου βγάζει πάντα το μήνυμα "Card is unable to authorised...Error code: 430450"

 

Το κινεζομάγαζο δεν το δέχεται ή υπάρχει θέμα με το λογαριασμό μου στη Revolut;

Εεε...αφου έχουμε και το error code  θα απαντήσει κάποιος απο το φόρουμ άμεσα :lol:     

Σοβαρευτείτε αγαπητοί συμφορουμίτες και απευθυνθείτε στο support της Revolut για καθαρά τεχνικά θέματα!   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εεε...αφου έχουμε και το error code  θα απαντήσει κάποιος απο το φόρουμ άμεσα :lol:     

Σοβαρευτείτε αγαπητοί συμφορουμίτες και απευθυνθείτε στο support της Revolut για καθαρά τεχνικά θέματα!   

 

Δεν νομίζω ότι ειναι παράλογο να το έχει συναντήσει το πρόβλημα κάποιος και να απαντήσει. Και προφανώς και απευθύνθηκα και στο support της Revolut.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο αρκετό καιρο προσπαθώ σημερα να κάνω αγορά απο εβαυ παυπαλ ρεβολυτ και τζίφος, ουτε με μετατροπή απο παυπαλ, ουτε  κατ'ευθειαν σε δολάρια, τι παίζει

 

 

Unfortunately, your payment was declined

  • You can select or add another payment method within PayPal and try again
  • If you get this message more than once, please contact PayPal customer support for further assistance
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.

Τα έχω κάνει όλα αυτά, συγνώμη που δεν το ξεκαθάρισα στο προηγούμενο post μου.

Ακόμη δεν μπορώ να κάνω αγορά απο ebay και δεν μπορώ να την προσθέσω στο paypal.

Δεν ξέρω τι να κάνω... Και όχι τίποτε άλλο, έχω κάνει ηδη αγορά στο ebay και αναμένεται η πληρωμή :(

Εστειλα μηνυμα στο support , ακομη δεν μου απάντησαν.

Αν τα έχεις κάνει όλα αυτά, τότε δεν νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος από το forum, παρά μόνο από το support της εφαρμογής. Αυτό δεν λειτουργεί όλη την ημέρα, οπότε αν τους έγραψες αργά, λογικά θα είναι offline. Προσπάθησε λοιπόν να επικοινωνήσεις και πάλι μαζί τους αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μετα απο αρκετό καιρο προσπαθώ σημερα να κάνω αγορά απο εβαυ παυπαλ ρεβολυτ και τζίφος, ουτε με μετατροπή απο παυπαλ, ουτε  κατ'ευθειαν σε δολάρια, τι παίζει

 

 

Unfortunately, your payment was declined

  • You can select or add another payment method within PayPal and try again
  • If you get this message more than once, please contact PayPal customer support for further assistance

 

Εδώ και 4-5 μέρες έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.

Το έχω ξανα-αναφέρει αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση και νόμιζα ότι είναι μόνο δικό μου πρόβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει στειλει κανεις εμβασμα προς revolut μετα τις 15 του μηνα απο πειραιως????

Καλημέρα. στις 13/6 έστειλα έμβασμα από Πειραιώς και ακόμα δε φάνηκαν 4 ημέρες μετά. Πρώτη φορά τόσο μεγάλη καθυστέρηση .  

Δε ξέρω τι γίνετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...